голям проблем,реле или нещо друго?
-
- потребител
- Мнения: 66
- Регистриран: 15 май 2008, 21:07
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 16V 115hp FORD FIESTA COURIER1.8 d
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
голям проблем,реле или нещо друго?
Здравейте колеги,прегледах но не видях нищо по моята тема.Имам проблем с каляската форд сиера 2.0 dohc 1993 хечбек!Перката на радиатора не се включва(две са) смених датчика ,прегледах бушоните-здрави са а до буксата на датчика не стига никакъв ток та въпроса ми е имали някакво реле дето да ги пуска и спира тея перки и ако има къде да го търся и какъв цвят е ако е при бушоните да го видя и него да го сменя пък дано тръгне!
Благодаря предварително на отзовалите се!
Благодаря предварително на отзовалите се!
за мен има само две коли ford и ford
- Трол
- потребител
- Мнения: 408
- Регистриран: 23 апр 2005, 20:08
- Модел на автомобила: беше '94 Escort Ghia 1.8 16V
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: голям проблем,реле или нещо друго?
Здравей,
реле трябва да има, сигурно по-късно някой ще ти каже къде е и кое. Но аз не разбах ъврху датчика за температурата ли няма напрежение? Сигурен ли си,че колата загрява като за перки? Сигурен ли си, че самите перки работят? Подай им директно напрежение ако не си.
Виж това http://passionford.com/forum/ford-sierr ... relay.html" onclick="window.open(this.href);return false; Жълто реле в края на кутията с предпазителите.
реле трябва да има, сигурно по-късно някой ще ти каже къде е и кое. Но аз не разбах ъврху датчика за температурата ли няма напрежение? Сигурен ли си,че колата загрява като за перки? Сигурен ли си, че самите перки работят? Подай им директно напрежение ако не си.
Виж това http://passionford.com/forum/ford-sierr ... relay.html" onclick="window.open(this.href);return false; Жълто реле в края на кутията с предпазителите.
"It's a triumph of handling over power!"
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10847
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: голям проблем,реле или нещо друго?
В купето, под арматурното табло в дясно до кожуха на парното трябва да има , допълнителни бушони , 33- бушон е за вентилатор-1 , а 28 бушон,- за вентилатор-2 , и двата са по 25 ампера .
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
-
- потребител
- Мнения: 66
- Регистриран: 15 май 2008, 21:07
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 16V 115hp FORD FIESTA COURIER1.8 d
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: голям проблем,реле или нещо друго?
колата си загрява повече от добре почти до червеното така че трябва да се е включила отдавна перката още като стигне на R (NORMAL)така поне е при ескорта ми,в краен случай ще слагам це-ка ключе и ще ги пускам принудително,иначе да, до датчика не стига никакъв ток който да пусне перките ще видя за бушони както каза колегата и такаТрол написа:Здравей,
реле трябва да има, сигурно по-късно някой ще ти каже къде е и кое. Но аз не разбах ъврху датчика за температурата ли няма напрежение? Сигурен ли си,че колата загрява като за перки? Сигурен ли си, че самите перки работят? Подай им директно напрежение ако не си.
Виж това http://passionford.com/forum/ford-sierr ... relay.html" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; Жълто реле в края на кутията с предпазителите.
ако някой се сети още нещо да пише благодаря за бързите отговори
за мен има само две коли ford и ford
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта