Тест драйв на 1.0 EcoBoost Ford Focus - дела и документи
- Maikal
- потребител
- Мнения: 660
- Регистриран: 12 май 2007, 16:36
- Модел на автомобила:
Ford Focus 1.0 EcoBoost 125hp 2015 ;)
Ford Focus 1.6 TDCi 90hp 2008 ;)
Ford Mondeo 2.0 TDCi 115hp 2004
Ford Mondeo 1.6 16V Zetec 90hp 2000 - Местоположение: Велико Търново / Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Тест драйв на 1.0 EcoBoost Ford Focus - дела и документи
Объркал съм нулите като съм цъкнал
288 000( пробег ) * 5,5/100( литра / 100 километра ) * 2,5( цена лв/литър ) = 39 600лв
288 000( пробег ) * 6,0/100( литра / 100 километра ) * 2,5( цена лв/литер ) = 43 200лв
Разликата (43 200 - 39 600) = 3 600лв
288 000( пробег ) * 5,5/100( литра / 100 километра ) * 2,5( цена лв/литър ) = 39 600лв
288 000( пробег ) * 6,0/100( литра / 100 километра ) * 2,5( цена лв/литер ) = 43 200лв
Разликата (43 200 - 39 600) = 3 600лв
- chaosdd
- потребител
- Мнения: 585
- Регистриран: 09 мар 2006, 09:17
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.6 EcoBoost 160 к.с. 2011
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Тест драйв на 1.0 EcoBoost Ford Focus - дела и документи
Ясно, о.к., не съм те разбрал с нулите по подразбиране
Ford. Feel the difference
- dimkar
- потребител
- Мнения: 1364
- Регистриран: 03 мар 2007, 23:21
- Модел на автомобила: Nissan
- Местоположение: Сопот
- Status: Извън линия
Re: Тест драйв на 1.0 EcoBoost Ford Focus - дела и документи
А как стои въпросът с поставянето на газова уредба на този двигател? Защото ако е възможно...
- synthez 3D
- Потребител
- Мнения: 1745
- Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
- Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008, - Местоположение: Г.Оряховица
- Status: Извън линия
Re: Тест драйв на 1.0 EcoBoost Ford Focus - дела и документи
За жалост все още не е възможно.Или поне не в масовия случай.Все пак е с директно впръскване и е малко по-трудно да се газифицира.Макар че вече има разработка на Viale за течно впръскване,използвайки оригиналните инжектори на колата,докато стане масово има да мине доста време .
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13097
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Тест драйв на 1.0 EcoBoost Ford Focus - дела и документи
Докато дойде времето да мога да си купя такъв, втора употреба естествено, може и да стане масоваsynthez 3D написа:За жалост все още не е възможно.Или поне не в масовия случай.Все пак е с директно впръскване и е малко по-трудно да се газифицира.Макар че вече има разработка на Viale за течно впръскване,използвайки оригиналните инжектори на колата,докато стане масово има да мине доста време .
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам!
- dimkar
- потребител
- Мнения: 1364
- Регистриран: 03 мар 2007, 23:21
- Модел на автомобила: Nissan
- Местоположение: Сопот
- Status: Извън линия
Re: Тест драйв на 1.0 EcoBoost Ford Focus - дела и документи
А, дано. С тези цени на горивата, не може ли да се монтира ГИ, значи не е за мен.
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10848
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Тест драйв на 1.0 EcoBoost Ford Focus - дела и документи
Шпорих 125 кс. мотора. Зобих го полу-яко според възможностите на пътя по който управлявах. И понеже настъпвах, когато погледнах километража,- оп 160 км/ч. на третаааа. Много върви, бяхме трима човека, добре спира, добре се държи в завоите, добре е шумоизолиран въпреки опитите да наслушвам шумът от мотора, не успявах докато не го изфорсирвах до предела. Стоил ми превежда, че на таблото е изписвало
-ако искаш да си готин превключи на четвърта, превключи на пета, на шеста. Иначе от 60 км/ч. на шеста скорост набира, но има леко забавяне- лаг, за избягване трябва да се държи в обороти. Набира скорост неусетно, и когато погледнеш километража- опс, нарушаваме законааааа. Щяха да ме черпят ако изкарам среден разход над 9.2 л/100, но го докарах само до 9.1 на 100 км., а на моментен разход вдигна до 14/100. Значи икономичен ако го къткаш, само че аз карам професионално, и както трябва, което не е икономично. Добре щеше да бъде ако е автоматик.
-ако искаш да си готин превключи на четвърта, превключи на пета, на шеста. Иначе от 60 км/ч. на шеста скорост набира, но има леко забавяне- лаг, за избягване трябва да се държи в обороти. Набира скорост неусетно, и когато погледнеш километража- опс, нарушаваме законааааа. Щяха да ме черпят ако изкарам среден разход над 9.2 л/100, но го докарах само до 9.1 на 100 км., а на моментен разход вдигна до 14/100. Значи икономичен ако го къткаш, само че аз карам професионално, и както трябва, което не е икономично. Добре щеше да бъде ако е автоматик.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- bateto_toshko
- потребител
- Мнения: 1216
- Регистриран: 01 юни 2008, 16:57
- Модел на автомобила: Fiesta 1.4 Ghia '96
(Zetec-SE,16V, 90PS) - Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Тест драйв на 1.0 EcoBoost Ford Focus - дела и документи
Един въпрос и от мене.Тоя еднолитров звяр има ли нещо(филтър или каквото и да е) , което да се задръства при икономично каране на ниски обороти (2000 например)?Правя аналогия с филтъра за твърди частици при дизелите
сърцето ми обича форд мустанг , а джоба фиеста
Една кола не може да се оправи докато не се счупи
Една кола не може да се оправи докато не се счупи
- synthez 3D
- Потребител
- Мнения: 1745
- Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
- Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008, - Местоположение: Г.Оряховица
- Status: Извън линия
Re: Тест драйв на 1.0 EcoBoost Ford Focus - дела и документи
Не няма такъв филтър.Филтъра за твърди частици е необходим само при дизеловите двигатели,което е и една от причините да са по-скъпи.А това си е просто бензинов мотор с турбо и директно впръскване.
- ivan_racing
- потребител
- Мнения: 670
- Регистриран: 28 юни 2011, 20:16
- Модел на автомобила: Ford Escort Mk4 1,6 CVH 90 година хечбек джия L4B Ке-Джетроник
90+++++ коня ; RS външен вид,с оригиналната боя .
R.I.P.
Ford Escort Мк4 1,4 Bravo 88 година CVH с моно инжекцион; сив с XR3i визия .
Ford Escort mk3 1.1 Lazer 2врат XR3i визия
Ford Focus mk1 1.8 бензин
Focus mk1 1.6 бензин - Местоположение: София/Стамболийски
- Status: Извън линия
Re: Тест драйв на 1.0 EcoBoost Ford Focus - дела и документи
Днес успях да покарам Еко буста. 1.0 125к.с. Много добър автомобил. Мотора е много тих, дори на тихи, не се чува. Двигателя е слаб за това купе, не му стига. Турбото тръгва от 2000 оборота, а не както пише от 1400. При отпускане на газта и подаване след това, турбо дупката е около секунда . Единственото, което не ми хареса, освен турбо дупката е позицията на лоста за скоростите. Той е изместен, заради ръчната и става неудобен. Скоростите превключват прекрасно. Най-доброто като цяло е управлението. Това няма равно, карал съм много коли, но толкова рязко и лесн смяна на платна, не бях правил. Предваките му са дълги, с цел икономия, което го спъва допълнително. Среден разход на гориво 9,1, което е доста добре, при това каране. Управленито най-много ми допадна.
https://www.vbox7.com/play:feb4a98934 Не скоростта ни убива,а начина ни на каране.Надписа GTI притеснява незапознатите с надписа RS! Escort Mk4 XR3i Живей докато можеш.
Злото мразя, глупостта не понасям, с неправдата се боря, син на вятъра съм.
Злото мразя, глупостта не понасям, с неправдата се боря, син на вятъра съм.
- fordmaniac
- Потребител
- Мнения: 1612
- Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Тест драйв на 1.0 EcoBoost Ford Focus - дела и документи
Здравейте.
На 6 и аз заедно със сина ми участвах в теста за тормоз на Еко буст с цели 125 кс.
Макар че откакто се появи Фокус съм страшно пристрастен към тази кола, ще се опитам да съм обективен.
Купето на третото поколение много ми допадна. Второто издание беще доста пораснало спрямо първото, докато това са го стеснили и смъкнали височината и се е получило супер. От което не е пострадало никак мястото за шофьор и пътници! И се е получил доста динамичен силует. Единствено разположението на лоста за скорости е пострадало заради разместването на ръчната. Далече напред и вдясно не е особено удачно, може и да се свиква?! Таблото е претрупано с аудиото и всички други функции, но автомобил без 400 страници инструкция не е сериозен .
Двигателят е новото чудо на Форд. Да се постигне толкова равномерна работа на 3 цилиндъра без балансирни валове си е цяло чудо! Доста 3 - цилиндрови са ми минали през ръцете, този е уникат. Турбото и директното впръскване са вариант с малка кубатура да движиш голямо купе и други фирми ползват тази комбинация. За 1200-те кила не е кой знае каква динамика, но го движи добре. Поема силно след 2000 об., а след 4000 звукът е като на 6 цилиндъра. При 6000 + до ограничител не се успокоява! А тампоните на двигателя заедно със страхотната звукоизолация на купето прави невъзможно да разбереш, че моторът е запалил!!! Добре, че е с оборотомер. Потеглянето с малко газ е тромаво заради малката кубатура, но после се събужда.
Превключването на предавките, като изключа кривия лост е истинско удоволствие! Брилянтна избирателност! Подбрани са добре с оглед характеристиката на мотора.
Кормилното управление с електрическо серво е много добре настроено като твърдост и с добра обратна връзка. Чувствуваш какво се случва с колелата.
Карал съм коли, при които е като гейм конзола, лек волан и никакво усещане за натоварването на гумите. При Фокуса не е така и ми хареса.
Но най-голямо удоволствие носи пътното поведение! Управляемостта на това шаси е потресаваща! Карал съм доста автомобили, но този е страхотен. Толкова послушен в траектории, сравнително твърдо окачване, справя се с нашенските дупки. Скоростта не се усеща. Направо си иска по-мощен мотор.
Преди няколко години ми попадна Дайхатцу Шарад 1.0 GT-ti '89 3 цилиндъра, който е точно 100 кс и 820 кила и беше с потресаваща динамика. 8.5 сек до 100 си е супер. Но при сегашните еко изисквания и 1200 кг тегло нещата са различни.
Като свърши теста се качих на новия В-MAX . Оказа се, че там не са преместили лоста за скоростите и ми хареса повече!
Това е от мен.
На 6 и аз заедно със сина ми участвах в теста за тормоз на Еко буст с цели 125 кс.
Макар че откакто се появи Фокус съм страшно пристрастен към тази кола, ще се опитам да съм обективен.
Купето на третото поколение много ми допадна. Второто издание беще доста пораснало спрямо първото, докато това са го стеснили и смъкнали височината и се е получило супер. От което не е пострадало никак мястото за шофьор и пътници! И се е получил доста динамичен силует. Единствено разположението на лоста за скорости е пострадало заради разместването на ръчната. Далече напред и вдясно не е особено удачно, може и да се свиква?! Таблото е претрупано с аудиото и всички други функции, но автомобил без 400 страници инструкция не е сериозен .
Двигателят е новото чудо на Форд. Да се постигне толкова равномерна работа на 3 цилиндъра без балансирни валове си е цяло чудо! Доста 3 - цилиндрови са ми минали през ръцете, този е уникат. Турбото и директното впръскване са вариант с малка кубатура да движиш голямо купе и други фирми ползват тази комбинация. За 1200-те кила не е кой знае каква динамика, но го движи добре. Поема силно след 2000 об., а след 4000 звукът е като на 6 цилиндъра. При 6000 + до ограничител не се успокоява! А тампоните на двигателя заедно със страхотната звукоизолация на купето прави невъзможно да разбереш, че моторът е запалил!!! Добре, че е с оборотомер. Потеглянето с малко газ е тромаво заради малката кубатура, но после се събужда.
Превключването на предавките, като изключа кривия лост е истинско удоволствие! Брилянтна избирателност! Подбрани са добре с оглед характеристиката на мотора.
Кормилното управление с електрическо серво е много добре настроено като твърдост и с добра обратна връзка. Чувствуваш какво се случва с колелата.
Карал съм коли, при които е като гейм конзола, лек волан и никакво усещане за натоварването на гумите. При Фокуса не е така и ми хареса.
Но най-голямо удоволствие носи пътното поведение! Управляемостта на това шаси е потресаваща! Карал съм доста автомобили, но този е страхотен. Толкова послушен в траектории, сравнително твърдо окачване, справя се с нашенските дупки. Скоростта не се усеща. Направо си иска по-мощен мотор.
Преди няколко години ми попадна Дайхатцу Шарад 1.0 GT-ti '89 3 цилиндъра, който е точно 100 кс и 820 кила и беше с потресаваща динамика. 8.5 сек до 100 си е супер. Но при сегашните еко изисквания и 1200 кг тегло нещата са различни.
Като свърши теста се качих на новия В-MAX . Оказа се, че там не са преместили лоста за скоростите и ми хареса повече!
Това е от мен.
-
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 22 юни 2010, 11:17
- Модел на автомобила: Focus 1.0 Titanium
- Status: Извън линия
Re: Тест драйв на 1.0 EcoBoost Ford Focus - дела и документи
Здравейте,
Вече от около 20 дни карам версията от 125 кс. За първите 400 км, които са изцяло в града, разхода е 9/100. Поне за мен това е добре, защото служебните 1.6 ФФ2 100 кс. тръгнаха от 11/100 , а и е около летния разход на стария ми дизел (ФФ2 2.0 TDCI).
Определено няма еластичността на дизела. Въпреки че вече свикнах с колата, потеглянето продължава да ме изненадва с мудността си. В пълен контраст е в обороти - развива се много добре и при изкачване държи оборотите без проблеми. Много добра шумоизолация, но и мотора е доста тих при отворен капак
В първите дни чувствах колата само с една идея по-лесна за управление, но вече я намирам за доста по-комфортна от ФФ2. Това включва седалки, простор, педали и скорости, включително и позицията на скоростния лост, за което колега преди мен коментира. Централната конзола е на пръв поглед претрупана, но вече изобщо не се чудя къде какво се намира; според ме илюзията за претрупаност идва от бутоните в цифровия блок. Изключително много ме радва блутут интеграцията както за разговори (сваля всички контакти в колата), така и за стрийм на музика от телефона. Гласовите команди са трудна история - набирането на конкретно име от контактите трябва да е като разговор в старчески дом - ясно и високо. Особено много ме радва наличието на torque vectoring control - в завой колата е много по-стабилна и почти елиминира недозавиването при по-агресивно влизане в завой.
Дали е "сбогом дизел" - за мен да. Изборът на малкия 115 кс дизел струва още близо 3000 лв., а по-големия вариант от 140 кс - близо 7000 лв.
Може и да не спазва обещанията за разход на гориво, но при всички положения през следващите 5 години нямаше да мога да избия дизеловия двигател. Много по-приятно се кара дизел, но премията в цената ми идваше малко в повече. . А и след смяната на съединител и маховик миналата година вече гледах съвсем с друго око на дизела. Последния пирон в ковчега на дизела беше уверението от дилъра , че от Форд дават официално много повече живот на 1.0 от повечето им текущи двигатели.
Смятам, че мотора се представя много добре за цената си и мога да го препоръчам на всички, които не търсят повече икономия или динамика.
Поздрави.
Вече от около 20 дни карам версията от 125 кс. За първите 400 км, които са изцяло в града, разхода е 9/100. Поне за мен това е добре, защото служебните 1.6 ФФ2 100 кс. тръгнаха от 11/100 , а и е около летния разход на стария ми дизел (ФФ2 2.0 TDCI).
Определено няма еластичността на дизела. Въпреки че вече свикнах с колата, потеглянето продължава да ме изненадва с мудността си. В пълен контраст е в обороти - развива се много добре и при изкачване държи оборотите без проблеми. Много добра шумоизолация, но и мотора е доста тих при отворен капак
В първите дни чувствах колата само с една идея по-лесна за управление, но вече я намирам за доста по-комфортна от ФФ2. Това включва седалки, простор, педали и скорости, включително и позицията на скоростния лост, за което колега преди мен коментира. Централната конзола е на пръв поглед претрупана, но вече изобщо не се чудя къде какво се намира; според ме илюзията за претрупаност идва от бутоните в цифровия блок. Изключително много ме радва блутут интеграцията както за разговори (сваля всички контакти в колата), така и за стрийм на музика от телефона. Гласовите команди са трудна история - набирането на конкретно име от контактите трябва да е като разговор в старчески дом - ясно и високо. Особено много ме радва наличието на torque vectoring control - в завой колата е много по-стабилна и почти елиминира недозавиването при по-агресивно влизане в завой.
Дали е "сбогом дизел" - за мен да. Изборът на малкия 115 кс дизел струва още близо 3000 лв., а по-големия вариант от 140 кс - близо 7000 лв.
Може и да не спазва обещанията за разход на гориво, но при всички положения през следващите 5 години нямаше да мога да избия дизеловия двигател. Много по-приятно се кара дизел, но премията в цената ми идваше малко в повече. . А и след смяната на съединител и маховик миналата година вече гледах съвсем с друго око на дизела. Последния пирон в ковчега на дизела беше уверението от дилъра , че от Форд дават официално много повече живот на 1.0 от повечето им текущи двигатели.
Смятам, че мотора се представя много добре за цената си и мога да го препоръчам на всички, които не търсят повече икономия или динамика.
Поздрави.
- Nebhotep
- потребител
- Мнения: 1977
- Регистриран: 07 юли 2008, 15:26
- Модел на автомобила: Ford S-Max Titanium,105 kW (143 PS) year 2008, 6 speed manual Ford Escort MK VІІ Turnier`97 1.6 16v CLX
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Тест драйв на 1.0 EcoBoost Ford Focus - дела и документи
Брей 9 л/100 км. градско, това е огромна разлика спрямо фабричните стойности и то със старт- стоп система. То бензинките след 2006 г. харчат по 9,5-10 л.
- madboy
- Администратор
- Мнения: 7254
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Тест драйв на 1.0 EcoBoost Ford Focus - дела и документи
Тая система не работи при пуснат климатик, екстремни жеги и пр., с цел да запази акумулатора. А и не всички тестови автомобили я имаха тази система, ако не се лъжа.Nebhotep написа:Брей 9 л/100 км. градско, това е огромна разлика спрямо фабричните стойности и то със старт- стоп система. То бензинките след 2006 г. харчат по 9,5-10 л.
Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
-
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 22 юни 2010, 11:17
- Модел на автомобила: Focus 1.0 Titanium
- Status: Извън линия
Re: Тест драйв на 1.0 EcoBoost Ford Focus - дела и документи
Знам, че може да се стори много на повечето хора, но колата все пак няма 500 километра. Все пак отдавам заслуженото и на задкормилното устройство . При 2.0 TDCI: зимен разход над 10/100 в града до 13-14 в най-големите виелици, лятото до по-скромните 8.0-8.5.madboy написа:Тая система не работи при пуснат климатик, екстремни жеги и пр., с цел да запази акумулатора. А и не всички тестови автомобили я имаха тази система, ако не се лъжа.Nebhotep написа:Брей 9 л/100 км. градско, това е огромна разлика спрямо фабричните стойности и то със старт- стоп система. То бензинките след 2006 г. харчат по 9,5-10 л.
Ако трябва да се сравнява с други мотори - трябва да се започне с фордовския 1.6 125 кс който замества и е на почти същата цена. Сигурен съм, че ако бях с него, разхода щеше да започне от над 10/100.
Относно старт-стоп системата - включва се много по-често, отколкото предполагах. Колата загрява много бързо, а системата се задейства при текущите температури сутрин още на първите 300-400 метра. Големите ограничители са два - не работи под нулата и над тридесет градуса, а климатика дърпа доста от акумулатора.
Поздрави.
- chaosdd
- потребител
- Мнения: 585
- Регистриран: 09 мар 2006, 09:17
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.6 EcoBoost 160 к.с. 2011
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Тест драйв на 1.0 EcoBoost Ford Focus - дела и документи
Е, за разход по време на тест драйв, в който се стремиш да усетиш и динамиката на двигателя, разход 9 е страхотен. Естествено изключително много зависи от стила на шофиране и пътните условия, задръствания и т.н.
В такъв случай, според мен 7.5 градско е реалистичен за този мотор при икономично шофиране.
В такъв случай, според мен 7.5 градско е реалистичен за този мотор при икономично шофиране.
Ford. Feel the difference
-
- потребител
- Мнения: 123
- Регистриран: 07 юни 2006, 01:23
- Модел на автомобила: Focus 1.6 zetec SE 74kW 01г-LPG
- Местоположение: софия
- Status: Извън линия
Re: Тест драйв на 1.0 EcoBoost Ford Focus - дела и документи
Общо взето миксер!Карах версията с 125кс. ,но въртящ момент не усетих.Като цяло колата е хубава ,но може да завижда на успеха на МК1.Не ми хареса средната конзола(лоста ми е високо,ръчната спирачка лично за мен не е на мястото си и това барче дето си подпираш ръката на него е БЛЯК!)За жалост всички нови коли са такива,обграден си от копчета и ненужни барчета!
Не ме разбирайте погрешно,но старите коли са ми на сърцето.Те са прости и надеждни,чувства се асфалта под тях.Тези нови усложнени двигатели пестят гориво но не и експлоатационни разходи!ако трябва да сравня 1.6 zetec se(100кс) със 1.0 EcoBoost (100кс) стария двигател едва ли би отстъпил на новия,За около 2600лв. от МП можеш да си купиш оборудван цилиндров блок за 1.6,но дали цената на турбо компресора на новия двигател няма да надхвърли тази сума?
Поздрави
Не ме разбирайте погрешно,но старите коли са ми на сърцето.Те са прости и надеждни,чувства се асфалта под тях.Тези нови усложнени двигатели пестят гориво но не и експлоатационни разходи!ако трябва да сравня 1.6 zetec se(100кс) със 1.0 EcoBoost (100кс) стария двигател едва ли би отстъпил на новия,За около 2600лв. от МП можеш да си купиш оборудван цилиндров блок за 1.6,но дали цената на турбо компресора на новия двигател няма да надхвърли тази сума?
Поздрави
Недялко Делчев-София Car FORDrifT
DraG
DownhilL
Drive FORD,feel the Difference
DraG
DownhilL
Drive FORD,feel the Difference
- synthez 3D
- Потребител
- Мнения: 1745
- Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
- Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008, - Местоположение: Г.Оряховица
- Status: Извън линия
Re: Тест драйв на 1.0 EcoBoost Ford Focus - дела и документи
Ford Focus 1.0 EcoBoost: 1619 километра с един резервоар
Тандемът еко-шофьори Кнут Вилтил и Хенрик Борчгревинг вдигнаха изключитнелно сериозно летвата в постиженията за икономично шофиране, след като с един резервоар на еднолитровия (125 конски сили) Ford Focus EcoBoost двигател (Международен двигател на годината 2012 и 2013) успяха да изминат 1619 километра през Норвегия, Финландия и Швеция.
Средният показател на разхода на гориво от пробега е бил 3.3 литра на 100 километра, а самото пътуване е продължило 28 часа и е било под наблюдението на норвежката полиция.
Оригиналната новина вижте тук:http://www.auto-press.net/a:Ford-Focus- ... 0%B0%D1%80
Тандемът еко-шофьори Кнут Вилтил и Хенрик Борчгревинг вдигнаха изключитнелно сериозно летвата в постиженията за икономично шофиране, след като с един резервоар на еднолитровия (125 конски сили) Ford Focus EcoBoost двигател (Международен двигател на годината 2012 и 2013) успяха да изминат 1619 километра през Норвегия, Финландия и Швеция.
Средният показател на разхода на гориво от пробега е бил 3.3 литра на 100 километра, а самото пътуване е продължило 28 часа и е било под наблюдението на норвежката полиция.
Оригиналната новина вижте тук:http://www.auto-press.net/a:Ford-Focus- ... 0%B0%D1%80
-
- потребител
- Мнения: 1
- Регистриран: 13 окт 2014, 15:16
- Модел на автомобила: Focus 1.0 Ecobust
- Status: Извън линия
Re: Тест драйв на 1.0 EcoBoost Ford Focus - дела и документи
Аз карам Ecoboost 1.0 вече втора година, и съм много доволен. Градския разход е 5.5-6.0, в зависимост от трафика. А междуградски, ако не се кара бързо по магистралата, може да се свали до 4.2. Вчера правих преход София - Велинград - Семково - София със среден разход 4.8. А за ускорението - достатъчно е за сигурно изпреварване. като му свикнеш, и турбо - дупката се избягва (със смяна на скоростите)
- Nebhotep
- потребител
- Мнения: 1977
- Регистриран: 07 юли 2008, 15:26
- Модел на автомобила: Ford S-Max Titanium,105 kW (143 PS) year 2008, 6 speed manual Ford Escort MK VІІ Turnier`97 1.6 16v CLX
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Тест драйв на 1.0 EcoBoost Ford Focus - дела и документи
Това 5.5-6.0 сигурно е по околовръстното, надали ако минаваш по 5-6 км. в едно направление е възможен този разход, по- скоро ще бъде 9-10 л.Градския разход е 5.5-6.0, в зависимост от трафика.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта