Смяна на накладки предни на Мондео
- rejo
- потребител
- Мнения: 234
- Регистриран: 22 сеп 2005, 01:10
- Модел на автомобила: FIESTA 1.3i 2005, бензин
- Местоположение: София, жк Младост 1
- Контакти:
- Status: Извън линия
Смяна на накладки предни на Мондео
Реших да си спестя 20лв за смяната и да си ги сменя сам утре. Но да попитам все пак, някакви особени чалъми има ли ?????
Като например как да върна цилиндърчето навътре, за да наместя новите накладки?? Казаха ми с тръбен ключ и притискам. Но например на Ауди 80 Авант има и резба !?! (при 80 няма).
Та нещо такова важно ако има, моля пишете
Или пък ако знаете някой, който би ги сменил за 10лв и работи в неделя???
Като например как да върна цилиндърчето навътре, за да наместя новите накладки?? Казаха ми с тръбен ключ и притискам. Но например на Ауди 80 Авант има и резба !?! (при 80 няма).
Та нещо такова важно ако има, моля пишете
Или пък ако знаете някой, който би ги сменил за 10лв и работи в неделя???
-
- Администратор
- Мнения: 2511
- Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
- Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г. - Местоположение: София - Надежда 1
- Контакти:
- Status: Извън линия
Кажи за кои точно накладки питаш. Предни? Задни барабанни? Задни дискови?
Ако не кажеш трябва да т обясня и едните и другите, и третите и ставав мноого писане.. А иначе няма нищо сложно в смяната на предните. В смяната на задни барабанни има един тънък момент, но иначе нищо сложно. Та кои накладки???
Ако не кажеш трябва да т обясня и едните и другите, и третите и ставав мноого писане.. А иначе няма нищо сложно в смяната на предните. В смяната на задни барабанни има един тънък момент, но иначе нищо сложно. Та кои накладки???
-
- Status: Извън линия
-
- Администратор
- Мнения: 2511
- Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
- Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г. - Местоположение: София - Надежда 1
- Контакти:
- Status: Извън линия
Като сложиш новите накладки, за да могат да приберат трябва едната дя се дръпне, а от страната на другата да се превърти с пръст (или с каквото ти е удобно - отверка) ексцентрика. Това е!
Много е тъпо, но докато открия как да ги събера бая псуване и ритници отнесе
Успех и си пазете пръстите.
ЕДИТ: Забравих да дам съвет. Като разглобиш задните накладки смажи с грес ексцентрика и го раздвижи (при мен единия се беше запекъл много здраво). И освен това намажи с грес и контактните точки межде накладката и ламарината (намира се отстрани на накладката две извивки на планката под феродото, а на леглото се виждат едни фабрични грапавини - та за тях ми е думата да намажеш с грес).


Успех и си пазете пръстите.
ЕДИТ: Забравих да дам съвет. Като разглобиш задните накладки смажи с грес ексцентрика и го раздвижи (при мен единия се беше запекъл много здраво). И освен това намажи с грес и контактните точки межде накладката и ламарината (намира се отстрани на накладката две извивки на планката под феродото, а на леглото се виждат едни фабрични грапавини - та за тях ми е думата да намажеш с грес).
-
- Администратор
- Мнения: 2511
- Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
- Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г. - Местоположение: София - Надежда 1
- Контакти:
- Status: Извън линия
Много се извинявам не съм го допрочелcossy написа:Aма човека питаше за предни, вижте заглавието

Та предни накладки - 30минути свободно време, крик, ключ за гуми, права отверка, шестограм № 7 (без останалото може и да стане, но без него няма начин). Мисля че това бяха инструментите които ползвах.
1. Навърташ волана на една страна, вдигаш колата от същата и сваляш гумата (дотук е много лесно).
2. Има две пружини - махаш ги (това е още по-лесно)
3. Вкарваш си главата да погледнеш спирачния апарат. Трябва да търсиш две гумени шапчици (приличат на тапи от старите шишета кореселин). Изчопляш тия капачки с една права отверка. (В цялата подмяна на предните накладки най-трудно е да се намерят. Понеже са кални и не се виждат. Аз ги търсих 40 минути


4. Под двете капачките има по един болт за шестограма. Развиваш ги (може би ще се поозориш без да сложиш ключа за гуми като рамо).
5. След махането на болтовете накладките падат поти сами.

6. Взимаш си новите накладки. Слагаш ги в апарата, като трябва да попритиснеш, за да се свият и да могат да влязат.
7. Слагаш пружините.
8. Да не забравиш да си сложиш капачките на болтовете!!!
9. Слагаш обратно гумата.
10. Сваляш от крика.
11. Повтаряш точки от 1 до 10.
12. Докато го напиша това да ги бях сменил...

Успех.
- rejo
- потребител
- Мнения: 234
- Регистриран: 22 сеп 2005, 01:10
- Модел на автомобила: FIESTA 1.3i 2005, бензин
- Местоположение: София, жк Младост 1
- Контакти:
- Status: Извън линия
Евала........
Аз почнах вчера надъхан - -че и времето хубаво. Свалям гумата, гледам ги тез гумените и ги подминах - до тях болтове. Викам: това е. Оказа се, че в целия комплект нямам ключ 15 (както се оказаха болтовете). Звъннах на 2-3 приятели, които живеят наблизо. Оказа се, че всички се бяха понапили предната вечер и ме отеб.....а
И се отказах да ги сменям.
Затова мерси за инфото, ще пробвам като минат студовете тези дни.
Аз почнах вчера надъхан - -че и времето хубаво. Свалям гумата, гледам ги тез гумените и ги подминах - до тях болтове. Викам: това е. Оказа се, че в целия комплект нямам ключ 15 (както се оказаха болтовете). Звъннах на 2-3 приятели, които живеят наблизо. Оказа се, че всички се бяха понапили предната вечер и ме отеб.....а


Затова мерси за инфото, ще пробвам като минат студовете тези дни.
- kontrol
- Потребител
- Мнения: 166
- Регистриран: 26 фев 2005, 18:51
- Модел на автомобила: Ford Focus MK 2.5 2.0 LPG
- Местоположение: Перник
- Status: Извън линия
Пак за предни накладки
лелеее !!!
Мен ме срам да питам - ама все пак ако говорим за Ескорт4е?! Някаква разлика да ме светнете има ли??

The Escort Power !!!
- tromberair
- потребител
- Мнения: 106
- Регистриран: 15 ное 2005, 10:17
- Модел на автомобила: FORD ESCORT 1.6 16V 94g.
- Местоположение: plovdiv
- Status: Извън линия
-
- Администратор
- Мнения: 2511
- Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
- Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г. - Местоположение: София - Надежда 1
- Контакти:
- Status: Извън линия
Незнам как е при ескорта, но при Мондеото няма щифтове. Има шестограми и пружини. Има едни болтове (бяха споменати в темата по-нагоре - май бяха за ключ 15), който са сваляне на целия спирачен апарат.tromberair написа:колeги що ми се струва че шестограмите вобще не се отвиват а само се вадяд щифтовете ? при мен е така!
-
- потребител
- Мнения: 1156
- Регистриран: 19 яну 2006, 20:07
- Модел на автомобила: БМВ Е46 320d Комби 2001г 136к.с
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Сега ако можеше така образно и нагледно да разкажеш и за смяната на задните накладки на Моню цена няма да имашЛюбо написа: Много се извинявам не съм го допрочел![]()
Та предни накладки - 30минути свободно време, крик, ключ за гуми, права отверка, шестограм № 7 (без останалото може и да стане, но без него няма начин). Мисля че това бяха инструментите които ползвах.
1. Навърташ волана на една страна, вдигаш колата от същата и сваляш гумата (дотук е много лесно).
2. Има две пружини - махаш ги (това е още по-лесно)
3. Вкарваш си главата да погледнеш спирачния апарат. Трябва да търсиш две гумени шапчици (приличат на тапи от старите шишета кореселин). Изчопляш тия капачки с една права отверка. (В цялата подмяна на предните накладки най-трудно е да се намерят. Понеже са кални и не се виждат. Аз ги търсих 40 минутино ги намерих
)
4. Под двете капачките има по един болт за шестограма. Развиваш ги (може би ще се поозориш без да сложиш ключа за гуми като рамо).
5. След махането на болтовете накладките падат поти сами.![]()
6. Взимаш си новите накладки. Слагаш ги в апарата, като трябва да попритиснеш, за да се свият и да могат да влязат.
7. Слагаш пружините.
8. Да не забравиш да си сложиш капачките на болтовете!!!
9. Слагаш обратно гумата.
10. Сваляш от крика.
11. Повтаряш точки от 1 до 10....


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта