Fiesta 1.8D-94

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Fiesta 1.8D-94

Мнение от diesel1.6 » 09 яну 2009, 12:34

Всичко е наред - е си се минал със свалянето на главата. Клапанът колко крив беше? Интересно ми е дали би могло да се забележи без сваляне на главата, както писах по-рано - да се освободи от пружините и да се пробва как върви във водача. Вероятно е щял да запъне..? Кое е криво - опашката или стеблото долу край главата?

^^devil_boy^^
потребител
потребител
Мнения: 223
Регистриран: 15 фев 2007, 16:44
Модел на автомобила: Фиеста 1.8Д
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Fiesta 1.8D-94

Мнение от ^^devil_boy^^ » 09 яну 2009, 15:28

Клапана беше крив долу в стеблото долу горе кум посредата ами по принцип може да защото тези които си бяха добре когато ги освободихме само докато ги бутнеш и си излизат докато този кривия беше запънал и с една отверка дебеличка го избих/без да наранявам водача/ и така сега се върнах от пазар освен ролките и ремъците за които дадох 160 лв още 100лева дадох за
гумички на клапаните-18лв
гарнитура за главата-22лв
гарнитура за колекторите-7лв
клапан/италиански май беше/-9лв нов
две подгревни свещи-20лв
семеринг на вала /отпред където е шаибата/-7лв
и т.н сега ще мятам с татко да пасваме клапаните
шлаиф паста-8лв
селикон-4лв
бензин-10лв
ima samo dva vida koli Ford i drygi

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Fiesta 1.8D-94

Мнение от diesel1.6 » 09 яну 2009, 22:56

Може би е добре да се вземе клапан втора употреба. Ама вече си го купил, а и къде ще ходиш да търсиш в този студ!

^^devil_boy^^
потребител
потребител
Мнения: 223
Регистриран: 15 фев 2007, 16:44
Модел на автомобила: Фиеста 1.8Д
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Fiesta 1.8D-94

Мнение от ^^devil_boy^^ » 10 яну 2009, 17:52

Ппфффф голям студ .. не се търпи. Неска не можахме да я запалим. Снощи паснахме клапаните, днеска сменихме ремаците
и ролките, сложихме распределителния вал уж напрайхме центровката дадохме буталото на горна мъртва точка/1-4 целиндър/ и на распределителния вал на 1 и 4 цилиндар паричките не са натиснати и т.н.... един авер каза че имало нещо като сензор кадето се навивал някаде на нафтовата помпа и отчитал някакво положение на буталата и как трябва да е навала нз и аз какво прави точно но от този род. Днешните расходи..
масло 40лв
горивен и маслен филтар-30лв
антифриз-15лв
и един накрайник на рейката кадето влиза в главината-15лв/че трябва да се сменя/

Утре трябва да я палнем да видим кво ще стане.....
ima samo dva vida koli Ford i drygi

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Fiesta 1.8D-94

Мнение от diesel1.6 » 10 яну 2009, 19:41

^^devil_boy^^ написа:Ппфффф голям студ .. не се търпи. Неска не можахме да я запалим. Снощи паснахме клапаните, днеска сменихме ремаците
А лисицата казала, че гроздето е кисело!

Явно ви липсва приспособлението за фиксиране на положението на коляновия вал и за центровка. Ако нещо не бъркам, без него има опасност така да нагласите разпределителния вал, че да опира клапаните. Приспособленито е просто, разпитай какво е и как с еправи центровката. Тук из форума хората знаят как става, четат от ръководтсвата за ремонт. Аз нямам такова, не мога да помогна.

^^devil_boy^^
потребител
потребител
Мнения: 223
Регистриран: 15 фев 2007, 16:44
Модел на автомобила: Фиеста 1.8Д
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Fiesta 1.8D-94

Мнение от ^^devil_boy^^ » 16 яну 2009, 20:09

В дръга тема бях питал как се прави центровката.... в крайна сметка я опражихме колата сичко е наред пали без проблем при -15 градуса тогажа и беше второто палене след ремонта, варви си нормално за харченето... последно засякох километража преди да се скуса с 37литра бях минал 690км от които 20 бяха изжън грацко дръгите грацко сега ще я засека пак неска напълних резервоара и ще гледаме сичко ми стъпа на 400 лв със сичко без ремонта/майсторите бяхме аз и татко само за центровката викнахме един познат че той повече ги чатка/
ima samo dva vida koli Ford i drygi

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 18 госта