Страница 1 от 1
Особенности при смяна на гарнитура на картер ?
Публикувано: 28 мар 2007, 08:51
от TIN
Има ли някой сменял и някакви по спецефични особенности, които е хуабво да се знаят предварително!
Публикувано: 28 мар 2007, 09:35
от venom4o
Аз съм сменял.. Хубави за корковите гарнитури.Трябва да има и два мустака гумени при коляновия вал предполагам..там е хубаво за слохиш малко силикон нищо ,че е нова гарнитурата!Какъв е картера? алуминиев или ламаринен? Ако е ламаринен трябва да се изчука при болтовете защото като се натяга се деформира и после ако не го изчукаш тече...

Дано съм бил полезен...
Публикувано: 28 мар 2007, 09:51
от TIN
venom4o написа:Аз съм сменял.. Хубави за корковите гарнитури.Трябва да има и два мустака гумени при коляновия вал предполагам..там е хубаво за слохиш малко силикон нищо ,че е нова гарнитурата!Какъв е картера? алуминиев или ламаринен? Ако е ламаринен трябва да се изчука при болтовете защото като се натяга се деформира и после ако не го изчукаш тече...

Дано съм бил полезен...
Алуминиев е !
Гледам че от към гарнитурата сълзи и олива целия картер....
Но все още не е прокапало на земята да видим до кога...
Публикувано: 28 мар 2007, 10:10
от venom4o
ми няколко лева е за моя картер а за твоя незнам.. Алуминиев не съм свалял..... НО смени си я ако се работи удобно... Можеш да изпозваш случая да смениш и някой друг семеринг.. Както и да изчистиш маслената помпа ..като го свалиш картера го изчисти перфектно! С меглио всичко пада...И покрии с някакъв чист парцал отдолу мотора да не се праши защото може да си причиниш главоболия след време...