Въпрос за охлаждането на Мондео '95

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Dimas_R
потребител
потребител
Мнения: 85
Регистриран: 08 мар 2007, 00:03
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 16V, 95'
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Въпрос за охлаждането на Мондео '95

Мнение от Dimas_R » 30 мар 2007, 14:49

Колеги, кога се пуска пустата перка на радиатора, защото ми се случи вече няколко пъти стрелката да стигне почти до червената зона, а перката да не се пуска.
И къде се намира тоя датчик и как мога да разбера дали работи или не! Мотора е 1.8 16V.

mtel11
потребител
потребител
Мнения: 125
Регистриран: 17 яну 2005, 18:26
Модел на автомобила: MOndeo 2.0
Местоположение: Plovdiv
Status: Извън линия

Мнение от mtel11 » 30 мар 2007, 19:23

При моето мондео перката се включва когато стрелката сочи А от надписа NORMAL .А датчика май е на единия от водните маркучи.Виж там жиците.

Изображение
България - страната на мечтите. Всечки мечтае да се махне от нея..........но не и аз!!!!!

Потребителски аватар
tisho_tbk
потребител
потребител
Мнения: 327
Регистриран: 25 фев 2007, 18:07
Модел на автомобила: Mondeo'2009 2L TDCI 103kw
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от tisho_tbk » 30 мар 2007, 19:55

на моето, не съм чувал да пуска :shock:

Потребителски аватар
evg2
потребител
потребител
Мнения: 708
Регистриран: 06 сеп 2005, 10:33
Модел на автомобила: Mondeo-комби 2.0-136 PS-NGA.-GHiA-1993г.
Местоположение: Дряново+42° 58' 17.86", +25° 28' 15.07"
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от evg2 » 31 мар 2007, 18:02

:idea: Чети тук :D
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=8712" onclick="window.open(this.href);return false;

Потребителски аватар
demiro
потребител
потребител
Мнения: 1210
Регистриран: 17 мар 2005, 00:36
Модел на автомобила: голяма печка :)
Местоположение: Около В.Търново :)
Status: Извън линия

Мнение от demiro » 02 апр 2007, 10:36

Изображение

Потребителски аватар
chains
потребител
потребител
Мнения: 1161
Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от chains » 03 апр 2007, 00:00

Колега я провери дали съвсем случайно не ти се е измъкнала буксата на вентилатора /ще я видиш отпред в двг. отсег между двг и сами я ел мотор/ и/или не прави хубав контакт /както беше при мен/ - така за спорта напръскай с ВД40 и провери как ще е след това!

пп: странно, но досега моя, на познати, а и на баща ми Форда имат нужда от перката само при големи задръствания и то при сериозни летни температури, тъй че провери дали датчика ти отчита реалните показатели!

Потребителски аватар
furcy
потребител
потребител
Мнения: 369
Регистриран: 11 юни 2005, 16:32
Модел на автомобила: Volvo S60 '11 2.4 D5
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от furcy » 04 апр 2007, 11:36

Колега chains ти си с TDI, а той е Zetec-има малка разлика.. :wink: (аз TDI със стрелка над средата не съм виждал)
При бензиновите има малко разлика... обикновено на дълъг път седи отвесно, но лятно време и при задръствания стига до буквата L (при някои А ) и чак тогава се пуска перката. Поне при мен и още 2-3-ма познати е така. По едно време се бях зачудил да не прегрея колата, но доста хора ми казват че е нормално. Все пак края на месеца ще се консултирам с майстора който ми поддържа Мондеото дали е препоръчително да сложа датчик за по-ниска температура на включване на перката-идват си жеги.
:)
Изображение

Потребителски аватар
chains
потребител
потребител
Мнения: 1161
Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от chains » 04 апр 2007, 13:26

Наистина съм с дизел, ама на баща ми сиерата и на др. приятели бензинавите фордове държат също сравнително ниска температура /трудно стигат до средата на скалата/ - съпоставката я правя с Опели и коли на Фв - Ауди, които си имат ясно изявен афинитет към прегряване /при тях откаже ли перката задължително отиваш за нова гарнитура/!

Dimas_R
потребител
потребител
Мнения: 85
Регистриран: 08 мар 2007, 00:03
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 16V, 95'
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Dimas_R » 04 апр 2007, 15:34

furcy написа:Колега chains ти си с TDI, а той е Zetec-има малка разлика.. :wink: (аз TDI със стрелка над средата не съм виждал)
При бензиновите има малко разлика... обикновено на дълъг път седи отвесно, но лятно време и при задръствания стига до буквата L (при някои А ) и чак тогава се пуска перката. Поне при мен и още 2-3-ма познати е така. По едно време се бях зачудил да не прегрея колата, но доста хора ми казват че е нормално. Все пак края на месеца ще се консултирам с майстора който ми поддържа Мондеото дали е препоръчително да сложа датчик за по-ниска температура на включване на перката-идват си жеги.
:)
Колега, при мен е точно така. Стрелката стига до А или в най-лошия случай м/у А и L.Тогава се отварят прозорците и се пуска парното за 5мин, докато се укроти.Интересното е,че на дълъг път стрелката отива на N, което ми говори, че има вероятност термостата да ми играе номерца (имах същите симптоми при предишната кола и след като го смених всичко се оправи с тая разлика,че сега имам яко парно дори на дълъг път, а при старата трошка... тц).

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 92 госта