Теч от помпа Lucas, 97 г
Публикувано: 11 мар 2007, 22:52
Здравейте колеги,
Наскоро се сдобих с Ескорт 1.8 TDi , 97, помпа Лукас. След много перипетии и трудно палене на колата установих , че от помпата има теч. Колата пали след 5-6 оборота на стартера без да тресе, чука или гасне и заработва нормално.
Под клапана, който управлява настройките на помпата има една "джаджа" с капаче и гайка - около 30 мм в диаметър. Не мога да го снимам в момента да Ви го покажа. Та от там покапва нафтичка. Не е много ама май е достатъчно за да поема и въздух и трудно да пали.
Въпроса ми е: какво е това и за какво служи?
Сигурно има някакъв семер или друго уплътнение което трябва да се смени. При Ескорта е на много гадно място- отгоре не се вижда, а отдолу няма къде да бръкнеш!
Ако някой знае да помага , че сега съм
Наскоро се сдобих с Ескорт 1.8 TDi , 97, помпа Лукас. След много перипетии и трудно палене на колата установих , че от помпата има теч. Колата пали след 5-6 оборота на стартера без да тресе, чука или гасне и заработва нормално.
Под клапана, който управлява настройките на помпата има една "джаджа" с капаче и гайка - около 30 мм в диаметър. Не мога да го снимам в момента да Ви го покажа. Та от там покапва нафтичка. Не е много ама май е достатъчно за да поема и въздух и трудно да пали.
Въпроса ми е: какво е това и за какво служи?
Сигурно има някакъв семер или друго уплътнение което трябва да се смени. При Ескорта е на много гадно място- отгоре не се вижда, а отдолу няма къде да бръкнеш!
Ако някой знае да помага , че сега съм
