Re: Етого и моето Скорпио 2.8i V6 Ghia X

Снимки и обща информация на Вашите коли
Потребителски аватар
mladen1984
потребител
потребител
Мнения: 1471
Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Етого и моето Скорпио 2.8i V6

Мнение от mladen1984 » 30 апр 2012, 20:37

Eто нагревателите за предните седалки седалките.С тях се сдобих благодарение на Веномчо.Салона от който ги взех беше кожен и почти се разпадаше, срам ме е да покажа снимки.Но поне нагревателите бяха ОК.
Изображение
Този е към облегалката
Изображение
А това е производителя
Изображение
За да ги сложа трябваше да демонтирам седалките, което само по себеси не е сложно.Болтовете които държат седалките са добре консервирани и почти нямаше ръжда - поради което се развиха лесно.
Изображение
на операционната маса :D
Изображение
кажата се държи с стоманизирани телчета и трябваше да се маха внимателно.За толкова години не се протрила изобщо.Просто на места малко се е отпуснала.
Изображение
Изглед отдолу.И задължителна смазка на моторите.
Изображение
Поставяне на нагреватела.
Изображение
Изображение
Слезд монтажа измих седалките с препарат.Резултата бе страхотен.Те направо си смениха цвета.Един съвет ако решите да си миете седалките вземете един хубав препарат.Като например sonax или nigrin, една кофа и една четка, отделете малко време и ще видите какъв е резултата . :D: 8)
Ето и вече монтираните седалки Изображение

Следваща процедура
Изображение
Изображение
Изображение

Потребителски аватар
mladen1984
потребител
потребител
Мнения: 1471
Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Етого и моето Скорпио 2.8i V6

Мнение от mladen1984 » 24 май 2012, 07:55

Смяна поленов филтър на климатика
Изображение
Този модел става на всички видове скорпиота от 1985-1998
Изображение
Изображение

Потребителски аватар
didon80
потребител
потребител
Мнения: 1929
Регистриран: 19 ное 2007, 20:38
Модел на автомобила: Мондео МК3 GHIA X 2.2 TDCI 2005г.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... 74#p545238
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Re: Етого и моето Скорпио 2.8i V6

Мнение от didon80 » 26 май 2012, 21:49

Поздравления за подгряващите седалки! Голямо удобство е зимата.....

Потребителски аватар
mladen1984
потребител
потребител
Мнения: 1471
Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Етого и моето Скорпио 2.8i V6

Мнение от mladen1984 » 07 юни 2012, 15:13

Най-сетне вече сме с работещ километраж(здраво зъбно колело :D )Наложи се да пресеждам скоростомер от табло след 1990 на табло преди 1990.Това е така защото след 1990 година километражите се опростяват от към екстри (няма индикация за отворен резервоар, предпазни колани) а променя се и електрониката за отчитане на горивото и става несъвместима със стария вид поплавък в резервоара.Индикацията за резерва на горивото се сменя и прочее.Интересно е и че всяко следващо табло е с различна ел. платка и взаимозаменяемостта става невъзможна.
Но ние сме упорити. :D
Като цена приборите в МП достигат колосални суми от рода на оборотомер 500 лв и тем подобни.Затова имам доста оборотомери и прибори и продавам на половин цена 250лв :D :D :D
Изображение
На снимката съм пуснал кабели за лампата на темпомата и кабел за индикация ниско ниво в казанчето за измиване на фаровете!
Изображение
Изображение
Изображение

Потребителски аватар
viksata
потребител
потребител
Мнения: 336
Регистриран: 27 апр 2007, 13:46
Модел на автомобила: Форд Скорпио
Местоположение: Перник
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Етого и моето Скорпио 2.8i V6

Мнение от viksata » 09 юни 2012, 08:24

Супер е ...

Дай инфо смени ли поплавъка в резервоара за да не е стрелката като махало в завой ?

И това за отворена капачка на резервоара ?

на мен ми свети там на 2.0 , мига по 30 пъти и ли свети бензиноколконката, каква е дилемата там?
Изображение
2.9 v6

"Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в една стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"

Потребителски аватар
mladen1984
потребител
потребител
Мнения: 1471
Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Етого и моето Скорпио 2.8i V6

Мнение от mladen1984 » 09 юни 2012, 20:51

Не поплавъка не е сменян!Просто прехвърлих средния модул - скоростомера на старото табло.Дефакто бензиномера и охлаждането са си оригиналните.Ако се сложи нивомер от скорпио след 1990 трябва де се примоства в самия нивомер.(По принцип ще ти пратя снимки и описание).А индкацията за отворен резервоар съм си я пускал допълнително с краен изключвател, проводници и т.н. Иначе като купихме колата на капака на резрвоара липсваше изключвател.
Изображение
А бензиноколонката долу е поставена от друго табло.Това което ти ми прати :D Тя се използва на по-новите табла за индикация резерва.В моя случай светва при ниско ниво на течността за измиване на фаровете.Естествено допълнително поставяна _friends_
Изображение
п.п.Ако някоя сигнализация мига след запалване означава че има неизправност.Този символ мига в течение на 30 сек.При късо съединение, прекъсване на датчик и др.
Изображение

Потребителски аватар
mladen1984
потребител
потребител
Мнения: 1471
Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Етого и моето Скорпио 2.8i V6

Мнение от mladen1984 » 10 юли 2012, 20:51

Вече е монтиран управляващия мотор-модул(от скорпио Мк2) на темпомата.Избрах за най-подходящо място зоната над компресора на климатика!
Изображение
Направена е нова планка за закрепване
Изображение
Изображение
жилото от модула чака за свързване към дросела
Изображение

Потребителски аватар
mladen1984
потребител
потребител
Мнения: 1471
Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Етого и моето Скорпио 2.8i V6

Мнение от mladen1984 » 16 сеп 2012, 23:19

Събраха ми се няколко почивни дена и реших да си довърша начинанията по Скорпа.След като пуснахме темпомат системата настъпиха дълги колебания кой волан да да оставя!Вариантите бяха - оригиналния от Мк1 (благодарност на Viksata) или новия модел волан от Мк2 с airbag.И нали си падам по сложните изпълнения се реших на втория вариант! :D Като допълнително трябваше да се прекарва инсталация за airbag!
Ето компонентите
Изображение
Волан с управление на темпомат
Изображение
въздушната възглавница
Изображение
"clock spring" или контактната система на волана
Изображение
модула на въздушната възглавница
Всичко това от мадел 1995+
А това са декоративните конзоли между волана пак от 1995+
Изображение
Те съзадоха доста главоболия с напасването едно към друго.Даже се наложи да изрежа отвор отдолу за лоста за отключване на капака на двигателя, защото на новия модел е на друго място.
Ето и изрязания модул
Изображение
Ето го стария волан Изображение
И вече махнатия волан с лостчетата Изображение
Преди да сложа волана реших и да сложа това нещо :lol: :lol: :lol:
Изображение
Доста практична екстра която много ме кефи.Но напасването стана многоооо трудно.Всеки който се е сблъсквал с разглобяване на фордове знае че е нещо страшно.Част с част не си приличат.Особено в различните поколения на един модел.Различни куплонзи, различни ел схеми ,цветове на проводници ,различни крепежи и т.н. и т.н.
Но все пак го излъгахме.
Изображение
За фиксирането на "clock spring" играха 2 вида пили , свредла 8мм, болтове, гайки и един цял ден. 8) При монтажа на възглавницата към волана се наложи да скъсим част от шпилката.
Ето го и финала:
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Остава да се върже сигналната лампа на възглавницата към таблото.Поради което се наложи да разруша едно табло то скорпио дизел 1994! :lol:
И малко LED Изображение
Изображение
Изображение

Потребителски аватар
cosworth team ruse
потребител
потребител
Мнения: 1108
Регистриран: 20 апр 2008, 21:39
Модел на автомобила: форд сиера
Местоположение: РУСЕ
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Етого и моето Скорпио 2.8i V6

Мнение от cosworth team ruse » 16 сеп 2012, 23:27

ее браво направо уникаално,доста познания си трябват за това,сега с новия волан изглежда като модерна кола _friends_

Потребителски аватар
divxstore
потребител
потребител
Мнения: 757
Регистриран: 03 ное 2007, 15:36
Модел на автомобила: Mondeo'10 2.0 TDCI 143hp Titanium X5988BX
Местоположение: Димитровград
Status: Извън линия

Re: Етого и моето Скорпио 2.8i V6 Ghia X

Мнение от divxstore » 17 сеп 2012, 10:27

=D>: Чудесно си се справил, продължавай в същия дух!

Потребителски аватар
mladen1984
потребител
потребител
Мнения: 1471
Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Етого и моето Скорпио 2.8i V6 Ghia X

Мнение от mladen1984 » 28 сеп 2012, 20:39

Нови вежди и боядисване! :D
Изображение
Изображение
и обновено осветление на номера
Изображение
Изображение

Потребителски аватар
B.Stoilov
потребител
потребител
Мнения: 196
Регистриран: 21 ное 2009, 12:58
Модел на автомобила: Ford Fiesta MK6 1.3I 2004 year
Status: Извън линия

Re: Етого и моето Скорпио 2.8i V6 Ghia X

Мнение от B.Stoilov » 30 сеп 2012, 13:05

Аз просто не знам какво да кажа за това Скорпио :-/: Толкова труд.. толкова мерак.. Колега мисля, че ако продължаваш, колата ти ще стане уникат не само за БГ! Продължавай да ни радваш!
Изображение

Потребителски аватар
Sierrata
потребител
потребител
Мнения: 365
Регистриран: 27 май 2007, 13:04
Модел на автомобила: Ford Sierra XR4i Cosworth
Местоположение: Нова Загора
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Етого и моето Скорпио 2.8i V6 Ghia X

Мнение от Sierrata » 30 сеп 2012, 14:40

Просто уникално.............
Изображение
Only cosworth is my God

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7254
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Етого и моето Скорпио 2.8i V6 Ghia X

Мнение от madboy » 01 окт 2012, 16:48

Да, корабът издува вече платна и няма кой да го стигне!
_friends_
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

Потребителски аватар
mladen1984
потребител
потребител
Мнения: 1471
Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Етого и моето Скорпио 2.8i V6 Ghia X

Мнение от mladen1984 » 12 мар 2013, 19:40

Ето последната новост - трети стоп от модела скорпио Мк2 1995.
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
А най-новия проект е смяна на всички кори по вратите + средната конзола от модела скорпио Мк2 1995.Имам едни артисали от скорпио Ultima и ще ги вкарам в приложение.Заедно с това ще се наложи да се сменят и бутоните за ел.стъклата - с по-малките.Скоро и снимки.....
Изображение

Потребителски аватар
cosworth team ruse
потребител
потребител
Мнения: 1108
Регистриран: 20 апр 2008, 21:39
Модел на автомобила: форд сиера
Местоположение: РУСЕ
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Етого и моето Скорпио 2.8i V6 Ghia X

Мнение от cosworth team ruse » 14 мар 2013, 20:56

супер,следя темата с голям интерес _friends_

Потребителски аватар
mladen1984
потребител
потребител
Мнения: 1471
Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Етого и моето Скорпио 2.8i V6 Ghia X

Мнение от mladen1984 » 22 мар 2013, 16:39

Събраха ми се няколко почивни дни и се заех с проекта "нов интериорен стил".Като цяло годинките си казват своето и корите в горната си част започнаха да се деформират.Като цяло интериорния цвят на купето е лилавеещ и е доста сполучлив и приятен.Но преди години ми се наложи да сменя кората на арматурното табло.Защото това е едно от от слабите места на модела.Цепи се и то ужасно много :D .Попадна ми здрава сива кора (ЦВЯТ - Raven) от скорпио модел 1990+ и си реших проблема.Но и кората не се вързваше с основния цвят.Преди две години ми паднаха кори от новото скорпио 1995+(ЦВЯТ - Raven) и ме зачовърка нещо.... :roll: Искам да благодаря на Веско от Шумен който ми подари въпросните кори в безупречно състояние.
Та дойде момента на истината, аз като цяло очаквах че поставянето на корите ще се състои в сваляне на старите и качване на новите без допълнително напасване.Все пак от скорпио на скорпио.Но тук е момента да споделя че всичко е различно и иска напасване, изрязване , наставяне, и т.н.Във всеки следващ фейслифт на Скорпио всичко е направено различно да се напасва, навива и закрепва и сигурно е направено с цел.Даже предполагам че има назначен човек в завода в Кьолн който следи предишните модели и прави "рационализации" на следващите.Бих го почерпил по бира :D
Изображение
Ето я старата облицовка.На мястото на пепелника с центровете съм отбелязал, че при лайсните на новия модел отворите са огледално спрямо старите и се изисква разпробиване.
А отвора за закрепване вляво не съвпада и новата облицовка трябва да се изреже спрямо дръжката и да се напасне.Апропо и стария пепелник не съвпада, та се наложи да търся по моргите такъв от скорпио след 1994+
Изображение
Трябваше да сменя и бутоните за прозорците и съответно и буксите към тях.На новия модел са по-малки.Тук само ще спомена че бутоните в зависимост от нивото на изпълнението при новото скорпио 1995+ се делят на такива с 4, 5,6,7 края и съответно на 4,5,6,7 края букси.А при мен на съществуващата инсталация бяха с 7.Тук във какви филми се вкарахме със запояване не искам да пиша.Само благодарност към Дончо78 за бутоните :D .
Ето и крайния вариант....
Изображение
Изображение
Хубавото на задните кори е че поне двете основни видии под облегалката съвпаднаха, на снимката със стрелките
Изображение
Декоративните триъгълници останаха от стария модел, но се наложи демонтаж.Капачката която скрива болта трябва да се махне внимателно, което си е доста трудоемко.Предвидено е при всяка манипулация да се заменя с нова.
Изображение
Наложи се да разпробия кората защото при новия модел са предвидили една видия по-малко - икономии икономии и пак икономии :D
Изображение
Същото и в другия край
Изображение
Изображение
Общо взето същите процедури се повториха и при всички облицовки.
На шофьорската врата едната от основните видии на съвпадна(позиция 3), но пак стана стабилно,за учудване куплонга на ел.огледалата съвпадна с ключа от новия модел (позиция 1), и монтирах нишиата в кората пригодена за ел.памет на седалките (позиция 2)
Изображение
Изображение
Ето готовия резултат:
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Остава да сменя и средната конзола с бутоните и облицовката около скоростния лост.
Тъй като съм много доволен от действието на парктроника при другото ми скорпио, реших да сложа и на това тази екстра Изображение естествено оригинален от скорпио Мк2 1995
И голяма благодарност на Виктор Viksata за подаръка _friends_ _friends_ , който е много полезен!
Изображение
ПРЕДИ
Изображение
СЛЕД
Изображение
Изображение

Потребителски аватар
cosworth team ruse
потребител
потребител
Мнения: 1108
Регистриран: 20 апр 2008, 21:39
Модел на автомобила: форд сиера
Местоположение: РУСЕ
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Етого и моето Скорпио 2.8i V6 Ghia X

Мнение от cosworth team ruse » 22 мар 2013, 18:54

мисля чв е станало супер отвътре,по-модерно >:D<:

Потребителски аватар
viksata
потребител
потребител
Мнения: 336
Регистриран: 27 апр 2007, 13:46
Модел на автомобила: Форд Скорпио
Местоположение: Перник
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Етого и моето Скорпио 2.8i V6 Ghia X

Мнение от viksata » 22 мар 2013, 19:49

Хахаха _friends_

Супер е ..аз изхвърлих 4 кори дето Васко ми подари *00101*

А виж как може да стане и таблото да смениш с климатроника *k05000*
Изображение
2.9 v6

"Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в една стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"

Потребителски аватар
mladen1984
потребител
потребител
Мнения: 1471
Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Етого и моето Скорпио 2.8i V6 Ghia X

Мнение от mladen1984 » 22 мар 2013, 21:04

Аз имах възможност и таблото да взема, но щеше да стане прекалено екстравагантно.Пък и с това си табло си запазва автентичността.Смятам че и със смяната на средната конзола ще стане още по-добре.Замислил съм и едни оригинални пръскачки на фаровете (рогчета) :D
Изображение

Отговори

Върни се в “МОЯТА КОЛА”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта