Не пали ,Хлопел Астра.Проблема е решен
- vargala81
- потребител
- Мнения: 1343
- Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
- Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
- Местоположение: Asenovgrad
- Контакти:
- Status: Извън линия
Не пали ,Хлопел Астра.Проблема е решен
Колеги помагайте ! мой приятел има Астра Ф 93г. 1.6 моно 75 коня.Има следния проблем... вчера се е връщал от Смолян за Асеновград,спира на Рожен да пуши цигара,след малко се качва на колата и тя не иска да запали,стартера върти но не пали.Пуснал я по нанадолнището и запалила,прибралсе е в къщи и решил да пробва пак да запали но пак отказала,на бутане запалила .Къде да търсим проблема ? и къде се намират комутатора и датчика ная хол? как да ги замерим и какви стойности трябва да дават, предварително благодаря .Регистрирах се и във техния форум но е адски разбъркан и неми дава да пусна нито нова тема нито да пиша в саществуваща.
Последна промяна от vargala81 на 06 яну 2010, 11:16, променено общо 1 път.
- vargala81
- потребител
- Мнения: 1343
- Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
- Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
- Местоположение: Asenovgrad
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Не пали ,Хлопел Хастра
Я по добре да не помагате
нека се мъчи малко ,той го заслужава.
Той мрази Фордовете много,и когато си купих колата и до днес ми завтаря ,че съм збъркал и, че Форд и циганин зимата неработят
когато попаднах на носачи менте които изкараха 2 000км той пак завтаряше ,че колата била виновна
е да ама вчера аз кат му казах на майтап добре,че са измислили Опела да има по лоша кола от Форд
веднага обръща темата ,били 20год. коли и се случвало , било му за пръв път и било нормално.Е да ама все повтаряше за България най-здравите коли са Опел ,най- лесно се ремонтират, най-евтини части .Заедно купихме колите ,аз съм навъртял 40 000 той 10 000км. мойта се е развалила 3пъти ,1път ходовата част ,1път ламбда сонда и 1път температурен датчик и потенциометъра на дросела,а неговата 2пъти ,1път биалетката се счупи и сега не пали и еден майстор му сменял накладки на барабаните ,така натегнал ръчната
,че на ръка колелото не се върти а крачната хващаше само на предните колела . Е аз нали съм приятел реголирах му ги и един ден пак идва ими реве паднали му оборотите и колата не вървяла ,смених му горивния филтър и се оправи.Двете повреди с датчиците сам си оправих щот Форда трудно се ремонтира и Опела аз му го правя щот той немое сиго направи ,един филтър неможе да си смени ,сложили го под прага и го хванали с една тънка скоба
болта ръждясъл ноложи се даго режем а тфа е консуматив и се сменя на всеки 20-30 000км.
иначе проблема върви към нов комп майче ,слабото място на Опелите от 90сете.нямам познат с Опел който да не е сменял компа.Като е стодена пали и работи докато не я огасиш ,загреели няма искра от бобината и не пали .Като изтине пак пали.На бутане казва ,че винаги пали ама аз не знам не съм пробвал а и много не му вярвам.
мод: Трябваше да изтрия това мнение защото няма нищо общо по темата просто общи приказки м/у приятели.
Все пак си се потил и оставих мнението като го слях със следващото което незнайно защо е пуснато отделно .... ново мнение. Какъв е смисъла да пускате последователни мнения вместо да ползвате бутона "промени"?
Трудно ли е нещо?
И на мен ми беше трудно, че направих малко повече кликания да ти събера мненията. По-лесно щеше да бъде направо да бях изтрил това дългото дето не е по темата и язък за загубеното ти време








иначе проблема върви към нов комп майче ,слабото място на Опелите от 90сете.нямам познат с Опел който да не е сменял компа.Като е стодена пали и работи докато не я огасиш ,загреели няма искра от бобината и не пали .Като изтине пак пали.На бутане казва ,че винаги пали ама аз не знам не съм пробвал а и много не му вярвам.
мод: Трябваше да изтрия това мнение защото няма нищо общо по темата просто общи приказки м/у приятели.
Все пак си се потил и оставих мнението като го слях със следващото което незнайно защо е пуснато отделно .... ново мнение. Какъв е смисъла да пускате последователни мнения вместо да ползвате бутона "промени"?
Трудно ли е нещо?
И на мен ми беше трудно, че направих малко повече кликания да ти събера мненията. По-лесно щеше да бъде направо да бях изтрил това дългото дето не е по темата и язък за загубеното ти време

Последна промяна от vargala81 на 05 яну 2010, 12:15, променено общо 1 път.
-
- потребител
- Мнения: 66
- Регистриран: 04 май 2006, 00:08
- Модел на автомобила: MONDEO1.8 16v `94
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Не пали ,Хлопел Хастра
Хм.. Тая работа побече ми намирисва на плочката на контактния ключ. Пробвайте, докато е на контакт, да подадете ток на стартера директно от акумулатора. Ако пали без проблем, чистене на плочката (ако не позволява– подмяна) или един як бутон, поне 10А, успоредно на контактите за стартера. Имал съм 2 такива случки, много гадно като те изненада по път.
- urgan
- Потребител
- Мнения: 1834
- Регистриран: 16 яну 2009, 16:44
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCi 131 h.p. Estate 02' Ghia
Engine code: FMBA - Status: Извън линия
Re: Не пали ,Хлопел Хастра
Комутатора е, като истинат опелите и комутатора е сдал багажа пали, като загрее почва да се е*ава. Изключително слабо място им е комутатора на опелите незнам защо. Имал съм опел затова пиша и ако се зачетеш в опелския форум всеки 10ти се оплава от това.
- dimkar
- потребител
- Мнения: 1364
- Регистриран: 03 мар 2007, 23:21
- Модел на автомобила: Nissan
- Местоположение: Сопот
- Status: Извън линия
Re: Не пали ,Хлопел Хастра
Едно време, като си взех Кадета ми направи подобен проблем, и то в София, в най голямото движение по Евлоги Георгиев. Симптомите бяха същите - като е топла не пали, като изстине - чакмак. Накрая се оказа комутатор. След смяната до този момент не съм имал проблем с Опела. Лани направи 20 години, а аз го купих 2001г. Така че нищо не пречи да проверите комутатора.
- vargala81
- потребител
- Мнения: 1343
- Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
- Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
- Местоположение: Asenovgrad
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Не пали ,Хлопел Хастра
знам го тва ,отворихме делкото и кво да ти кажа от таси външната страна пласмасата на конектора се беше раздробила на прах.Но ми е чудно що нямаше искра на бобината.Негов колега има същата Астра и ще вземем от него за проба ,щот в един сервиз му искат 120лв за кумотатор със работата .Обаче гледам ,че ментетата карали по една година а оригиналните са били около 150-200лв. мод: Трябваше да изтрия това мнение защото няма нищо общо по темата просто общи приказки м/у приятели.urgan написа:Комутатора е, като истинат опелите и комутатора е сдал багажа пали, като загрее почва да се е*ава. Изключително слабо място им е комутатора на опелите незнам защо. Имал съм опел затова пиша и ако се зачетеш в опелския форум всеки 10ти се оплава от това.


- urgan
- Потребител
- Мнения: 1834
- Регистриран: 16 яну 2009, 16:44
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCi 131 h.p. Estate 02' Ghia
Engine code: FMBA - Status: Извън линия
Re: Не пали ,Хлопел Хастра
предполагам става дума за C16NZ двигател, комутатора ти се намира до бобината поне доколкото си спомням. И ти струва около 70 лв някаде. Но за местоположението му не съм сигурен.
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Не пали ,Хлопел Хастра
Почти същата работа на Ескорта ми (1,3 '87) едно време.
Студен няма никакви проблеми, но като загрее и му хрумне си гасне и няма палене.
Палеше с едни чалъми ...
Ходих при един майстор който 3 дена ме въртя и за малко да го набедя човека, че е смотан защото явно му се искаше до последно да не е комутатор, защото комутатор или бачкал или не, средно положение няма.
Да да ама не!
Покрай ровенето на проблема с гасненето ми оправи сума ти други неща.
Накрая си намерих комутатор в една морга за 25 лв., смених го сам и всичко се оправи!
Студен няма никакви проблеми, но като загрее и му хрумне си гасне и няма палене.
Палеше с едни чалъми ...

Ходих при един майстор който 3 дена ме въртя и за малко да го набедя човека, че е смотан защото явно му се искаше до последно да не е комутатор, защото комутатор или бачкал или не, средно положение няма.
Да да ама не!
Покрай ровенето на проблема с гасненето ми оправи сума ти други неща.
Накрая си намерих комутатор в една морга за 25 лв., смених го сам и всичко се оправи!
- vargala81
- потребител
- Мнения: 1343
- Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
- Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
- Местоположение: Asenovgrad
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Не пали ,Хлопел Астра.Проблема решен
Проблема е решен ,беше комутатор. Благодаря на колегите! е те тфа е фоарум ,почнахме да правим и Опели .Щот в техния форум едва днес получих отговор ,след като вече проблема е отстранен и човека твърди като на паци майстора ,че средно полужение нямало, или пали или не пали 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot] и 3 госта