Алтернатора ми качва повече напрежение!!!
-
- потребител
- Мнения: 21
- Регистриран: 01 сеп 2014, 17:55
- Модел на автомобила: fiesta
- Местоположение: София/България.
- Status: Извън линия
Алтернатора ми качва повече напрежение!!!
Здравейте колеги >:D<: та имам следния проблем алтернатора не ми зареждаше ,свалих го и погледнах четките при натискането на едната четка тя изкочи ,отидох в едно магазинче и взех целия регулотар , след слагането му запалих колата замерих колко качва и мултицета показа 12V и постепенно гледах как издъхваше акумолатора , качих се пак в колата форсирах я качих оборотите някъде след 4000 хоп вътре всичко светна силно както никога табло и вс останло ,замерих пак и какво да вида качваше до 17V махнах клемите от акумолатора на работещ двигател и всичко света още по силно та мисълата ми е как да го направя да си качва макс до 15V
ПП:колата е форд фиеста мк3 1.4 моно поздрави
ПП:колата е форд фиеста мк3 1.4 моно поздрави

-
- потребител
- Мнения: 74
- Регистриран: 21 ное 2014, 22:40
- Модел на автомобила: Ford Fiesta МК3 1.1 1989 - подарена ; Vaz 2101 - 1977 ; Ford Mondeo MK3 1.8 2001 ;
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Алтернатора ми качва повече напрежение!!!
Колега , според мен са ти продали дефектен регулатор , който презарежда. А относно незареждането при палене без да изфорсираш имаш някъде слаба връзка по кабелите , най вероятно масата към купето .
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Алтернатора ми качва повече напрежение!!!
Затова и напрежението е високо.gras написа:..... А относно незареждането при палене без да изфорсираш имаш някъде слаба връзка по кабелите , най вероятно масата към купето .
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 21
- Регистриран: 01 сеп 2014, 17:55
- Модел на автомобила: fiesta
- Местоположение: София/България.
- Status: Извън линия
Re: Алтернатора ми качва повече напрежение!!!
Ушкем си е оригинален магнетmарели като алтернатора



Последна промяна от Ford Fiesta 1990 1.4 на 08 мар 2015, 14:24, променено общо 1 път.
- koinov_bg
- потребител
- Мнения: 975
- Регистриран: 24 дек 2009, 10:39
- Модел на автомобила: Форд Сиера мк1 2.0 115к.с
- Местоположение: София.Люлин
- Status: Извън линия
Re: Алтернатора ми качва повече напрежение!!!
Ами то за тая работа има електричари колега....
Това е Ток ни го виждаш ни го пипаш,па ако го пипнеш малееее колко гадно става....
Та по темата.
Както колегите са написали.дефектен регулатор или слаби връзки по трасето.
Това че си купил нов "МагнетМарели" не значи че е истински.
Ся ходи на истински майстор набутай се още за едно такова реле,щото може и малко и да се позапалиш от това презареждане,нека ти прозвани кабелаците да види за какво иде реч.....И после Фордоврте били дараци и баракуди и......
Поздрави!!!
Това е Ток ни го виждаш ни го пипаш,па ако го пипнеш малееее колко гадно става....
Та по темата.
Както колегите са написали.дефектен регулатор или слаби връзки по трасето.
Това че си купил нов "МагнетМарели" не значи че е истински.
Ся ходи на истински майстор набутай се още за едно такова реле,щото може и малко и да се позапалиш от това презареждане,нека ти прозвани кабелаците да види за какво иде реч.....И после Фордоврте били дараци и баракуди и......
Поздрави!!!
По добре мъртъв,но пич от колкото жив,но педал 

- Didibao
- потребител
- Мнения: 1769
- Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
- Модел на автомобила: Focus ST170
- Местоположение: Перник
- Status: Извън линия
Re: Алтернатора ми качва повече напрежение!!!
По скоро проблем с малък диод в изправителя.
Изпратено от моят LG-D802
Изпратено от моят LG-D802

-
- потребител
- Мнения: 21
- Регистриран: 01 сеп 2014, 17:55
- Модел на автомобила: fiesta
- Местоположение: София/България.
- Status: Извън линия
Re: Алтернатора ми качва повече напрежение!!!
колеги при работещ двигател махнах едната клема минуса и си показваше 14V постоянно нормално ли е
)

- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Алтернатора ми качва повече напрежение!!!
Алтернатора трябва да произвежда 14, до 14,3 някъде, ако не се лъжа. Фактически е 14V е перфектно.
Значи остава да ревизираш връзките към купето.

Значи остава да ревизираш връзките към купето.


Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
- Didibao
- потребител
- Мнения: 1769
- Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
- Модел на автомобила: Focus ST170
- Местоположение: Перник
- Status: Извън линия
Re: Алтернатора ми качва повече напрежение!!!
Никога повече не махай клемите на акумулатора при работеща кола, ако не искаш да страдаш!
Изпратено от моят LG-D802
Изпратено от моят LG-D802

-
- потребител
- Мнения: 21
- Регистриран: 01 сеп 2014, 17:55
- Модел на автомобила: fiesta
- Местоположение: София/България.
- Status: Извън линия
Re: Алтернатора ми качва повече напрежение!!!
Е аз махнах само едната
иначе и баща ми се скара доста ,знам че ако махна двете става лошо, а иначе що сеотнася до проблема мисла да взема от един ескорт мк4 алтернатора
дали ще стане 



-
- Администратор
- Мнения: 2511
- Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
- Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г. - Местоположение: София - Надежда 1
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Алтернатора ми качва повече напрежение!!!
Казаха ти да си провериш връзките на масата към купето, т.е. да зачистиш и затегнеш всички кабели за маса които за закрепени към купето (поне 3 са). Това би трябвало да ти реши проблема
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Алтернатора ми качва повече напрежение!!!
Няма значение дали ще откачиш само едната или двете, нито пък кой полюс ще изключиш. Във всички случаи веригата прекъсва, товара на генератора спада и напрежението отлита до небето. А електронните компоненти са чувствителни към високо напрежение.Ford Fiesta 1990 1.4 написа:Е аз махнах само еднатаиначе и баща ми се скара доста ,знам че ако махна двете става лошо, а иначе що сеотнася до проблема мисла да взема от един ескорт мк4 алтернатора
дали ще стане
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 21
- Регистриран: 01 сеп 2014, 17:55
- Модел на автомобила: fiesta
- Местоположение: София/България.
- Status: Извън линия
Re: Алтернатора ми качва повече напрежение!!!
И нищо да не махам то пак си е до небето 20V или пък като запаля и ако не кача до 4000 оборота.... ми стои на 12V max 13V тия дни като сменяме съединителя ще вида всички кабели
)) ако пак не се оправи нов алтернатор 


- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Алтернатора ми качва повече напрежение!!!
Didibao написа:По скоро проблем с малък диод в изправителя.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- Miri4
- потребител
- Мнения: 367
- Регистриран: 05 май 2009, 20:42
- Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCI 2002 г. 115 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Алтернатора ми качва повече напрежение!!!
И нищо да не махам то пак си е до небето 20V .
Ако напрежението ти наистина се е вдигнало до 20 в.можеш да имаш големи поразии.Включително и да ти гръмне компютъра.За това човек като не разбира / откачането на акомулатора при работещ двигател е недопустимо/, трябва да чете ,да пита ,или най-добре да си ходи при специалист.Дано да съм лош пророк.
Ако напрежението ти наистина се е вдигнало до 20 в.можеш да имаш големи поразии.Включително и да ти гръмне компютъра.За това човек като не разбира / откачането на акомулатора при работещ двигател е недопустимо/, трябва да чете ,да пита ,или най-добре да си ходи при специалист.Дано да съм лош пророк.
-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 13 дек 2014, 09:56
- Модел на автомобила: Focus
- Status: Извън линия
Re: Алтернатора ми качва повече напрежение!!!
Здравейте , колеги за да не пускам нова тема реших да пиша тук , дано колегата няма против. Аз имам сходен проблем . По-скоро два проблема , но мисля , че са свързани. Моят Форд е Фокус 1.6 Zetec. От известно време изчезва скоростомера , когато това се случи колата губи мощност - фаровете светят по-слабо и върна ли газта колата започва да прехълцва сякаш изобщо не стига гориво до инжекциона . Това се случва само като ми изчезне скоростомера. Оборотомера обаче не изчезва.Имало е случай скоростомера да го няма в продължение на километри. Когато се случи за по дълго време светва и чека . Премерих акумулатора - 12,7 волта. Премерих и какво напрежение ми качва генератора- 15.3 волта, което си е доста... Аз също реших , че може би става въпрос за хлабава връзка , но реших да отида на диагностика и се оказа , че не могат да ми видят компютъра. Майсторчето там ми каза , че компютъра управлява генератора и най-вероятно проблема е в компютъра. Но на въпроса сигурен ли е , че е компютъра наистина управлява волтажа не можа да ми отговори, но все пак иска да мери компютъра канал по канал , което ще изиска много време и естествено финанси. Та въпросът ми е - възможно ли е от презареждането да се получава грешка в компютъра и от там да идва цялото това прехълцване . Или пък човека е прав и презареждането и прехълцването да са в следствие на прецакан компютър. И изобщо свързани ли са двата проблема или пък изобщо не съм на прав път. Някой , ако се е сблъсквал с подобен проблем или може да помогне със съвет ще съм много благодарен !
- koinov_bg
- потребител
- Мнения: 975
- Регистриран: 24 дек 2009, 10:39
- Модел на автомобила: Форд Сиера мк1 2.0 115к.с
- Местоположение: София.Люлин
- Status: Извън линия
Re: Алтернатора ми качва повече напрежение!!!
Значи до колкото съм запознат.Алтернатора си има някъв собствен мозък с който като усети по-голяма консумация дига волтажа за зареждане( разликата е малка от около 13.8-14.6),ама чак компютъра на стар "кочник" като наще да реголира напрежението.....Съмнява ме,ама нека Didbao каже той е вещ в тия работи.
По скоро мисля,че при тебе нещо е умазано електрически а компа да се прецака,не е невъзможно,но трябва доста дълго време да караш в режим на презареждане и то в порядък 18-20V.
Ама де да знам мисля логически....
По скоро мисля,че при тебе нещо е умазано електрически а компа да се прецака,не е невъзможно,но трябва доста дълго време да караш в режим на презареждане и то в порядък 18-20V.
Ама де да знам мисля логически....
По добре мъртъв,но пич от колкото жив,но педал 

- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Алтернатора ми качва повече напрежение!!!
Тази разлика определено говори за нарушена връзка между генератора и акумулатора. Само да уточня, тези напрежения едновременно ли са измерени?vimes83 написа:....Премерих акумулатора - 12,7 волта. Премерих и какво напрежение ми качва генератора- 15.3 волта,..
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 13 дек 2014, 09:56
- Модел на автомобила: Focus
- Status: Извън линия
Re: Алтернатора ми качва повече напрежение!!!
Да едновременно . Казаха ми , че имало реле , което управлявало генератора. Само че до колкото знам релето представлява бобина с контакт . То няма как да качва и сваля напрежението.HACKO написа:Тази разлика определено говори за нарушена връзка между генератора и акумулатора. Само да уточня, тези напрежения едновременно ли са измерени?vimes83 написа:....Премерих акумулатора - 12,7 волта. Премерих и какво напрежение ми качва генератора- 15.3 волта,..
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Алтернатора ми качва повече напрежение!!!
Значи започваш да проверяваш всички връзки на акумулатора и генератора със останалата ел. система. Изтегли си и си инсталирай "Autodata" (има я в Замунда), там може да разгледаш схемите за да видиш къде може да бъде проблема.
15.3V говори че генератора работи и се управлява (регулатора му също работи), но няма товар.
12.7V е напрежението на един добре зареден акумулатор, но щом при запален двигател е толкова а на останалата инсталация 15.3V, значи връзката на акумулатора с инсталацията е прекъсната. Вземай уреда и търси до къде е едното и докъде е другото напрежение, там е проблема. Компютър не изгаря толкова лесно, колкото си мислят някои. Фордовете традиционно си имат проблеми с качеството на инсталацията.
15.3V говори че генератора работи и се управлява (регулатора му също работи), но няма товар.
12.7V е напрежението на един добре зареден акумулатор, но щом при запален двигател е толкова а на останалата инсталация 15.3V, значи връзката на акумулатора с инсталацията е прекъсната. Вземай уреда и търси до къде е едното и докъде е другото напрежение, там е проблема. Компютър не изгаря толкова лесно, колкото си мислят някои. Фордовете традиционно си имат проблеми с качеството на инсталацията.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта