въпрос за тракшънконтрол
-
- потребител
- Мнения: 727
- Регистриран: 21 фев 2009, 17:50
- Модел на автомобила: Ford Focus MK1 Turnier 1.6 16v, Ford Focus MK2 1.6 16v Ti-VCT
- Местоположение: Казанлък/София
- Status: Извън линия
Re: въпрос за тракшънконтрол
А фокуса е по-нисък и с по-твърдо окачване perfomance.
Обичам я тази кола.
[/quote]
Ако за Фокуса кажете, че е нисък не знам! 17 см клиpенс , това е супер много! Затова и не е супер стабилна тази кола!



Ако за Фокуса кажете, че е нисък не знам! 17 см клиpенс , това е супер много! Затова и не е супер стабилна тази кола!

-
- потребител
- Мнения: 13
- Регистриран: 23 фев 2010, 18:15
- Модел на автомобила: Escort 1.6 16V Zetek 1997г
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: въпрос за тракшънконтрол
Колега diesel 1.6 понеже от два дена чета във форума всичко за Ескорта, а то не е никак малко благодарение всички вас. А за блокажа точните му думи бяха: " Ако затънеш някаде. Включваш това за да излезеш". Чета, че по принцип било постоянно включено и ако искащ го изключваш. Така е при повечето нови коли, но мисля, че няма да е същото. Други казват, че при пуснат блокаж се получава затруднено завиване, което е логично да е така. Идеята ми е от опити с пусната и спряно, да не прецакам нещо. ( ако го има наистина този блокаж. защото, както каза колегата може и да няма
)
Относно това балонно окачване. От къде мога да намеря повече инфо. До колкото разбрах се помпело с компресор, но до колко
да не взема да гръмна нещо. Аз сега ще поразгледам в Интернет. ( извинявам се, че питането ми не е по темата. Мисля обаче, че няма смисъл да пускам нова тема за това. Ако някой реши нека да премести питането ми )

Относно това балонно окачване. От къде мога да намеря повече инфо. До колкото разбрах се помпело с компресор, но до колко


-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: въпрос за тракшънконтрол
Изглежда, че блокаж нямаш. Интересно какво ли ще се окаже "балонното" окачване. Ако е оригиналното, предлагано от форд по поръчка, то си работи само. Имаш копче за настройване на височината и на твърдостта. Досега не съм виждал такова, би било удобно нещо.
Просто погледни под колата си, ще видиш какво имаш. И не се притеснявай, нали не си очаквал продавачът да говори верни неща...
Просто погледни под колата си, ще видиш какво имаш. И не се притеснявай, нали не си очаквал продавачът да говори верни неща...

-
- потребител
- Мнения: 13
- Регистриран: 23 фев 2010, 18:15
- Модел на автомобила: Escort 1.6 16V Zetek 1997г
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: въпрос за тракшънконтрол
Наистина нямам блокаж. Копчето, което ми показаха за въпросния блокаж, се указа за подгряването на предното стъкло 
Иначе за балоните ... ( колата е комби ) в багажника отзад в дясно има едно тръба, която е запушена с капачка. Иначе знаеш ли къде трябва да се намири това копче?
А за това, което говори продавача съм твърдо на твоето мнение. Обаче за кола 97 година с : климатик, ел стъкла, подгряване на предното стъкло, имобилайзер, централно, 2 аербега, абс, хидравлика, ел седалка, теглич, ако наистина има и балони, заводска музика ( подарих е на един майстор, че беше много блокирана ) читави гуми, минат преглед за 2010 и 3 месеца гражданска. Всичко това за 1500 лвеа ( има малко забележки по боята )

Иначе за балоните ... ( колата е комби ) в багажника отзад в дясно има едно тръба, която е запушена с капачка. Иначе знаеш ли къде трябва да се намири това копче?
А за това, което говори продавача съм твърдо на твоето мнение. Обаче за кола 97 година с : климатик, ел стъкла, подгряване на предното стъкло, имобилайзер, централно, 2 аербега, абс, хидравлика, ел седалка, теглич, ако наистина има и балони, заводска музика ( подарих е на един майстор, че беше много блокирана ) читави гуми, минат преглед за 2010 и 3 месеца гражданска. Всичко това за 1500 лвеа ( има малко забележки по боята )
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: въпрос за тракшънконтрол
Май нямаш и балони 
Такова окачване има ягуар на някои модели, не съм виждал. Ако си в София, мога да погледна, че ми е интересно, а и ти да разбереш какво има в колата.

Такова окачване има ягуар на някои модели, не съм виждал. Ако си в София, мога да погледна, че ми е интересно, а и ти да разбереш какво има в колата.
- didon80
- потребител
- Мнения: 1929
- Регистриран: 19 ное 2007, 20:38
- Модел на автомобила: Мондео МК3 GHIA X 2.2 TDCI 2005г.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... 74#p545238 - Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: въпрос за тракшънконтрол
Малко се разводни темата, но за тракшън контрола на мондео 1 и 2 знам, че наистина системата е винаги в готовност да се намеси, ако се получи буксуване на задвижващите колела. Бутона е за изключване по желание, когато искаме да шофираме по-спортно. Действително има изпълнителен орган, който чрез жило може да управлява клапата на дросела и по този начин да коригира отдаваната от двигателя мощност. И аз съм чел че системата се задейства само до 50 км/ч, тъй като е предназначена като асистент при потегляне и не е като при мондео 3 - там вече има ЕСП, което е програма за стабилност на курса при екстремни ситуации! Също така мондео 2 има АБС и на 4-те колела, но незнам дали се ползва от тракшън контрола като асистент.
Колкото до саморегулиращото задно окачване на ескорта е възможно, тъй като и при мондео го има - амортисьорите са газови от специален тип....
Колкото до саморегулиращото задно окачване на ескорта е възможно, тъй като и при мондео го има - амортисьорите са газови от специален тип....
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: въпрос за тракшънконтрол
Не съм виждал на Форд, обаче много Кадети и Астри комби го имат. Няма копче и ел. елементи, просто там където го описваш (отзад в дясно) има капачка за винтил на гума, отдолу има игличка. Помпи се ръчно със помпа и окачването се втвърдява, като си пренесеш багажа, изпускаш налягането и окачването си става нормално.ivo_101 написа:....
Иначе за балоните ... ( колата е комби ) в багажника отзад в дясно има едно тръба, която е запушена с капачка. Иначе знаеш ли къде трябва да се намири това копче?
.....
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- didon80
- потребител
- Мнения: 1929
- Регистриран: 19 ное 2007, 20:38
- Модел на автомобила: Мондео МК3 GHIA X 2.2 TDCI 2005г.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... 74#p545238 - Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: въпрос за тракшънконтрол
"Ако за Фокуса кажете, че е нисък не знам! 17 см клиpенс , това е супер много! Затова и не е супер стабилна тази кола!
[/quote]"
Така е, проверих данните и наистина клирънса на Фокуса е 17 см, което го прави доста по-проходим в сравнение с Мондеото, което има само 12 см и повече обича магистралите, където да изпъкне с перфектната си аеродинамика. Гледах и за други модели и започвам да се чудя дали е възможно фокуса да има такъв голям клирънс при положение, че прехвалените му като високопроходими братя Фюжън и Куга са съответно с 16 см и 19см. Но дори Фиестата има 14 см, а Пробето 16 см, което прави Мондеото най-ниския Форд, което доста ме изненадва.

Така е, проверих данните и наистина клирънса на Фокуса е 17 см, което го прави доста по-проходим в сравнение с Мондеото, което има само 12 см и повече обича магистралите, където да изпъкне с перфектната си аеродинамика. Гледах и за други модели и започвам да се чудя дали е възможно фокуса да има такъв голям клирънс при положение, че прехвалените му като високопроходими братя Фюжън и Куга са съответно с 16 см и 19см. Но дори Фиестата има 14 см, а Пробето 16 см, което прави Мондеото най-ниския Форд, което доста ме изненадва.

-
- потребител
- Мнения: 727
- Регистриран: 21 фев 2009, 17:50
- Модел на автомобила: Ford Focus MK1 Turnier 1.6 16v, Ford Focus MK2 1.6 16v Ti-VCT
- Местоположение: Казанлък/София
- Status: Извън линия
Re: въпрос за тракшънконтрол
Височината беше едно от изискванията за колата, какво да ги правя тия ниски коли в тази България! Ами, че то само дупки и неравности. 99% от легналите полицай не са легнали ами са прави, все едно се удряш в бордюр, и навсякъде да опира,а маха !
Вярно не е стабилна в завой с висока скорост, но все пак не сме на рали! 


-
- потребител
- Мнения: 56
- Регистриран: 04 май 2010, 23:30
- Модел на автомобила: фокус МК2.5 бензин 145 к.с. 2011г.
- Местоположение: Хасково
- Status: Извън линия
Re: въпрос за тракшънконтрол
Стабилността в завоите повече зависи от окачването , а не от центъра на тежестта единствено. Именно затова усещането ми с фокуса по завоите е че е по-стабилен от повечето , е не от всички коли. 

- vancata
- потребител
- Мнения: 111
- Регистриран: 23 май 2011, 15:54
- Модел на автомобила: Fiesta 1.4 16v ZtecS mk4 1996г,
Fun серия. - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: въпрос за тракшънконтрол
Хора на моята фиеста когато я паля ми светва лампата за тракшън контрол-а заедно с тази на АБС и зарежда, после изгасва. Но имам чувството, че после изобщо го нямам. Буксувам си стабилно в снежни условия и не усещам нещо да ми "отнема газта". Вкарвал съм я до 4к оборота при буксуване и нищо. Иначе АБС си работи. Според вас що за проблем е това и да търся ли проблем изобщо? Как да разбера дали този пусти тракшън сработва, докато буксувам никаква индикация не излиза на таблото ми и не примигва лампата на тракшъна.
- momo76
- потребител
- Мнения: 533
- Регистриран: 21 окт 2006, 16:11
- Модел на автомобила: Фиеста 1.25 2001г.
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: въпрос за тракшънконтрол
Фиеста 96г. и тракшън контрол - странно, все си мисля че тези фиести нямат. Имаш ли копче за изключване? Я снимай тази лампа да видим точно за какво е.
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: въпрос за тракшънконтрол
Има и нямат копче.momo76 написа:Фиеста 96г. и тракшън контрол - странно, все си мисля че тези фиести нямат. Имаш ли копче за изключване?
- vancata
- потребител
- Мнения: 111
- Регистриран: 23 май 2011, 15:54
- Модел на автомобила: Fiesta 1.4 16v ZtecS mk4 1996г,
Fun серия. - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: въпрос за тракшънконтрол
Има колега, тези дни ще снимам ако искаш фото материалmomo76 написа:Фиеста 96г. и тракшън контрол - странно, все си мисля че тези фиести нямат. Имаш ли копче за изключване? Я снимай тази лампа да видим точно за какво е.

EDIT: Ето обещаната снимка (съжалявам за лошото качество, но навън валеше и бързах

BTW: От приятел с фиеста като моята, но 98г 1,25 16в разбрах, че и при него не свети нито при вкл. на АБС, нито при тракшън. Предполагам просто при фиестите не свети при сработване на тази система.

- momo76
- потребител
- Мнения: 533
- Регистриран: 21 окт 2006, 16:11
- Модел на автомобила: Фиеста 1.25 2001г.
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: въпрос за тракшънконтрол
Ето това е ползата от форума - начих нещо ново.
- dimkar
- потребител
- Мнения: 1364
- Регистриран: 03 мар 2007, 23:21
- Модел на автомобила: Nissan
- Местоположение: Сопот
- Status: Извън линия
Re: въпрос за тракшънконтрол
И при мен не светват лампите, при задействане на ABS-а и тракшъна. Светят само при стартиране на двигателя, колкото да покажат, че крушките са изправни.
Иначе си действат без грешка.

- vancata
- потребител
- Мнения: 111
- Регистриран: 23 май 2011, 15:54
- Модел на автомобила: Fiesta 1.4 16v ZtecS mk4 1996г,
Fun серия. - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: въпрос за тракшънконтрол
Явно си работят и просто аз не съм разбирал, защото се чува онова скърцане когато буксувам. Няма да е лошо другата зима едни нови зимни гуми да и обуяdimkar написа:И при мен не светват лампите, при задействане на ABS-а и тракшъна. Светят само при стартиране на двигателя, колкото да покажат, че крушките са изправни.Иначе си действат без грешка.

- bateto_toshko
- потребител
- Мнения: 1216
- Регистриран: 01 юни 2008, 16:57
- Модел на автомобила: Fiesta 1.4 Ghia '96
(Zetec-SE,16V, 90PS) - Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: въпрос за тракшънконтрол
На хлъзгаво при разни ситуации ха да ми поднесе и се чува един звук между стържене и мучене за части от секундата
.След което колата се намества в правата линия.Да разбирам ли че това е тракшъна 


сърцето ми обича форд мустанг , а джоба фиеста 
Една кола не може да се оправи докато не се счупи

Една кола не може да се оправи докато не се счупи
- S_C
- потребител
- Мнения: 4605
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: въпрос за тракшънконтрол
Това е,ама не му се предоверявай с правата линия.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: въпрос за тракшънконтрол
На Фокуса лампата премигва, като се чуе стържене/мучене.
А лампата на АБС свети само когато има проблем с тази система.

А лампата на АБС свети само когато има проблем с тази система.

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта