Въпрос за теч от скоростите?

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
VEGA
потребител
потребител
Мнения: 288
Регистриран: 04 фев 2009, 11:01
Модел на автомобила: Escort 1.8i 16V EFi '96 RKC
Местоположение: Sunshine State
Status: Извън линия

Въпрос за теч от скоростите?

Мнение от VEGA » 19 мар 2009, 10:45

Колеги става дума за колата от профила. Като легна под нея виждам че от средата на скоростната кутия, точно където е слепена с двигателя има много лек теч. Тече по една капка на около месец. Най-вероятно има семеринг за смяна. Проверих нивото на маслото в кутия и излезе, че не е мръднало. Не е намаляло. Въпроса ми е фатално ли е това и може ли да се кара така? Трудна ли е смяната на този семеринг и скъп ли е той?
Като не можеш да плуваш, няма да се събличаш!

danko22
потребител
потребител
Мнения: 44
Регистриран: 22 фев 2006, 20:46
Модел на автомобила: orion 1.6 EFI.77kw.105.
Местоположение: starazagora
Status: Извън линия

Re: Въпрос за теч от скоростите?

Мнение от danko22 » 19 мар 2009, 10:52

семерингата струва 10-15 лева за труд взимат 120-140лева заштото е голяма играчка.

можеш да караш така само да не се увеличи теча.

Потребителски аватар
dimotaxi
потребител
потребител
Мнения: 649
Регистриран: 23 фев 2008, 10:23
Модел на автомобила: Ford Escort MK4 XR3i 1.6EFI 105k.c. кабрио
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Въпрос за теч от скоростите?

Мнение от dimotaxi » 19 мар 2009, 11:04

VEGA написа:Колеги става дума за колата от профила. Като легна под нея виждам че от средата на скоростната кутия, точно където е слепена с двигателя има много лек теч. Тече по една капка на около месец. Най-вероятно има семеринг за смяна. Проверих нивото на маслото в кутия и излезе, че не е мръднало. Не е намаляло. Въпроса ми е фатално ли е това и може ли да се кара така? Трудна ли е смяната на този семеринг и скъп ли е той?
Колега а от любопитсво как ти е маслото в двигателя,като ниво и гъстота?Защото аз като купих моята и вкарваше бензин в маслото(нивото си седеше малко над мах.,но усещах миризма на бензин на щеката)оказаха се дюзи+горивен филтър,та точно от където се съединява двигателя със скоростите капеше масло по-малко,то като се покачва нивото на маслото и от семеринга на коляновия вал капе...!Та идеята ми беше щом не намалява нивото в скоростите ,виж да не е от това??? :-/: :-/:

Потребителски аватар
tankovbg
потребител
потребител
Мнения: 707
Регистриран: 23 фев 2008, 16:14
Модел на автомобила: Fiesta Techno 1.25 Zetec 16 V, юли 1998
Местоположение: Varna
Status: Извън линия

Re: Въпрос за теч от скоростите?

Мнение от tankovbg » 19 мар 2009, 11:36

Колега виж тази капка какво масло е, да не е спирачно, че тогава означава лагер-помпа на съединителя, и моята така почна да сълзи точно от там докато протече тотално и сменях.

Потребителски аватар
samsung_bg
потребител
потребител
Мнения: 1992
Регистриран: 24 сеп 2006, 13:51
Модел на автомобила: Fiesta MK4 FUN 1.4 16V 90PS Zetec-S FHA '96г
Местоположение: Габрово
Status: Извън линия

Re: Въпрос за теч от скоростите?

Мнение от samsung_bg » 19 мар 2009, 11:50

Колега, аз моята откакто съм я взел (2години и 7 месеца) имам такава капка точно там, същото което описваш.
Маслото в ск. кутия не мърда, на двегателя също. Спирачната течност си стои на МАХ и си карам така без никакви проблеми... за сега.
Изображение

Потребителски аватар
VEGA
потребител
потребител
Мнения: 288
Регистриран: 04 фев 2009, 11:01
Модел на автомобила: Escort 1.8i 16V EFi '96 RKC
Местоположение: Sunshine State
Status: Извън линия

Re: Въпрос за теч от скоростите?

Мнение от VEGA » 20 мар 2009, 00:15

dimotaxi написа:
VEGA написа:Колеги става дума за колата от профила. Като легна под нея виждам че от средата на скоростната кутия, точно където е слепена с двигателя има много лек теч. Тече по една капка на около месец. Най-вероятно има семеринг за смяна. Проверих нивото на маслото в кутия и излезе, че не е мръднало. Не е намаляло. Въпроса ми е фатално ли е това и може ли да се кара така? Трудна ли е смяната на този семеринг и скъп ли е той?
Колега а от любопитсво как ти е маслото в двигателя,като ниво и гъстота?Защото аз като купих моята и вкарваше бензин в маслото(нивото си седеше малко над мах.,но усещах миризма на бензин на щеката)оказаха се дюзи+горивен филтър,та точно от където се съединява двигателя със скоростите капеше масло по-малко,то като се покачва нивото на маслото и от семеринга на коляновия вал капе...!Та идеята ми беше щом не намалява нивото в скоростите ,виж да не е от това??? :-/: :-/:
Пич ти ме хвърли в размисли... Може наистина да е като твоя проблем, но мисля че до нищо фатално няма да се стигне. А относно колегата samsung_bg съм на същото мнение, че не е нещо фатално и ще карам така. Спирачната течност ми е на макс. Маслото в двигателя след смяната е почти до максимума, но не го пипа! Остава или варианта на колегата dimotaxi, или семеринга на скоростите...
Като не можеш да плуваш, няма да се събличаш!

Потребителски аватар
dimotaxi
потребител
потребител
Мнения: 649
Регистриран: 23 фев 2008, 10:23
Модел на автомобила: Ford Escort MK4 XR3i 1.6EFI 105k.c. кабрио
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Въпрос за теч от скоростите?

Мнение от dimotaxi » 20 мар 2009, 10:32

VEGA написа:
dimotaxi написа:
VEGA написа:Колеги става дума за колата от профила. Като легна под нея виждам че от средата на скоростната кутия, точно където е слепена с двигателя има много лек теч. Тече по една капка на около месец. Най-вероятно има семеринг за смяна. Проверих нивото на маслото в кутия и излезе, че не е мръднало. Не е намаляло. Въпроса ми е фатално ли е това и може ли да се кара така? Трудна ли е смяната на този семеринг и скъп ли е той?
Колега а от любопитсво как ти е маслото в двигателя,като ниво и гъстота?Защото аз като купих моята и вкарваше бензин в маслото(нивото си седеше малко над мах.,но усещах миризма на бензин на щеката)оказаха се дюзи+горивен филтър,та точно от където се съединява двигателя със скоростите капеше масло по-малко,то като се покачва нивото на маслото и от семеринга на коляновия вал капе...!Та идеята ми беше щом не намалява нивото в скоростите ,виж да не е от това??? :-/: :-/:
Пич ти ме хвърли в размисли... Може наистина да е като твоя проблем, но мисля че до нищо фатално няма да се стигне. А относно колегата samsung_bg съм на същото мнение, че не е нещо фатално и ще карам така. Спирачната течност ми е на макс. Маслото в двигателя след смяната е почти до максимума, но не го пипа! Остава или варианта на колегата dimotaxi, или семеринга на скоростите...
Все пак хвърляй по едно око,и проверявай за мирис на бензин в маслото...?Масло+бензин не е добра комбинация за смазване на двигателя,ще почне да работи по-шумно.
Откакто промих дюзите,нов филтър(горивен),активирах "щекера за октановото число"колата работи и се движи като самолет(пу,пу...да не и е уруки)и това място на снатката между скорости и двигател е суха!? >:D<:

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта