Страница 1 от 1
1-ва като мине 3500-4000 оборота се чува един много як звук
Публикувано: 26 мар 2007, 17:33
от CEC0087
Проблема ми е на 1-ва като мине 3500-4000 оборота се чува един много як звук като стържене незнам от какво е тоя звук иначе на другите скорости не прави така
Публикувано: 26 мар 2007, 23:57
от venom4o
e кво от тва ,че е на 15 ? Ако е запазена няма значение! Мойта е на 19 и мотора ми е на по-малко от 1000км след ПЪЛЕН основен ремонт.. сичко е 6 и си прави 120 на 2-ра ?Нищо не тропа нищо не скърца.. Къв е проблема?
Маслото сменял ли си скоро на тия скорости? Защото не съм вещ по скорости .. и само знам ,че понякога се получава от маслото ако е малко или е гадно.. друг вариант мисля ,че е възможно от лагера на съединителя да се чува защото при всяка скорост има различно натоварване ... т.е. искам да кажа ,че при 1-ва на 4к и 2-ра на 4к натоварването е различно...Но не залагам на лагера!Щом каза ,че само на 1-ва по вероятно е да е от самите скорости..
Публикувано: 27 мар 2007, 09:18
от kEFi
Май темата се отнесе другаде....не става въпрос за нова-стара.
И на новата и на старата първа и задна предавка са ...да кажем маневрени т.е. да потеглиш, не да се движиш на тях. Предполагам, че не са и мислени за високи обороти. Като механика - да, зацепват си и си вършат работата, но подобно изпържване само им вреди.
П.П. Винаги съм се чудел като как се стопява скоростна кутия?
Публикувано: 27 мар 2007, 16:43
от CEC0087
Маслото в скоростите е доливано около литър мисля,че беше а съединитела ми е сменян с лагер притескател феродов може би преди около 5-6 хилиади километра възможно ли е там да е някъде дефекта
Публикувано: 28 мар 2007, 08:49
от demiro
Проблема според мен е много елементарно решим,мисля че ти влиза в резонанс/вибрира/ някоя ламаринка в двигателния отсег.Провери дали нямаш разхлабено нещо,примерно на изпускателните колектори покриващата ламаринка.
Успех!
Публикувано: 29 мар 2007, 02:39
от Kocko
Твърдо "За" версията на demiro! Дори и да нямаш такава ламаринка почни да оглеждаш двигателя. При мен се беше получило от разхлабена скоба на средното гърне + колекторната ламарина.
Звуците от кутията ще ги познаеш

Аз съм сменял една вече!
Публикувано: 29 мар 2007, 08:57
от CEC0087
да ви кажа има логика защото този звук го чух след като сменях средно гърне и може да не са направили нещо от долу както трябва тея дни ще я закарам на някой канал да я огледам и ще пиша

Публикувано: 30 дек 2007, 17:44
от jordj
Сега като рових из темите прочетох за този твой проблем.
Първа скорост е пресмятана за потегляне а не за развиване на повисоки скорости и форсиране на двигателя.
Кой нормален шофьор ще форсира колата си до 4000 и тогава да превключи на втора скорост.Това ще е излитане от място.
Аз рядко минавам 3500 даже и на 5скорост.Не съм състезател от формула едно а смятам и ти.
За развиване на големи обороти на двигател е хубаво да е добре загрят да е влезнал в работна температура иначе може да се наложи да се търси сервиз за ремонт на Двигателя.
Публикувано: 30 дек 2007, 17:56
от isoiso
jordj написа:
Кой нормален шофьор ще форсира колата си до 4000 и тогава да превключи на втора скорост.Това ще е излитане от място.
Аз рядко минавам 3500 даже и на 5скорост.Не съм състезател от формула едно а смятам и ти.
Ако трябва да те изтегли от някое оживено кръстовище едва ли ще си гледаш оборотомера

някои колеги вкарват колата на 1-ва в прекъсвач така че 4000об са си съвсем нормални.
venom4o написа:e кво от тва ,че е на 15 ? Ако е запазена няма значение! Мойта е на 19 и мотора ми е на по-малко от 1000км след ПЪЛЕН основен ремонт.. сичко е 6 и си прави 120 на 2-ра ?Нищо не тропа нищо не скърца.. Къв е проблема?
Ами къв е проблема според теб

Приемам, че нещо си се объркал щото ако наистина караш така след основен ремонт, значи проблема е голям.

Публикувано: 30 дек 2007, 20:58
от venom4o
изтрити са доста мнения от тая тема.. имаше и спор.. А иначе това съм го правил 1 единствен път и то доста преди да и отремонтирам мотора.. сега повече от 4000 при изпреварване не е развивал отдавна..
Публикувано: 30 дек 2007, 21:54
от jordj
Ми при3300- 3500 на 5 скорст съм на 130км по километраж. това е максимално допустимата за Магистралите в България.
При 4000 съм на 160+ .Та и за CEC0087 е почти същото.При 3500 ще изтребител..
Не казвам че не обичам високите скорости ,но Малко ми е уврял Акъла вече.Първо мисля как ще спа а после всичко останало.
Публикувано: 30 дек 2007, 22:45
от paci
на 1-ва като мине 3500-4000 оборота се чува един много як звук като стържене
Цецо, ако си решил проблема и решиш да пишеш викай на ЛС да отключа темата!