Теч от помпа Lucas, 97 г
- kabaka
- потребител
- Мнения: 46
- Регистриран: 21 сеп 2006, 22:35
- Модел на автомобила: Escort 1.8 TDi '99 Комби
- Местоположение: Карлово
- Status: Извън линия
Теч от помпа Lucas, 97 г
Здравейте колеги,
Наскоро се сдобих с Ескорт 1.8 TDi , 97, помпа Лукас. След много перипетии и трудно палене на колата установих , че от помпата има теч. Колата пали след 5-6 оборота на стартера без да тресе, чука или гасне и заработва нормално.
Под клапана, който управлява настройките на помпата има една "джаджа" с капаче и гайка - около 30 мм в диаметър. Не мога да го снимам в момента да Ви го покажа. Та от там покапва нафтичка. Не е много ама май е достатъчно за да поема и въздух и трудно да пали.
Въпроса ми е: какво е това и за какво служи?
Сигурно има някакъв семер или друго уплътнение което трябва да се смени. При Ескорта е на много гадно място- отгоре не се вижда, а отдолу няма къде да бръкнеш!
Ако някой знае да помага , че сега съм
Наскоро се сдобих с Ескорт 1.8 TDi , 97, помпа Лукас. След много перипетии и трудно палене на колата установих , че от помпата има теч. Колата пали след 5-6 оборота на стартера без да тресе, чука или гасне и заработва нормално.
Под клапана, който управлява настройките на помпата има една "джаджа" с капаче и гайка - около 30 мм в диаметър. Не мога да го снимам в момента да Ви го покажа. Та от там покапва нафтичка. Не е много ама май е достатъчно за да поема и въздух и трудно да пали.
Въпроса ми е: какво е това и за какво служи?
Сигурно има някакъв семер или друго уплътнение което трябва да се смени. При Ескорта е на много гадно място- отгоре не се вижда, а отдолу няма къде да бръкнеш!
Ако някой знае да помага , че сега съм

-
- Status: Извън линия
И на мен ми капеше от там някъде...
Първо отворих въпросния клапан с голямата капачка (без да свалям помпата, ама не питай как). Вътре има 2 мембрани, но моите бяха здрави и затворих без да сменям нищо. Ако отваряш внимавай да не загубиш нещо- вътре има игла за клапана.
После се насочих към една капачка- изглежда като гайка за ключ 32. Вътре има о-пръстен 25х2мм. Беше напукан и го смених.
Сега не тече, но гледам че клапана за гасене на двигателя- над този с голямата капачка, е мокър, така че може и от него да е било.
Първо отворих въпросния клапан с голямата капачка (без да свалям помпата, ама не питай как). Вътре има 2 мембрани, но моите бяха здрави и затворих без да сменям нищо. Ако отваряш внимавай да не загубиш нещо- вътре има игла за клапана.
После се насочих към една капачка- изглежда като гайка за ключ 32. Вътре има о-пръстен 25х2мм. Беше напукан и го смених.
Сега не тече, но гледам че клапана за гасене на двигателя- над този с голямата капачка, е мокър, така че може и от него да е било.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot] и 19 госта