Общо събрание на Клуб Форд България 07.11.2015 г. от 15 ч.
- toniboy
- потребител
- Мнения: 1391
- Регистриран: 21 мар 2008, 17:20
- Модел на автомобила: ford C MAX 1.6 TDCI /109 к.с / 2009 г
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Общо събрание на Клуб Форд България 07.11.2015 г. от 15 ч.
Време е и аз да се включа.
Добавям линк към снимките .
Така видях срещата през обектива .http://antonsiobs.snimka.bg/automobiles ... off.886020
Да добавя само след срещата отидох до старото място на старозагорските мин.бани и там се позабавлявах с апарата.
Добавям линк към снимките .
Така видях срещата през обектива .http://antonsiobs.snimka.bg/automobiles ... off.886020
Да добавя само след срещата отидох до старото място на старозагорските мин.бани и там се позабавлявах с апарата.
- opex
- потребител
- Мнения: 2514
- Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
- Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Общо събрание на Клуб Форд България 07.11.2015 г. от 15 ч.
Какво стана на общото сърбанье, нещо интересно?
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!
- toniboy
- потребител
- Мнения: 1391
- Регистриран: 21 мар 2008, 17:20
- Модел на автомобила: ford C MAX 1.6 TDCI /109 к.с / 2009 г
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Общо събрание на Клуб Форд България 07.11.2015 г. от 15 ч.
Бяха гласувани някои промени. Обсъдено беше Финансовото състояние на клуба. Говорихме за събора, и някои други неща.
Ще има подробна информация и пълен отчет в отделна тема с нарочен пост. Там ще бъде описано всичко което бе говорено,обсъдено,гласувано/ промени има или не/ . Трябва малко време да се подготви всичко и да се качи в темата.
Ще има подробна информация и пълен отчет в отделна тема с нарочен пост. Там ще бъде описано всичко което бе говорено,обсъдено,гласувано/ промени има или не/ . Трябва малко време да се подготви всичко и да се качи в темата.
- Major_Koenig
- Администратор
- Мнения: 955
- Регистриран: 20 дек 2008, 23:52
- Модел на автомобила: Focus 1.6L Zetec-S/Duratec EFI (100PS); Ghia; Facelift; 2002
Mondeo Duratec HE 2.0 PFI (145PS);Titanium pre Facelift; Tango (Metallic) - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Общо събрание на Клуб Форд България 07.11.2015 г. от 15 ч.
Ще моля всички тествали Фиеста да напишат едно кратко ревю с впечатленията си
- Ivaylo Georgiev
- Администратор
- Мнения: 2418
- Регистриран: 23 апр 2007, 10:38
- Модел на автомобила: Focus 2010 1.6 Duratec 16v Ghia
Escort 1996 1.8 TD CLX - Местоположение: София, кв. Лозенец
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Общо събрание на Клуб Форд България 07.11.2015 г. от 15 ч.
Карах я по магистрала Тракия след разклона за Калояново до разклона за Чирпан. С четирима човека, без почти никакъв багаж. Колата е на малко над 6к километра.
Положителни моменти: хваща окото, красив подчертано спортен външен вид. Изключително ускорение и мощ за това незабележимо под капака двигателче - като оса е. Представям си ако сам човек я настъпи, как още повече ще бяга. Прекъсвачът работи безупречно на 6500 мисля, точно където почва червената графа на оборотомера, така че няма начин да вкарате двигателя в страшни режими За целите на неизбежния експеримент - максималната достигната скорост от мен (на равно) бе впечатляваща, а после една птичка ми показа, документирано и над 200 вдигнати с 4 човека вътре. Това разбира се е дежурно и съвсем правилно в графата простотии и безумици и война по пътищата и т.н. и не се прави, но моля ви да не го дъвчем точно тук, отбелязвам факти за възможностите на фиестата. Добро поведение по пътя при рязка смяна на лентите с висока скорост. Безшумен двигател. За точен среден разход по магистралата едва ли може да се говори (може би Майора има впечатления финални като я е прибрал какво показва) при Чирпан борда показваше 8.5 но не беше ресетвана от София и това е с натрупване.
Отрицателни: спирачките не коват както би трябвало а има някакво микромоментно лагване и закъснение според както съм свикнал да спира кола и това е много странно. Интериорът е потресаващо евтин и неадекватен за претенциите на колата и за 2015 г. Може би вече остарях и тези неща ми правят повече впечатление, отколкото преди, но... Може би очаквах повече предварително, а точно тази кола беше с някво ниско ниво на оборудване, но... човек очаква като влезе в турбинирана турбо кола спешъл едишън при това, да не попадне на: евтини грозно стоящи и на пипане също пластмаси навсякъде, вграждани вече няколко петилетки в баничарки; вече откачила се (wtf) и провиснала пластмасова лайстна между тавана и задно дясно стъкло; вече изхабени алуминиеви педали; все старото мултимедия табло с безброй копчета от минали години отдавна отречена тенденция; на волана само от лявата страна блутуут копчета за телефона, няма перо или подобна конзола за управление на мултимедийния панел, няма темпомат, копчетата за светлини са едно копче с нула габарити къси и абсолютно същия контактен ключ, както преди същите тези вече няколко петилетки вграждан. Таблото с уредите и начина на показване на различните трип компютър данни мхм яко дървено все така изоставащо от конкурентните по-добри решения.
Тази конкретна кола, днес проверих преди да напиша този пост, според сайта на МП струва точно 31 900 лева.
При толкова пари за въшка... не е оферта. Спестеното в интериора и продължаващата години наред упорита тенценция във Форд да изостават с няколко обиколки в коя година живеят по отношение на изживяването за потребителя, лично мен ме подразни повече и надделя над прекрасното впечатление от почти перфектните динамични и чисто пътно-поведенчески показатели.
Положителни моменти: хваща окото, красив подчертано спортен външен вид. Изключително ускорение и мощ за това незабележимо под капака двигателче - като оса е. Представям си ако сам човек я настъпи, как още повече ще бяга. Прекъсвачът работи безупречно на 6500 мисля, точно където почва червената графа на оборотомера, така че няма начин да вкарате двигателя в страшни режими За целите на неизбежния експеримент - максималната достигната скорост от мен (на равно) бе впечатляваща, а после една птичка ми показа, документирано и над 200 вдигнати с 4 човека вътре. Това разбира се е дежурно и съвсем правилно в графата простотии и безумици и война по пътищата и т.н. и не се прави, но моля ви да не го дъвчем точно тук, отбелязвам факти за възможностите на фиестата. Добро поведение по пътя при рязка смяна на лентите с висока скорост. Безшумен двигател. За точен среден разход по магистралата едва ли може да се говори (може би Майора има впечатления финални като я е прибрал какво показва) при Чирпан борда показваше 8.5 но не беше ресетвана от София и това е с натрупване.
Отрицателни: спирачките не коват както би трябвало а има някакво микромоментно лагване и закъснение според както съм свикнал да спира кола и това е много странно. Интериорът е потресаващо евтин и неадекватен за претенциите на колата и за 2015 г. Може би вече остарях и тези неща ми правят повече впечатление, отколкото преди, но... Може би очаквах повече предварително, а точно тази кола беше с някво ниско ниво на оборудване, но... човек очаква като влезе в турбинирана турбо кола спешъл едишън при това, да не попадне на: евтини грозно стоящи и на пипане също пластмаси навсякъде, вграждани вече няколко петилетки в баничарки; вече откачила се (wtf) и провиснала пластмасова лайстна между тавана и задно дясно стъкло; вече изхабени алуминиеви педали; все старото мултимедия табло с безброй копчета от минали години отдавна отречена тенденция; на волана само от лявата страна блутуут копчета за телефона, няма перо или подобна конзола за управление на мултимедийния панел, няма темпомат, копчетата за светлини са едно копче с нула габарити къси и абсолютно същия контактен ключ, както преди същите тези вече няколко петилетки вграждан. Таблото с уредите и начина на показване на различните трип компютър данни мхм яко дървено все така изоставащо от конкурентните по-добри решения.
Тази конкретна кола, днес проверих преди да напиша този пост, според сайта на МП струва точно 31 900 лева.
При толкова пари за въшка... не е оферта. Спестеното в интериора и продължаващата години наред упорита тенценция във Форд да изостават с няколко обиколки в коя година живеят по отношение на изживяването за потребителя, лично мен ме подразни повече и надделя над прекрасното впечатление от почти перфектните динамични и чисто пътно-поведенчески показатели.
- CEC0087
- Потребител
- Мнения: 660
- Регистриран: 14 юли 2006, 21:44
- Модел на автомобила: Ford Focus mk2 06
Ford Orion 1.4 92 - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Общо събрание на Клуб Форд България 07.11.2015 г. от 15 ч.
Покарах я и колата е страхотна, хареса ми как ускорява как спира държането на пътя е много добро, визуално е супер.
- synthez 3D
- Потребител
- Мнения: 1745
- Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
- Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008, - Местоположение: Г.Оряховица
- Status: Извън линия
Re: Общо събрание на Клуб Форд България 07.11.2015 г. от 15 ч.
На мен също много ми хареса Фиестата с този двигател. Още повече, че аз карам C-MAX с такъв, но с по-малко коне. Бях изненадан от обезшумяването, защото съм карал предната Фиеста която беше доста шумна. Ускорението при масата на този автомобил и мощността на двигателя е невероятно. Чух от доста колеги, че спирачките не им се видяли много сериозни, но това може би се вижда при по високи скорости. Аз не карах с повече от 130 и при тази скорост всичко ми изглеждаше наред. Може би заради барабанните спирачки отзад е имало някакво усещане за липса на добри спирачки при по-високи скорости. Колкото до интериора, мога да кажа, че в повечето случаи всичко зависи от нивото на оборудване с което е конкретния автомобил. Имайки в предвид, че все пак това е спортна версия, няма как да има много екстри, свързани с комфорта. По принцип не ми харесват боядисаните в черно джанти(защото така изглеждат визуално по-малки) но явно такава е модата
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13097
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Общо събрание на Клуб Форд България 07.11.2015 г. от 15 ч.
Абе само на мене ли ми се видя по-шумна от стандартната Фиеста (тази дето тествахме на предишни събития), може би това изисква спортния дух и е търсено умишлено. Интериора, пак поради предишното, една идея по-спартански. Спирачките или гумите с които беше обута, тъй като безспорно водя в класацията за простотии и безумици на събитието, мога да кажа, че направо ги няма на фона на мощността и ускорението.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам!
- fordmaniac
- Потребител
- Мнения: 1611
- Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Общо събрание на Клуб Форд България 07.11.2015 г. от 15 ч.
А Насе и аз не падам по-долу. Някои мои пасажери им добавих бели косми на главата.
Количката е странна смесица от противоречия. Мотора е страхотен, само че повишената мощност е за сметка на молко по-високо начало на сработване на турбото. Скоростната кутия е скъсена, превключването на скоростите е брилянтно( като на повечето Фордове ). Комплект двата агрегата дават много удоволствие и огън!
Проблема идва от странната ходова част, вози твърдо като спорт купе, а е нестабилна при резки маневри. Получава се едно занасяне на задния мост, което е много разочароващо. Затова имаше изтръпнали при 120 със смяна на платната на магистралата.
Върха на сладоледа или айсберга са спирачките. Колата е на 6000 км и е изключено да не са се сработили, трудно удържат устрема на колата, ако са виновни гумите, щеше да плъзга и да включва АБС-са. Нещо там не е както трябва, не знам на конкретната кола или на модела?!
Седалките отпред са по-малко неудобни от задните.
Както казах изтъкан от противоречия.
Поздрави
Количката е странна смесица от противоречия. Мотора е страхотен, само че повишената мощност е за сметка на молко по-високо начало на сработване на турбото. Скоростната кутия е скъсена, превключването на скоростите е брилянтно( като на повечето Фордове ). Комплект двата агрегата дават много удоволствие и огън!
Проблема идва от странната ходова част, вози твърдо като спорт купе, а е нестабилна при резки маневри. Получава се едно занасяне на задния мост, което е много разочароващо. Затова имаше изтръпнали при 120 със смяна на платната на магистралата.
Върха на сладоледа или айсберга са спирачките. Колата е на 6000 км и е изключено да не са се сработили, трудно удържат устрема на колата, ако са виновни гумите, щеше да плъзга и да включва АБС-са. Нещо там не е както трябва, не знам на конкретната кола или на модела?!
Седалките отпред са по-малко неудобни от задните.
Както казах изтъкан от противоречия.
Поздрави
-
- Администратор
- Мнения: 2511
- Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
- Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г. - Местоположение: София - Надежда 1
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Общо събрание на Клуб Форд България 07.11.2015 г. от 15 ч.
И аз ще кажа моето мнение, което до голяма степен се покрива с това на някои от колегите.
Относно мощността fordmaniac е казал всичко. Поведението на пътя - аз бях един от тези на които им се появиха бели косми при маневрата със 120 km/h на магистрата, а именно рязката смяна на лентите. Последващото занасяне на задния мост е неприятно, особено когато в купето няма дръжка за която да се хванеш, за да си по стабилен.
Истината е, че съм леко разочарован от пътното й поведение, защото именно заради по-мощния мотор и уж по-твърдото окачване не би трябвало да се случва такова занасяне. Още повече на сух път.
Относно спирачките - слаба работа. Не отговарят на спортните заложби на двигателя.
За детайлите по интериора няма да говоря, защото за мен са ок, но аз съм свикнал с интериорите от преди 10-15 години и този все още ми се струва леко футуристичен
За мен и моя стил на каране може би фиеста с един от по-малките (100к.с. или 125 к.с) двигатели е по-подходяща. Първо заради не толкова твърдото возене, и второ заради това, че въртящия момент започва да се усеща в по-ниските обороти, а не като на този двигател от средните.
Относно мощността fordmaniac е казал всичко. Поведението на пътя - аз бях един от тези на които им се появиха бели косми при маневрата със 120 km/h на магистрата, а именно рязката смяна на лентите. Последващото занасяне на задния мост е неприятно, особено когато в купето няма дръжка за която да се хванеш, за да си по стабилен.
Истината е, че съм леко разочарован от пътното й поведение, защото именно заради по-мощния мотор и уж по-твърдото окачване не би трябвало да се случва такова занасяне. Още повече на сух път.
Относно спирачките - слаба работа. Не отговарят на спортните заложби на двигателя.
За детайлите по интериора няма да говоря, защото за мен са ок, но аз съм свикнал с интериорите от преди 10-15 години и този все още ми се струва леко футуристичен
За мен и моя стил на каране може би фиеста с един от по-малките (100к.с. или 125 к.с) двигатели е по-подходяща. Първо заради не толкова твърдото возене, и второ заради това, че въртящия момент започва да се усеща в по-ниските обороти, а не като на този двигател от средните.
- Dani_Barabani
- потребител
- Мнения: 2619
- Регистриран: 15 яну 2009, 17:47
- Модел на автомобила: Ford Fusion 1.4 TDCi, 2010 юни
- Местоположение: София, ж.к.Хаджи Димитър / ж.к.Бъкстон
- Status: Извън линия
Re: Общо събрание на Клуб Форд България 07.11.2015 г. от 15 ч.
Основното решение на това Общо събрание бе:
Снимка: peter_di
Тема с продължение....
За мен най-ценното в това ОС бе:По т. 3 от дневния ред, беше предложено да бъде увеличен членския внос на 30 лв.от 2016 Присъстващите членове приеха единодушно с „ЗА” годишния членски внос, да бъде увеличен от 2016 г.
Снимка: peter_di
Тема с продължение....
- koinov_bg
- потребител
- Мнения: 975
- Регистриран: 24 дек 2009, 10:39
- Модел на автомобила: Форд Сиера мк1 2.0 115к.с
- Местоположение: София.Люлин
- Status: Извън линия
Re: Общо събрание на Клуб Форд България 07.11.2015 г. от 15 ч.
И все пак да не забравяме среден разход от 7.7 при нормално каране с 4-ри човека в колата.
което за кола от сорта на 1000см3 и 140 коня просто е много далеч от каталожни данни.
Другото което не са преценили че адже ба може някой малко по-пълничък да седне в
тоз автомобил...Много е некомфортно за човек с мойте кила.
С две думи тотално разочарование на цена 32000 лв....
което за кола от сорта на 1000см3 и 140 коня просто е много далеч от каталожни данни.
Другото което не са преценили че адже ба може някой малко по-пълничък да седне в
тоз автомобил...Много е некомфортно за човек с мойте кила.
С две думи тотално разочарование на цена 32000 лв....
По добре мъртъв,но пич от колкото жив,но педал
- DigiPro
- потребител
- Мнения: 4336
- Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
- Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3 - Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Общо събрание на Клуб Форд България 07.11.2015 г. от 15 ч.
Едва ли може да се смята за нормално каране доста над ограничението по магистрала, както и тестове близо до ограничителя на оборотите. Същите двигатели, но 100к.с.(на B-Max) и 125 к.с. (на C-Max) дават смесен (градско и извънградско) разход с наистина нормално каране, и почти спазване на ограниченията под 6,5. Колкото до цената за "добър ден" в Мото-Пфое ще ти направят поне 10% отстъпка.koinov_bg написа:... среден разход от 7.7 при нормално каране ...
С две думи тотално разочарование на цена 32000 лв....
- koinov_bg
- потребител
- Мнения: 975
- Регистриран: 24 дек 2009, 10:39
- Модел на автомобила: Форд Сиера мк1 2.0 115к.с
- Местоположение: София.Люлин
- Status: Извън линия
Re: Общо събрание на Клуб Форд България 07.11.2015 г. от 15 ч.
DigiPro написа:Едва ли може да се смята за нормално каране доста над ограничението по магистрала, както и тестове близо до ограничителя на оборотите. Същите двигатели, но 100к.с.(на B-Max) и 125 к.с. (на C-Max) дават смесен (градско и извънградско) разход с наистина нормално каране, и почти спазване на ограниченията под 6,5. Колкото до цената за "добър ден" в Мото-Пфое ще ти направят поне 10% отстъпка.koinov_bg написа:... среден разход от 7.7 при нормално каране ...
С две думи тотално разочарование на цена 32000 лв....
Счед като си тръгнахме с Иво,Любо и Митко спряхме на първата петрол станци сипахме бинзин и към наше село.Карах аз ококо 25-30 км със скорост 110-130 но понеже ми беше НЕУДОБНО отстъпих пилотското място на Митака ,той караше м/у 120-140 и след като бяхме нулирали всичко,бръмбара показа в началото на София 7.7 това бе тест при нормално каране по аутубан без клима
По добре мъртъв,но пич от колкото жив,но педал
- synthez 3D
- Потребител
- Мнения: 1745
- Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
- Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008, - Местоположение: Г.Оряховица
- Status: Извън линия
Re: Общо събрание на Клуб Форд България 07.11.2015 г. от 15 ч.
Нещо сте объркали с разхода. Това 7,7 при нормално каране до 140 не ми се вижда възможно. Моя C-MAX е доста по-тежък и при пълно натоварване и с климатик по магистрала с около 120-130 не може да изгори повече от 6,7 - 6,9. На малката Фиеста, дори и натоварена ми се струва, че разхода трябва да е по-малък. Освен ако по-голямата част от магистралата не е изкачване
- koinov_bg
- потребител
- Мнения: 975
- Регистриран: 24 дек 2009, 10:39
- Модел на автомобила: Форд Сиера мк1 2.0 115к.с
- Местоположение: София.Люлин
- Status: Извън линия
Re: Общо събрание на Клуб Форд България 07.11.2015 г. от 15 ч.
питай Иво Борисов или другите в колата....
просто този Ред или Блек едишън за мен са грешка.Фиестата на плевенския събор беше доста по приятна на каране.да не толкова "бърза",нооо
... абе неам думи човек та тя няма дръжки над прозорците,от зад в ляво закопчалките на колана ти ръмбят на дупето,друса кат каруца на горе долу равен път,спира със спирачки тип АБС-СМС...
Мойта скапана фиеста дето не си знае годините километрите и не е в кой знае какво здраве
1-во гори по малко 2-ро върви може би маааалко повече или почти като тая.И на всичкото отгоре има дръжки и на задната седалка никаде нищо
не ти ръмби и вози една идея по меко....и струва 1000 лв а не 39000....
просто този Ред или Блек едишън за мен са грешка.Фиестата на плевенския събор беше доста по приятна на каране.да не толкова "бърза",нооо
... абе неам думи човек та тя няма дръжки над прозорците,от зад в ляво закопчалките на колана ти ръмбят на дупето,друса кат каруца на горе долу равен път,спира със спирачки тип АБС-СМС...
Мойта скапана фиеста дето не си знае годините километрите и не е в кой знае какво здраве
1-во гори по малко 2-ро върви може би маааалко повече или почти като тая.И на всичкото отгоре има дръжки и на задната седалка никаде нищо
не ти ръмби и вози една идея по меко....и струва 1000 лв а не 39000....
По добре мъртъв,но пич от колкото жив,но педал
- fordmaniac
- Потребител
- Мнения: 1611
- Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Общо събрание на Клуб Форд България 07.11.2015 г. от 15 ч.
Не знам що Търновци се учудвате на разхода?!
По мои сметки, тъй като никаде още няма данни за тази версия, диференциала е с предавателно число около 4.5 , поради което при 140 се движи с около 4000 оорота. А това категорично не предразполага към икономия. При 6 скоростна кутия като на C-MAX резултата ще е друг.
125 к.с. Фиеста пак с надпис SPORT и с 5 предавки е на 140 около 3200 об. , което ми прилича на ~20% разлика с ЕДИШЪНЪЪТ.
Поздрави
По мои сметки, тъй като никаде още няма данни за тази версия, диференциала е с предавателно число около 4.5 , поради което при 140 се движи с около 4000 оорота. А това категорично не предразполага към икономия. При 6 скоростна кутия като на C-MAX резултата ще е друг.
125 к.с. Фиеста пак с надпис SPORT и с 5 предавки е на 140 около 3200 об. , което ми прилича на ~20% разлика с ЕДИШЪНЪЪТ.
Поздрави
- DigiPro
- потребител
- Мнения: 4336
- Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
- Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3 - Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Общо събрание на Клуб Форд България 07.11.2015 г. от 15 ч.
Скоростната кутия и предавките са 1:1 с B-Max-a 1.0 100к.с. който карам. Данните са по VIN от сайта http://www.etis.ford.com. Ето сравнението:fordmaniac написа:Не знам що Търновци се учудвате на разхода?!
По мои сметки, тъй като никаде още няма данни за тази версия, диференциала е с предавателно число около 4.5 , поради което при 140 се движи с около 4000 оорота. А това категорично не предразполага към икономия. При 6 скоростна кутия като на C-MAX резултата ще е друг.
125 к.с. Фиеста пак с надпис SPORT и с 5 предавки е на 140 около 3200 об. , което ми прилича на ~20% разлика с ЕДИШЪНЪЪТ.
Поздрави
Fiesta
WF0CXXGAKCFE24788
Axle Ratio: 4.06
Gear 3.58/1.93/1.28/0.95/0.76
B-Max
WF0KXXERJKCS22662
Axle Ratio: 4.06
Gear 3.58/1.93/1.28/0.95/0.76
Гумите на Фиестата са 195/45/16 а при мен са 195/60/15. Разликата в диаметрите е минимална.
- fordmaniac
- Потребител
- Мнения: 1611
- Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Общо събрание на Клуб Форд България 07.11.2015 г. от 15 ч.
4.06 + 5.4% от гуми и излиза 4.28 спрямо твоя и дава 3900.
А на
Поздрави
А на
пета при тази е 0.689 ,а диференциал 3.61 гуми пак 195/45 R 16 така че точната разлика става 18.89% на общото предавателно число на пета + диференциал.fordmaniac написа:125 к.с. Фиеста пак с надпис SPORT и с 5 предавки е на 140 около 3200 об.
Благодарение на данните от тиса, които си свалил, разбрах, че сгрешил съм с 1.11% за което се извинявам.fordmaniac написа:което ми прилича на ~20% разлика с ЕДИШЪНЪЪТ
Поздрави
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта