Маркуч във кутията на филтъра

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
stanimir_gizdev
потребител
потребител
Мнения: 10
Регистриран: 28 мар 2007, 10:45
Модел на автомобила: Ford Escort 1.8/16V/Zetec/105hp
Местоположение: Sofiq
Status: Извън линия

Маркуч във кутията на филтъра

Мнение от stanimir_gizdev » 04 апр 2007, 12:59

Здравейте отново колеги :D Имам следния въпрос: ако реша да слагам спортен филтър какво да правя с маркуча, който излиза от джигателя и влиза в кутията на въздушния филтър? Има ли значение каде ще го поставя след това? Благодаря ви!!!

Потребителски аватар
mrdds
потребител
потребител
Мнения: 3127
Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от mrdds » 04 апр 2007, 13:12

Предполагам питаш за маркуча за картерните газове?
Мислиш ли да отстраняваш кутията,или просто ще скъсиш въздуховода и ще монтираш спортния филтър?
Според мен това е най добрата идея.Хем да си оставиш кутията с филър за да се филтрират картените газове.Принципно можеш и да отстраниш маркуча от кутията,но често от там прокапва масло,което ще ти цапа и маже ако е просто висящ.

stanimir_gizdev
потребител
потребител
Мнения: 10
Регистриран: 28 мар 2007, 10:45
Модел на автомобила: Ford Escort 1.8/16V/Zetec/105hp
Местоположение: Sofiq
Status: Извън линия

Мнение от stanimir_gizdev » 04 апр 2007, 13:20

Да, за него става дума, но не му знаех точно името!!! :D
Ами мисля да махна кутията! Но още не сам сигурен дали ще има някаква файда от цялата работа:)))) Мерси!!!!

Потребителски аватар
mrdds
потребител
потребител
Мнения: 3127
Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от mrdds » 04 апр 2007, 13:31

Ами решението е твое....но не очаквай колата ти да стане самолет само с добавянето на спортен филтър..Ако мислиш,че не и стига въздух смени си нормалния филтър с нов.Има разни филтри,които са по рехави и пропускат повече въздух.Такива са на марката Clean,дори ги препоръчват за автомобили на газ.
А и спортния филтър,който ще купуш примерно от Илиянци,или от магазинче пазаруващо от там ще бъде сигурно по зле и от нормалния.

Потребителски аватар
CEC0087
Потребител
Потребител
Мнения: 660
Регистриран: 14 юли 2006, 21:44
Модел на автомобила: Ford Focus mk2 06
Ford Orion 1.4 92
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от CEC0087 » 04 апр 2007, 14:40

За какъв двигател става дума? Да ти кажа със спортен филтър дори от пазара кадето са по 20 лв звука на колата и вървенето ще се промени но да ти кажа този филтър ще спира само "врабчетата" да не влизат в двигатела ако сложеш скъп вилтър тогава този проблем с "врабчетата" няма да го имаш а според мен онзи маркуч може да го запушеш :D

stanimir_gizdev
потребител
потребител
Мнения: 10
Регистриран: 28 мар 2007, 10:45
Модел на автомобила: Ford Escort 1.8/16V/Zetec/105hp
Местоположение: Sofiq
Status: Извън линия

Мнение от stanimir_gizdev » 04 апр 2007, 16:11

Двигателя е 1.8, 16V, 105 коня. За колко пари може да се купи приличен филтър? :D

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 04 апр 2007, 16:17

От това което съм чел няма сми от цялата история и не затапвай маркуча за картерните газове и го остави така както си е щото ще береш ядове.
Последна промяна от paci на 06 апр 2007, 21:09, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
chains
потребител
потребител
Мнения: 1161
Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от chains » 05 апр 2007, 17:01

Да и моя съвет е щом си решил да слагаш спортен филтър не затапвай въпросното маркуче /все пак от някъде трябва да излизат тези газове, освен това то играе и важна роля при отстраняването на конденза от двг/, а го вържи някъде с отвора на долу за да не се пълни с боклуци!

ПП: колеги запомнете - в автомобилите няма излишни части и детйли - всяко нещо играе определена роля иначе счетоводителите биха го премахнали още преди да стигнат чертежите в завода!

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от cocoff » 05 апр 2007, 18:58

Спортният филтър е като ония разширители, дето си ги слагат някои спортисти по носовете :P
От друга страна самото му име - "спортен" предполага конкретна употреба. Пука им на ония врабче ли ще им влезе или щраус в ДВГ :)
Те могат си го сменят преди всеки старт...аз лично не мога по-често от 5 години и не ми е все едно какви боклуци минават през филтъра...

веден
потребител
потребител
Мнения: 185
Регистриран: 20 авг 2005, 22:12
Модел на автомобила: Ford Escort 1,6 i 16v '93г.
Status: Извън линия

Мнение от веден » 06 апр 2007, 20:43

В никакъв случай не запушвай маркуча на картерните газове. Ще вдигнеш налягането в двигателя и ще започне да ти тече масло от различни места.

Потребителски аватар
Georgiev
потребител
потребител
Мнения: 259
Регистриран: 22 апр 2006, 23:58
Модел на автомобила: Fiesta 1.1 моно, 93 г
Escort 1.6 L
Peugeot 307 2.0 HDI
Peugeot 106 1.1 i
Skoda Fabia 1.4 MPI
Местоположение: Разград
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Georgiev » 06 апр 2007, 23:16

Има малки филтърчета подобни на вид на спортните филтри.Които съм виждал да ги слагат на маркуча за картерните газове.Не го затапвай.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 112 госта