проблем с налягането на маслото РЕШЕН !!!

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
sL1pKnoT
потребител
потребител
Мнения: 30
Регистриран: 23 ное 2007, 19:39
Модел на автомобила: Ford Escort MK5 '92
Местоположение: Троян
Контакти:
Status: Извън линия

проблем с налягането на маслото РЕШЕН !!!

Мнение от sL1pKnoT » 23 ное 2007, 20:01

Било е от блока :) смених го и всичко се оправи
Последна промяна от sL1pKnoT на 11 ное 2008, 18:29, променено общо 1 път.
It's NOT The Ride ... It's The Rider !!!

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 23 ное 2007, 20:15

Шлайфан колянов вал, предполага и нови лагери (смятам ги за сложени). Сменената глава изключва хлабина в лагерите на разпределителния вал. Пробваните няколко комплекта маслени помпи, отхвърлят проблем със помпа или редуктивен клапан. Приемам че пробваните компоненти са изправни.
Остава единствено налягането да е нормално и датчика да прави проблем.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
sL1pKnoT
потребител
потребител
Мнения: 30
Регистриран: 23 ное 2007, 19:39
Модел на автомобила: Ford Escort MK5 '92
Местоположение: Троян
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от sL1pKnoT » 24 ное 2007, 18:32

значи не е проблема в датчика .... просто при достигане на нормална темература помпата спира да изхвърля масло .... и не змам каде да търся проблема .....


ПОМОГНЕТЕ !!!
It's NOT The Ride ... It's The Rider !!!

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 24 ное 2007, 22:57

*00147*

То е ясно че ще разглобяваш, огледай коляновия вал, където е зацепена помпата за износване или счупване, което след загряване да превърта. И слагай сигурна помпа.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от cocoff » 24 ное 2007, 22:58

Според мен е нормално налягането да пада с падане вискозитета на маслото (при загряването на двигателя).
Не пренебрегвай съвета на Наско, опитай с друг датчик.
Друг поглед върху налягането :) : маслената помпа движи маслото, а налягането идва от препятствията по пътя му. Ако след тези шлайфания и ремонти има луфтове по-големи от преди или е разширен някой магистрален отвор, налягането естествено ще падне. Това падане на налягането се наблюдава и при новите, неразработени коли, преди да са се напаснали лагери и шийки.
Или маслото е прекалено тънко, или нещо го разрежда... Най-точният подход е мерене на налягането и вискозитета на маслото.
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 18 госта