Пак проблеми и май са сериозни...

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
V_A_N_K_A_T_A
потребител
потребител
Мнения: 381
Регистриран: 03 сеп 2005, 15:03
Модел на автомобила: Alfa 156 2.0 20V Turbo;Ford Mondeo Turnier 1.8 16V 93'
Местоположение: Хасково,София-Дървеница
Контакти:
Status: Извън линия

Пак проблеми и май са сериозни...

Мнение от V_A_N_K_A_T_A » 21 яну 2006, 22:40

ПОМОЩ!Проблема е следния,пак почна да прекъсва,ама този път е като да се дави и все едно работи на по-малко цилиндри от време на време...Реших че е от свещите,просто махнах единия кабел и о,ужас-целия в масло,при свещите от горе има масло(не съм сигурен ама все си мисля,че това не е нормално)!Само едно уточнение-стана след като 2-3 пъти наливам OMV100 в комбинация с газ до дупка,дано не е от това...помогнете!!!

Потребителски аватар
greek
потребител
потребител
Мнения: 267
Регистриран: 30 юли 2005, 19:05
Модел на автомобила: Mondeo 1993 2.0 combi 136HP-АГУ
Местоположение: sofia
Status: Извън линия

Re: Пак проблеми и май са сериозни...

Мнение от greek » 22 яну 2006, 12:00

със сигурност не е нормално - моите са сухи :roll: . и при всичките свещи ли има или само при една пък и мисля че няма връзка с наливането на гориво и това .

Потребителски аватар
форд мк2
потребител
потребител
Мнения: 828
Регистриран: 11 фев 2005, 12:24
Модел на автомобила: ex. Escort VII Turnier 1.8 td 90hp; ex. Renault 19 TD;
Skoda Octavia 1.9TDI; Skoda Fabia 1.9 SDI; Fiat Multipla JTD
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от форд мк2 » 22 яну 2006, 13:08

и според мен няма връзка с горивото! да си налял повече масло ?
да си я прегрял? дай повече инфо

Потребителски аватар
V_A_N_K_A_T_A
потребител
потребител
Мнения: 381
Регистриран: 03 сеп 2005, 15:03
Модел на автомобила: Alfa 156 2.0 20V Turbo;Ford Mondeo Turnier 1.8 16V 93'
Местоположение: Хасково,София-Дървеница
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от V_A_N_K_A_T_A » 22 яну 2006, 13:39

Не,не не съм я прегрявал!При всички свещи има масло,обаче най-много има при първия цилиндър.Повече масло не съм слагал,защото изобщо не харчи и не доливам,а и е точно над минимума.Преди малко ходих в новооткритото Мото Пфое в Хасково,ама все ми се струва че няма да ги бъде,компютъра им хващал коли само след 95,сервиза им не работел и т.н...Утре ще го закарам,да видим

Потребителски аватар
V_A_N_K_A_T_A
потребител
потребител
Мнения: 381
Регистриран: 03 сеп 2005, 15:03
Модел на автомобила: Alfa 156 2.0 20V Turbo;Ford Mondeo Turnier 1.8 16V 93'
Местоположение: Хасково,София-Дървеница
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от V_A_N_K_A_T_A » 22 яну 2006, 16:04

Ето 2 снимки,не знам ще се види ли нещо,но все пак ще е по-ясно за какво иде реч

Потребителски аватар
demiro
потребител
потребител
Мнения: 1210
Регистриран: 17 мар 2005, 00:36
Модел на автомобила: голяма печка :)
Местоположение: Около В.Търново :)
Status: Извън линия

Мнение от demiro » 22 яну 2006, 16:14

Компресия мерил ли си скоро?На колко километра е двигателя?
Изображение

Потребителски аватар
V_A_N_K_A_T_A
потребител
потребител
Мнения: 381
Регистриран: 03 сеп 2005, 15:03
Модел на автомобила: Alfa 156 2.0 20V Turbo;Ford Mondeo Turnier 1.8 16V 93'
Местоположение: Хасково,София-Дървеница
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от V_A_N_K_A_T_A » 22 яну 2006, 16:23

Никога,но утре ще видя!На 138000км е.

Потребителски аватар
pepy1
Модератор
Модератор
Мнения: 4787
Регистриран: 18 май 2005, 22:38
Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел
Местоположение: шоп от Младост-4
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от pepy1 » 22 яну 2006, 20:30

това е гарнитура на капака - просто и е дошло времето
в МП струва 27лв-и е силиконова сменяш и караш
времето е като парите-никога не стига

aaleks
потребител
потребител
Мнения: 1004
Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
Местоположение: някъде в BG ВТ
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от aaleks » 22 яну 2006, 20:31

Смени "дефтунките" на свещите, не ми се върва да са хлабави всички свещи /що пък не/. Няма от какво да е друго!
Небойте се роби Спартак е с вас!

Потребителски аватар
demiro
потребител
потребител
Мнения: 1210
Регистриран: 17 мар 2005, 00:36
Модел на автомобила: голяма печка :)
Местоположение: Около В.Търново :)
Status: Извън линия

Мнение от demiro » 22 яну 2006, 23:03

pepy1 написа:това е гарнитура на капака - просто и е дошло времето
в МП струва 27лв-и е силиконова сменяш и караш
Да Ванка,оказва се че проблема ти не е толкова сериозен :wink:
Днеска реших да видя как се справят братушките у студа с мондеотата си и виж какво открих.Същият проблим като твоя,там специалистите го посъветваха човека да притегне равномерно с около половин оборот болтовете на капака на клапаните.
Но най добре ще е да ти дам линк да се успокоиш:
ЦЪК
Успех!
Изображение

NIKJAMa
потребител
потребител
Мнения: 675
Регистриран: 09 фев 2005, 13:35
Модел на автомобила: Mondeo Ghia `04 2.0 TDCI
Escort `90 XR3i convertible
Mitsubishi Colt `08 1.3 AT
Peugeot 4007 2.4 CVT
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от NIKJAMa » 22 яну 2006, 23:51

На мен ми сълзи тази гарнитура а от 1-2 месеца малко по усилено. Та за нея при едни отворени врати диагностика ми каза, че е хубаво да се сменя при смяна на ангренажен ремък и ролки и ако не се сменяла протичала.

Потребителски аватар
Dell
потребител
потребител
Мнения: 71
Регистриран: 02 фев 2005, 21:34
Модел на автомобила: Mitsubishi Carisma 1.8GDI
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Мнение от Dell » 23 яну 2006, 02:48

Би трябвало да е от гарнитурата на капака, при мен беше същото, пак прекъсваше, пак омазнени свещи. Оказа се че гарнитурата е леко сцепена, понаместих я по-плътно и засега нямам проблеми.....
Mitsubishi Carisma 1.8GDI

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 23 яну 2006, 10:32

Съвсем точно - гарнитура на капака на клапаните. Имах същия проблем - омасляване, но без толкова прекъсване. Сменяш гарнитурата и си ОК. Това масо прониква през резбата в цилиндрите (по принцип не е проблем), но пък омаслява електрода и.....няма искра или не е с необходимия интензитет...

aaleks
потребител
потребител
Мнения: 1004
Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
Местоположение: някъде в BG ВТ
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от aaleks » 23 яну 2006, 20:32

aaleks написа:Смени "дефтунките" на свещите, не ми се върва да са хлабави всички свещи /що пък не/. Няма от какво да е друго!
:oops: :oops: :oops:
Май се изказах неподготвен :D: !
Въобще не си представих /имаше и pic/ *00124* , че свещите са отгоре. А изхождайки от старите двигатели, капака на клапаните няма нищо общо със свещите.

*167*
Небойте се роби Спартак е с вас!

Потребителски аватар
V_A_N_K_A_T_A
потребител
потребител
Мнения: 381
Регистриран: 03 сеп 2005, 15:03
Модел на автомобила: Alfa 156 2.0 20V Turbo;Ford Mondeo Turnier 1.8 16V 93'
Местоположение: Хасково,София-Дървеница
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от V_A_N_K_A_T_A » 28 яну 2006, 02:12

Съжалявам за закъснението,ама бях на изпит :wink: Днес заведох Моню в Мото Пфое и показах какво му е.Момчетата видимо не са специалисти по Форд,но пипаха внимателно и самия сервиз беше добре оборудван...Истената е,че всички се оказахте прави и беше въпросната гарнитура.Нова,силиконова-27лв.Накарах ги и ми смениха и свещите-55лв.НО,каква азлика има сега не коментирам-колата се държи повече от отлично!!А като отвориха капака на клапаните-вътре един такъв приятен цвят,показващ,че двигателя работи безупречно!!
Резултатът-Автомонтьора(държи се за седалката):"Брейй,много върви бе...това БМВ не ни видя" :wink: :twisted:
Едно голямо БЛАГОДАРЯ на всички и... :!: Радвам се,че го има този форум и вас :!:

Потребителски аватар
cybernone
потребител
потребител
Мнения: 225
Регистриран: 02 юли 2005, 16:28
Модел на автомобила: Ford Sierra 2.0 OHC; Escort 1,8 16V Mk7 (105 Ps)
Местоположение: Sofiq
Status: Извън линия

Мнение от cybernone » 09 фев 2006, 13:25

V_A_N_K_A_T_A написа:Съжалявам за закъснението,ама бях на изпит :wink: Днес заведох Моню в Мото Пфое и показах какво му е.Момчетата видимо не са специалисти по Форд,но пипаха внимателно и самия сервиз беше добре оборудван...Истената е,че всички се оказахте прави и беше въпросната гарнитура.Нова,силиконова-27лв.Накарах ги и ми смениха и свещите-55лв.НО,каква азлика има сега не коментирам-колата се държи повече от отлично!!А като отвориха капака на клапаните-вътре един такъв приятен цвят,показващ,че двигателя работи безупречно!!
Резултатът-Автомонтьора(държи се за седалката):"Брейй,много върви бе...това БМВ не ни видя" :wink: :twisted:
Едно голямо БЛАГОДАРЯ на всички и... :!: Радвам се,че го има този форум и вас :!:
А преди да я оправиш как ти беше разхода на бензин? Висок ли беше и оборотите играеха ли ти?

Потребителски аватар
V_A_N_K_A_T_A
потребител
потребител
Мнения: 381
Регистриран: 03 сеп 2005, 15:03
Модел на автомобила: Alfa 156 2.0 20V Turbo;Ford Mondeo Turnier 1.8 16V 93'
Местоположение: Хасково,София-Дървеница
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от V_A_N_K_A_T_A » 10 фев 2006, 21:20

Бих казал,че беше по-висок,а скоро го засякох,че с 30 лв. ОМВ100 карам около 150км,без да внимавам много с педала на газта,което значи че харчи около 10-11 градско,имам и спортен филтър :shock: -просто супер е!Да не говорим,че мого да нажа че работи много по-добре.Оборотите на празен ход или...?

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта