Страница 1 от 1

Теч на вода от ауспуха

Публикувано: 13 мар 2007, 01:55
от nicko
Моля ви помогнете с някой съвет какво да правя. Днес като запалих и гледам капе вода от ауспуха, а като форсирам и прави петно две педи, а под ауспуха става като гьолче покарах малко да загрее и да не би да е конденз, но пак същото направо съм шашнат. *00139*

Публикувано: 13 мар 2007, 02:05
от Gate
С газ ли си?

Публикувано: 13 мар 2007, 02:07
от nicko
Да с газ сум, но е карам на бензин,че газовата нещо не е наред.

Публикувано: 13 мар 2007, 05:56
от paci
Колко е това загрялото ?
Колко време си я карал след като е загряла ?
Това е нормално при каране на къси разстояния.
Дупни по една малка дупка близо до ръба на ауспуха на средното и задното, в най-ниската му част, прецени ги така, че да може да се отича конденза, за да не се задържа да гние ауспуха.
От време на време трябва да се проверяват тези отвори защото се запушват.
Продухването става като си сложиш ръката на изходната тръба така, че да се образува налягане и то евентуално да отпуши отворите.

Публикувано: 13 мар 2007, 09:06
от Brock
Това че хвърля вода не е за притеснение. Това означава, че всичко е ОК и има добро изгаряне.
Според мене нямаш никакви грижи :wink:

:twisted:

Публикувано: 13 мар 2007, 11:27
от nicko
Мерси, но за всеки случай ще ида днес до Bosh да е видят и ще пиша.

Публикувано: 13 мар 2007, 12:02
от kEFi
nicko написа:Мерси, но за всеки случай ще ида днес до Bosh да е видят и ще пиша.
Пари на вятъра!
Явно ката ти работи, при това добре....

Публикувано: 13 мар 2007, 13:10
от vladislav
kEFi написа:
nicko написа:Мерси, но за всеки случай ще ида днес до Bosh да е видят и ще пиша.
Пари на вятъра!
Явно ката ти работи, при това добре....
И аз съм на мнение да не си даваш парите, по -добре направи нещо др. по колата. Това е нормално, виж и от другите коли, че тече вода от ауспуха. :!: На моят на място, незагрял прави локва, особено на газ.

Публикувано: 13 мар 2007, 14:48
от nicko
Ходих днес в Bosh и ми казаха, че няма никакъв проблем за това,че капе вода. Напръскаха ми маф сензора с някакъв спрей и ми казаха, че кабелите са ми напукани целите и оголени. За два дена работа и 150-180лв. ще ги оправят затова имам чат пат някакво прекъсване и заглъхване. Ще пиша като оправят кабелите как са ги направили.

Публикувано: 13 мар 2007, 17:16
от kEFi
Чисто нови кабели от Мото Пфое са около 120лв, може и по-малко. Монтаж - елементарен т.е.без пари. Диагностицирането на кабелите става и на око нощно време т.е.пак без пари.... В сервизите обикновено влезеш ли - винаги има нещо за смяна, така де, готов за плащане клиент не се връща, дори и с перфектна кола!

Публикувано: 13 мар 2007, 20:07
от cocoff
Nicko,
не ги слушай тия тука!! Иди си поне на още 2-3 сервиза и направи ВСИЧКО, което ти казват! Плащай задълбочено и отговорно, и колата ще върви та ще се цепи...(ама наистита ще се сцепи)
...
Любимия ми тип клиенти...Ако имаш куче доведи го. Гарантирам качествено обслужване!

Публикувано: 14 мар 2007, 00:38
от nicko
Аз говоря за всички кабелчета около двигателя и за инжекцията, а не за кабелите на свещите. Иако са толкова като ги взема от Мотофое как ще ги сложа толкова елементарно. Като вдигна капака и като гледам толкова мн. кабелчета и датчици и се обривам и каде отиват и откъде идват по добре да завърша първо електротехника.

Публикувано: 14 мар 2007, 08:54
от nikolovvd
Колега, колата работи с въздух, а във въздуха има вода (влажност на въздуха). През дните с валежи тази влажност достига до 98%. Когато двигателя работи (поради високата температура на изгорелите газове) водата се кондензира чак в резонансните гърнета. През лятото това явление е много слабо, но през студените сезони зимата, ранната пролет и късната есен, поради ниските температури това явление е очевадно. Не само се образува мокро петно под ауспуха, но ако някой кара зад теб ще ти каже, че дори тече вода.
На Фиат Уно съм гледал, че над тръбите на генерацията има ламарина изкривена по профира на тръбите с кръгъл изход, от който се взема топъл въздух за въздушния филтър. В тръбата към този филтър има клапа, която се управлява от механизъм реагиращ на температурата на входящия въздух. С други думи - при студено време се вкарва по-топъл въздух (този около генерацията), а при топло време се пуска въздух от вън. По този начин Италянците са ограничили този проблем, тъй като техния климат е по-влажен.