Форда ме побърка
-
- потребител
- Мнения: 13
- Регистриран: 20 фев 2005, 20:48
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: FORD ESCORT
- Status: Извън линия
Форда ме побърка
Така несъм задавъл въпроси до сега защото мислех, че ще оправим този проблем. Прочетъх много и даже всичко което успях да намеря в този форум за форда ми, ескорт 1,8 16 клапана 92година,бензинов е.Видях че доста хора са имали сходни проблеми като моите аз имам газово което не ми е правило пороблеми никога и съм много доволен.Така почвам да повтарям като хората тук дано неме пренебрегете. Колата като е студена и запаля на безнин просто е ужасна, прекъсва глъхне, подаваш газ тя неможе да се изфорсира понякои път оборотите като е на празен ход падат и се вдигат, даже и угасва.Ужасен проблем обаче в следващия момент запаля пак на бензин и тя просто супер работи.Един път работи един път не.Даже загрява и пак оборотите и падат тресе се целия мотор тромава е. НА газ ниама никакви проблеми.И така четъх и започнах МАФ датчика които е до въздушния филтур ако несе лъжа отворих видях всичко си е супер, смених въздушен филтур, само незнам дали трябва да е така като изключа булсата и колата да изгася на този датчик.ПОсле смених форивен филтър свежи и кабели. И тва всичко луди пари.И ходих 2пъти на елкон нищо все ми казват колата няма проблем нямаме забележки.А тя наистина като утида на елкона и все се оправя.След това се заех с това моторче за празния ход свалих го и видях че е цялкото черно мрасно боклуци и го почистих много добле със спреи и т.н.Обаче ниама колата не работи добре еи не работи нензам какво да правя гледах тови TPS датчик ама всичко си изглежда нормално а и като ида на елкон все ми казват че нямат забележки. Извадих бензиновата помпа да видя дали има боклуци кода ви кажа беше супер чисто всичко.НЕзнам просто Сутрин като запаля или колата като престои повече време и ако искам да я карам на бензин просто е невъзможно.Работи като трактор, ако на някои му се занимава да пише и да ми даде идя и нензам вече къде да ходя да я правя.Пък проблема е че и аз не разбирма много от коли даже и незнам как да проверя дали тези датчици работят.Вярвам на тези на елкона защото те са работили във сервиз на форд и доста ги разбират.Ама да ми акзжат че няма проблем пак тя има оххх напрао ако някои има сходен форд и проблеми и се е преборил с тях ще съм му много благодарен ако ми помогне.Аз съм от варна нензам а шях да забравя слагах и присадка за инжекцията уж да се почисти ама единственото което се промени ама то пак така стана сега сутрин като я запаля не гаснеше иначе пак оборотите си падаха ама незнам .............
- dimbatami
- потребител
- Мнения: 387
- Регистриран: 31 яну 2007, 20:38
- Модел на автомобила: Orion 1.8EFI 16V 105конйе и мондео 1.8 tdi 90 конйе
- Местоположение: ПЛЕВЕН
- Status: Извън линия
проблеми
колега за да стигнем до края на проблема трябва дасе почистят и дюзите на инжекциона и проверка на ламдасондата дано се разминеш с почистване на дюзите и виж темите във форума за ламдите и дюзите но ако работи на газ трябва да са дюзите. моляте кажи какъв разход имаш на газ и с каква газоваси да сравня с моя
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
...на елкон не може да се диагностират датчиците...
...инжекционите, при работа на газ запичат инжектори, което се преодолява с добавка в горивото от време на време, в краен случай ултразвук... има и специални препарати за тази манипулация, но се предлагат само там, където знаят за какво става въпрос
Колкото до въпроса - инжекторите проблемни ли са - разбира се на диагностика в оторизиран сервиа т.е.разполагащ с необходимия софтуер и хардуер за такъв тест. От там се почва
Ако не даде резултат следващата стъпка е просвирване на ел.инсталацията и по-конкретно датчици-EDIS...
...инжекционите, при работа на газ запичат инжектори, което се преодолява с добавка в горивото от време на време, в краен случай ултразвук... има и специални препарати за тази манипулация, но се предлагат само там, където знаят за какво става въпрос
Колкото до въпроса - инжекторите проблемни ли са - разбира се на диагностика в оторизиран сервиа т.е.разполагащ с необходимия софтуер и хардуер за такъв тест. От там се почва

- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Този проблем е коментиран многократно.
При дълга работа на газ иглите на инжекторите прегарят пораде липса на охлаждане от страна на бензина и в последствие немогат да разпръскват добре. Поради тази причина някой ги сменят с такива от платина, но излиза доста солено - около 200 лв. на бройка. С други думи ако искаш да караш и на газ и на бензин и да нямаш проблеми се бъркаш за 800 или 1200 лв., според броя на цилиндрите.
Някой специалисти по газови уредби слегат и електроника, която да емулира сигналите на ланда сондата, а други пипат по компютъра който управлява двигателя.
Поради тази причина никога не съм се изкушавал да слагам газова уредба и много внимавам кой къде пипа по колата (особено по ДВГ), за да не се чудя от къде ми идват проблемите.
При дълга работа на газ иглите на инжекторите прегарят пораде липса на охлаждане от страна на бензина и в последствие немогат да разпръскват добре. Поради тази причина някой ги сменят с такива от платина, но излиза доста солено - около 200 лв. на бройка. С други думи ако искаш да караш и на газ и на бензин и да нямаш проблеми се бъркаш за 800 или 1200 лв., според броя на цилиндрите.
Някой специалисти по газови уредби слегат и електроника, която да емулира сигналите на ланда сондата, а други пипат по компютъра който управлява двигателя.
Поради тази причина никога не съм се изкушавал да слагам газова уредба и много внимавам кой къде пипа по колата (особено по ДВГ), за да не се чудя от къде ми идват проблемите.
-
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 03 май 2007, 19:18
- Модел на автомобила: ford eskort 1.4 mi
- Status: Извън линия
временно решение
и при мен имаше такъв проблем но майстора на газовата го оправи временно докато си намеря стъпково моторче,изчака колата да загрее и да си доиде на нормални обороти и извади буксата на моторчето и оборотите си остават в това положение в което са били при изваждането на буксата ,сега колата се укроти и ще я засека колко ще ми гори но съм сигурен че ще падне разхода ,единствения проблем е че сутрин като паля трябва да я паля на бензин и после на газ ,иначе засега всичко е наред,това е временен вариант докато сменя моторчето разбира се
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта