Къде е датчика за перката на радиатора- Фокус 2,0 МК1
- madboy
- Администратор
- Мнения: 7254
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Къде е датчика за перката на радиатора- Фокус 2,0 МК1
На термостата има фабрична тапа и двама души, не можахме да видим къде е датчика за вентилатора на перката???
Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
-
- потребител
- Мнения: 175
- Регистриран: 15 яну 2011, 01:02
- Модел на автомобила: Форд Мондео 1,8 16v zetec , 95г.
- Местоположение: Пазарджик
- Status: Извън линия
Re: Къде е датчика за перката на радиатора- Фокус 2,0 МК1
Здр. колега,ами според мен щом датчика го няма около тялото на термостата остава да е на самият радиатор.Другото място възможно за поставяне на датчика е някъде по главата огледайте и там
-
- потребител
- Мнения: 232
- Регистриран: 15 ное 2009, 19:27
- Модел на автомобила: focus
- Status: Извън линия
Re: Къде е датчика за перката на радиатора- Фокус 2,0 МК1
Перките се включват от компютъра няма отделен датчик за тях
-
- Администратор
- Мнения: 2511
- Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
- Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г. - Местоположение: София - Надежда 1
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Къде е датчика за перката на радиатора- Фокус 2,0 МК1
Така е. Но къде тогава е т.нар. ECT, т.е. датчика който казва на компа колко е температурата?cvetan.cenkov написа:Перките се включват от компютъра няма отделен датчик за тях
Пояснявам - обикновено е монтиран на тялото на термостата, отгоре. Поне на всички зетек двигатели, които съм виждал, на Мондео 1 и 2.
Но на този Фокус, както е казал
madboy написа:На термостата има фабрична тапа и двама души, не можахме да видим къде е датчика за вентилатора на перката???
-
- потребител
- Мнения: 232
- Регистриран: 15 ное 2009, 19:27
- Модел на автомобила: focus
- Status: Извън линия
Re: Къде е датчика за перката на радиатора- Фокус 2,0 МК1
датчика е на главата между втори и трети цилиндър
- kimi666
- потребител
- Мнения: 197
- Регистриран: 29 фев 2012, 17:14
- Модел на автомобила: ford focus 1.8 i, ghia , kombi 99г. GI Romano
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Къде е датчика за перката на радиатора- Фокус 2,0 МК1
здр колега. датчика който включва и изключва перката на радиатора се намира отстрани на кутията на акумулатора и е захваната с една щипка. не е завит никъде.успех.
-
- потребител
- Мнения: 232
- Регистриран: 15 ное 2009, 19:27
- Модел на автомобила: focus
- Status: Извън линия
Re: Къде е датчика за перката на радиатора- Фокус 2,0 МК1
а като е на кутията на акумулатора как измерва температурата на охладителната течност за да включи перките Това да не е някаква букса което казваш
-
- Администратор
- Мнения: 2511
- Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
- Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г. - Местоположение: София - Надежда 1
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Къде е датчика за перката на радиатора- Фокус 2,0 МК1
Сигурно има вграден изкуствен интелект, който по сложни емпирични зависимости определя температурата, в зависимост от:
- оборотите;
- скоростта;
- поведението на амортисьорите;
От тук прави заключение за състоянието на дросела. В зависимост от това и от поведението на амортисьорите стига до заключение за психическото състояние на задкормилното устройство.
Освен това измерва:
- температурата на въздуха около акумулатора и
- подвижността на самия акумулатор;
Въз основа на последните две и на заключението на психическото здраве на индивида седнал зад волана решава дали двигателя е загрял достатъчно, за да му повее с вентилатора или не.
- kimi666
- потребител
- Мнения: 197
- Регистриран: 29 фев 2012, 17:14
- Модел на автомобила: ford focus 1.8 i, ghia , kombi 99г. GI Romano
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Къде е датчика за перката на радиатора- Фокус 2,0 МК1
cvetan.cenkov написа:а като е на кутията на акумулатора как измерва температурата на охладителната течност за да включи перките Това да не е някаква букса което казваш
тези въпроси трябва да се зададат на инжинерите от форд. аз само ви казвам къде се намира въпросният датчик. на фокус мк1 1.8и и 2.0и е там, на кутията на акумулатора.
- kimi666
- потребител
- Мнения: 197
- Регистриран: 29 фев 2012, 17:14
- Модел на автомобила: ford focus 1.8 i, ghia , kombi 99г. GI Romano
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Къде е датчика за перката на радиатора- Фокус 2,0 МК1
http://bis72.snimka.bg/other/ford.657837.26491018" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; ето и снимка. Въпросният датчик е ограден с червено. След като ми се наложи и на мен да го сменям и на мен ми се стори странно, че е там след като го търсих по радиатора и термостата около половин час.
И първо си помислих че радиатора е сменян. Но след това проверих в мобилето и карс бг. всички снимки на двигатели на форд фокус мк1 и се оказа че на бензиновите двигатели 1.8 и 2.0 е там.
И първо си помислих че радиатора е сменян. Но след това проверих в мобилето и карс бг. всички снимки на двигатели на форд фокус мк1 и се оказа че на бензиновите двигатели 1.8 и 2.0 е там.
Последна промяна от kimi666 на 07 мар 2012, 11:52, променено общо 1 път.
- kimi666
- потребител
- Мнения: 197
- Регистриран: 29 фев 2012, 17:14
- Модел на автомобила: ford focus 1.8 i, ghia , kombi 99г. GI Romano
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Къде е датчика за перката на радиатора- Фокус 2,0 МК1
На дизеловите двигатели на мондео може и така да работи, незнам.Любо написа:
Сигурно има вграден изкуствен интелект, който по сложни емпирични зависимости определя температурата, в зависимост от:
- оборотите;
- скоростта;
- поведението на амортисьорите;
От тук прави заключение за състоянието на дросела. В зависимост от това и от поведението на амортисьорите стига до заключение за психическото състояние на задкормилното устройство.
Освен това измерва:
- температурата на въздуха около акумулатора и
- подвижността на самия акумулатор;
Въз основа на последните две и на заключението на психическото здраве на индивида седнал зад волана решава дали двигателя е загрял достатъчно, за да му повее с вентилатора или не.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13097
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Къде е датчика за перката на радиатора- Фокус 2,0 МК1
Като гледам, на датчика си има резба за завиване и може би е бил завит тука:
Обаче маркуча струва 40-50лв и ако е бил спукан, няма кой джамбазин да даде толкова пари за маркуч. Особено ако колата се продава Зимата, Фордовете през Лятото рядко ползват вентилатора а зимата никога. А ако има климатик, като се включи вентилатора тръгва и така и лятото не му трябва датчик.
Обаче маркуча струва 40-50лв и ако е бил спукан, няма кой джамбазин да даде толкова пари за маркуч. Особено ако колата се продава Зимата, Фордовете през Лятото рядко ползват вентилатора а зимата никога. А ако има климатик, като се включи вентилатора тръгва и така и лятото не му трябва датчик.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам!
- kimi666
- потребител
- Мнения: 197
- Регистриран: 29 фев 2012, 17:14
- Модел на автомобила: ford focus 1.8 i, ghia , kombi 99г. GI Romano
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Къде е датчика за перката на радиатора- Фокус 2,0 МК1
HACKO написа:Като гледам, на датчика си има резба за завиване ...
Може и да си прав Наско, но ми се струва странно в 10 тина автокъщи на всичките фокуси да и са се спукали въпросните маркучи и джамбазите да са сложили датчика на едно и също място по един и същи начин. Освен това е захванат със щипка която явно е точно за това, а не захванат с тел или тиксо.
Което ме навежда на мисълта, че фабрично си е там.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13097
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Къде е датчика за перката на радиатора- Фокус 2,0 МК1
Този датчик е контактен "мокър", няма начин поставен така да работи коректно. Възможно е да се направи безконтактно, но тогава датчика ще е друг и трябва да бъде разположен във въздушната струя от радиатора в близост до него. Там където е сложен, дори и въдушен датчик ще даде голямо отклонение.
Все пак, не знам, може и така да са го измислили.
Все пак, не знам, може и така да са го измислили.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам!
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13097
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Къде е датчика за перката на радиатора- Фокус 2,0 МК1
Ба... , така е, не мога да повярвам.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам!
-
- Администратор
- Мнения: 2511
- Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
- Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г. - Местоположение: София - Надежда 1
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Къде е датчика за перката на радиатора- Фокус 2,0 МК1
Колега не се обиждай. Не съм искал да те засегна с нещо. Ако съм го направил най-искрено се извинявам.kimi666 написа:На дизеловите двигатели на мондео може и така да работи, незнам.Любо написа:
...
На това дизелово Мондео още не знам как стои въпроса с датчиците, но на старото, бензиновото, знам, предишното беше бензин 1,8 115 коня и му знаех и кътните зъби. Това и в комбинация с настроението, което ме беше обзело сутринта, доведе до поста ми в този му вид. Още един път ти се извинявам.
Надявам се модератора да остави това да го прочетеш преди да затрие излишните мнения
П.П.
Щом НАСКО казва, че е тъй аз му вярвам, въпреки че и на мен ми звучи малко смахнато.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13097
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Къде е датчика за перката на радиатора- Фокус 2,0 МК1
Тъй като не вярвам и на мене си, прерових http://www.autoscout24.bg/" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;, и наистина на 1.8 и 2.0 на Фокус датчика е така. На Ескорт и Мондео 1 и 2 (на 3 има кора и не се вижда), със същите мотори, датчика си е на мястото, на тялото на термостата. Не мога да си обясня защо е направено така.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам!
- madboy
- Администратор
- Мнения: 7254
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Къде е датчика за перката на радиатора- Фокус 2,0 МК1
Довечера ще се разровя из коша, за да потвърдя, че и моят е там.
Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта