Форда ме побърка

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
ConsenSuS
потребител
потребител
Мнения: 13
Регистриран: 20 фев 2005, 20:48
Модел на автомобила: Ford Escort
Местоположение: FORD ESCORT
Status: Извън линия

Форда ме побърка

Мнение от ConsenSuS » 15 апр 2007, 18:35

Така несъм задавъл въпроси до сега защото мислех, че ще оправим този проблем. Прочетъх много и даже всичко което успях да намеря в този форум за форда ми, ескорт 1,8 16 клапана 92година,бензинов е.Видях че доста хора са имали сходни проблеми като моите аз имам газово което не ми е правило пороблеми никога и съм много доволен.Така почвам да повтарям като хората тук дано неме пренебрегете. Колата като е студена и запаля на безнин просто е ужасна, прекъсва глъхне, подаваш газ тя неможе да се изфорсира понякои път оборотите като е на празен ход падат и се вдигат, даже и угасва.Ужасен проблем обаче в следващия момент запаля пак на бензин и тя просто супер работи.Един път работи един път не.Даже загрява и пак оборотите и падат тресе се целия мотор тромава е. НА газ ниама никакви проблеми.И така четъх и започнах МАФ датчика които е до въздушния филтур ако несе лъжа отворих видях всичко си е супер, смених въздушен филтур, само незнам дали трябва да е така като изключа булсата и колата да изгася на този датчик.ПОсле смених форивен филтър свежи и кабели. И тва всичко луди пари.И ходих 2пъти на елкон нищо все ми казват колата няма проблем нямаме забележки.А тя наистина като утида на елкона и все се оправя.След това се заех с това моторче за празния ход свалих го и видях че е цялкото черно мрасно боклуци и го почистих много добле със спреи и т.н.Обаче ниама колата не работи добре еи не работи нензам какво да правя гледах тови TPS датчик ама всичко си изглежда нормално а и като ида на елкон все ми казват че нямат забележки. Извадих бензиновата помпа да видя дали има боклуци кода ви кажа беше супер чисто всичко.НЕзнам просто Сутрин като запаля или колата като престои повече време и ако искам да я карам на бензин просто е невъзможно.Работи като трактор, ако на някои му се занимава да пише и да ми даде идя и нензам вече къде да ходя да я правя.Пък проблема е че и аз не разбирма много от коли даже и незнам как да проверя дали тези датчици работят.Вярвам на тези на елкона защото те са работили във сервиз на форд и доста ги разбират.Ама да ми акзжат че няма проблем пак тя има оххх напрао ако някои има сходен форд и проблеми и се е преборил с тях ще съм му много благодарен ако ми помогне.Аз съм от варна нензам а шях да забравя слагах и присадка за инжекцията уж да се почисти ама единственото което се промени ама то пак така стана сега сутрин като я запаля не гаснеше иначе пак оборотите си падаха ама незнам .............

Потребителски аватар
liampy
потребител
потребител
Мнения: 55
Регистриран: 11 мар 2007, 22:16
Модел на автомобила: ford escort mk 5 1.8:16v;DOHC
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от liampy » 15 апр 2007, 18:53

колега то и аз не съм специалист ама пробвал ли си със рестарт на ECU-то
след тези манипулаций?пробвай и ако не стане-МотоПфое!

Потребителски аватар
isoiso
потребител
потребител
Мнения: 843
Регистриран: 08 яну 2007, 19:15
Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8 zetec 98г
Status: Извън линия

Мнение от isoiso » 15 апр 2007, 20:11

Тоя датчик на тръбата за въздуха го пръсни с малко дезодорант или някакъв спирт те са вътре две жички, при Мондеото ми се оправи от това същия проблем дано и при Ескорта да е същото

Потребителски аватар
dimbatami
потребител
потребител
Мнения: 387
Регистриран: 31 яну 2007, 20:38
Модел на автомобила: Orion 1.8EFI 16V 105конйе и мондео 1.8 tdi 90 конйе
Местоположение: ПЛЕВЕН
Status: Извън линия

проблеми

Мнение от dimbatami » 15 апр 2007, 20:29

колега за да стигнем до края на проблема трябва дасе почистят и дюзите на инжекциона и проверка на ламдасондата дано се разминеш с почистване на дюзите и виж темите във форума за ламдите и дюзите но ако работи на газ трябва да са дюзите. моляте кажи какъв разход имаш на газ и с каква газоваси да сравня с моя

ConsenSuS
потребител
потребител
Мнения: 13
Регистриран: 20 фев 2005, 20:48
Модел на автомобила: Ford Escort
Местоположение: FORD ESCORT
Status: Извън линия

Мнение от ConsenSuS » 15 апр 2007, 23:42

Бях забравил ламбдсондата я сменях 2 пъти напрао лудница 1ви път като ходих на елкона сложих втора употреба и 2ри път като ходих сложих чисто нова.Иначе незнам къде да ида да си почистя дюзите.Иначе си взех контактен спреи с които почистих много от буксите и това на този датчик.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13097
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 16 апр 2007, 00:05

Ако не смяташ да минаваш само на бензин, няма смисъл да харчиш пари. Ще я направиш и след 1-2 месеца си на изходна позиция.

Любо
Администратор
Администратор
Мнения: 2511
Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г.
Местоположение: София - Надежда 1
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Любо » 16 апр 2007, 09:27

Провери си и ЕСТ датчика. Той като се скапе симптомите са подобни.

ConsenSuS
потребител
потребител
Мнения: 13
Регистриран: 20 фев 2005, 20:48
Модел на автомобила: Ford Escort
Местоположение: FORD ESCORT
Status: Извън линия

Мнение от ConsenSuS » 16 апр 2007, 12:06

Ами точно проблема е там че смятам да я продавам и как да я уставя в некоя явто къща и ако трябва да я палят на бензин тя ще се изложи и кои ще си купи кола коят не е фред на бензин.Иначе тови датчик ЕСТ датчика има ли го в форума каде се намира че неможах да го намеря.

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 04 май 2007, 16:26

...на елкон не може да се диагностират датчиците...
...инжекционите, при работа на газ запичат инжектори, което се преодолява с добавка в горивото от време на време, в краен случай ултразвук... има и специални препарати за тази манипулация, но се предлагат само там, където знаят за какво става въпрос
Колкото до въпроса - инжекторите проблемни ли са - разбира се на диагностика в оторизиран сервиа т.е.разполагащ с необходимия софтуер и хардуер за такъв тест. От там се почва :wink: Ако не даде резултат следващата стъпка е просвирване на ел.инсталацията и по-конкретно датчици-EDIS...

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Мнение от nikolovvd » 04 май 2007, 16:50

Този проблем е коментиран многократно.
При дълга работа на газ иглите на инжекторите прегарят пораде липса на охлаждане от страна на бензина и в последствие немогат да разпръскват добре. Поради тази причина някой ги сменят с такива от платина, но излиза доста солено - около 200 лв. на бройка. С други думи ако искаш да караш и на газ и на бензин и да нямаш проблеми се бъркаш за 800 или 1200 лв., според броя на цилиндрите.
Някой специалисти по газови уредби слегат и електроника, която да емулира сигналите на ланда сондата, а други пипат по компютъра който управлява двигателя.
Поради тази причина никога не съм се изкушавал да слагам газова уредба и много внимавам кой къде пипа по колата (особено по ДВГ), за да не се чудя от къде ми идват проблемите.

limonkata
потребител
потребител
Мнения: 5
Регистриран: 03 май 2007, 19:18
Модел на автомобила: ford eskort 1.4 mi
Status: Извън линия

временно решение

Мнение от limonkata » 17 май 2007, 18:58

и при мен имаше такъв проблем но майстора на газовата го оправи временно докато си намеря стъпково моторче,изчака колата да загрее и да си доиде на нормални обороти и извади буксата на моторчето и оборотите си остават в това положение в което са били при изваждането на буксата ,сега колата се укроти и ще я засека колко ще ми гори но съм сигурен че ще падне разхода ,единствения проблем е че сутрин като паля трябва да я паля на бензин и после на газ ,иначе засега всичко е наред,това е временен вариант докато сменя моторчето разбира се

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google Adsense [Bot] и 107 госта