Флашлюб устройство в помощ ма клапаните

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Флашлюб устройство в помощ ма клапаните

Мнение от diesel1.6 » 20 фев 2010, 17:22

В една друга тема стана дума за система за предотвратяване на прегаряне на клапаните и подобни проблеми, най-явни при газовите коли.
Идеята работи в някаква степен, но не знаем колко. Колегата Флашлюб се надявам да помогне, то е ясно от името му :)
Който знае нещо, да пише. Ако темата е на грешно място или ненужна, нега боговете (администраторите :D: ) да отсъдят и да я затрият.
послепис:
Беше ми любопитно за какво става дума, дори съм се шегувал се вижда, но вече ми е досадно от празни приказки из отговорите. Темата е в технически раздел и бих се радвал на смислени технически отговори. Приказки как много години нещо се е продавало, а на практика е купено от под 1% от автомобилистите не изясняват как работи и дали е полезно.
Последна промяна от diesel1.6 на 21 фев 2010, 12:06, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
S_C
потребител
потребител
Мнения: 4603
Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Флашлюб устройство в помощ ма клапаните

Мнение от S_C » 20 фев 2010, 18:44

Нищо съществено не може да се подобри там...дори да не нагори клапана,леглото му нагаря,особено ако е от старите двигатели с чугунени глави.
Алуминиевите нямат този проблем или поне не е така силно изразен.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7256
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Флашлюб устройство в помощ ма клапаните

Мнение от madboy » 20 фев 2010, 20:06

Това ако е вярно, значи има смисъл:
http://www.ochranamotoru.cz/stahni/flas ... id-kit.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

Flashlube.
потребител
потребител
Мнения: 12
Регистриран: 19 фев 2010, 15:07
Модел на автомобила: focus
Status: Извън линия

Re: Флашлюб устройство в помощ ма клапаните

Мнение от Flashlube. » 20 фев 2010, 20:15

madboy написа:Това ако е вярно, значи има смисъл:
http://www.ochranamotoru.cz/stahni/flas ... id-kit.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

Благодаря !! _friends_

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Флашлюб устройство в помощ ма клапаните

Мнение от diesel1.6 » 20 фев 2010, 20:31

S_C, предполагам имаш предвид клапанът или леглото му да прегорят, не нагорят? Нещо, което се вижда като изтъняване на материала с корозия.
Ей това
Email received 08/03/00 re FLASHLUBE independent testing
! From: A.v.d. Brink < >
! To Flashlube
! Date: Wednesday, 8 March 2000 2:37
! Subject: FLASHLUBE test AG Autogas systems.Testing to 10,000km takes more time than expected but we have received the first positive result from a Dutch
Honda CRV customer. Normally this engine show heavy recession and no valve clearance left after 10,000km.
Now with FLASHLUBE the 10,000km result is less than 0.05mm reduction which is remarkably good!!!
не знаем дали е по-вярно от това
About 30000 km mostly highway trips were used to test Your system It took more time than expected but now We have confirmed the lack of any benefit of using this "boza".
John Harrow, internet customer.
Фирма с таков име не се намира в нета, а датата е от преди 10 години и потенциалните клиенти май имат по-нови и доста различни коли.
Дано Флашлюбе ни каже каквото знае.
п.с. докато писах, Флашлюбе се е обадил. Но е казал само едно "благодаря" което не обяснява много от техническата част.

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Флашлюб устройство в помощ ма клапаните

Мнение от diesel1.6 » 20 фев 2010, 20:55

Ето и отговор от флашлюбе:
Flashlube. написа:Здравей Diesel 1.6,
Благодаря за отговора. Мисля че сега стилът на дискусията е по културен. Една от основните съставки на Флашлуб е "калий". Първоначално лубрикантът е разработен като "олово-заместител" за бензинови двигатели и по късно намира приложение при двигателите на газ и метан, като се добавя по същия начин както се добавя дву-тактовото масло при Вартбурзите на газ >:D<: ..
Флашлуб не е единствената фирма която предлага такава система (омаcлител) или "олово-заместител". Олово-заместители се предлагат и от Shell, Castrol, Liqui Moli.. Омаслители се предлагат също от няколко производителя като холандската Prins (Valve Care), Landi Renzo, и други.. Принципът на работа е един и същ, разлики има само в точката на включване (при някои, лубриканта се включва с въздуха, при други с газта (след редуктора където налягането е ниско))
Това е накратко. Надявам се отговорът ми де е бил изчерпателен.
Поздрави,
Димитър
Благодаря за отговора, сега ще ми трябва време да измисля с какво да се заям :)
Засега мисля, че утройството е полезно в случаите на ненастроени газови, но не знам колко. Не мисля, че има сериозни тестове, дано се окаже работещ продукт въпреки липсата.

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7256
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Флашлюб устройство в помощ ма клапаните

Мнение от madboy » 20 фев 2010, 22:14

Flashlube. написа:
madboy написа:Това ако е вярно, значи има смисъл:
http://www.ochranamotoru.cz/stahni/flas ... id-kit.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

Благодаря !! _friends_
Е няма нищо, просто ми попадна и написах "ако". Не мисля, че на мен ми е работа да посочвам евентуални доказателства. Просто ми стана интересно дали е вярно нещо подобно. Отделно и това, че в България каквото и да се предлага е на 10% от качеството на оригинала...
:wink:
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

Flashlube.
потребител
потребител
Мнения: 12
Регистриран: 19 фев 2010, 15:07
Модел на автомобила: focus
Status: Извън линия

Re: Флашлюб устройство в помощ ма клапаните

Мнение от Flashlube. » 21 фев 2010, 11:07

Колега Diesel 1.6 !

Пак намери косур... Вече става забавно .. :) AG Autogas е третия най-голям холандски производител на газови след Vialle i Prins. Не можеш да намериш инфо защото не ровиш достатъчно.. AG Autogas са вече част от Teleflex GFI..най големия северно-американски производител на газови.. Но това няма как да го знаеш ако не си в бизнеса..

Относо мнението ти "Засега мисля, че утройството е полезно в случаите на ненастроени газови" ... ще кажа следното.. Уникално твърдение ! такова до сега не бях чувал, пък и не бях се сещал... ако това беше БГ продукт, можеби би било добра идея след като 94.95% от АГУ-тата не са настроени (въпрос за отделна тема) .. но смяташ ли че такъв е случая в Холандия и че те ще си слагат смазки за да си коригират работата на АГУ-то..? Стига сме си писали тапотии..

Аз не ви представям тука някакъв продукт слезнал от "WS-Teleshop"... Тези системи се монтират в цяла европа от вече цели 5 години и ако анализираш инфото в нета ще разбереш.

Айде приятна Неделя !!

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Флашлюб устройство в помощ ма клапаните

Мнение от diesel1.6 » 21 фев 2010, 12:02

Flashlube. написа:Колега Diesel 1.6 !
AG Autogas са вече част от Teleflex GFI..най големия северно-американски производител на газови.. Но това няма как да го знаеш ако не си в бизнеса..
Прав си колега, ако не си в бизнеса, не знаеш... като тези тук http://www.teleflexgfi.com/" onclick="window.open(this.href);return false;" , които не знаят, че правят газови. Занимавали се с медицинска техника, части за авиоиндустрията и контейнерни превози.
Защо пишем извън темата? Това е спам!
Каквото можеш да обясниш по техническата част, напиши ни - реторика с правописни грешки не помага за темата.
Ако нещо е продавано преди години, спокойно може да означава, че вече е изхвърлено от пазара. Покажи нещо, валидно днес.

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Флашлюб устройство в помощ ма клапаните

Мнение от diesel1.6 » 21 фев 2010, 12:25

Flashlube. написа:Колега Diesel 1.6 !

Пак намери косур... Вече става забавно .. :) AG Autogas е... си писал тапотии..
Аз не ви представям тука някакъв продукт слезнал от "WS-Teleshop"... Тези системи се монтират в цяла европа от вече цели 5 години и ако анализираш инфото в нета ще разбереш.
Айде приятна Неделя !!
5 години? Браво!
Обаче тук...
Flashlube. написа:
madboy написа:Това ако е вярно, значи има смисъл:
http://www.ochranamotoru.cz/stahni/flas ... id-kit.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;"
Благодаря !!
...пише това...
FLASHLUBE TEST RESULTS
AG AUTOGAS SYSTEMS (the Netherlands) conducted independent FLASHLUBE tests on the following
vehicles:
! HONDA CR-V
! HONDA ACCORD 2.01-16V
Email received 08/03/00 re FLASHLUBE independent testing
! From: A.v.d. Brink < >
! To Flashlube
! Date: Wednesday, 8 March 2000 2:37
! Subject: FLASHLUBE test AG Autogas systems.
Dear Mr Dean,
Testing to 10,000km takes more time than expected but we have received
и нещата се разминават.
Последна промяна от diesel1.6 на 21 фев 2010, 12:35, променено общо 1 път.

Peet
потребител
потребител
Мнения: 650
Регистриран: 17 юли 2007, 15:59
Модел на автомобила: Ford Galaxy,2.0i DOHC,Ghia,'98
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Флашлюб устройство в помощ ма клапаните

Мнение от Peet » 21 фев 2010, 12:34

Предполагам,че теоретичните постановки са много важно нещо, но имат смисъл само ако са подкрепени ина практика-в живия живот. Затова давам пример своя опит- вече 40 000км. карам на газ автомобила си, без да имам допълнителни системи засмазване, антикорозивни, подобряване на изгарянето и т.н. Сменям редовно филтри,масло, свещи.Това е третият ми автомобил на газ-и при другите беше същата работа.
Тази тема нещо ми заприлича на една друга-там за едни хапчета, нещо беше. :lol:

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7256
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Флашлюб устройство в помощ ма клапаните

Мнение от madboy » 21 фев 2010, 12:35

diesel1.6 написа:
Flashlube. написа:Колега Diesel 1.6 !
AG Autogas са вече част от Teleflex GFI..най големия северно-американски производител на газови.. Но това няма как да го знаеш ако не си в бизнеса..
Прав си колега, ако не си в бизнеса, не знаеш... като тези тук http://www.teleflexgfi.com/" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" , които не знаят, че правят газови. Занимавали се с медицинска техника, части за авиоиндустрията и контейнерни превози.
Защо пишем извън темата? Това е спам!
Каквото можеш да обясниш по техническата част, напиши ни - реторика с правописни грешки не помага за темата.
Ако нещо е продавано преди години, спокойно може да означава, че вече е изхвърлено от пазара. Покажи нещо, валидно днес.
Колега, дай да не се заяждаме- http://www.fuelcellmarkets.com/fuel_cel ... language=1" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Иначе в самия им сайт нищо не открих, но пък не съм се е и ровил много.
:wink:
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Флашлюб устройство в помощ ма клапаните

Мнение от diesel1.6 » 21 фев 2010, 12:47

тук пише, че хабер си нямат от газови, аккто твърди колегата-продавач на флашлюб - ето - http://www.teleflexgfi.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
тук вече пише друго, но според мене адресът няма нищо общо с фирмата телефлексгфи - виж името http://www.fuelcellmarkets.com/fuel_cel ... language=1" onclick="window.open(this.href);return false;

Не мисля, че се заяждам. Само ако видя противоречащи си неща ги показвам.
Засега продължаваме да чакаме инфо от първа ръка. Домашните ни коли са минали няколкостотин хиляди километра на газ, към 300, а колите на приятели, които поддържам незнам колко. Но знам, че една тойота корола гореше клапани неколкократно, докато аз не я пегледах и първото беше, че е супер свита газта и работи на бедна смес. След като го настроих да върви възможно най-добре (най-много) се оказа, че разходът падна от 9 на 7,5 (извънградско) и клапаните спряха да се повреждат.
Може би добавяне на допълнителни вечества които да изгарят в горивната камера щеше да помогне, но настройката на газовото свали разхода, увеличи мощността и реши проблема. Королата е 1,3, ако не греша с 12 или 16 клапана. Горяха изпускателните, едни дребнички такива.

Flashlube.
потребител
потребител
Мнения: 12
Регистриран: 19 фев 2010, 15:07
Модел на автомобила: focus
Status: Извън линия

Re: Флашлюб устройство в помощ ма клапаните

Мнение от Flashlube. » 21 фев 2010, 12:58

Peet написа:Предполагам,че теоретичните постановки са много важно нещо, но имат смисъл само ако са подкрепени ина практика-в живия живот. Затова давам пример своя опит- вече 40 000км. карам на газ автомобила си, без да имам допълнителни системи засмазване, антикорозивни, подобряване на изгарянето и т.н. Сменям редовно филтри,масло, свещи.Това е третият ми автомобил на газ-и при другите беше същата работа.
Тази тема нещо ми заприлича на една друга-там за едни хапчета, нещо беше. :lol:
Проблемие при тези модели:

Ford Focus 1800 cc 1998 >
Focus 2000 cc Duratec AODA 2005 >
Focus 1600 cc FYDA/B/C/D 1998-2001
Fiesta 1300 cc A9JA 8V 11-2002>
Mondeo 1800 cc 1998 >
Ka 1250 cc
Explorer 4000 cc 12v 1993-1998
Windstar 3000 cc 12v 1995

Flashlube.
потребител
потребител
Мнения: 12
Регистриран: 19 фев 2010, 15:07
Модел на автомобила: focus
Status: Извън линия

Re: Флашлюб устройство в помощ ма клапаните

Мнение от Flashlube. » 21 фев 2010, 13:07

diesel1.6 написа:тук пише, че хабер си нямат от газови, аккто твърди колегата-продавач на флашлюб - ето - http://www.teleflexgfi.com/" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
тук вече пише друго, но според мене адресът няма нищо общо с фирмата телефлексгфи - виж името http://www.fuelcellmarkets.com/fuel_cel ... language=1" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

Не мисля, че се заяждам. Само ако видя противоречащи си неща ги показвам.
Засега продължаваме да чакаме инфо от първа ръка. Домашните ни коли са минали няколкостотин хиляди километра на газ, към 300, а колите на приятели, които поддържам незнам колко. Но знам, че една тойота корола гореше клапани неколкократно, докато аз не я пегледах и първото беше, че е супер свита газта и работи на бедна смес. След като го настроих да върви възможно най-добре (най-много) се оказа, че разходът падна от 9 на 7,5 (извънградско) и клапаните спряха да се повреждат.
Може би добавяне на допълнителни вечества които да изгарят в горивната камера щеше да помогне, но настройката на газовото свали разхода, увеличи мощността и реши проблема. Королата е 1,3, ако не греша с 12 или 16 клапана. Горяха изпускателните, едни дребнички такива.

Колега ..Ти май си нямаш друга работа..?

http://www.gficontrolsystems.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.lpg-cng.pl/index.php/start/subtab/66" onclick="window.open(this.href);return false;

С това мисля да приключа да ти доказвам очевидни факти и да ти давам инфо което можеш и сам да си го намериш... ако се постараеш

Потребителски аватар
ludavoda
потребител
потребител
Мнения: 555
Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
Модел на автомобила: Escort xr3i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Флашлюб устройство в помощ ма клапаните

Мнение от ludavoda » 21 фев 2010, 21:23

diesel1.6 написа:Не мисля, че се заяждам. Само ако видя противоречащи си неща ги показвам.
Домашните ни коли са минали няколкостотин хиляди километра на газ, към 300, а колите на приятели, които поддържам незнам колко.
Колега, и аз не искам да се заяждам, но ми правят впечатление, някои неща при теб...
Имам два наистина приятелски въпроса към теб.
Къде живееш и какви са ви дестинациите, та че домашните ви коли са минали 300 000 км?
Какво им поддържаш на колите на твоите приятели?

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Флашлюб устройство в помощ ма клапаните

Мнение от diesel1.6 » 21 фев 2010, 21:37

Имам си, но не обичам да ме баламосват. Ти каза теле...гфи някаква фирма, аз отварям страницата и чета - не правим газови. Очевидно са се отказали и сега друг е наследил работата - не ме интересува. Интересуваше ме да проверя каквото казваш.
Или продуктът има уникалният късмет да е нещо отлично, но с лоша дистрибуция, или е шарлатанство.
Добре, че за три дена и доста мнения успяхме да измъкнем една вярна дума от теб - че внася калиеви съединения. Странен стил на продажби, информацията се вади с ченгел вместо ти да се натискаш да информираш клиентите и да отговаряш на въпроси.

Флашлюб продуктът според фирмените им документи в нета трябва да съдържа до към 1,5% метал-органична сол (калий и оцетна киселина примерно), няколко процента синтетично полиолефатно масло (май такова се продава за двигателно), и останалото е газ за лампи и екстракционен бензин или други подобни горива.
Всичко това според колегата не изгаряло в горивната камера. Нещо ме кара да се съмнявам, но мир да има - съгласявам се. Особено пък бензина, нафтата и маслото...
Мързи ме да пиша, няма да ти върша работата. Може и да има полза от продукта ти, ама с лъжи, заблуди и увъртания е необичайно да се печелят клиенти.

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Флашлюб устройство в помощ ма клапаните

Мнение от diesel1.6 » 21 фев 2010, 21:43

ludavoda написа:
diesel1.6 написа:Не мисля, че се заяждам. Само ако видя противоречащи си неща ги показвам.
Домашните ни коли са минали няколкостотин хиляди километра на газ, към 300, а колите на приятели, които поддържам незнам колко.
Колега, и аз не искам да се заяждам, но ми правят впечатление, някои неща при теб...
Имам два наистина приятелски въпроса към теб.
Къде живееш и какви са ви дестинациите, та че домашните ви коли са минали 300 000 км?
Какво им поддържаш на колите на твоите приятели?
Излъгах, забравих москвичите - такси на баща ми - той има стотици хиляди, само последния се продаде на 350000, един се блъсна на 100000 и нещо, и имаше още един, който се износи на няколко стотачки. Но те не са интересни - работеха с в лек режим, и с преобогатена смес ( с тапа на кутията на филтъра).
Дестинациите са из Бг, с колите се работи. Карат се от 4 човека, ежедневно - аз съм най-нередовен, че съм с колело често. Аз сега не работя с кола.
Колите на работа и на приятелите си или поправям, или контролирам какво става с тях в сервиз.

Потребителски аватар
ludavoda
потребител
потребител
Мнения: 555
Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
Модел на автомобила: Escort xr3i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Флашлюб устройство в помощ ма клапаните

Мнение от ludavoda » 21 фев 2010, 21:51

Какво им поправяш на колите на приятелите ти? Дай пример, моля те...

Потребителски аватар
vargala81
потребител
потребител
Мнения: 1343
Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
Местоположение: Asenovgrad
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Флашлюб устройство в помощ ма клапаните

Мнение от vargala81 » 21 фев 2010, 22:25

За Ладите и Москвичите няма значение дали работят на бедна или богата смес .Те нямат проблем със изгаряне на клапани и тем подобни ,единствения проблем е ,че при богата смес ще гори повече а при бедна обратното но няма да ускорява като хората,да вдига повече от 120-130 и като натискаш гаста до край глъхне щот не и стига гориво.Повечето руски машини се карат обаче на бедна смес за икономия,аз също карах така .Настройката направих така ...развъртях двата винта на тройника горе долу до половина,бавно затягах винта на испаритела докато постигнах обороти колкото да не тресе двигатела ,горе долу 800 об.След това затегнах винта на дясната камера до край ,а на лявата камера го нагласих до такава степен,че да може двигатела да се форсира без да глъхне с плавно натискане на гаста.Расхода на извън градско ми беше 7 на 100 а във града 10 на 100.Ако ми кажеш ,че с правилно настроена газова е щяло да гори по-малко ,няма да ти повярвам щот съм пробвал и разликата беше със 1л повече на извън градско и 2л повече на градско.Проблема ми беше само че на 5-6000 км ми правеше дупка на чукчето и знаеш кво става тогава ,ка то сложих електронно запалване проблема се реши.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта