1.6 RS Turbo

Отговори
Потребителски аватар
dedomras
потребител
потребител
Мнения: 258
Регистриран: 13 фев 2007, 15:06
Модел на автомобила: Ford Eskort 1.6 EFI-CVH, RS 2000
Местоположение: София
Status: Извън линия

1.6 RS Turbo

Мнение от dedomras » 24 юли 2010, 16:35

Така значи .. имам още един двигател 1.6 EFI 105 hp! Мога ли да му сложа Турбо и какво друго трябва да сменя... има ли разлика м/у буталата на този двигател и този които е 1.6 рс турбо .... външно изглеждат еднакви но вътре има ли разлика ...... мисля просто докато този седи така да правя нещо по него :) какво мога да направя от/по него? и некои правил ли го е това досега ;)
Изображение

Потребителски аватар
dimotaxi
потребител
потребител
Мнения: 649
Регистриран: 23 фев 2008, 10:23
Модел на автомобила: Ford Escort MK4 XR3i 1.6EFI 105k.c. кабрио
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: 1.6 RS Turbo

Мнение от dimotaxi » 24 юли 2010, 18:30

Нищо не можеш да направиш по двигателя ,освен лека профилактика _friends_
Неможеш на този мотор да сложиш турбо и без това е с повишена компресия и работна температура турбината ще му дойде повечко! :-/:

Потребителски аватар
naskoto
потребител
потребител
Мнения: 1041
Регистриран: 26 фев 2007, 19:23
Модел на автомобила: RS
Местоположение: varna
Status: Извън линия

Re: 1.6 RS Turbo

Мнение от naskoto » 27 юли 2010, 19:55

Плоски бутала и по-дебела гарнитура(2.0 2.5 мм),на малко налягане(0.3-0.4)-най-евтиния вариант и сигурен,че няма да се счупи нещо.Оригиналното рс турбо работи на 0.55 бара и е със степен на сгъстяване 8.3:1,атмосферния е 9.5-9.75:1.Ако знаеш как се изчислява степен на сгъстяване,ще разбереш колко дебела гарнитура ти трябва,но задължително с плоски бутала.

Потребителски аватар
Danchev
потребител
потребител
Мнения: 647
Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
Status: Извън линия

Re: 1.6 RS Turbo

Мнение от Danchev » 29 юли 2010, 06:06

Той ако си намери оригиналните Мале-та няма да има нужда от гарнитура, те си свалят степента.
Със сегашните ти бутала няма да стане почти нищо или ако стане трябва да се кара на малък надув. Самата им форма - много обли отгоре с две големи гърбици сама по себе си е предпоставка за детонации и чупене на мотор и чак тогава идва проблема със степента от 9.5:1.
После се почва филма с електрониката и т.н
Успех ти пожелавам ако наистина си решил сериозно да скачаш в джаза :)
Изчети тази тема няма много инфо, но се пак ще е някаква отправна точка http://www.tuning.bg/forum/viewtopic.ph ... 32343297ba" onclick="window.open(this.href);return false;
като тук пича си кара без да е отварял мотор и то на доста сериозно налягане
Tuned and performed by
Изображение
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

Потребителски аватар
dedomras
потребител
потребител
Мнения: 258
Регистриран: 13 фев 2007, 15:06
Модел на автомобила: Ford Eskort 1.6 EFI-CVH, RS 2000
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: 1.6 RS Turbo

Мнение от dedomras » 29 юли 2010, 09:23

Благодаря Ви за инфото ... сега ще падне четене ;)
Изображение

KovachevGR
потребител
потребител
Мнения: 561
Регистриран: 14 фев 2009, 13:14
Модел на автомобила: Ford Fiesta 2.0 16v
Ford Escort RS-Turbo s2
Местоположение: Русе
Status: Извън линия

Re: 1.6 RS Turbo

Мнение от KovachevGR » 29 юли 2010, 18:21

Здрасти ас имам колектор от фиеста турбо с т-2 фланец имам и ецу от рс турбо и оште бая нешта ако си намислил да правиш нешто и ако ти трябват разни нешта звънкаи 0887995981
GSi,GTi,VTi and other---KILLER
Powered by Kovachevi engine performance

Потребителски аватар
Danchev
потребител
потребител
Мнения: 647
Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
Status: Извън линия

Re: 1.6 RS Turbo

Мнение от Danchev » 29 юли 2010, 19:36

Ковачев е човека, който може да ти помогне много >:D<: аз ти отговорих на личното, тук малко снимков материал :)
ето така изглеждат стоковите Mahle-та (не са мои, де да бяха :D )

Изображение
Изображение
Изображение

а така изглеждат буталата и биелите на един германски приятел, който кара на 1.5 бара :D

Изображение

и разликата :D

Изображение

Като последните бутала са за стърган мотор до последно, което означава и вдигане на кубатурата на около 1.8 Конете са много над 300 на колелата *00935*

и още едно сравнение, така изглеждат стоковите бутала на атмосферният CVH

Изображение
Изображение
Tuned and performed by
Изображение
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

Потребителски аватар
dedomras
потребител
потребител
Мнения: 258
Регистриран: 13 фев 2007, 15:06
Модел на автомобила: Ford Eskort 1.6 EFI-CVH, RS 2000
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: 1.6 RS Turbo

Мнение от dedomras » 29 юли 2010, 21:50

определено тия последните са си моите на двигателя които го карам сега .... парвите са буталата на двигателя които искам да правя ... а тези на приятелчето ти ... са супер ... колко ли са пари ... допитах се до Ковачев ... ще видим какво ще правим ... за сега само чета и събирам инфо :)
Изображение

Отговори

Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта