Фори - punk's not dead
- Ivaylo Georgiev
- Администратор
- Мнения: 2421
- Регистриран: 23 апр 2007, 10:38
- Модел на автомобила: Focus 2010 1.6 Duratec 16v Ghia
Escort 1996 1.8 TD CLX - Местоположение: София, кв. Лозенец
- Контакти:
- Status: Извън линия
Фори - punk's not dead
Животът е това, което ни се случва докато ние си правим други планове! Тази кола и клубаренето ни с Ина из клуба са учебникарски пример.
Ноо пък темата я пускам планирано несвоевременно. Важно е да има анархия и пънк.
Купих го на 13 април 2007 абсолютно инцидентно, на приятел (Гюров) приятеля (Ники метъла) заминаваше за чужбина и си продаваше колата. Увери ме, че е внесен от баща му от Австрия от първи собсвеник и показа една купчина документи за поддръжка в бг сервиз и т.н. дрън-дрън. Вътре се е слушало само хеви жици и тресня. Нави ме от раз. Хареса ми как изглежда по снимки, преди това дори не се сещах каква е тази кола. Видях го на живо и седнах в него минути преди сделката. Всичко се случи внезапно за 2 дни, докато гордо събрал пари за първа собсвена кола си ровех из сайтове и се чудех кой заек от коя порода от шапката на мобилетата да изтегля. Останалото е история, а дяволчето на рамото ми подсказва и дълго бъдеще
През 2007 г. като я взех беше на 163 хил. км., сега е малко над 210 хиляди. Произведена 1996 г., 1 800 кубика турбо дизел, CLX версия. Не е правила сериозна повреда или да свие номер по път. Минавали сме с нея къде ли не и превозвали всякакви образи и чудатости. Събира много чували канабис. Обичам багажника и падащите седалки. Има култова екстра - ел. вдигане нагоре-надолу на шофьорската седалка. Напомня ти, че живота е като асансьор - ту си горе, ту си долу. Ниските обороти.
Не харчи изобщо масло. Чак ме дразни. Дава невероятно малък разход. През годините я поддържам и е сменяно какво ли не, изкърпван е. Общо взето стара талига с типичните проблеми. Общо взето зад позанемарения външен вид е доста различно положението. Има си текущи неща за оправяне. Е, миналата година едни клубни състезатели я подкараха и не усещали турбото как свири и дърпа - ами другари, то толкова бързо ускорява, че звука минава покрай ушите ви, преди да успеете да го чуете, а тягата ви зашеметява и губите реална представа за напрежението!
Най-проблемен се оказа климатика, който след безкрайни ремонти тази година най-после е оправен както трябва - след като го подмених почти целия
Друга драма е трудното палене при минусови температури - прави се, че се опитва да мре, което смятам тази есен да оправя окончателно веднъж завинаги.
Имаше периоди, в които Надин зловещо надвисваше над капака й, но в крайна сметка бе брутално разгонен надалеч и на ескорта се предвиждат само широки светли бъднини и сериозни случки. Свръхестествените ми говорят, че пръст в това има и талисмана пазител Фори, завещан ми заедно с ескорта от Ники, завещан на баща му от незнайния австриец.
Намирам чар в карането на простичка кола без безкрайни сложни дисплеи, електроники и системи, дето искат да мислят вместо мен. Уморен съм от "смарт" неща.
Нямам снимки от 2007 се оказа. Баси, сигурно не е имало фейсбук да се тагвам. И как родата не ме фотографирала пред блока да се гордее с преуспелия в живота син!
През 2008 с Ина довтасахме на Узана. О, какви времена... и беше лъскав.




През 2009 - на връщане от Банско.

Някъде в Сименорец лятото на 2010. Тогава за 10 дни на морето навъртяхме около 2 500 км.

Ех, тия ръждиви джанти.

2011 в Горна Оряховица. О, Горна Оряховица... тунинг чип версията на Долна Оряховица.


Ае много хлъзгаво става наесен като завали на завойчето по Опълченска преди входа на Била. Филм. Внезапни спирачки и хлъъъъзззз и чук в бронята на предния. Пук. Оня дори не разбра какво стана. Залепих го с поксипол и полирах и пастирах и светна като нов.

2012 в търсене на Хисарския поп.

В Гърция из Ситония.

И на неизбежното ОМВ. Междувременно софийски примат се опитал да отлепи емблемата.

И така небрежно от закачка на песен и в лежерен лайфстайл годиниките си минаваха и дойде 2013. Ще я увАжим и нея.
Ноо пък темата я пускам планирано несвоевременно. Важно е да има анархия и пънк.
Купих го на 13 април 2007 абсолютно инцидентно, на приятел (Гюров) приятеля (Ники метъла) заминаваше за чужбина и си продаваше колата. Увери ме, че е внесен от баща му от Австрия от първи собсвеник и показа една купчина документи за поддръжка в бг сервиз и т.н. дрън-дрън. Вътре се е слушало само хеви жици и тресня. Нави ме от раз. Хареса ми как изглежда по снимки, преди това дори не се сещах каква е тази кола. Видях го на живо и седнах в него минути преди сделката. Всичко се случи внезапно за 2 дни, докато гордо събрал пари за първа собсвена кола си ровех из сайтове и се чудех кой заек от коя порода от шапката на мобилетата да изтегля. Останалото е история, а дяволчето на рамото ми подсказва и дълго бъдеще

През 2007 г. като я взех беше на 163 хил. км., сега е малко над 210 хиляди. Произведена 1996 г., 1 800 кубика турбо дизел, CLX версия. Не е правила сериозна повреда или да свие номер по път. Минавали сме с нея къде ли не и превозвали всякакви образи и чудатости. Събира много чували канабис. Обичам багажника и падащите седалки. Има култова екстра - ел. вдигане нагоре-надолу на шофьорската седалка. Напомня ти, че живота е като асансьор - ту си горе, ту си долу. Ниските обороти.
Не харчи изобщо масло. Чак ме дразни. Дава невероятно малък разход. През годините я поддържам и е сменяно какво ли не, изкърпван е. Общо взето стара талига с типичните проблеми. Общо взето зад позанемарения външен вид е доста различно положението. Има си текущи неща за оправяне. Е, миналата година едни клубни състезатели я подкараха и не усещали турбото как свири и дърпа - ами другари, то толкова бързо ускорява, че звука минава покрай ушите ви, преди да успеете да го чуете, а тягата ви зашеметява и губите реална представа за напрежението!
Най-проблемен се оказа климатика, който след безкрайни ремонти тази година най-после е оправен както трябва - след като го подмених почти целия

Имаше периоди, в които Надин зловещо надвисваше над капака й, но в крайна сметка бе брутално разгонен надалеч и на ескорта се предвиждат само широки светли бъднини и сериозни случки. Свръхестествените ми говорят, че пръст в това има и талисмана пазител Фори, завещан ми заедно с ескорта от Ники, завещан на баща му от незнайния австриец.
Намирам чар в карането на простичка кола без безкрайни сложни дисплеи, електроники и системи, дето искат да мислят вместо мен. Уморен съм от "смарт" неща.
Нямам снимки от 2007 се оказа. Баси, сигурно не е имало фейсбук да се тагвам. И как родата не ме фотографирала пред блока да се гордее с преуспелия в живота син!
През 2008 с Ина довтасахме на Узана. О, какви времена... и беше лъскав.
През 2009 - на връщане от Банско.
Някъде в Сименорец лятото на 2010. Тогава за 10 дни на морето навъртяхме около 2 500 км.
Ех, тия ръждиви джанти.
2011 в Горна Оряховица. О, Горна Оряховица... тунинг чип версията на Долна Оряховица.
Ае много хлъзгаво става наесен като завали на завойчето по Опълченска преди входа на Била. Филм. Внезапни спирачки и хлъъъъзззз и чук в бронята на предния. Пук. Оня дори не разбра какво стана. Залепих го с поксипол и полирах и пастирах и светна като нов.

2012 в търсене на Хисарския поп.
В Гърция из Ситония.
И на неизбежното ОМВ. Междувременно софийски примат се опитал да отлепи емблемата.
И така небрежно от закачка на песен и в лежерен лайфстайл годиниките си минаваха и дойде 2013. Ще я увАжим и нея.
- S_C
- потребител
- Мнения: 4603
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Фори - punk's not dead
Айде сега..."планирано несвоевременно"...тъкмо изтече давността и оп....тема. Знаем ги ние тия/


Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
- opex
- потребител
- Мнения: 2514
- Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
- Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Фори - punk's not dead
Какво за канабиса? 

Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Фори - punk's not dead
Тоя па 2008ма бил на Узана!
Туй Събор ще да е било и не съм те знаел
Ма от как стана масовка не мога да ви знам всичките.
Тебе те знам, нем къ да не те знам
Идеален е Ескорта!!
Сега му тури 2-3 турбини и няколко чипа и ще пали

Туй Събор ще да е било и не съм те знаел

Ма от как стана масовка не мога да ви знам всичките.

Тебе те знам, нем къ да не те знам

Идеален е Ескорта!!
Сега му тури 2-3 турбини и няколко чипа и ще пали



- Ivaylo Georgiev
- Администратор
- Мнения: 2421
- Регистриран: 23 апр 2007, 10:38
- Модел на автомобила: Focus 2010 1.6 Duratec 16v Ghia
Escort 1996 1.8 TD CLX - Местоположение: София, кв. Лозенец
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Фори - punk's not dead
Мисля да го чипосам с осемядрен процесор на 32 гигахерцоконя и супер хард твърд притискателен диск с памет брембо и 64 гигаоборотен рам без прекъсвач.
Малко по-нови снимки от тия дни - разходихме се из Родопите, вече е със сменени нови гуми, джанти, амортисьори, нова емблема и т.н. дрънкулки.
Баси прахоляка беше около Триград!








Е, не мога да не шерна и снимките на ЯЛТА от днешната среща



Малко по-нови снимки от тия дни - разходихме се из Родопите, вече е със сменени нови гуми, джанти, амортисьори, нова емблема и т.н. дрънкулки.
Баси прахоляка беше около Триград!
Е, не мога да не шерна и снимките на ЯЛТА от днешната среща




- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Re: Фори - punk's not dead
Бе Иво, да не си ходил за рекламация на брака или не си доволен от тъщата? Нали в "Дяволското гърло" приемат рекламации от жената и/или тъщата!



- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Фори - punk's not dead
Нема продаване вече тоз Форд....
sent from my "Dynatac 8000X"
sent from my "Dynatac 8000X"

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
- Ivaylo Georgiev
- Администратор
- Мнения: 2421
- Регистриран: 23 апр 2007, 10:38
- Модел на автомобила: Focus 2010 1.6 Duratec 16v Ghia
Escort 1996 1.8 TD CLX - Местоположение: София, кв. Лозенец
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Фори - punk's not dead
Ха-ха, Ники, ходих, обаче дяволът ме отсвири, вика брато, ти си късметлия с най-добрите, бегай оттука докато не съм те метнал у сифона!
Ае ескорта никога не е бил продаваем, защото е безценен
Малко снимки от Плевен, благодаря от сърце на Галин, който го завъртя подобаващо по пистата
Гальо, догодина гоним първото място!


















Позьорска работа...

Привечер се върнахме на пистата и покарах както аз си (не знаех на моменти, че) знам. Усещането за адреналин, пищене и мирис на гуми в повече е прекрасно.









Преди Плевен колата на няколко пъти видя сериозни ремонти и смяна на части.
Но след Плевен вече е съвсем разглобена, отворихме и й сърцето с прилежащите обслужващи го органи и си премина в проектче за възстановяването й максимално близко до оригиналния си вид, конски сили и състояние под/над капака. Какво ще излезе, ще се види накрая.
Ае ескорта никога не е бил продаваем, защото е безценен

Малко снимки от Плевен, благодаря от сърце на Галин, който го завъртя подобаващо по пистата

Позьорска работа...
Привечер се върнахме на пистата и покарах както аз си (не знаех на моменти, че) знам. Усещането за адреналин, пищене и мирис на гуми в повече е прекрасно.
Преди Плевен колата на няколко пъти видя сериозни ремонти и смяна на части.
Но след Плевен вече е съвсем разглобена, отворихме и й сърцето с прилежащите обслужващи го органи и си премина в проектче за възстановяването й максимално близко до оригиналния си вид, конски сили и състояние под/над капака. Какво ще излезе, ще се види накрая.
- opex
- потребител
- Мнения: 2514
- Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
- Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Фори - punk's not dead
Много добре са я отворили тия лети джанти с гумите. Друго си е, с железните каквито и тасове да се слагат не е същия ефект просто.
Помисли само за едно спойлерче поне и леко да я снишиш - ще добие страхотна визия.
Помисли само за едно спойлерче поне и леко да я снишиш - ще добие страхотна визия.
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!
- Ivaylo Georgiev
- Администратор
- Мнения: 2421
- Регистриран: 23 апр 2007, 10:38
- Модел на автомобила: Focus 2010 1.6 Duratec 16v Ghia
Escort 1996 1.8 TD CLX - Местоположение: София, кв. Лозенец
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Фори - punk's not dead
Ами за спойлер не знам дали няма да е малко претрупано. Снишаването също може да е леек проблем при нашите пътища. Ще ги мисля тези неща по-натам
Малко фотоси от текущото раз/сгобяване - стенд за тестване на ГНП, с качена помпата на ескортЪ. Прилича ми на сложна машина от куест тип Syberia.
На последната снимка се вижда и колко е разликата във впръскването на цилиндрите.
Оказа се и един теч от долу, спукана мембрана за турбо коректора.





Малко фотоси от текущото раз/сгобяване - стенд за тестване на ГНП, с качена помпата на ескортЪ. Прилича ми на сложна машина от куест тип Syberia.
На последната снимка се вижда и колко е разликата във впръскването на цилиндрите.
Оказа се и един теч от долу, спукана мембрана за турбо коректора.
- opex
- потребител
- Мнения: 2514
- Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
- Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Фори - punk's not dead
Никак няма да е претрупано. Trust me
Ще се влюбиш още повече в тая кола.
Със стария ми ескорт на село обикалях из едни баири, черни коларски пътища и поляни - никакъв проблем с ниско окачване, а твоите гуми са като цяло по-високи. Стабилност->all
Този стенд при чуека в Ямбол ли е? Как е сега колата спрямо преди? Палене, вървеж?

Със стария ми ескорт на село обикалях из едни баири, черни коларски пътища и поляни - никакъв проблем с ниско окачване, а твоите гуми са като цяло по-високи. Стабилност->all

Този стенд при чуека в Ямбол ли е? Как е сега колата спрямо преди? Палене, вървеж?
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!
- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Фори - punk's not dead
Не пали. Само върви. С бутане.opex написа:... Как е сега колата спрямо преди? Палене, вървеж?

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Фори - punk's not dead
Е как да пали, я виж ква "дупка" има пред мотора, нема кой да я храни:madboy написа:Не пали. Само върви. С бутане.opex написа:... Как е сега колата спрямо преди? Палене, вървеж?

Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- BIGFORDFAN
- потребител
- Мнения: 1368
- Регистриран: 03 май 2007, 05:06
- Модел на автомобила: Mondeo mk2 1.8 TD ''Сребърната стрела'' & 1996 Scorpio 2.9 12v automatic estate
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Фори - punk's not dead
Гледам че е със стария мотор като на Мондео мк1, няма да върви като Ендурата, но пак ще е пушка с тва купе. А кулер има ли? Ако няма помислете да се сложи докато е време.
- Ivaylo Georgiev
- Администратор
- Мнения: 2421
- Регистриран: 23 апр 2007, 10:38
- Модел на автомобила: Focus 2010 1.6 Duratec 16v Ghia
Escort 1996 1.8 TD CLX - Местоположение: София, кв. Лозенец
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Фори - punk's not dead
Стенда е на Гошо specialista в Ямбол, да. А Гошо ужасно много разбира от работата си. Има си кулер. Вече от няколко дни окончателно убихме непаленето и пали само при вида на ключа. Закована е на пътя и върви на оса. Нищо не тече и не мрънкоти. Списъка на подменените неща и ремонти в последните месеци трябва някой ден да го обобщя, че вече му изгубих по памет края - може би трябва да обърна нещата и да напиша какво НЕ е сменено или сервизирано и пипнато
Останаха няколко интересни дреболийки и малко по-големи лудости, преди да зачеркна и последните чавки от списъка и да я запратя за изчукване тук там и пребоядисване. Върти ми се идея да я брандирам с препратка към КФБ, но още не съм измислил концепцията. А fordmaniac - a как ме издържа, не знам 
Малко снимки от днес из Искърското дефиле:







Малко снимки от днес из Искърското дефиле:





-
- потребител
- Мнения: 409
- Регистриран: 15 фев 2010, 17:36
- Модел на автомобила: Форд Фокус МК3 1.6 EcoBoost 150 к.с.2011 г. .
- Местоположение: гр. Силистра
- Status: Извън линия
Re: Фори - punk's not dead
Браво,сега двигателчето блести,блести!
- Ivaylo Georgiev
- Администратор
- Мнения: 2421
- Регистриран: 23 апр 2007, 10:38
- Модел на автомобила: Focus 2010 1.6 Duratec 16v Ghia
Escort 1996 1.8 TD CLX - Местоположение: София, кв. Лозенец
- Контакти:
- Status: Извън линия
- Ivaylo Georgiev
- Администратор
- Мнения: 2421
- Регистриран: 23 апр 2007, 10:38
- Модел на автомобила: Focus 2010 1.6 Duratec 16v Ghia
Escort 1996 1.8 TD CLX - Местоположение: София, кв. Лозенец
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Фори - punk's not dead
Мхм след безкрайни разминавания в графиците ни уж с тенекеджиите и бояджиите се самоубедихме, че след средата на септември ще ми отделят два месеца и няма повече да се мотаем. Хубаво нещо са плановете 
Междувременно, покрай едно дребно ремонтче, fordmaniac-а ми върна бу - то с кожена тапицерия на волана, сменена кожа на скоростния лост и на ръчната. Господ здраве и петрол да му дава! Усещането от галенето при шофиране е прекрасно![[puppy_kiss.gif] [puppy_kiss.gif]](./images/smilies/puppy_kiss.gif)

Междувременно, покрай едно дребно ремонтче, fordmaniac-а ми върна бу - то с кожена тапицерия на волана, сменена кожа на скоростния лост и на ръчната. Господ здраве и петрол да му дава! Усещането от галенето при шофиране е прекрасно
![[puppy_kiss.gif] [puppy_kiss.gif]](./images/smilies/puppy_kiss.gif)
- kilikanzer
- Потребител
- Мнения: 907
- Регистриран: 20 ное 2007, 19:59
- Модел на автомобила: Focus tddi/комби/P1888PM
Wartburg 312 - Местоположение: Разград
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Фори - punk's not dead
А Ивайло шотландско да му налее,много "фешън" е станал.
Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk
Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk
- Ivaylo Georgiev
- Администратор
- Мнения: 2421
- Регистриран: 23 апр 2007, 10:38
- Модел на автомобила: Focus 2010 1.6 Duratec 16v Ghia
Escort 1996 1.8 TD CLX - Местоположение: София, кв. Лозенец
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Фори - punk's not dead
Ще налее той и ирландско и от Тенеси...
Оцеляха стъклариите след погрома. Късмет. Имаше следи от градушка и преди, сега просто се засилиха

Едната вдлъбнатина... впечатляваща сила.

Оцеляха стъклариите след погрома. Късмет. Имаше следи от градушка и преди, сега просто се засилиха


Едната вдлъбнатина... впечатляваща сила.

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта