Страница 1 от 2

давене или малко газ.. странна работа..

Публикувано: 02 ное 2005, 13:19
от jack71
проблема е общо взето като на Поли. ама пали всеки път без проблем.
1во. като паля студена на бензин всичко е ок. като позагрее минавам на газ. и се почва: придърпва , чуват се детонации. като спра на кръстовище аха аха и ще загасне ако не и натисна газта. като спирам оборотите пак падат и работата отива към загасване ако съм на нулева и още не са и паднали оборотите и включа фарове или натисна спирачки оборотите падат към гаснене. тегля една майна и реших че е от газовото. да ама не обърнах на бензин и там държи обороти ~2500 /3000 . и това когато е загряла ако е студена на бенз. всичко е ок. :shock: реших (незнам що) че свещите са на последен дъх (на 80 000 км бяха) и ги смених. тогава придърпването на газ се увеличи, и детонациите се увеличиха. на бенз. нищо не се промени.
имате ли някакви идеи че аз се изчерпах
ПОМООООЩ :oops:

Публикувано: 02 ное 2005, 13:35
от Polly
Само, когато е топла ли придърпва и гасне?
Това и на газ и на бензин ли го прави?
Направи проверка на бензиновата помпа дали е ОК- казаха ми, че е наред, ако превключва от газ на бензин лесно. Поне при мен така провериха как работи и установиха, че засега е ОК.Ако на газ работи, а на бензин придърпва, вероятно да е бензиновата помпа.
Друго аз незнам какво да те посъветвам.

Публикувано: 02 ное 2005, 14:01
от jack71
ами не точно. студена на бенз е ок. на газ придърпва. топла на бенз ок.2500/3000 об на газ придърпва. бенз помпа е ок. превключва норм. мен ме съмнява нещо датчика на дроселова клапа или нещо от сорта ама не съм сигурен дали да пипам там

Публикувано: 02 ное 2005, 14:16
от kEFi
Ти хубаво си сменил свещите, ама кабелите погледна ли ги? (теста с цветомузиката). На бира, че светиш! :D

Публикувано: 02 ное 2005, 15:19
от jack71
ако питаш за това като дръпна кабел дали лети изкра - лети лети та чак ток пере. и е доска болезнено между другото

Публикувано: 02 ное 2005, 15:28
от Polly
Май идеята беше дали на тъмно кабелите на свещите светят?

Публикувано: 02 ное 2005, 15:40
от racer11
Polly написа:Май идеята беше дали на тъмно кабелите на свещите светят?
именно

Публикувано: 02 ное 2005, 19:40
от kEFi
jack71 написа:ако питаш за това като дръпна кабел дали лети изкра - лети лети та чак ток пере. и е доска болезнено между другото
:D
Става въпрос за следното:
По късничко вечерта, за да е много тъмно отаваряш двигателя да работи, дигаш капака и почваш да форсираш ръчно. Внимателно гледай дали по кабелите пробягва светлика (като на еквилайзер). Ако "свети" - съответния кабел/и са за смяна. Това имам предвид под светиш :wink:

Това, което си направил е тест за свещ (ако изкараш и свеща) и за наличие на искра (работи ли ти дистрибутора). Че е болезнено...зависи с какви обувки си, какви дрехи (особено найлн-силон) и доколко ти е киселинна потта :D :D :D , но най-вече къде си се хванал с другата ръка....един памучен парцал също върши работа. Но в твоя случай си си направил безплатен "WS мускул стимулатор" :D :D :D

Re: давене или малко газ.. странна работа..

Публикувано: 02 ное 2005, 20:49
от Peter_CLX
jack71 написа:...тегля една майна и реших че е от газовото. да ама не обърнах на бензин и там държи обороти ~2500 /3000 . и това когато е загряла ако е студена на бенз. всичко е ок. :shock: реших (незнам що) че свещите са на последен дъх (на 80 000 км бяха) и ги смених. тогава придърпването на газ се увеличи, и детонациите се увеличиха. на бенз. нищо не се промени.
имате ли някакви идеи че аз се изчерпах
ПОМООООЩ :oops:
Имаш ли емулатори на л-сонда и инжекторите?

Публикувано: 03 ное 2005, 09:53
от jack71
Нямам емулатори на лс. инжектори не съм сигурен. колата е 1.6 моно инжекция. съмнява ме да има таквиз екстри . за кабелите снощи се дупих ама ништо не видях да прехвърча. пробвах и да изкарам кабелите един по един докато работи и да чуя евентуално ако не работа като хората при кой няма да даде отражение. ами на всички дади отражение и почваше на 3 цил. да работи . така че не е от кабели със сигурност. пък и от кабели на бенз ще работи ли сама на 3000 об?!

Публикувано: 03 ное 2005, 11:14
от kEFi
Не гледай за прехвърчане. Наистина трудно се забелязва, но гледай за бягащи слаби светлинки по кабелите. И наистина трябва да е много тъмно,за да се види. На сумрак не става. Като се наруши изолацията на кабела прозират токовите импулси към свещите през обвивката им....
За високите обороти (за Ескорта ли става въпрос или за каприто) си провери вакуумните маркучета, а после евентуално почисти внимателно стъпковото моторче на дросела...Не разбирам от моно, ама...

Публикувано: 03 ное 2005, 11:36
от jack71
стъпковото моторче е ок. чува се , работи си нормално. кои вакуумно маркучи имаш в предвид. става въпрос за ескорта.

за високите обороти...

Публикувано: 03 ное 2005, 18:48
от Peter_CLX
За високите обороти, които поддържа - може би е логично да се провери дали компа не е натрупал грешки. Най-простото нещо е да пробваш да го ресетнеш (откачваш клемата на акумулатора за известно време или другия начин - изваждаш съответния бушон, който храни електрониката)

Re: за високите обороти...

Публикувано: 03 ное 2005, 19:33
от kEFi
Peter_CLX написа:За високите обороти, които поддържа - може би е логично да се провери дали компа не е натрупал грешки. Най-простото нещо е да пробваш да го ресетнеш (откачваш клемата на акумулатора за известно време или другия начин - изваждаш съответния бушон, който храни електрониката)
Ефект - нулев! Ако нещо не работи - то до пет мин. след ресета същите грешки отново се записват!

Джак, при мен има едни вакууми на инжекциона - незнам при теб как е. Подобен проблем с високите обороти имат доста колеги, но причините за това горе-долу са няколко:
стъпковото моторче - инертност или износване на пласмасовия ексцентрик (в тях), донякъде и запрашеност (колкото и несериозно да звучи, но имайки предвид компютрите...)
вакуумните маркучета - наранявания по тях, изпускане. Следствие - безпричинно форсиране
донякъде е възможно и да се дължи на голям товар - серво, хидравлика или генерация...

Та! Светиш или не светиш?
Да знам дали да ти пращам бира по DHL или да чакам пратка :D

П.П. Това са констатациите, но за пълни инжекции EFi и двигатели DOHC....

Публикувано: 04 ное 2005, 09:52
от jack71
Снощи , точно в полунощ, при новолуние изрекох магическите думи "ша ти е........." и вдигнах капака. Не светя бе. кабелите са на 120 000 км и няма светлинки по тях. да да знам че са за смяна ама все пак дават искра, не намигват.... свещите между другото бяха на 80 000 като ги смених и разликата м/у старите и новите е точно нулева. доволен съм от марката и същата си взех НЖК. проблема не е в искрата. виж за стъпковото моторче може и да си прав но го свалях , чистих го с електроклинър ама ефект нулев. смених филтъра на газта въпреки че е на 2000 км. пак си гасне на газ. рестартирах компа. нуев ефект :0): мисля че е време да посетя оня гуру с елкома... незнам... а за маркучите да не говориш за ония маркучета на вакуумчето до карбуратора? ако е същото то си е ок. колата е с двигател CVH и е от някакви междиннки които са правени попогрешка.

Публикувано: 04 ное 2005, 16:02
от jack71
Алелуя! проблема е решен. отидох при моя любим елком. и моя гуру ми реши проблема. радвам се че има все още майстори а не "майстори"!
какво беше ли . депозициониран датчик на дроселова клапа. много просто: когато оборотите ми подскачаха аз го свалих и го изчистих с ел. клинър. и го турих обратно. да ама има все пак някакво положение при което трябва да се позиционира като се слага ама кой да знай :oops: та така де. мнооооого съм доволен и всички от Варна които имат проблеми с ДВГ -тата им препоръчвам много горещо този сервиз. турям го и при реклами...

Публикувано: 04 ное 2005, 20:16
от kEFi
Ся кво?
Да фаштам пътя за Варна?!?
Че имам да черпя бира... :-?:

Публикувано: 07 ное 2005, 10:25
от jack71
е ади сега . бъди спокоен и не напирай. ако искаш мога да я помня до лятото като идваш на плаж :D за да не се притесняваш де

Публикувано: 08 ное 2005, 16:11
от The seven
Я кажи ако си бил там и гледал какво е правил майстора ? Питането ми е във връзка с това че намерих една информация за стойности на съпротивлението на въпросният датчик при затворена и отворена клапа. Понеже и аз съм го свалял за почистване и имам едни забележки :) към вървенето на колицата. Да знам дали да се занимавам с това или не ?

Благодаря предварително

Публикувано: 08 ное 2005, 16:39
от racer11
странна работа...на стария ескорт /1.6 CVH 105к.с./ съм сменял този датчик и ми се струва трудно да се размести - захванат е на 2 болчета и просто няма как да се монтира по друг начин