Страница 1 от 1

Преправяне на хидравлични повдигачи в механични

Публикувано: 18 ное 2005, 19:24
от fiestaracing
Уважаеми колеги,занимавал ли се е някой с подобни "простотии"!?!Преконструирането на хидравличните в механични пивдигачи,спестява значително количество проблеми ,особено в режими близки до тези на максимална мощност-наи-малкото загуба на мощност!!!Все пак няма бегачки с хидравлични повдигачи :D !?!Тракането на клапаните при загрял мотор и ударното натоварване на частите от газоразпределителния механизъм(в този случай) се свежда до минимум-а от там естествено печелим мощност и по-стабилна работа!!!!Изключва се варианта да се изпразнят повдигачите при високи обороти!!! :D Единствения минус е повишения шум от газоразпределението при не загрял двигател!!!
С удоволствия ще споделя и разгледам всяко едно мнение!!!!
Не забравяйте че най-якия атмосферен CVH мотор 1600RSi е с точно такива повдигачи!!!!

Публикувано: 18 ное 2005, 21:13
от disc
Мога само да спомена, че последната серия Zetec двигатели (тази преди DuraTec) е със такива солидни повдигачи, както и атмосферният двигател ST170 (от едноименният Focus) и двигателят със принудително пълнене RS (пак от от едноименният Focus), като последните два носят името DuraTec, макар че са преименувани Zetec.

Също така съм срещал и следният perfomance upgrade - хидравличните подвигачи на Zetec (серия 1 и 2) се подменят със повдигачи от Ecotec (16 клапанов двигател на Opel), защото последните са с по-голям диаметър. Макар и да не съм наясно каква точно е ползата от тази смяна (не е просто махни и постави! трябва да се "поработи" доста върху главата за да се поставят новите повдигачи) явно си заслужава, защото тази опция се използва само при двигатели във много напреднала фаза на екстензивно увеличаване на мощноста.