Страница 1 от 1

карбуратор

Публикувано: 13 ное 2005, 01:26
от beni barzia
пичове кажете как да си оправя автоматичния смукач и къде точно се намира на карбуратора че ми държи 1500-2000 оборота почти непрекъснато,става въпрос за ескорд85г.-1,6,карбуратора е тоя с плъзгащото езиче отгоре

Публикувано: 13 ное 2005, 09:24
от bilder
Ами намира се отстрани на карбуратора в него влиза един кабел и представлява една кръгла цилиндрична джаджа с метално лостче отстрани което мести лоста за газта когато е студено.Може да ти се е счупила пласмаската която е вътре и след като затвори въздушните клапи не ги отваря и затова са ти високи оборитите поне при мен е така и аз го изолирах.Малко по трудно пали и докато загрее прекъсва на средните оборити.

Абе вземи го виж направи къде е и какво е ето тук: http://store1.data.bg/tco/ford/Haynes%2 ... system.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;


Най добре се вижда на стр.10 и 11

Публикувано: 13 ное 2005, 17:08
от beni barzia
колега мерси много за тази статийка вижда се доста добре :D

Публикувано: 13 ное 2005, 17:41
от bilder
Ако нещо се закучи работата свиркай ще помагам с каквото мога.

.

Публикувано: 14 ное 2005, 11:49
от S>G>Bankov
автоматичния смукач не работи ли на принципа на термо стата и не взема ли вода от охладителната система :?:

Публикувано: 14 ное 2005, 12:17
от beni barzia
май така работи,ама сигурно е клеасал,щото като загрее повече оборотите падат,имам предвид над половината като отиде стрелката,вече към червеното :roll:

Публикувано: 14 ное 2005, 15:36
от paci
beni barzia написа:вече към червеното :roll:
Колко към червеното ?
Нещо много топъл ми се вижда.

.

Публикувано: 15 ное 2005, 11:30
от S>G>Bankov
бени махни въздушния филтър за да имаш видимост към карборатора отгоре има една клапа при студен двигател трябва да е затворена издърпаи жилото на газта и провери дали пръска в камерата като спринцовка,после ако клапата е отворена и се движи свободно на ръка от ляво на нея извън карборатора има един палец ще го видиш като размърдаш клапата,може тои да е откачен.
Може и антифриза да е заминал да е ръждив