Инжектор 1.8 Дизел.Признаци за смяна?

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
Georgiev
потребител
потребител
Мнения: 259
Регистриран: 22 апр 2006, 23:58
Модел на автомобила: Fiesta 1.1 моно, 93 г
Escort 1.6 L
Peugeot 307 2.0 HDI
Peugeot 106 1.1 i
Skoda Fabia 1.4 MPI
Местоположение: Разград
Контакти:
Status: Извън линия

Инжектор 1.8 Дизел.Признаци за смяна?

Мнение от Georgiev » 24 апр 2007, 23:50

Искам да попитам,как да разбера че мембраната е за смяна.Трябва ли да стане твърда помпичката като напомпя няколко пъти.При мен колкото и да помпя все еднаква твърдост има.Даже и след като съм карал колата, спра отварям капака и натискам помпичката е мека и като се заслушам джвака като я натискам.
Да я сменям ли?

Потребителски аватар
chains
потребител
потребител
Мнения: 1161
Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от chains » 25 апр 2007, 00:19

А как ти работи колата като цяло - тоест стабилна ли е работата и има ли липса на мощност ? Защото така както си го описал май от някъде не ти е добре херметизирана с-мата!

А иначе като се прокъса платното на инжектора колата просто спира /понеже то е в най-високата точка на филтъра просто започва яко да гълта от там въздух и няма как нафтата да стигне до помпата/!

Потребителски аватар
Georgiev
потребител
потребител
Мнения: 259
Регистриран: 22 апр 2006, 23:58
Модел на автомобила: Fiesta 1.1 моно, 93 г
Escort 1.6 L
Peugeot 307 2.0 HDI
Peugeot 106 1.1 i
Skoda Fabia 1.4 MPI
Местоположение: Разград
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Georgiev » 25 апр 2007, 08:26

Пали трудно.Няма друго.Разсипах се с това палене

Потребителски аватар
Dundee
потребител
потребител
Мнения: 852
Регистриран: 22 яну 2006, 14:48
Модел на автомобила: Mondeo Mk4 2.5T
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Dundee » 25 апр 2007, 09:31

При мен, когато се скъса мембраната/платното нямаше никакви предварителни признаци за проблем. Никакви проблеми с паленето. Един ден си карах из града, спрях в Студентски град, видях се с едни приятели, после се качвам на колата, паля и при тръгването едва мръднах 2-3 метра. Не можеше да се форсира, вдигаше до към 1500 оборота. Ако ако си карал кола на газ - същото е все едно ти е свършила газта. Побръмча малко на място и спря. Запалих някак си пак, поработи няколко секунди нестабилно и угасна окончателно.
Изображение

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 97 госта