Някой разглабял ли е Throttle Control

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
jordj
потребител
потребител
Мнения: 1190
Регистриран: 27 юни 2005, 22:10
Модел на автомобила: Форд Фокус МК2 1,6tdci
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Някой разглабял ли е Throttle Control

Мнение от jordj » 08 яну 2008, 20:07

Интересувам се някой опитвал ли се е да ремонтира или разглабя Throttle Control на Моноинжектор на Фиеста или друг модел Форд.
Това е номер 5 от приложената схема.
Интересувам се как по точно се регулира неговото действие
Последна промяна от jordj на 11 яну 2008, 06:42, променено общо 2 пъти.
*00133*

Потребителски аватар
traqn_savov
потребител
потребител
Мнения: 932
Регистриран: 03 май 2007, 20:23
Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
Местоположение: VARNA
Status: Извън линия

Мнение от traqn_savov » 08 яну 2008, 21:40

Аз съм разглобявал...

Моторче с червяк зъбни колела, и три контакта....

Няма нищо за нагласа...
Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....

а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?

Потребителски аватар
jordj
потребител
потребител
Мнения: 1190
Регистриран: 27 юни 2005, 22:10
Модел на автомобила: Форд Фокус МК2 1,6tdci
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от jordj » 08 яну 2008, 23:00

Реглажи как се правят,нещо специфично. Схеми
*00133*

Потребителски аватар
traqn_savov
потребител
потребител
Мнения: 932
Регистриран: 03 май 2007, 20:23
Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
Местоположение: VARNA
Status: Извън линия

Мнение от traqn_savov » 09 яну 2008, 07:44

Няма никакви реголажи, едно моторче е с две ключета, който ограничават хода на тласкача, и едно опорно кюче, което като отпуснеш ш газта клапата го натиска, и изкючва така влиза в режим на празен ход...
Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....

а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?

Потребителски аватар
cruise
потребител
потребител
Мнения: 330
Регистриран: 23 фев 2007, 11:48
Модел на автомобила: FORD FIESTA 1.1MI "95 с LOVATO АГУ
Ситроен С4 '07 (само за подръжка)
FORD C-MAX 1.6 LPG " 06. BRC АГУ
FORD Galaxy MK2 2.0 "11 TDCI
Местоположение: Димитровград->Хасково
Status: Извън линия

Мнение от cruise » 10 яну 2008, 23:23

Погледни моят отговор по тази тема : http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 793#121793" onclick="window.open(this.href);return false;

Мисля полезна снимка. Това е снимка от Аутодата Как се тества тротил позишъна. Какви дани трябва да ви ддаде.
Прикачени файлове
fig 5.jpg
fig 6.jpg
Изображение
FORD FIESTA 1.1MI "95 с LOVATO АГУ
FORD C-MAX 1.6 LPG " 06. BRC АГУ
FORD Galaxy MK2 2.0TDCI "11

Потребителски аватар
jordj
потребител
потребител
Мнения: 1190
Регистриран: 27 юни 2005, 22:10
Модел на автомобила: Форд Фокус МК2 1,6tdci
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от jordj » 12 яну 2008, 18:30

cruise,проблем при мен е с четири извода
*00133*

Потребителски аватар
jordj
потребител
потребител
Мнения: 1190
Регистриран: 27 юни 2005, 22:10
Модел на автомобила: Форд Фокус МК2 1,6tdci
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от jordj » 12 яну 2008, 19:56

cruise,проблем при мен е с четири извода
*00133*

Потребителски аватар
Brock
потребител
потребител
Мнения: 2226
Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
Местоположение: София, Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Brock » 12 яну 2008, 20:15

Реглаж се прави на потенциометъра - на първата схема No.6

:twisted:

Потребителски аватар
cruise
потребител
потребител
Мнения: 330
Регистриран: 23 фев 2007, 11:48
Модел на автомобила: FORD FIESTA 1.1MI "95 с LOVATO АГУ
Ситроен С4 '07 (само за подръжка)
FORD C-MAX 1.6 LPG " 06. BRC АГУ
FORD Galaxy MK2 2.0 "11 TDCI
Местоположение: Димитровград->Хасково
Status: Извън линия

Мнение от cruise » 17 яну 2008, 16:36

jordj написа:cruise,проблем при мен е с четири извода
С четири извода е от моторчето конектора.
Тротил позишъна е номер 6 от схемата от първият комнетар. Мисля че има някакво недоразомение ти за тротил позишън ли питаш или за моторчето :?:
Изображение
FORD FIESTA 1.1MI "95 с LOVATO АГУ
FORD C-MAX 1.6 LPG " 06. BRC АГУ
FORD Galaxy MK2 2.0TDCI "11

Потребителски аватар
jordj
потребител
потребител
Мнения: 1190
Регистриран: 27 юни 2005, 22:10
Модел на автомобила: Форд Фокус МК2 1,6tdci
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от jordj » 17 яну 2008, 17:33

За номер 5 питам ане за потенциометъра за положението на дроселовата клапа.
*00133*

Потребителски аватар
cruise
потребител
потребител
Мнения: 330
Регистриран: 23 фев 2007, 11:48
Модел на автомобила: FORD FIESTA 1.1MI "95 с LOVATO АГУ
Ситроен С4 '07 (само за подръжка)
FORD C-MAX 1.6 LPG " 06. BRC АГУ
FORD Galaxy MK2 2.0 "11 TDCI
Местоположение: Димитровград->Хасково
Status: Извън линия

Мнение от cruise » 18 яну 2008, 18:51

jordj написа:За номер 5 питам ане за потенциометъра за положението на дроселовата клапа.
Според мен (лично мнение) Проблема се оправя с изправни датчици и добри контакти. Смисъл няма регулаж. Има една наковалничка дето се мести с една ситна резба(която е свързана с жилото за газта). Обаче от личен опит както и да я въртя ми дава едни и същи обороти.
Тази "наковалня" е пред котвата на моторчето.
Изображение
FORD FIESTA 1.1MI "95 с LOVATO АГУ
FORD C-MAX 1.6 LPG " 06. BRC АГУ
FORD Galaxy MK2 2.0TDCI "11

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта