Upgrade на 1.6 ZETEC S
-
- потребител
- Мнения: 131
- Регистриран: 17 фев 2009, 16:43
- Модел на автомобила: Focus 1.6 ZETEC Ghia 2000
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Upgrade на 1.6 ZETEC S
Здравейте Форд фенове и най-вече фокус фенове. Решил съм да бутна малко зектчето ми. Замислил съм спортна генерация, чип и някаква интейк система.Искам да знам колко горе долу ще ми излезе като парички. По мой сметки трябва да приготвя едно 1100 1200 лв. Кажете добре ли е?
Ако имате някакви съвети към мен съм готов да ги чуя и приема.
Ако имате някакви съвети към мен съм готов да ги чуя и приема.
Focus ZETEC Power!
Dont mess with me!
You wont survive!!!
Dont mess with me!
You wont survive!!!
- Cougar
- потребител
- Мнения: 590
- Регистриран: 14 яну 2008, 09:34
- Модел на автомобила: Ford Probe GT '93 2.5 V6 EB9003AH, Ford Cougar '00 2.0 16V EB9950AH
- Местоположение: Габрово
- Status: Извън линия
Re: Upgrade на 1.6 ZETEC S
Аз ти писах и в тунинг.бг, но сега ще се опитам да ти отговоря конкретно на въпроса.
По много американски форуми ще срещнеш следното - I/H/E -> Intake, Headers, Exhaust.
За интейк погледни в ибей, има доста предложения за фокус и то на много добри цени, разликата между ибейските и "марковите" е само самата МАРКА Говорим за цени до 50тина долара без доставката. Можеш да се поинтересуваш от bored out (разбирай разширени и със сменени клапи) дросели, или просто по-голям дросел от по-голям мотор
Чип - спец. за Зетек не съм се интересувал, но тука в Габрово слагат чипове за 150-300 лева до колкото съм запознат, и хората са доволни (в Търново също слагат за 150-200 лв, човека му викат Мозъка, преди е слагал газови инжекциони). Не очаквай чудеса, но определено има разлика, макар че много колеги тука са на мнение, че е неефективно на атмосферен мотор.
Генерацията - ест. за да е пълна ще ти трябва и друг изпускателен колектор -> ест. в ибей също има предложения от 100 до 500 долара, зависи от марката, изпълнението и дизайна Дори най-евтиния да вземеш, ще е по-добре от оригиналните хедъри, и след това можеш да си го увиеш прилично с термоизолационна лента (върши работа). След това можеш къстъм да си направиш генерацията, ако има в твоя град сервизи за ауспуси (тука в Габрово Топ Сервиз се занимават основно с това, но режат главата от към кръста) или да поръчаш готова отново от ибей - и 2та вариянта са скъпи (все от сорта на 400-500 че и горница понякога лева). Аз предпочетох да попрочета препоръки и тестове на колеги с моята кола по други (разбирай щатски) форуми, където имат възможност да слагат и да пробват. Затова съм си купувал сам тръбите и гърнетата и един познат със сервиз ми ги слага, излиза по-евтино.
Замисли се за лек маховик, хубав съединител, свещи, които най-биха паснали на мотора, кабели и накрая - валове
Разбира се има още много неща, които могат да се свършат по мотора, но това са едни от най-основните bolt on модификации. Леките и underdrive шайби са ташак работа, да знаеш. Макар че доста хора ги препоръчват, в повечето случай ефект няма.
Аз лично си махнах климатика (не го ползвам никога, не се нахвърляйте излишно) и има разлика - най-малкото намаляваш шайбите с една и разтоварваш коляновия вал.
Ако някой сметне, че има какво да ми поправи - добре дошъл. Това е моето мнение по въпроса. Ако мога да помагам с нещо питай
По много американски форуми ще срещнеш следното - I/H/E -> Intake, Headers, Exhaust.
За интейк погледни в ибей, има доста предложения за фокус и то на много добри цени, разликата между ибейските и "марковите" е само самата МАРКА Говорим за цени до 50тина долара без доставката. Можеш да се поинтересуваш от bored out (разбирай разширени и със сменени клапи) дросели, или просто по-голям дросел от по-голям мотор
Чип - спец. за Зетек не съм се интересувал, но тука в Габрово слагат чипове за 150-300 лева до колкото съм запознат, и хората са доволни (в Търново също слагат за 150-200 лв, човека му викат Мозъка, преди е слагал газови инжекциони). Не очаквай чудеса, но определено има разлика, макар че много колеги тука са на мнение, че е неефективно на атмосферен мотор.
Генерацията - ест. за да е пълна ще ти трябва и друг изпускателен колектор -> ест. в ибей също има предложения от 100 до 500 долара, зависи от марката, изпълнението и дизайна Дори най-евтиния да вземеш, ще е по-добре от оригиналните хедъри, и след това можеш да си го увиеш прилично с термоизолационна лента (върши работа). След това можеш къстъм да си направиш генерацията, ако има в твоя град сервизи за ауспуси (тука в Габрово Топ Сервиз се занимават основно с това, но режат главата от към кръста) или да поръчаш готова отново от ибей - и 2та вариянта са скъпи (все от сорта на 400-500 че и горница понякога лева). Аз предпочетох да попрочета препоръки и тестове на колеги с моята кола по други (разбирай щатски) форуми, където имат възможност да слагат и да пробват. Затова съм си купувал сам тръбите и гърнетата и един познат със сервиз ми ги слага, излиза по-евтино.
Замисли се за лек маховик, хубав съединител, свещи, които най-биха паснали на мотора, кабели и накрая - валове
Разбира се има още много неща, които могат да се свършат по мотора, но това са едни от най-основните bolt on модификации. Леките и underdrive шайби са ташак работа, да знаеш. Макар че доста хора ги препоръчват, в повечето случай ефект няма.
Аз лично си махнах климатика (не го ползвам никога, не се нахвърляйте излишно) и има разлика - най-малкото намаляваш шайбите с една и разтоварваш коляновия вал.
Ако някой сметне, че има какво да ми поправи - добре дошъл. Това е моето мнение по въпроса. Ако мога да помагам с нещо питай
Продавам си колата !
-
- потребител
- Мнения: 131
- Регистриран: 17 фев 2009, 16:43
- Модел на автомобила: Focus 1.6 ZETEC Ghia 2000
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Upgrade на 1.6 ZETEC S
Виждам че можеш много да ми обясниш,така че ще ти пиша на лична.
Отворен съм за още съвети колеги.
Отворен съм за още съвети колеги.
Focus ZETEC Power!
Dont mess with me!
You wont survive!!!
Dont mess with me!
You wont survive!!!
-
- Потребител
- Мнения: 774
- Регистриран: 05 авг 2007, 16:35
- Модел на автомобила: Ford Mondeo Ghia 2.0i 16v 93г.
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Upgrade на 1.6 ZETEC S
Ето погледни и тук:
http://www.dunnellengines.com/zetec_inj_optionkits.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Не знам само какви са цените.
http://www.dunnellengines.com/zetec_inj_optionkits.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Не знам само какви са цените.
-
- потребител
- Мнения: 131
- Регистриран: 17 фев 2009, 16:43
- Модел на автомобила: Focus 1.6 ZETEC Ghia 2000
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Upgrade на 1.6 ZETEC S
Хмм нещата вървят много интересно! Малко съм зле с парите сега но към края на юни юли мисля че ще се видя с пари. Кугаре разбрах от едно приятелче че мога да пипна и по-сериозно двигателя като сменя бутала и биели,само че не с цел подготовка за турбо а обратното. Той ми говори за някакви степени на сгъстяване,какво е имал впредвид?
Focus ZETEC Power!
Dont mess with me!
You wont survive!!!
Dont mess with me!
You wont survive!!!
- Cougar
- потребител
- Мнения: 590
- Регистриран: 14 яну 2008, 09:34
- Модел на автомобила: Ford Probe GT '93 2.5 V6 EB9003AH, Ford Cougar '00 2.0 16V EB9950AH
- Местоположение: Габрово
- Status: Извън линия
Re: Upgrade на 1.6 ZETEC S
ами там работите са малко по-сложни и доста по скъпи
има различни видове бутала и чела, в зависимост от това какво искаш - да качваш степен на сгъстяване и с това да намалиш обема или обратното. също и шлайфането на главата прави сг. някои пък слагат две гарнитури зза увеличаване на обема, което за мен е ненормално. чувал съм и за разширяване на цилиндрите и слагане на по-големи бутала...
по-висока степен на сгъстяване - повече к.с.
но си има граници де, а при турбиниране в зависимост от степента на сгъстяване на мотора може да се наложи нейното намаляне(разреждане), отново чрез бутала или биели
до толкова съм чел сигурно има и още но сега ми се спи и ще лягам
има различни видове бутала и чела, в зависимост от това какво искаш - да качваш степен на сгъстяване и с това да намалиш обема или обратното. също и шлайфането на главата прави сг. някои пък слагат две гарнитури зза увеличаване на обема, което за мен е ненормално. чувал съм и за разширяване на цилиндрите и слагане на по-големи бутала...
по-висока степен на сгъстяване - повече к.с.
но си има граници де, а при турбиниране в зависимост от степента на сгъстяване на мотора може да се наложи нейното намаляне(разреждане), отново чрез бутала или биели
до толкова съм чел сигурно има и още но сега ми се спи и ще лягам
Продавам си колата !
-
- потребител
- Мнения: 131
- Регистриран: 17 фев 2009, 16:43
- Модел на автомобила: Focus 1.6 ZETEC Ghia 2000
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Upgrade на 1.6 ZETEC S
кугаре най-накрая се реших да сложа нещо къстъм на фикуса,кажи ми и ти и другите колеги тук какво мислите за това и дали ще стане на моя агрегат или ще трябват доработки? http://cgi.ebay.co.uk/FORD-FOCUS-MANIFO ... 7C294%3A50" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
а също така и това http://cgi.ebay.co.uk/FORD-FOCUS-STRUT- ... 7C294%3A30" onclick="window.open(this.href);return false;
а също така и това http://cgi.ebay.co.uk/FORD-FOCUS-STRUT- ... 7C294%3A30" onclick="window.open(this.href);return false;
Focus ZETEC Power!
Dont mess with me!
You wont survive!!!
Dont mess with me!
You wont survive!!!
- Cougar
- потребител
- Мнения: 590
- Регистриран: 14 яну 2008, 09:34
- Модел на автомобила: Ford Probe GT '93 2.5 V6 EB9003AH, Ford Cougar '00 2.0 16V EB9950AH
- Местоположение: Габрово
- Status: Извън линия
Re: Upgrade на 1.6 ZETEC S
Слагай, и си вземи термо лента да си ги увиеш 10 коня че няма да качат - няма, но ще има разлика
Продавам си колата !
-
- потребител
- Мнения: 131
- Регистриран: 17 фев 2009, 16:43
- Модел на автомобила: Focus 1.6 ZETEC Ghia 2000
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Upgrade на 1.6 ZETEC S
Aма дали ще ми стане някой фокусаджия да си каже мнението,кугаре ти също.
Focus ZETEC Power!
Dont mess with me!
You wont survive!!!
Dont mess with me!
You wont survive!!!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта