два прблема

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
ivailo rachev
потребител
потребител
Мнения: 429
Регистриран: 04 авг 2008, 22:37
Модел на автомобила: ford scorpio 2,0 89' OHC 77kw/105hp-бивша,fiat bravo 97' 1,6 103++hp
Местоположение: габрово
Status: Извън линия

два прблема

Мнение от ivailo rachev » 26 авг 2008, 08:15

единия проблем е в ниските обороти.като я запаля и ако не и подавам газ и веднага гасне,след това като тръгна да паля отново без да напомпя ръчно от газовата уредба не може да запали.това дали е от изпарителя?другия проблем е че от свещта на 4-ти цилиндър тече страшно много масло,като запаля колата и не сълзи,а направо тече,като свалях свещта беше зверски затегната пък знам че конусните не се затягат много някой ако има мнение нека го сподели.благодаря предварително.

noface
потребител
потребител
Мнения: 567
Регистриран: 28 юли 2005, 10:40
Модел на автомобила: Sierra
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Re: два прблема

Мнение от noface » 26 авг 2008, 13:10

Ее аре сега масло по свещите :) Нали ако е така или нямаш сегменти или гумички на клапаните са ти заминали.До колкото разбирам палиш сутрин на газ.
Ако и на бензин ти прави този проблем,виж няккой вакум на смукача или ако си инжекция -проври моторчето за ниски обороти.Размени кабела на тази свещ с някой от съседните(като размениш и мястото им на делкоти :D: ) За да не купуваш нови,може и кабела да се е скъсал.чак след това провери свещ,после палец на делкото,след това премери компресия и се моли да е еднаква :wink: Търсиш решение на проблема от най-евтината или най-лесно достъпната част :lol:
Децата са наследствени.Ако родителите ти не са имали деца,няма да ги имаш и ти :P

Потребителски аватар
ivailo rachev
потребител
потребител
Мнения: 429
Регистриран: 04 авг 2008, 22:37
Модел на автомобила: ford scorpio 2,0 89' OHC 77kw/105hp-бивша,fiat bravo 97' 1,6 103++hp
Местоположение: габрово
Status: Извън линия

Re: два прблема

Мнение от ivailo rachev » 26 авг 2008, 19:50

оказа се че ми е скъсана гарнитурата на капака на клапаните,а за ниските просто е трябвало да се пегулира от изпарителя. :)

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта