Общо събрание на Клуб Форд България 07.11.2015 г. от 15 ч.

... но може да са полезни
Потребителски аватар
toniboy
потребител
потребител
Мнения: 1391
Регистриран: 21 мар 2008, 17:20
Модел на автомобила: ford C MAX 1.6 TDCI /109 к.с / 2009 г
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: Общо събрание на Клуб Форд България 07.11.2015 г. от 15 ч.

Мнение от toniboy » 08 ное 2015, 21:56

Време е и аз да се включа.
Добавям линк към снимките .
Така видях срещата през обектива .http://antonsiobs.snimka.bg/automobiles ... off.886020
Да добавя само след срещата отидох до старото място на старозагорските мин.бани и там се позабавлявах с апарата.

Потребителски аватар
opex
потребител
потребител
Мнения: 2514
Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Общо събрание на Клуб Форд България 07.11.2015 г. от 15 ч.

Мнение от opex » 09 ное 2015, 00:14

Какво стана на общото сърбанье, нещо интересно?
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!

Потребителски аватар
toniboy
потребител
потребител
Мнения: 1391
Регистриран: 21 мар 2008, 17:20
Модел на автомобила: ford C MAX 1.6 TDCI /109 к.с / 2009 г
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: Общо събрание на Клуб Форд България 07.11.2015 г. от 15 ч.

Мнение от toniboy » 09 ное 2015, 06:57

Бяха гласувани някои промени. Обсъдено беше Финансовото състояние на клуба. Говорихме за събора, и някои други неща.
Ще има подробна информация и пълен отчет в отделна тема с нарочен пост. Там ще бъде описано всичко което бе говорено,обсъдено,гласувано/ промени има или не/ . Трябва малко време да се подготви всичко и да се качи в темата.

Потребителски аватар
Major_Koenig
Администратор
Администратор
Мнения: 955
Регистриран: 20 дек 2008, 23:52
Модел на автомобила: Focus 1.6L Zetec-S/Duratec EFI (100PS); Ghia; Facelift; 2002
Mondeo Duratec HE 2.0 PFI (145PS);Titanium pre Facelift; Tango (Metallic)
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Общо събрание на Клуб Форд България 07.11.2015 г. от 15 ч.

Мнение от Major_Koenig » 09 ное 2015, 08:47

Ще моля всички тествали Фиеста да напишат едно кратко ревю с впечатленията си
Изображение

Потребителски аватар
Ivaylo Georgiev
Администратор
Администратор
Мнения: 2418
Регистриран: 23 апр 2007, 10:38
Модел на автомобила: Focus 2010 1.6 Duratec 16v Ghia
Escort 1996 1.8 TD CLX
Местоположение: София, кв. Лозенец
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Общо събрание на Клуб Форд България 07.11.2015 г. от 15 ч.

Мнение от Ivaylo Georgiev » 09 ное 2015, 14:11

Карах я по магистрала Тракия след разклона за Калояново до разклона за Чирпан. С четирима човека, без почти никакъв багаж. Колата е на малко над 6к километра.
Положителни моменти: хваща окото, красив подчертано спортен външен вид. Изключително ускорение и мощ за това незабележимо под капака двигателче - като оса е. Представям си ако сам човек я настъпи, как още повече ще бяга. Прекъсвачът работи безупречно на 6500 мисля, точно където почва червената графа на оборотомера, така че няма начин да вкарате двигателя в страшни режими :D: За целите на неизбежния експеримент - максималната достигната скорост от мен (на равно) бе впечатляваща, а после една птичка ми показа, документирано и над 200 вдигнати с 4 човека вътре. Това разбира се е дежурно и съвсем правилно в графата простотии и безумици и война по пътищата и т.н. и не се прави, но моля ви да не го дъвчем точно тук, отбелязвам факти за възможностите на фиестата. Добро поведение по пътя при рязка смяна на лентите с висока скорост. Безшумен двигател. За точен среден разход по магистралата едва ли може да се говори (може би Майора има впечатления финални като я е прибрал какво показва) при Чирпан борда показваше 8.5 но не беше ресетвана от София и това е с натрупване.
Отрицателни: спирачките не коват както би трябвало а има някакво микромоментно лагване и закъснение според както съм свикнал да спира кола и това е много странно. Интериорът е потресаващо евтин и неадекватен за претенциите на колата и за 2015 г. Може би вече остарях и тези неща ми правят повече впечатление, отколкото преди, но... Може би очаквах повече предварително, а точно тази кола беше с някво ниско ниво на оборудване, но... човек очаква като влезе в турбинирана турбо кола спешъл едишън при това, да не попадне на: евтини грозно стоящи и на пипане също пластмаси навсякъде, вграждани вече няколко петилетки в баничарки; вече откачила се (wtf) и провиснала пластмасова лайстна между тавана и задно дясно стъкло; вече изхабени алуминиеви педали; все старото мултимедия табло с безброй копчета от минали години отдавна отречена тенденция; на волана само от лявата страна блутуут копчета за телефона, няма перо или подобна конзола за управление на мултимедийния панел, няма темпомат, копчетата за светлини са едно копче с нула габарити къси и абсолютно същия контактен ключ, както преди същите тези вече няколко петилетки вграждан. Таблото с уредите и начина на показване на различните трип компютър данни мхм яко дървено все така изоставащо от конкурентните по-добри решения.
Тази конкретна кола, днес проверих преди да напиша този пост, според сайта на МП струва точно 31 900 лева.
При толкова пари за въшка... не е оферта. Спестеното в интериора и продължаващата години наред упорита тенценция във Форд да изостават с няколко обиколки в коя година живеят по отношение на изживяването за потребителя, лично мен ме подразни повече и надделя над прекрасното впечатление от почти перфектните динамични и чисто пътно-поведенчески показатели.

Потребителски аватар
CEC0087
Потребител
Потребител
Мнения: 660
Регистриран: 14 юли 2006, 21:44
Модел на автомобила: Ford Focus mk2 06
Ford Orion 1.4 92
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Общо събрание на Клуб Форд България 07.11.2015 г. от 15 ч.

Мнение от CEC0087 » 09 ное 2015, 17:06

Покарах я и колата е страхотна, хареса ми как ускорява как спира държането на пътя е много добро, визуално е супер.

Потребителски аватар
synthez 3D
Потребител
Потребител
Мнения: 1745
Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008,
Местоположение: Г.Оряховица
Status: Извън линия

Re: Общо събрание на Клуб Форд България 07.11.2015 г. от 15 ч.

Мнение от synthez 3D » 09 ное 2015, 17:32

На мен също много ми хареса Фиестата с този двигател. Още повече, че аз карам C-MAX с такъв, но с по-малко коне. Бях изненадан от обезшумяването, защото съм карал предната Фиеста която беше доста шумна. Ускорението при масата на този автомобил и мощността на двигателя е невероятно. Чух от доста колеги, че спирачките не им се видяли много сериозни, но това може би се вижда при по високи скорости. Аз не карах с повече от 130 и при тази скорост всичко ми изглеждаше наред. Може би заради барабанните спирачки отзад е имало някакво усещане за липса на добри спирачки при по-високи скорости. Колкото до интериора, мога да кажа, че в повечето случаи всичко зависи от нивото на оборудване с което е конкретния автомобил. Имайки в предвид, че все пак това е спортна версия, няма как да има много екстри, свързани с комфорта. По принцип не ми харесват боядисаните в черно джанти(защото така изглеждат визуално по-малки) но явно такава е модата :)
Изображение

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13096
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Общо събрание на Клуб Форд България 07.11.2015 г. от 15 ч.

Мнение от HACKO » 10 ное 2015, 19:51

Абе само на мене ли ми се видя по-шумна от стандартната Фиеста (тази дето тествахме на предишни събития), може би това изисква спортния дух и е търсено умишлено. Интериора, пак поради предишното, една идея по-спартански. Спирачките или гумите с които беше обута, тъй като безспорно водя в класацията за простотии и безумици на събитието, мога да кажа, че направо ги няма на фона на мощността и ускорението.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
fordmaniac
Потребител
Потребител
Мнения: 1609
Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
Модел на автомобила: Ford Escort
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Общо събрание на Клуб Форд България 07.11.2015 г. от 15 ч.

Мнение от fordmaniac » 11 ное 2015, 21:24

А Насе и аз не падам по-долу. Някои мои пасажери им добавих бели косми на главата.
Количката е странна смесица от противоречия. Мотора е страхотен, само че повишената мощност е за сметка на молко по-високо начало на сработване на турбото. Скоростната кутия е скъсена, превключването на скоростите е брилянтно( като на повечето Фордове ). Комплект двата агрегата дават много удоволствие и огън!
Проблема идва от странната ходова част, вози твърдо като спорт купе, а е нестабилна при резки маневри. Получава се едно занасяне на задния мост, което е много разочароващо. Затова имаше изтръпнали при 120 със смяна на платната на магистралата.
Върха на сладоледа или айсберга са спирачките. Колата е на 6000 км и е изключено да не са се сработили, трудно удържат устрема на колата, ако са виновни гумите, щеше да плъзга и да включва АБС-са. Нещо там не е както трябва, не знам на конкретната кола или на модела?!
Седалките отпред са по-малко неудобни от задните.
Както казах изтъкан от противоречия.
Поздрави

Любо
Администратор
Администратор
Мнения: 2510
Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г.
Местоположение: София - Надежда 1
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Общо събрание на Клуб Форд България 07.11.2015 г. от 15 ч.

Мнение от Любо » 12 ное 2015, 10:35

И аз ще кажа моето мнение, което до голяма степен се покрива с това на някои от колегите.
Относно мощността fordmaniac е казал всичко. Поведението на пътя - аз бях един от тези на които им се появиха бели косми при маневрата със 120 km/h на магистрата, а именно рязката смяна на лентите. Последващото занасяне на задния мост е неприятно, особено когато в купето няма дръжка за която да се хванеш, за да си по стабилен.
Истината е, че съм леко разочарован от пътното й поведение, защото именно заради по-мощния мотор и уж по-твърдото окачване не би трябвало да се случва такова занасяне. Още повече на сух път.
Относно спирачките - слаба работа. Не отговарят на спортните заложби на двигателя.
За детайлите по интериора няма да говоря, защото за мен са ок, но аз съм свикнал с интериорите от преди 10-15 години и този все още ми се струва леко футуристичен :)

За мен и моя стил на каране може би фиеста с един от по-малките (100к.с. или 125 к.с) двигатели е по-подходяща. Първо заради не толкова твърдото возене, и второ заради това, че въртящия момент започва да се усеща в по-ниските обороти, а не като на този двигател от средните.

Потребителски аватар
Dani_Barabani
потребител
потребител
Мнения: 2619
Регистриран: 15 яну 2009, 17:47
Модел на автомобила: Ford Fusion 1.4 TDCi, 2010 юни
Местоположение: София, ж.к.Хаджи Димитър / ж.к.Бъкстон
Status: Извън линия

Re: Общо събрание на Клуб Форд България 07.11.2015 г. от 15 ч.

Мнение от Dani_Barabani » 17 ное 2015, 15:03

Основното решение на това Общо събрание бе:
По т. 3 от дневния ред, беше предложено да бъде увеличен членския внос на 30 лв.от 2016 Присъстващите членове приеха единодушно с „ЗА” годишния членски внос, да бъде увеличен от 2016 г.
За мен най-ценното в това ОС бе:
Изображение
Снимка: peter_di

Тема с продължение....
Изображение
Изображение Изображение

Потребителски аватар
koinov_bg
потребител
потребител
Мнения: 975
Регистриран: 24 дек 2009, 10:39
Модел на автомобила: Форд Сиера мк1 2.0 115к.с
Местоположение: София.Люлин
Status: Извън линия

Re: Общо събрание на Клуб Форд България 07.11.2015 г. от 15 ч.

Мнение от koinov_bg » 20 ное 2015, 11:56

И все пак да не забравяме среден разход от 7.7 при нормално каране с 4-ри човека в колата.
което за кола от сорта на 1000см3 и 140 коня просто е много далеч от каталожни данни.
Другото което не са преценили че адже ба може някой малко по-пълничък да седне в
тоз автомобил...Много е некомфортно за човек с мойте кила.

С две думи тотално разочарование на цена 32000 лв....
По добре мъртъв,но пич от колкото жив,но педал *159*

Потребителски аватар
DigiPro
потребител
потребител
Мнения: 4336
Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3
Местоположение: Велико Търново
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Общо събрание на Клуб Форд България 07.11.2015 г. от 15 ч.

Мнение от DigiPro » 20 ное 2015, 20:43

koinov_bg написа:... среден разход от 7.7 при нормално каране ...
С две думи тотално разочарование на цена 32000 лв....
Едва ли може да се смята за нормално каране доста над ограничението по магистрала, както и тестове близо до ограничителя на оборотите. Същите двигатели, но 100к.с.(на B-Max) и 125 к.с. (на C-Max) дават смесен (градско и извънградско) разход с наистина нормално каране, и почти спазване на ограниченията под 6,5. Колкото до цената за "добър ден" в Мото-Пфое ще ти направят поне 10% отстъпка.

Потребителски аватар
koinov_bg
потребител
потребител
Мнения: 975
Регистриран: 24 дек 2009, 10:39
Модел на автомобила: Форд Сиера мк1 2.0 115к.с
Местоположение: София.Люлин
Status: Извън линия

Re: Общо събрание на Клуб Форд България 07.11.2015 г. от 15 ч.

Мнение от koinov_bg » 23 ное 2015, 03:32

DigiPro написа:
koinov_bg написа:... среден разход от 7.7 при нормално каране ...
С две думи тотално разочарование на цена 32000 лв....
Едва ли може да се смята за нормално каране доста над ограничението по магистрала, както и тестове близо до ограничителя на оборотите. Същите двигатели, но 100к.с.(на B-Max) и 125 к.с. (на C-Max) дават смесен (градско и извънградско) разход с наистина нормално каране, и почти спазване на ограниченията под 6,5. Колкото до цената за "добър ден" в Мото-Пфое ще ти направят поне 10% отстъпка.

Счед като си тръгнахме с Иво,Любо и Митко спряхме на първата петрол станци сипахме бинзин и към наше село.Карах аз ококо 25-30 км със скорост 110-130 но понеже ми беше НЕУДОБНО отстъпих пилотското място на Митака ,той караше м/у 120-140 и след като бяхме нулирали всичко,бръмбара показа в началото на София 7.7 това бе тест при нормално каране по аутубан без клима
По добре мъртъв,но пич от колкото жив,но педал *159*

Потребителски аватар
synthez 3D
Потребител
Потребител
Мнения: 1745
Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008,
Местоположение: Г.Оряховица
Status: Извън линия

Re: Общо събрание на Клуб Форд България 07.11.2015 г. от 15 ч.

Мнение от synthez 3D » 23 ное 2015, 08:14

Нещо сте объркали с разхода. Това 7,7 при нормално каране до 140 не ми се вижда възможно. Моя C-MAX е доста по-тежък и при пълно натоварване и с климатик по магистрала с около 120-130 не може да изгори повече от 6,7 - 6,9. На малката Фиеста, дори и натоварена ми се струва, че разхода трябва да е по-малък. Освен ако по-голямата част от магистралата не е изкачване :D
Изображение

Потребителски аватар
koinov_bg
потребител
потребител
Мнения: 975
Регистриран: 24 дек 2009, 10:39
Модел на автомобила: Форд Сиера мк1 2.0 115к.с
Местоположение: София.Люлин
Status: Извън линия

Re: Общо събрание на Клуб Форд България 07.11.2015 г. от 15 ч.

Мнение от koinov_bg » 23 ное 2015, 10:31

питай Иво Борисов или другите в колата....


просто този Ред или Блек едишън за мен са грешка.Фиестата на плевенския събор беше доста по приятна на каране.да не толкова "бърза",нооо
... абе неам думи човек та тя няма дръжки над прозорците,от зад в ляво закопчалките на колана ти ръмбят на дупето,друса кат каруца на горе долу равен път,спира със спирачки тип АБС-СМС...
Мойта скапана фиеста дето не си знае годините километрите и не е в кой знае какво здраве
1-во гори по малко 2-ро върви може би маааалко повече или почти като тая.И на всичкото отгоре има дръжки и на задната седалка никаде нищо
не ти ръмби и вози една идея по меко....и струва 1000 лв а не 39000....
По добре мъртъв,но пич от колкото жив,но педал *159*

Потребителски аватар
fordmaniac
Потребител
Потребител
Мнения: 1609
Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
Модел на автомобила: Ford Escort
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Общо събрание на Клуб Форд България 07.11.2015 г. от 15 ч.

Мнение от fordmaniac » 24 ное 2015, 08:54

Не знам що Търновци се учудвате на разхода?!
По мои сметки, тъй като никаде още няма данни за тази версия, диференциала е с предавателно число около 4.5 , поради което при 140 се движи с около 4000 оорота. А това категорично не предразполага към икономия. При 6 скоростна кутия като на C-MAX резултата ще е друг.
125 к.с. Фиеста пак с надпис SPORT и с 5 предавки е на 140 около 3200 об. , което ми прилича на ~20% разлика с ЕДИШЪНЪЪТ.
Поздрави

Потребителски аватар
DigiPro
потребител
потребител
Мнения: 4336
Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3
Местоположение: Велико Търново
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Общо събрание на Клуб Форд България 07.11.2015 г. от 15 ч.

Мнение от DigiPro » 24 ное 2015, 13:19

fordmaniac написа:Не знам що Търновци се учудвате на разхода?!
По мои сметки, тъй като никаде още няма данни за тази версия, диференциала е с предавателно число около 4.5 , поради което при 140 се движи с около 4000 оорота. А това категорично не предразполага към икономия. При 6 скоростна кутия като на C-MAX резултата ще е друг.
125 к.с. Фиеста пак с надпис SPORT и с 5 предавки е на 140 около 3200 об. , което ми прилича на ~20% разлика с ЕДИШЪНЪЪТ.
Поздрави
Скоростната кутия и предавките са 1:1 с B-Max-a 1.0 100к.с. който карам. Данните са по VIN от сайта http://www.etis.ford.com. Ето сравнението:
Fiesta
WF0CXXGAKCFE24788
Axle Ratio: 4.06
Gear 3.58/1.93/1.28/0.95/0.76

B-Max
WF0KXXERJKCS22662
Axle Ratio: 4.06
Gear 3.58/1.93/1.28/0.95/0.76

Гумите на Фиестата са 195/45/16 а при мен са 195/60/15. Разликата в диаметрите е минимална.

Потребителски аватар
fordmaniac
Потребител
Потребител
Мнения: 1609
Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
Модел на автомобила: Ford Escort
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Общо събрание на Клуб Форд България 07.11.2015 г. от 15 ч.

Мнение от fordmaniac » 24 ное 2015, 20:36

4.06 + 5.4% от гуми и излиза 4.28 спрямо твоя и дава 3900.
А на
fordmaniac написа:125 к.с. Фиеста пак с надпис SPORT и с 5 предавки е на 140 около 3200 об.
пета при тази е 0.689 ,а диференциал 3.61 гуми пак 195/45 R 16 така че точната разлика става 18.89% на общото предавателно число на пета + диференциал.
fordmaniac написа:което ми прилича на ~20% разлика с ЕДИШЪНЪЪТ
Благодарение на данните от тиса, които си свалил, разбрах, че сгрешил съм с 1.11% за което се извинявам.
Поздрави

Отговори

Върни се в “Архив - теми, които не са актуални”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта