Уоки-токи радиостанции Моторола
- peterdi_bg
- потребител
- Мнения: 2076
- Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
- Модел на автомобила: n/a
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Уоки-токи радиостанции Моторола
Здравейте,
искам да събера малко мнения за радиостанциите на Моторола. Втори комплект TLKR-T3 ми дава дефект - не приемат, освен ако не ги дам на мониторинг за слаб сигнал. Доста хора чета из нета че имат този проблем, но решение няма и дефекта най-вероятно е фабричен. Трябват ми впечатления за останалите модели - TLKR-T4, T5, T6 - някой дали има такива и дали са давали такъв дефект? И евентуално да ми препоръчате радиостанции на друга марка, работещи на честоти около 446 MHz, които да вършат работа, но да не се изръся много за тях.
искам да събера малко мнения за радиостанциите на Моторола. Втори комплект TLKR-T3 ми дава дефект - не приемат, освен ако не ги дам на мониторинг за слаб сигнал. Доста хора чета из нета че имат този проблем, но решение няма и дефекта най-вероятно е фабричен. Трябват ми впечатления за останалите модели - TLKR-T4, T5, T6 - някой дали има такива и дали са давали такъв дефект? И евентуално да ми препоръчате радиостанции на друга марка, работещи на честоти около 446 MHz, които да вършат работа, но да не се изръся много за тях.
ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!
- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Уоки-токи радиостанции Моторола
От всички мнения, които съм чел, за такива любителски радиостанции, най-добри отзиви имат тези, които продават от време на време в Уидъл. В тяхната страница, мисля че ги имаше като артикул, някъде по линковете.
Бият Моторолите отвсякъде.
Бият Моторолите отвсякъде.

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
- peterdi_bg
- потребител
- Мнения: 2076
- Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
- Модел на автомобила: n/a
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Уоки-токи радиостанции Моторола
А какво ще кажете за Кобра? май са доста по-добри
ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!
- S_C
- потребител
- Мнения: 4605
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Уоки-токи радиостанции Моторола
В какъв смисъл не се чуват...дори като ги пуснеш на отворен канал, двете не се чуват...или едната не разпознава тона за повикване на другата?
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
- peterdi_bg
- потребител
- Мнения: 2076
- Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
- Модел на автомобила: n/a
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Уоки-токи радиостанции Моторола
Този модел поддържа само основните 8 канала без кодиране. В даден момент едната спира да приема сигнал от останалите, но без проблем им изпраща такъв и те го получават. Като я наглася на мониторингов режим на същия канал (за ловене на слаб сигнал), се чува нормално обаче с шум. Проблемът тогава е че батерията се изхабява много бързо.S_C написа:В какъв смисъл не се чуват...дори като ги пуснеш на отворен канал, двете не се чуват...или едната не разпознава тона за повикване на другата?
ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!
- S_C
- потребител
- Мнения: 4605
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Уоки-токи радиостанции Моторола
Те всичките, които поддържат някакви канали,са с осем канала.Това е стандартът при "голямото" СВ-446-446,1 МХц.(малкото е на 27 МХц-тираджийските станции)
Кодировките са при тона за повикване.Каналите са си осем.Но към всеки от тях се присвояват тонове за повикване (субкодове),които са на друга честота и служат за това различните апаратчета да се "викат" помежду си без да пречат на останалите машини, включени да приемат на тази честота.Машината ще се задейства само тогава, когато получи сигнала за повикване (субкод).
От тук и кодировките- те са CTCSS и DCS. Това всъщност са двете системи, по които се генерира тона за повикване.Първата е чисто аналогова, втората е цифрова.Аналоговата всъщност генерира един импулс на някаква честота (не помня какво беше...някакви ниски честоти бяха), който се приема от другите машини и така те разбират, че първата машина в групата ги търси.Това всъщност представлява "тон за повикване"-генериран импулс, при чието получаване другите станции в групата се включват на приемане.
При DCS има кодиране на сигнала за повикване.Нещата са по-ограничени, но несравнимо по-надеждни.Там се предава цифров код.Проблеми и там има бол, но са от друго естество и идват когато решиш да ползваш в една група станции на различни производители-кодовете им се разминават.
Не съм се занимавал с тоя нисък клас Мотороли и не знам какво поддъжат.Ако имат възможност да оставшиш някой канал отворен -т.е. радитото да не се включва само когато получи сигнал за повикване, пусни ги така и виж дали ще работят.Ако работят, ясно къде е дефекта- едната машина или не генерира тон за повикване или го генерира грешно,поради което другите не я "чуват" и съответно не минават на режим приемане.
Втори опит-смени субкода (тона на повикване)...при аналоговия стандарт тоновете са много, при цифровия са 38.
Идеята на субкода е да елиминира интерференцията при работа на тая честота,защото тя е задръстена отвсякъде.Чуват се взаимно само машини, които са настроени на един канал (от осемте) и излъчват един и същ субкод (това е кодировката.която имах предвид горе).Без него машините не могат да се чуват помежду си.
Кодировките са при тона за повикване.Каналите са си осем.Но към всеки от тях се присвояват тонове за повикване (субкодове),които са на друга честота и служат за това различните апаратчета да се "викат" помежду си без да пречат на останалите машини, включени да приемат на тази честота.Машината ще се задейства само тогава, когато получи сигнала за повикване (субкод).
От тук и кодировките- те са CTCSS и DCS. Това всъщност са двете системи, по които се генерира тона за повикване.Първата е чисто аналогова, втората е цифрова.Аналоговата всъщност генерира един импулс на някаква честота (не помня какво беше...някакви ниски честоти бяха), който се приема от другите машини и така те разбират, че първата машина в групата ги търси.Това всъщност представлява "тон за повикване"-генериран импулс, при чието получаване другите станции в групата се включват на приемане.
При DCS има кодиране на сигнала за повикване.Нещата са по-ограничени, но несравнимо по-надеждни.Там се предава цифров код.Проблеми и там има бол, но са от друго естество и идват когато решиш да ползваш в една група станции на различни производители-кодовете им се разминават.
Не съм се занимавал с тоя нисък клас Мотороли и не знам какво поддъжат.Ако имат възможност да оставшиш някой канал отворен -т.е. радитото да не се включва само когато получи сигнал за повикване, пусни ги така и виж дали ще работят.Ако работят, ясно къде е дефекта- едната машина или не генерира тон за повикване или го генерира грешно,поради което другите не я "чуват" и съответно не минават на режим приемане.
Втори опит-смени субкода (тона на повикване)...при аналоговия стандарт тоновете са много, при цифровия са 38.
Идеята на субкода е да елиминира интерференцията при работа на тая честота,защото тя е задръстена отвсякъде.Чуват се взаимно само машини, които са настроени на един канал (от осемте) и излъчват един и същ субкод (това е кодировката.която имах предвид горе).Без него машините не могат да се чуват помежду си.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
- peterdi_bg
- потребител
- Мнения: 2076
- Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
- Модел на автомобила: n/a
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Уоки-токи радиостанции Моторола
Субкодове при тези със сигурност не се настройват. Ако има някакъв универсален субкод, който се изпраща когато не се настрои такъв от потребителя, то тогава това нещо което го изпраща / приема не работи. Според мен проблемът е в приемащото устройство, защото като имах 4, от които преди седмица нормално работиха 3 (сега само една), като пусна сигнал и останалите чуват.
ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!
- S_C
- потребител
- Мнения: 4605
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Уоки-токи радиостанции Моторола
Не може да няма субтонове, просто ги настройва автоматично, от където идват и проблемите.
Връщам се направо на първия ти въпрос...като взимаш станция, гледай да има колкото се може повече ръчни настройки, задължително да поддържа някакво хендсфри и да може да се програмира през компютър.Дали субтона ще е цифров или аналогов...е второстепенен въпрос.Важното е да имаш възможност да пипаш там.
Има много приятни китайки в тоя клас, много фирми ги внасят...разгледай какво има на пазара.
Тая Моторола и изтеглих инструкцията...пълна скръб.Това покрива ниво детски токита.Дори любителско ниво не е.
Т8...изглежда добре поне на книжка, тази също, този UNIDEN също би било добре да се погледне.
Връщам се направо на първия ти въпрос...като взимаш станция, гледай да има колкото се може повече ръчни настройки, задължително да поддържа някакво хендсфри и да може да се програмира през компютър.Дали субтона ще е цифров или аналогов...е второстепенен въпрос.Важното е да имаш възможност да пипаш там.
Има много приятни китайки в тоя клас, много фирми ги внасят...разгледай какво има на пазара.
Тая Моторола и изтеглих инструкцията...пълна скръб.Това покрива ниво детски токита.Дори любителско ниво не е.
Т8...изглежда добре поне на книжка, тази също, този UNIDEN също би било добре да се погледне.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта