Фори - punk's not dead
- Ivaylo Georgiev
- Администратор
- Мнения: 2418
- Регистриран: 23 апр 2007, 10:38
- Модел на автомобила: Focus 2010 1.6 Duratec 16v Ghia
Escort 1996 1.8 TD CLX - Местоположение: София, кв. Лозенец
- Контакти:
- Status: Извън линия
Фори - punk's not dead
Животът е това, което ни се случва докато ние си правим други планове! Тази кола и клубаренето ни с Ина из клуба са учебникарски пример.
Ноо пък темата я пускам планирано несвоевременно. Важно е да има анархия и пънк.
Купих го на 13 април 2007 абсолютно инцидентно, на приятел (Гюров) приятеля (Ники метъла) заминаваше за чужбина и си продаваше колата. Увери ме, че е внесен от баща му от Австрия от първи собсвеник и показа една купчина документи за поддръжка в бг сервиз и т.н. дрън-дрън. Вътре се е слушало само хеви жици и тресня. Нави ме от раз. Хареса ми как изглежда по снимки, преди това дори не се сещах каква е тази кола. Видях го на живо и седнах в него минути преди сделката. Всичко се случи внезапно за 2 дни, докато гордо събрал пари за първа собсвена кола си ровех из сайтове и се чудех кой заек от коя порода от шапката на мобилетата да изтегля. Останалото е история, а дяволчето на рамото ми подсказва и дълго бъдеще
През 2007 г. като я взех беше на 163 хил. км., сега е малко над 210 хиляди. Произведена 1996 г., 1 800 кубика турбо дизел, CLX версия. Не е правила сериозна повреда или да свие номер по път. Минавали сме с нея къде ли не и превозвали всякакви образи и чудатости. Събира много чували канабис. Обичам багажника и падащите седалки. Има култова екстра - ел. вдигане нагоре-надолу на шофьорската седалка. Напомня ти, че живота е като асансьор - ту си горе, ту си долу. Ниските обороти.
Не харчи изобщо масло. Чак ме дразни. Дава невероятно малък разход. През годините я поддържам и е сменяно какво ли не, изкърпван е. Общо взето стара талига с типичните проблеми. Общо взето зад позанемарения външен вид е доста различно положението. Има си текущи неща за оправяне. Е, миналата година едни клубни състезатели я подкараха и не усещали турбото как свири и дърпа - ами другари, то толкова бързо ускорява, че звука минава покрай ушите ви, преди да успеете да го чуете, а тягата ви зашеметява и губите реална представа за напрежението!
Най-проблемен се оказа климатика, който след безкрайни ремонти тази година най-после е оправен както трябва - след като го подмених почти целия Друга драма е трудното палене при минусови температури - прави се, че се опитва да мре, което смятам тази есен да оправя окончателно веднъж завинаги.
Имаше периоди, в които Надин зловещо надвисваше над капака й, но в крайна сметка бе брутално разгонен надалеч и на ескорта се предвиждат само широки светли бъднини и сериозни случки. Свръхестествените ми говорят, че пръст в това има и талисмана пазител Фори, завещан ми заедно с ескорта от Ники, завещан на баща му от незнайния австриец.
Намирам чар в карането на простичка кола без безкрайни сложни дисплеи, електроники и системи, дето искат да мислят вместо мен. Уморен съм от "смарт" неща.
Нямам снимки от 2007 се оказа. Баси, сигурно не е имало фейсбук да се тагвам. И как родата не ме фотографирала пред блока да се гордее с преуспелия в живота син!
През 2008 с Ина довтасахме на Узана. О, какви времена... и беше лъскав.
През 2009 - на връщане от Банско.
Някъде в Сименорец лятото на 2010. Тогава за 10 дни на морето навъртяхме около 2 500 км.
Ех, тия ръждиви джанти.
2011 в Горна Оряховица. О, Горна Оряховица... тунинг чип версията на Долна Оряховица.
Ае много хлъзгаво става наесен като завали на завойчето по Опълченска преди входа на Била. Филм. Внезапни спирачки и хлъъъъзззз и чук в бронята на предния. Пук. Оня дори не разбра какво стана. Залепих го с поксипол и полирах и пастирах и светна като нов.
2012 в търсене на Хисарския поп.
В Гърция из Ситония.
И на неизбежното ОМВ. Междувременно софийски примат се опитал да отлепи емблемата.
И така небрежно от закачка на песен и в лежерен лайфстайл годиниките си минаваха и дойде 2013. Ще я увАжим и нея.
Ноо пък темата я пускам планирано несвоевременно. Важно е да има анархия и пънк.
Купих го на 13 април 2007 абсолютно инцидентно, на приятел (Гюров) приятеля (Ники метъла) заминаваше за чужбина и си продаваше колата. Увери ме, че е внесен от баща му от Австрия от първи собсвеник и показа една купчина документи за поддръжка в бг сервиз и т.н. дрън-дрън. Вътре се е слушало само хеви жици и тресня. Нави ме от раз. Хареса ми как изглежда по снимки, преди това дори не се сещах каква е тази кола. Видях го на живо и седнах в него минути преди сделката. Всичко се случи внезапно за 2 дни, докато гордо събрал пари за първа собсвена кола си ровех из сайтове и се чудех кой заек от коя порода от шапката на мобилетата да изтегля. Останалото е история, а дяволчето на рамото ми подсказва и дълго бъдеще
През 2007 г. като я взех беше на 163 хил. км., сега е малко над 210 хиляди. Произведена 1996 г., 1 800 кубика турбо дизел, CLX версия. Не е правила сериозна повреда или да свие номер по път. Минавали сме с нея къде ли не и превозвали всякакви образи и чудатости. Събира много чували канабис. Обичам багажника и падащите седалки. Има култова екстра - ел. вдигане нагоре-надолу на шофьорската седалка. Напомня ти, че живота е като асансьор - ту си горе, ту си долу. Ниските обороти.
Не харчи изобщо масло. Чак ме дразни. Дава невероятно малък разход. През годините я поддържам и е сменяно какво ли не, изкърпван е. Общо взето стара талига с типичните проблеми. Общо взето зад позанемарения външен вид е доста различно положението. Има си текущи неща за оправяне. Е, миналата година едни клубни състезатели я подкараха и не усещали турбото как свири и дърпа - ами другари, то толкова бързо ускорява, че звука минава покрай ушите ви, преди да успеете да го чуете, а тягата ви зашеметява и губите реална представа за напрежението!
Най-проблемен се оказа климатика, който след безкрайни ремонти тази година най-после е оправен както трябва - след като го подмених почти целия Друга драма е трудното палене при минусови температури - прави се, че се опитва да мре, което смятам тази есен да оправя окончателно веднъж завинаги.
Имаше периоди, в които Надин зловещо надвисваше над капака й, но в крайна сметка бе брутално разгонен надалеч и на ескорта се предвиждат само широки светли бъднини и сериозни случки. Свръхестествените ми говорят, че пръст в това има и талисмана пазител Фори, завещан ми заедно с ескорта от Ники, завещан на баща му от незнайния австриец.
Намирам чар в карането на простичка кола без безкрайни сложни дисплеи, електроники и системи, дето искат да мислят вместо мен. Уморен съм от "смарт" неща.
Нямам снимки от 2007 се оказа. Баси, сигурно не е имало фейсбук да се тагвам. И как родата не ме фотографирала пред блока да се гордее с преуспелия в живота син!
През 2008 с Ина довтасахме на Узана. О, какви времена... и беше лъскав.
През 2009 - на връщане от Банско.
Някъде в Сименорец лятото на 2010. Тогава за 10 дни на морето навъртяхме около 2 500 км.
Ех, тия ръждиви джанти.
2011 в Горна Оряховица. О, Горна Оряховица... тунинг чип версията на Долна Оряховица.
Ае много хлъзгаво става наесен като завали на завойчето по Опълченска преди входа на Била. Филм. Внезапни спирачки и хлъъъъзззз и чук в бронята на предния. Пук. Оня дори не разбра какво стана. Залепих го с поксипол и полирах и пастирах и светна като нов.
2012 в търсене на Хисарския поп.
В Гърция из Ситония.
И на неизбежното ОМВ. Междувременно софийски примат се опитал да отлепи емблемата.
И така небрежно от закачка на песен и в лежерен лайфстайл годиниките си минаваха и дойде 2013. Ще я увАжим и нея.
- S_C
- потребител
- Мнения: 4597
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Фори - punk's not dead
Айде сега..."планирано несвоевременно"...тъкмо изтече давността и оп....тема. Знаем ги ние тия/
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
- opex
- потребител
- Мнения: 2514
- Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
- Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Фори - punk's not dead
Какво за канабиса?
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Фори - punk's not dead
Тоя па 2008ма бил на Узана!
Туй Събор ще да е било и не съм те знаел
Ма от как стана масовка не мога да ви знам всичките.
Тебе те знам, нем къ да не те знам
Идеален е Ескорта!!
Сега му тури 2-3 турбини и няколко чипа и ще пали
Туй Събор ще да е било и не съм те знаел
Ма от как стана масовка не мога да ви знам всичките.
Тебе те знам, нем къ да не те знам
Идеален е Ескорта!!
Сега му тури 2-3 турбини и няколко чипа и ще пали
- Ivaylo Georgiev
- Администратор
- Мнения: 2418
- Регистриран: 23 апр 2007, 10:38
- Модел на автомобила: Focus 2010 1.6 Duratec 16v Ghia
Escort 1996 1.8 TD CLX - Местоположение: София, кв. Лозенец
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Фори - punk's not dead
Мисля да го чипосам с осемядрен процесор на 32 гигахерцоконя и супер хард твърд притискателен диск с памет брембо и 64 гигаоборотен рам без прекъсвач.
Малко по-нови снимки от тия дни - разходихме се из Родопите, вече е със сменени нови гуми, джанти, амортисьори, нова емблема и т.н. дрънкулки.
Баси прахоляка беше около Триград!
Е, не мога да не шерна и снимките на ЯЛТА от днешната среща
Малко по-нови снимки от тия дни - разходихме се из Родопите, вече е със сменени нови гуми, джанти, амортисьори, нова емблема и т.н. дрънкулки.
Баси прахоляка беше около Триград!
Е, не мога да не шерна и снимките на ЯЛТА от днешната среща
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Re: Фори - punk's not dead
Бе Иво, да не си ходил за рекламация на брака или не си доволен от тъщата? Нали в "Дяволското гърло" приемат рекламации от жената и/или тъщата!
- madboy
- Администратор
- Мнения: 7254
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Фори - punk's not dead
Нема продаване вече тоз Форд....
sent from my "Dynatac 8000X"
sent from my "Dynatac 8000X"
Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
- Ivaylo Georgiev
- Администратор
- Мнения: 2418
- Регистриран: 23 апр 2007, 10:38
- Модел на автомобила: Focus 2010 1.6 Duratec 16v Ghia
Escort 1996 1.8 TD CLX - Местоположение: София, кв. Лозенец
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Фори - punk's not dead
Ха-ха, Ники, ходих, обаче дяволът ме отсвири, вика брато, ти си късметлия с най-добрите, бегай оттука докато не съм те метнал у сифона!
Ае ескорта никога не е бил продаваем, защото е безценен
Малко снимки от Плевен, благодаря от сърце на Галин, който го завъртя подобаващо по пистата Гальо, догодина гоним първото място!
Позьорска работа...
Привечер се върнахме на пистата и покарах както аз си (не знаех на моменти, че) знам. Усещането за адреналин, пищене и мирис на гуми в повече е прекрасно.
Преди Плевен колата на няколко пъти видя сериозни ремонти и смяна на части.
Но след Плевен вече е съвсем разглобена, отворихме и й сърцето с прилежащите обслужващи го органи и си премина в проектче за възстановяването й максимално близко до оригиналния си вид, конски сили и състояние под/над капака. Какво ще излезе, ще се види накрая.
Ае ескорта никога не е бил продаваем, защото е безценен
Малко снимки от Плевен, благодаря от сърце на Галин, който го завъртя подобаващо по пистата Гальо, догодина гоним първото място!
Позьорска работа...
Привечер се върнахме на пистата и покарах както аз си (не знаех на моменти, че) знам. Усещането за адреналин, пищене и мирис на гуми в повече е прекрасно.
Преди Плевен колата на няколко пъти видя сериозни ремонти и смяна на части.
Но след Плевен вече е съвсем разглобена, отворихме и й сърцето с прилежащите обслужващи го органи и си премина в проектче за възстановяването й максимално близко до оригиналния си вид, конски сили и състояние под/над капака. Какво ще излезе, ще се види накрая.
- opex
- потребител
- Мнения: 2514
- Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
- Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Фори - punk's not dead
Много добре са я отворили тия лети джанти с гумите. Друго си е, с железните каквито и тасове да се слагат не е същия ефект просто.
Помисли само за едно спойлерче поне и леко да я снишиш - ще добие страхотна визия.
Помисли само за едно спойлерче поне и леко да я снишиш - ще добие страхотна визия.
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!
- Ivaylo Georgiev
- Администратор
- Мнения: 2418
- Регистриран: 23 апр 2007, 10:38
- Модел на автомобила: Focus 2010 1.6 Duratec 16v Ghia
Escort 1996 1.8 TD CLX - Местоположение: София, кв. Лозенец
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Фори - punk's not dead
Ами за спойлер не знам дали няма да е малко претрупано. Снишаването също може да е леек проблем при нашите пътища. Ще ги мисля тези неща по-натам
Малко фотоси от текущото раз/сгобяване - стенд за тестване на ГНП, с качена помпата на ескортЪ. Прилича ми на сложна машина от куест тип Syberia.
На последната снимка се вижда и колко е разликата във впръскването на цилиндрите.
Оказа се и един теч от долу, спукана мембрана за турбо коректора.
Малко фотоси от текущото раз/сгобяване - стенд за тестване на ГНП, с качена помпата на ескортЪ. Прилича ми на сложна машина от куест тип Syberia.
На последната снимка се вижда и колко е разликата във впръскването на цилиндрите.
Оказа се и един теч от долу, спукана мембрана за турбо коректора.
- opex
- потребител
- Мнения: 2514
- Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
- Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Фори - punk's not dead
Никак няма да е претрупано. Trust me Ще се влюбиш още повече в тая кола.
Със стария ми ескорт на село обикалях из едни баири, черни коларски пътища и поляни - никакъв проблем с ниско окачване, а твоите гуми са като цяло по-високи. Стабилност->all
Този стенд при чуека в Ямбол ли е? Как е сега колата спрямо преди? Палене, вървеж?
Със стария ми ескорт на село обикалях из едни баири, черни коларски пътища и поляни - никакъв проблем с ниско окачване, а твоите гуми са като цяло по-високи. Стабилност->all
Този стенд при чуека в Ямбол ли е? Как е сега колата спрямо преди? Палене, вървеж?
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!
- madboy
- Администратор
- Мнения: 7254
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Фори - punk's not dead
Не пали. Само върви. С бутане.opex написа:... Как е сега колата спрямо преди? Палене, вървеж?
Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10848
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Фори - punk's not dead
Е как да пали, я виж ква "дупка" има пред мотора, нема кой да я храни:madboy написа:Не пали. Само върви. С бутане.opex написа:... Как е сега колата спрямо преди? Палене, вървеж?
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- BIGFORDFAN
- потребител
- Мнения: 1368
- Регистриран: 03 май 2007, 05:06
- Модел на автомобила: Mondeo mk2 1.8 TD ''Сребърната стрела'' & 1996 Scorpio 2.9 12v automatic estate
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Фори - punk's not dead
Гледам че е със стария мотор като на Мондео мк1, няма да върви като Ендурата, но пак ще е пушка с тва купе. А кулер има ли? Ако няма помислете да се сложи докато е време.
- Ivaylo Georgiev
- Администратор
- Мнения: 2418
- Регистриран: 23 апр 2007, 10:38
- Модел на автомобила: Focus 2010 1.6 Duratec 16v Ghia
Escort 1996 1.8 TD CLX - Местоположение: София, кв. Лозенец
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Фори - punk's not dead
Стенда е на Гошо specialista в Ямбол, да. А Гошо ужасно много разбира от работата си. Има си кулер. Вече от няколко дни окончателно убихме непаленето и пали само при вида на ключа. Закована е на пътя и върви на оса. Нищо не тече и не мрънкоти. Списъка на подменените неща и ремонти в последните месеци трябва някой ден да го обобщя, че вече му изгубих по памет края - може би трябва да обърна нещата и да напиша какво НЕ е сменено или сервизирано и пипнато Останаха няколко интересни дреболийки и малко по-големи лудости, преди да зачеркна и последните чавки от списъка и да я запратя за изчукване тук там и пребоядисване. Върти ми се идея да я брандирам с препратка към КФБ, но още не съм измислил концепцията. А fordmaniac - a как ме издържа, не знам
Малко снимки от днес из Искърското дефиле:
Малко снимки от днес из Искърското дефиле:
-
- потребител
- Мнения: 409
- Регистриран: 15 фев 2010, 17:36
- Модел на автомобила: Форд Фокус МК3 1.6 EcoBoost 150 к.с.2011 г. .
- Местоположение: гр. Силистра
- Status: Извън линия
Re: Фори - punk's not dead
Браво,сега двигателчето блести,блести!
- Ivaylo Georgiev
- Администратор
- Мнения: 2418
- Регистриран: 23 апр 2007, 10:38
- Модел на автомобила: Focus 2010 1.6 Duratec 16v Ghia
Escort 1996 1.8 TD CLX - Местоположение: София, кв. Лозенец
- Контакти:
- Status: Извън линия
- Ivaylo Georgiev
- Администратор
- Мнения: 2418
- Регистриран: 23 апр 2007, 10:38
- Модел на автомобила: Focus 2010 1.6 Duratec 16v Ghia
Escort 1996 1.8 TD CLX - Местоположение: София, кв. Лозенец
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Фори - punk's not dead
Мхм след безкрайни разминавания в графиците ни уж с тенекеджиите и бояджиите се самоубедихме, че след средата на септември ще ми отделят два месеца и няма повече да се мотаем. Хубаво нещо са плановете
Междувременно, покрай едно дребно ремонтче, fordmaniac-а ми върна бу - то с кожена тапицерия на волана, сменена кожа на скоростния лост и на ръчната. Господ здраве и петрол да му дава! Усещането от галенето при шофиране е прекрасно
Междувременно, покрай едно дребно ремонтче, fordmaniac-а ми върна бу - то с кожена тапицерия на волана, сменена кожа на скоростния лост и на ръчната. Господ здраве и петрол да му дава! Усещането от галенето при шофиране е прекрасно
- kilikanzer
- Потребител
- Мнения: 907
- Регистриран: 20 ное 2007, 19:59
- Модел на автомобила: Focus tddi/комби/P1888PM
Wartburg 312 - Местоположение: Разград
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Фори - punk's not dead
А Ивайло шотландско да му налее,много "фешън" е станал.
Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk
Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk
- Ivaylo Georgiev
- Администратор
- Мнения: 2418
- Регистриран: 23 апр 2007, 10:38
- Модел на автомобила: Focus 2010 1.6 Duratec 16v Ghia
Escort 1996 1.8 TD CLX - Местоположение: София, кв. Лозенец
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Фори - punk's not dead
Ще налее той и ирландско и от Тенеси...
Оцеляха стъклариите след погрома. Късмет. Имаше следи от градушка и преди, сега просто се засилиха
Едната вдлъбнатина... впечатляваща сила.
Оцеляха стъклариите след погрома. Късмет. Имаше следи от градушка и преди, сега просто се засилиха
Едната вдлъбнатина... впечатляваща сила.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 56 госта