Много сериозно питане около една фиеста

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
ROKET
потребител
потребител
Мнения: 9
Регистриран: 16 мар 2007, 15:51
Модел на автомобила: FORD FIESTA 1,1
Местоположение: СОФИЯ
Status: Извън линия

Много сериозно питане около една фиеста

Мнение от ROKET » 16 мар 2007, 16:02

Преди може би седмица аз и един мой приятел си купихме една фиеста "на партия".Колата според момчето което ни я продаде работи на 3 цилиндъра заради "нагар" по клапана(според други си е буквално изгорял).Моят приятел се отказа да я правим и решихме да я караме докато не и се пръсне мотора.... След ден два колата явно му писна или пък му доиде мн.на джоба и тои каза -- Дай да я продадем.Въпроса ми е как да разбера къде й е проблема и колко струва един качествен основен ремонт на двигателя на тази малолитражка (1,1) За да си направя сметка дали има смисъл да му платя неговата чяаст от колата и да я задържа за себе си ... Посъветвайте ме какво да направя при положение,че колата реално ще ми дойде на 300 лв (което е супер малко за кола 90год.) Къде в софия мога да намеря майстор на който му се работи а не му се спи за да ми свърши работа (срещу заплащане разбира се) През главата ми мина още една алтернатива да намеря здрав мотор с документи обаче нз. как седят нещата с регистрирането и кой ще ми го закачи на колата все пак .....

Потребителски аватар
mrdds
потребител
потребител
Мнения: 3127
Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от mrdds » 16 мар 2007, 16:15

а ти сигурен ли си,че клапана е проблема за да не работи този цилиндър?
Може да има много други,по-евтини причини.Свещ,кабел,нагоряла букса..........
закарай я най добре на сервиз да ти я погледне компетентен човек и да ти каже причината-двигателя ти е доста прост така че и най-ниско квалифицирания монтьор ще усети проблема.
Ако това е само проблема на колата си заслужава да си откупиш дяла,ако съм разбрал правилно, и да я ремонтираш за 100-тина пари,дори и да е проблема в клапаните.

ROKET
потребител
потребител
Мнения: 9
Регистриран: 16 мар 2007, 15:51
Модел на автомобила: FORD FIESTA 1,1
Местоположение: СОФИЯ
Status: Извън линия

Мнение от ROKET » 16 мар 2007, 16:32

Свалих свещите и ги почистих внимателно с бензин.кабелите ги пробвах с един приятел на око дали дават ток всичките.ВСИЧКО ОК ! Колата на място си мени оборотите на баир няма душа почти спира.(няма компресия от някъде)Ако ще мина с 100-200 лв напражо ще се разплача от радост защтото това е което търсех малка икономична евтина градска кола ....

Потребителски аватар
mrdds
потребител
потребител
Мнения: 3127
Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от mrdds » 16 мар 2007, 16:35

ROKET написа:Свалих свещите и ги почистих внимателно с бензин.кабелите ги пробвах с един приятел на око дали дават ток всичките.ВСИЧКО ОК ! Колата на място си мени оборотите на баир няма душа почти спира.(няма компресия от някъде)Ако ще мина с 100-200 лв напражо ще се разплача от радост защтото това е което търсех малка икономична евтина градска кола ....
ми колега в най лошия случай да си купиш друг двигател няма да дадеш повече от 250лв за него.Говоря за цял двигател.Обикновенно в моргите.
П.П Пусни едно търсене в р-л Продавам,аз лично намерих 3-4 обяви за двигател 1.1
Последна промяна от mrdds на 16 мар 2007, 16:44, променено общо 1 път.

petkoff_pl
потребител
потребител
Мнения: 1581
Регистриран: 07 окт 2005, 16:18
Модел на автомобила: Dacia Sandero Stepway 2021
Местоположение: Благоевград
Status: Извън линия

Мнение от petkoff_pl » 16 мар 2007, 16:39

ROKET написа:на баир няма душа почти спира.(няма компресия от някъде)
До това заключение как стигна би ли обяснил по подробно. :-?:

ROKET
потребител
потребител
Мнения: 9
Регистриран: 16 мар 2007, 15:51
Модел на автомобила: FORD FIESTA 1,1
Местоположение: СОФИЯ
Status: Извън линия

Мнение от ROKET » 16 мар 2007, 16:46

ами с газ до дупка колата не ускорява ами даже и намаля.При връщане на 1-ва колата пак с усилия ускорява до обороти и пак след включване на втора умира.Бяха ми казали че ремонт(смяна) на клапан е мн сложно нещо и ще ми струва около 400 лв подмяната с труда *00926*

petkoff_pl
потребител
потребител
Мнения: 1581
Регистриран: 07 окт 2005, 16:18
Модел на автомобила: Dacia Sandero Stepway 2021
Местоположение: Благоевград
Status: Извън линия

Мнение от petkoff_pl » 16 мар 2007, 16:50

А не си ли се замислял че може да е заминал съединителя. Симптомите при износен съединител са такива подаваш газ повишават се оборотите а скороста не се увеличава.

ROKET
потребител
потребител
Мнения: 9
Регистриран: 16 мар 2007, 15:51
Модел на автомобила: FORD FIESTA 1,1
Местоположение: СОФИЯ
Status: Извън линия

Мнение от ROKET » 16 мар 2007, 16:57

Мне не не това е невъзможно е да е прецакан съединителя.Колата харчи масло освен това на място губи обороти(понякога пак си ги вдига) според стария собственик тогава се поотпушвал клапана или нещо такова ... Съединителя си е перфектен има си "полусъединител" отделя си ниско и тн.


ПС:Колата като се пали на студен двигател трудно пали(само след натискане педала на гаста до дупка за да се изфорсира)
При отворено стъкло мирише на суров бензин....

petkoff_pl
потребител
потребител
Мнения: 1581
Регистриран: 07 окт 2005, 16:18
Модел на автомобила: Dacia Sandero Stepway 2021
Местоположение: Благоевград
Status: Извън линия

Мнение от petkoff_pl » 16 мар 2007, 17:50

Ако наистина си любознателен виж тази тема Темите за ФИЕСТА
Прочети темите, а за това че мени оборотите 90% е от TPS/THROTTLE POSITION SENSOR/Потенциометър дроселова клапа

ROKET
потребител
потребител
Мнения: 9
Регистриран: 16 мар 2007, 15:51
Модел на автомобила: FORD FIESTA 1,1
Местоположение: СОФИЯ
Status: Извън линия

Мнение от ROKET » 16 мар 2007, 18:12

Ок ще ги прочета внимателно тези които характеризират мойте проблеми и все пак каква и е диагнозата след всичките номерца който прави и по скоро колко ще ми струва ремонта или подмяната им ??????

Потребителски аватар
krava_i_pile
потребител
потребител
Мнения: 176
Регистриран: 26 фев 2005, 13:43
Модел на автомобила: Фиеста 1.1 Ghia 90-та карбуратор, АГУ Landi Renzo
Местоположение: София, Сливен
Контакти:
Status: Извън линия

da

Мнение от krava_i_pile » 16 мар 2007, 19:48

Хм...и аз имам 90-та ма като нищо не отбирам. Предлагам ти следното - тук има много хора, които разбират и сами се оправят и трудят по колите си....ако някой се навие да ти я постегне...срещу определена сума и в свободното си време.....ей така любителската.....
Защото тея симптоми са..... :shock: просто за кой да се закачиш?
успех!
Изображение
Изображение

Потребителски аватар
dimbatami
потребител
потребител
Мнения: 387
Регистриран: 31 яну 2007, 20:38
Модел на автомобила: Orion 1.8EFI 16V 105конйе и мондео 1.8 tdi 90 конйе
Местоположение: ПЛЕВЕН
Status: Извън линия

Мнение от dimbatami » 16 мар 2007, 20:14

колега зада си мени оборотите то нема да е от клапан а зада си сигурен иди да ти измерят компресията на цилиндрите и ще си проличи някои цилиндар ако е смалко компхресия тогава може да се съди че и изгорял клапан или некои сигмент е здал багажа. а и трябва да ни кажеш повече за тая кола например с карбораторлие или е инжекция

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13097
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 16 мар 2007, 21:26

ROKET написа:.............


ПС:Колата като се пали на студен двигател трудно пали(само след натискане педала на гаста до дупка за да се изфорсира)
При отворено стъкло мирише на суров бензин....
Със тези симптоми първо ще проверя карбуратора- най-вероятно повредена игла или блокирал смукач. Масло може да гори и от "гумички" на клапаните (мойта гореше над 1л/1000км).
Мисля че 300лв е изгодна сделка, пък даже да се наложи да смениш д-ля.

gbsgsm
потребител
потребител
Мнения: 14
Регистриран: 15 апр 2009, 11:45
Модел на автомобила: Fiesta
Status: Извън линия

Re: Много сериозно питане около една фиеста

Мнение от gbsgsm » 24 апр 2009, 17:33

Ей приятел нема да се притесняваш, намери си книжка за фиестата и отваряй мотора. Аз имам Фиеста 1.3 от 1994 год. и сам си направих почти цял основен ремонт на улицата пред нас. Двигателите са почти еднакви на 1,1 и 1,3 така че казвам ти лесно е. А като свалиш главата ще се види всичко каквото му е! Частите са евтини така че действай.
Газ до ламарина, маторо си замина :)

Потребителски аватар
TOLIO
потребител
потребител
Мнения: 111
Регистриран: 06 авг 2008, 00:11
Модел на автомобила: FORD PROBE 2,5V6 24V,FORD FUSION 1.4TDCI 2006g.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Много сериозно питане около една фиеста

Мнение от TOLIO » 28 апр 2009, 18:10

кв.Илиянци бл.Рожен55 Ауто Корея
сопствениците са много известни специалисти
по двигатели диагностика на двигатели
отивай там и щети дадат точна диагноза
точно за две минути
кажи че те праща Толи с червеното PROBE
и няма да ти вземат един лев
*00143*

Mondeo18TDI96
потребител
потребител
Мнения: 554
Регистриран: 06 дек 2004, 11:51
Модел на автомобила: Mondeo 1.8TD (1996 ... в пенсия) & C4 1.6HDi(2009) & Avensis 2.0 D-4D (2010)
Status: Извън линия

Re: Много сериозно питане около една фиеста

Мнение от Mondeo18TDI96 » 28 апр 2009, 18:19

а на бас че фиестата отдавна е рециклирана :)

Потребителски аватар
essex
потребител
потребител
Мнения: 2401
Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Много сериозно питане около една фиеста

Мнение от essex » 29 апр 2009, 00:58

Определено :lol:
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.

gbsgsm
потребител
потребител
Мнения: 14
Регистриран: 15 апр 2009, 11:45
Модел на автомобила: Fiesta
Status: Извън линия

Re: Много сериозно питане около една фиеста

Мнение от gbsgsm » 29 апр 2009, 15:06

Момчета, какво имате в предвид-"рециклирана"!?!?!? Ето и мойта Фиеста работеше на 3 цилиндъра та се бях замислил да я разкарвам, ама после реших и я отворих. Та ако я бях продал да речеме както си работеше на 3 цилиндъра, значи ли че е била "рециклирана"? Трябва да ви кажа, че всички части и бяха оригиналните от завода (бутала, сегменти, лагери и т.н.), проблема и се оказаха само гумичките на клапаните!!!
Газ до ламарина, маторо си замина :)

Потребителски аватар
DigiPro
потребител
потребител
Мнения: 4336
Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3
Местоположение: Велико Търново
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Много сериозно питане около една фиеста

Мнение от DigiPro » 29 апр 2009, 19:58

gbsgsm написа:Момчета, какво имате в предвид-"рециклирана"!?!?!?
Ами темата е от месец март 2007 година. Гледайте датата преди да отговаряте в някоя тема :)

Потребителски аватар
TOLIO
потребител
потребител
Мнения: 111
Регистриран: 06 авг 2008, 00:11
Модел на автомобила: FORD PROBE 2,5V6 24V,FORD FUSION 1.4TDCI 2006g.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Много сериозно питане около една фиеста

Мнение от TOLIO » 29 апр 2009, 21:29

абе ние сме ебати тъпите
:shock: *00124*

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 97 госта