Конденс на щеката за маслото и на капачката или?
- mugurdi4
- потребител
- Мнения: 135
- Регистриран: 23 фев 2005, 19:33
- Модел на автомобила: EX-Ford Escort 1.6L-80PS/5800rpm;125Nm/3000rpm LPG '84
Ford Fiesta 1.4LPG '11 - Местоположение: София,България
- Status: Извън линия
Конденс на щеката за маслото и на капачката или?
Здравейте съфорумци,
значи проблемът е следния- Реших да си погледна маслото как е и на пръчката ми нямаше филм масло, а едно такова като бозичка или по-точно на мен ми прилича на пяна с леко жълтеникав цвят. Закарах я на майстора, след няколко избърсвания на щеката се появи нормалният филм масло в/у нея, същата "гадост" я има оталожена и по вътрешната страна на капачката за доливане на маслото
Майстора каза да и сменим маслото и да и направи една "промивка на картера" което изобщо не знам как става и само картера ли се "промива"? Понеже е затрупан от работа аз още не съм му я закарал, каза ми, че щом си имам масло в картера и не е станало на "боза" цялото нямам грижи мога да карам иначе промени в работата на двигателя не забелязвам! Той иска да ми слага някакво арабско масло, което не съм го чувал изобщо, дори не го и запомних...аз се противя и харесах Yacco 15W40 минерал, по негов съвет е с този визкозитет и е минерал, защото двигателя бил много износен и щяло да хвърля синтетиката...на мен не ми звучи много правдоподобно, но все пак...
Колата ми е тази от подписа, кара се на газ (ако има някакво значение за маслото това).
Идеи, препоръки? Благодаря предварително колеги!
p.s Ако нещо не съм сложил темата на правилното място моля да я преместят модераторите, само да не я трият или заключват, моля!
Не съм пуснал питането си директно в темата за маслото, защото исках да попитам и за картера и т.н.
значи проблемът е следния- Реших да си погледна маслото как е и на пръчката ми нямаше филм масло, а едно такова като бозичка или по-точно на мен ми прилича на пяна с леко жълтеникав цвят. Закарах я на майстора, след няколко избърсвания на щеката се появи нормалният филм масло в/у нея, същата "гадост" я има оталожена и по вътрешната страна на капачката за доливане на маслото

Майстора каза да и сменим маслото и да и направи една "промивка на картера" което изобщо не знам как става и само картера ли се "промива"? Понеже е затрупан от работа аз още не съм му я закарал, каза ми, че щом си имам масло в картера и не е станало на "боза" цялото нямам грижи мога да карам иначе промени в работата на двигателя не забелязвам! Той иска да ми слага някакво арабско масло, което не съм го чувал изобщо, дори не го и запомних...аз се противя и харесах Yacco 15W40 минерал, по негов съвет е с този визкозитет и е минерал, защото двигателя бил много износен и щяло да хвърля синтетиката...на мен не ми звучи много правдоподобно, но все пак...
Колата ми е тази от подписа, кара се на газ (ако има някакво значение за маслото това).
Идеи, препоръки? Благодаря предварително колеги!
p.s Ако нещо не съм сложил темата на правилното място моля да я преместят модераторите, само да не я трият или заключват, моля!
Не съм пуснал питането си директно в темата за маслото, защото исках да попитам и за картера и т.н.
Създаден да бъде
FORD!
FORD!
- venom4o
- потребител
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
Ами незнам защо ти е станало така ... възможно е да е от Газта... Но щом найстина е само по капачката не се притеснявай.. Мен ме притесняма това ,че имаш и по щеката.. това значи ,че и доли в картера все пак има малко бозица...Лятото сменях маслена помпа и ми капеше от водната.. и докаго ми е бил свален картера от мотора .. той се опира на гредата на окачването и са падали капки антефриз в него.. и ефекта беше гледам щеката - боза. Смених маслото със евтино .. пак боза и свалих и смених масления филтър и маслото като вече знам ,че съм промил мотора и се оправи.. Иначе промивката се прави със много тънко масло.. сипва се и се пали мотора със него за 1 минута и след това се източва..
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Предполагам се кара предимно на къси разстояния и затова е този конденз.
Конденз е това.
Според мен нямаш проблеми ама ама вади пръчката и капачката от време на време и ги забърсвай.
Смяна на маслото и запазване на този режим на каране няма да ти реши проблема.
Вентилацията на картера как ти е?
Промивка съм правил едно време на Ладата. Сипах неква щуротия към старото масло, карах 20-тина километра в града и източих маслото. Мисля че инструцията беше да бачка на място колко минути или да се покара няколко километра. Имаше ефект ам тя беше карана горката с М10Д което по инструкции се кара 5-6000 км и се сменява а на нея на 10000 и беше сменявано.
Ако си сменявал редовно маслото и си карал с хубаво такова мисля че не се нуждаеш от промивка, още повече ако очакваш да ти реши проблема с кондеза.
Ако имаш някъде извънградско по дълъг преход я провери след това дали ще има конденз.
Конденз е това.
Според мен нямаш проблеми ама ама вади пръчката и капачката от време на време и ги забърсвай.
Смяна на маслото и запазване на този режим на каране няма да ти реши проблема.
Вентилацията на картера как ти е?
Промивка съм правил едно време на Ладата. Сипах неква щуротия към старото масло, карах 20-тина километра в града и източих маслото. Мисля че инструцията беше да бачка на място колко минути или да се покара няколко километра. Имаше ефект ам тя беше карана горката с М10Д което по инструкции се кара 5-6000 км и се сменява а на нея на 10000 и беше сменявано.
Ако си сменявал редовно маслото и си карал с хубаво такова мисля че не се нуждаеш от промивка, още повече ако очакваш да ти реши проблема с кондеза.
Ако имаш някъде извънградско по дълъг преход я провери след това дали ще има конденз.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта