при запалване на студен двигател губи обороти и гасне!

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
stanimir_gizdev
потребител
потребител
Мнения: 10
Регистриран: 28 мар 2007, 10:45
Модел на автомобила: Ford Escort 1.8/16V/Zetec/105hp
Местоположение: Sofiq
Status: Извън линия

при запалване на студен двигател губи обороти и гасне!

Мнение от stanimir_gizdev » 28 мар 2007, 11:18

Здравейте на всички! имам ескорт 1.8 1992год. 16V. Прави ми следния проблем - при запалване на студен двигател губи обороти и гасне! След около 2 минути като позагрее се оправя и оттам нататък няма никви проблеми! Свещите и кабелите са нови и едва ли е от тях!
Благодаря ви предварително, надявам се да помогнете :D

Потребителски аватар
borko 30
потребител
потребител
Мнения: 391
Регистриран: 11 дек 2006, 03:45
Модел на автомобила: ford escort '81 1.3l
Местоположение: dobrich
Status: Извън линия

Мнение от borko 30 » 28 мар 2007, 12:45

Автоматичния смукач като не е наред така прави.
Форд е колата на шампионите!!!

Потребителски аватар
dqboL
потребител
потребител
Мнения: 79
Регистриран: 23 юли 2005, 15:18
Модел на автомобила: Escort 1.6 16v '98 Zetec... po edno vreme..
Местоположение: Varna
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от dqboL » 28 мар 2007, 13:30

Според мен проблема е в стъпковия мотор.
Кара смело и безотговорно!

stanimir_gizdev
потребител
потребител
Мнения: 10
Регистриран: 28 мар 2007, 10:45
Модел на автомобила: Ford Escort 1.8/16V/Zetec/105hp
Местоположение: Sofiq
Status: Извън линия

Мнение от stanimir_gizdev » 28 мар 2007, 16:05

dqboL написа:Според мен проблема е в стъпковия мотор.
и аз така правех, ама от както ме глобиха за превишена скорост избягвам :lol: :D :o

Любо
Администратор
Администратор
Мнения: 2511
Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г.
Местоположение: София - Надежда 1
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Любо » 28 мар 2007, 16:34

Мисля, че тук се заформя недоразумение!!!

Стъпковото моторче, най-общо, отговаря за оборотите на празен ход. И когато двигателят е студен количеството на подавното гориво зависи от дебитомера на въздуха (при теб мисля е MAP sensor), от ЕКУ-то и от това стъпково моторче. След като загрее в схемата се включва и ламбдата.
Вероятната причина при студен двигател да ти гасне е че имаш проблем именно с това стъпково моторче. Има доста писано във форума по тоз въпрос, включително и как се почиства.
Ако ползваш търсачката с ключови думи "стъпково моторче" съм сигурен, че ще намир отговор на въпроса си.

limonkata
потребител
потребител
Мнения: 5
Регистриран: 03 май 2007, 19:18
Модел на автомобила: ford eskort 1.4 mi
Status: Извън линия

Мнение от limonkata » 17 май 2007, 19:02

и при мен имаше такъв проблем но майстора на газовата го оправи временно докато си намеря стъпково моторче,изчака колата да загрее и да си доиде на нормални обороти и извади буксата на моторчето и оборотите си остават в това положение в което са били при изваждането на буксата ,сега колата се укроти и ще я засека колко ще ми гори но съм сигурен че ще падне разхода ,единствения проблем е че сутрин като паля трябва да я паля на бензин и после на газ ,иначе засега всичко е наред,това е временен вариант докато сменя моторчето разбира се

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 104 госта