Сервиз за диагностика на БОШ в Пловдив
- resistor
- потребител
- Мнения: 116
- Регистриран: 05 авг 2008, 11:52
- Модел на автомобила: 1997 Fiesta TECHNO 1.25 16V Zetec-S; 1998 Mazda 323F BA 1.8 16V
- Местоположение: Пловдив/София
- Status: Извън линия
Сервиз за диагностика на БОШ в Пловдив
Здравейте колеги,
Четох из форума за диагностика за Фиеста 4 1.25 16в та я закарах на препоръчания сервиз на Бош на Царигдарско Шосе в Пловдив. Проблема беше че фиестата при палене рано сутрин в първия момент като тръгваш забива носа и чак след това се наемва и също така в движение като освободя по инерция и оборотите и не винаги но често не падат до 900 ами си играят между 2-3000. Като спра си падат. Както и да е аз хич не съм доволен от сервиза! - Тоя ми вика ами няма нищо по фиестата ама съм ти откачил датчика който подавал информация дали колата е в движение или не! Ебаси и го беше оставил ей така да си висят буксите! Че след 2-3 дъжда да се напълнат с лайна и да ръждясат и за нищо да не става вече. Да изключим факта че беше адски темерут (типичен сърдит майстор) и при въпроса ми дали и е наред ТПС-а оня вика кво? и се смее... Та така зеха ми 36 лв за да ми откачат един датчик който аз после пак си закачих и промяна в работата на колата нямаше!
Четох из форума за диагностика за Фиеста 4 1.25 16в та я закарах на препоръчания сервиз на Бош на Царигдарско Шосе в Пловдив. Проблема беше че фиестата при палене рано сутрин в първия момент като тръгваш забива носа и чак след това се наемва и също така в движение като освободя по инерция и оборотите и не винаги но често не падат до 900 ами си играят между 2-3000. Като спра си падат. Както и да е аз хич не съм доволен от сервиза! - Тоя ми вика ами няма нищо по фиестата ама съм ти откачил датчика който подавал информация дали колата е в движение или не! Ебаси и го беше оставил ей така да си висят буксите! Че след 2-3 дъжда да се напълнат с лайна и да ръждясат и за нищо да не става вече. Да изключим факта че беше адски темерут (типичен сърдит майстор) и при въпроса ми дали и е наред ТПС-а оня вика кво? и се смее... Та така зеха ми 36 лв за да ми откачат един датчик който аз после пак си закачих и промяна в работата на колата нямаше!
- samsung_bg
- потребител
- Мнения: 1992
- Регистриран: 24 сеп 2006, 13:51
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 FUN 1.4 16V 90PS Zetec-S FHA '96г
- Местоположение: Габрово
- Status: Извън линия
Re: Сервиз за диагностика на БОШ в Пловдив
Вече списъка със възможните причини ще си го направя в едно файлче:
1. Почистване на Клапана за Празен Ход.
2. Почистване на МАФ-а.
3. Почистване на потенциометъра на дроселовата клапа.
4. 3-те маркуча на вакуума под пластмасовите колекторни тръби - дали няма някой нацепен?
Накрая един ресет на компа и ти си човека
Датчика за покой си го закачи.
1. Почистване на Клапана за Празен Ход.
2. Почистване на МАФ-а.
3. Почистване на потенциометъра на дроселовата клапа.
4. 3-те маркуча на вакуума под пластмасовите колекторни тръби - дали няма някой нацепен?
Накрая един ресет на компа и ти си човека
Датчика за покой си го закачи.
Последна промяна от samsung_bg на 09 ное 2008, 10:42, променено общо 2 пъти.

- resistor
- потребител
- Мнения: 116
- Регистриран: 05 авг 2008, 11:52
- Модел на автомобила: 1997 Fiesta TECHNO 1.25 16V Zetec-S; 1998 Mazda 323F BA 1.8 16V
- Местоположение: Пловдив/София
- Status: Извън линия
Re: Сервиз за диагностика на БОШ в Пловдив
човече благодаря за инфото гледам че си с подобна на моята кола може ли да ме упътиш със снимки къде се намират МАФ-а ТПС-а и стъпковото. Хайде стъпковото ще го намеря сигурно ама другите незнам 

- samsung_bg
- потребител
- Мнения: 1992
- Регистриран: 24 сеп 2006, 13:51
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 FUN 1.4 16V 90PS Zetec-S FHA '96г
- Местоположение: Габрово
- Status: Извън линия
Re: Сервиз за диагностика на БОШ в Пловдив
Не е подобна, същата е

Този дебелия маркуч, огънатия:
Вляво е дросела, вдясно са МАФ-а и дебитомера.
Стъпковия мотор е под пластмасовите колекторни тръби.


Този дебелия маркуч, огънатия:
Вляво е дросела, вдясно са МАФ-а и дебитомера.
Стъпковия мотор е под пластмасовите колекторни тръби.

- resistor
- потребител
- Мнения: 116
- Регистриран: 05 авг 2008, 11:52
- Модел на автомобила: 1997 Fiesta TECHNO 1.25 16V Zetec-S; 1998 Mazda 323F BA 1.8 16V
- Местоположение: Пловдив/София
- Status: Извън линия
Re: Сервиз за диагностика на БОШ в Пловдив
Човече мн мерси за инфото - ама отдолу чета някво ЛОКО? Нали не е това което си мисля? - САМО БОТЕВ! 

- samsung_bg
- потребител
- Мнения: 1992
- Регистриран: 24 сеп 2006, 13:51
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 FUN 1.4 16V 90PS Zetec-S FHA '96г
- Местоположение: Габрово
- Status: Извън линия
Re: Сервиз за диагностика на БОШ в Пловдив
Точно това еresistor написа:ама отдолу чета някво ЛОКО? Нали не е това което си мисля?





- resistor
- потребител
- Мнения: 116
- Регистриран: 05 авг 2008, 11:52
- Модел на автомобила: 1997 Fiesta TECHNO 1.25 16V Zetec-S; 1998 Mazda 323F BA 1.8 16V
- Местоположение: Пловдив/София
- Status: Извън линия
Re: Сервиз за диагностика на БОШ в Пловдив
Здрасти буферче, абе нещо неможах да намеря стъпковото? свалих едно уж като стъпково на 2 болта е 8ци и като го сваля се виждат 2 дупки а това моторче имаше няква гофрирана част от вътре. ама сигурно е това де щото точно регулира притока на въздух. Та как се чисти с WD40 да го мажа ли 

- samsung_bg
- потребител
- Мнения: 1992
- Регистриран: 24 сеп 2006, 13:51
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 FUN 1.4 16V 90PS Zetec-S FHA '96г
- Местоположение: Габрово
- Status: Извън линия
Re: Сервиз за диагностика на БОШ в Пловдив
Абе ти ме уби бе човек
Как да не е това, това е!
Мий здраво с Меглио, докато светне. Изсуши го хубаво и накрая му пръсни малко WD40.
П.П. И вземи промени малко заглавието на темата, защото друго обсъждаме тука и ще ни се карат

Как да не е това, това е!
Мий здраво с Меглио, докато светне. Изсуши го хубаво и накрая му пръсни малко WD40.
П.П. И вземи промени малко заглавието на темата, защото друго обсъждаме тука и ще ни се карат


- resistor
- потребител
- Мнения: 116
- Регистриран: 05 авг 2008, 11:52
- Модел на автомобила: 1997 Fiesta TECHNO 1.25 16V Zetec-S; 1998 Mazda 323F BA 1.8 16V
- Местоположение: Пловдив/София
- Status: Извън линия
Re: Сервиз за диагностика на БОШ в Пловдив
Ами то темата я приключихме. Пък ся аз че съм си лаик с това фордче лаик съм си. То е на приятелката ми но мое задължение е поддръжката.
Ой Мегльо Мегльо 


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 0 госта