Много пуши при палене

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10831
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Много пуши при палене

Мнение от ЯЛТА » 02 мар 2015, 16:05

Ами ей сега пак подсетих зет ми да ги изрови дюзите, че не могъл преди да ги открие къде ги е сложил, и открие ли ги ще ти ги праща.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10831
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Много пуши при палене

Мнение от ЯЛТА » 10 мар 2015, 12:51

Сходен случай след ремонт на електрониката на ГНП :

http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 98#p519798
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
k0kicha91
потребител
потребител
Мнения: 167
Регистриран: 25 окт 2013, 20:29
Модел на автомобила: Ford Focus Mk1 1.8 TDDI
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Много пуши при палене

Мнение от k0kicha91 » 11 мар 2015, 15:01

Днес говорих с Кирил Тодоров (СУПЕРСКАН БЪЛГАРИЯ), който ми прави ремонт и подмяна на авансов механизъм на помпата. Човекът ме убеди напълно, че проблемът не може да е в помпата, както и, че вътрешното налягане и електронното управление също са гледани и тествани и всичко е нормално. При това положение започвам да се навеждам на мисълта, че проблемът е в двигателя и нищо друго. От друга страна пък, до колкото чета из форума и доста други хора имат сходен проблем и това ме съмнява при всички да е от двигателя и специално някъде вътре в двигателя.
[img]http://prikachi.com/images/666/7539666R.jpg[/img]
[br][/br]
[b]Бог на небето - Форд на шосето![/b]

Потребителски аватар
ICO39
потребител
потребител
Мнения: 42
Регистриран: 12 май 2005, 05:12
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 Tddi,2000 г MK1
Форд Фокус МК1 !,6 100 магарета бензин/газ
Местоположение: Павликени
Status: Извън линия

Re: Много пуши при палене

Мнение от ICO39 » 11 мар 2015, 16:45

От помпата е,моята преди да и изгори електрониката,работеше като часовник.След ремонта започна да тресе на ниските обороти.И мен въпросният господин ме убеждаваше че е направил всичко перфектно.А дано,ама надали.Просто не ми се занимаваше с колата повече.Но наистна е много дразнещо това присецване на празен ход на двигателя.
Изображение

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: Много пуши при палене

Мнение от specialista » 11 мар 2015, 18:40

k0kicha91 написа:Днес говорих с Кирил Тодоров (СУПЕРСКАН БЪЛГАРИЯ), който ми прави ремонт и подмяна на авансов механизъм на помпата. Човекът ме убеди напълно, че проблемът не може да е в помпата, както и, че вътрешното налягане и електронното управление също са гледани и тествани и всичко е нормално. При това положение започвам да се навеждам на мисълта, че проблемът е в двигателя и нищо друго. От друга страна пък, до колкото чета из форума и доста други хора имат сходен проблем и това ме съмнява при всички да е от двигателя и специално някъде вътре в двигателя.

Знаеш какво мога да направя.Отново една десекция и да си играя със аванса.Ако не се повлияе от там промяна на положението на колелото и се молим да не набие грешка грешен аванс и да не влиза в аварийка! Няма друг начин.Лошото е че тази помпа нямам софтуер да я правя на моя стенд.А по симптоми е назад центровката,по белези за зацепване е на място.Ще има отново :twisted:
Нека се стопли и някой ден като идваш ще си поиграем.
Поздрави!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10831
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Много пуши при палене

Мнение от ЯЛТА » 11 мар 2015, 19:35

Жоре, дай направо рационализация със ГНП от Мондео МК-2....................
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
k0kicha91
потребител
потребител
Мнения: 167
Регистриран: 25 окт 2013, 20:29
Модел на автомобила: Ford Focus Mk1 1.8 TDDI
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Много пуши при палене

Мнение от k0kicha91 » 11 мар 2015, 20:17

ICO39 написа:От помпата е,моята преди да и изгори електрониката,работеше като часовник.След ремонта започна да тресе на ниските обороти.И мен въпросният господин ме убеждаваше че е направил всичко перфектно.А дано,ама надали.Просто не ми се занимаваше с колата повече.Но наистна е много дразнещо това присецване на празен ход на двигателя.
При мен вече тресенето го няма. Единственото, което се чува при студен двигател е от време на време леко, като бълбукане в работата на двигателя. И разбира се най-дразнещото - пушене.
specialista написа: Знаеш какво мога да направя.Отново една десекция и да си играя със аванса.Ако не се повлияе от там промяна на положението на колелото и се молим да не набие грешка грешен аванс и да не влиза в аварийка! Няма друг начин.Лошото е че тази помпа нямам софтуер да я правя на моя стенд.А по симптоми е назад центровката,по белези за зацепване е на място.Ще има отново :twisted:
Нека се стопли и някой ден като идваш ще си поиграем.
Поздрави!
Относно десекцията и аванса за мен не е никакъв проблем да се направи, но се притеснявам да не се получи пак същият ефект с аварийния режим. Кирил Тодоров иска да види и живи данни с данни за аванса на помпата, за да ми даде крайно заключение и в началото на другият месец мисля да оставя колата в сервиз.

Поздрави!
[img]http://prikachi.com/images/666/7539666R.jpg[/img]
[br][/br]
[b]Бог на небето - Форд на шосето![/b]

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: Много пуши при палене

Мнение от specialista » 11 мар 2015, 23:02

Това със живите данни го говоря вече незнам от кога!
Това ще даде в крайна сметка яснота какво се случва.
Незнам за какъв сервиз говориш,аз само ще помогна като споделя че
досега съм пробвал с четири различни диагностики и няма в менюто
живи данни за аванса.Имам потвърждението че и КТС също няма!
Така че остава да се разбере оригиналът в МП имали тази опция.
Ако не има още един начин.Има едни специални пиезощипки
и с тяхна помощ и мотортестер със стробоскоп може да се види действителния момент на впръскване.
От опита който имам смея да твърдя че има някакъв проблем във налягането на помпата.
Ако е грешна статичната центровка колата или няма да запали или ще е много трудно стартирането.
А колата пали и от там се почва пушенето докато не загрее.
Повече няма какво да кажа по темата.обсъждали сме го много,така че ти е ясно какво да търсиш там
където си решил да отидеш.Още нещо там където ще ходиш задължително да направят лог файл
на искан и действителен аванс в различните температурни режими.
На студено когато го има проблема и на топло когато го няма!Това е единственото доказателство че има проблем в помпата.
Успех!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

Потребителски аватар
ICO39
потребител
потребител
Мнения: 42
Регистриран: 12 май 2005, 05:12
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 Tddi,2000 г MK1
Форд Фокус МК1 !,6 100 магарета бензин/газ
Местоположение: Павликени
Status: Извън линия

Re: Много пуши при палене

Мнение от ICO39 » 12 мар 2015, 16:53

Аз мисля да се запозная със "Специалиста",нека само се постопли малко,и без това никога не съм ходил в Ямбол.
Изображение

xStYl3
потребител
потребител
Мнения: 2
Регистриран: 22 май 2016, 19:07
Местоположение: Samatan
Status: Извън линия

Re: Много пуши при палене

Мнение от xStYl3 » 28 май 2016, 16:50

И аз имам същия проблем. Колата пуши много но само при първото палене за дена ( да речем сутрин ). Дима е синьо сив с мирис на нафта. Пушенето е в продължение на 2 - 3 минути и после всичко се оправя. Но в тея 2 - 3 минути на колата и е трудно да поддържа едни определени обороти и са променливи от порядъка м/у 900 и 1300об/мин. Ако някой има идея от какво може да е моля да сподели да знам към какво да се насоча първо. Говорим за Форд Мондео 2.0 ТДЦИ 115 коня 2006г. Благодаря

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10831
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Много пуши при палене

Мнение от ЯЛТА » 28 май 2016, 17:53

ICO39 написа:Аз мисля да се запозная със "Специалиста"
Първо се консултирай с него по телефона, защото той вече се занимава единствено с горивните елементи,-дюзи, ГНП. Просто няма условия-гараж за да се занимава с монтаж/демонтаж на ангренажи, глави и тн.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
ICO39
потребител
потребител
Мнения: 42
Регистриран: 12 май 2005, 05:12
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 Tddi,2000 г MK1
Форд Фокус МК1 !,6 100 магарета бензин/газ
Местоположение: Павликени
Status: Извън линия

Re: Много пуши при палене

Мнение от ICO39 » 29 май 2016, 21:58

Колата ми я оправиха в Търново,Момчето което я прави каза че е донастроил някакъв датчик,който е в помпата вързан за някакъв лентов кабел.От него компа не можел да си сметне количеството гориво,и за това се получавало тава претрисане.Сега колата е като часовник,и нямам черно по ауспуха както преди.Разхода ми спадна обаче с много малко,то и кракът ми понатежава. smileys-car
Изображение

a4o73
потребител
потребител
Мнения: 2
Регистриран: 16 сеп 2011, 20:36
Модел на автомобила: eskort,,мондео мк3,2001г
Местоположение: велико търново
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Много пуши при палене

Мнение от a4o73 » 20 юни 2016, 21:51

ICO39 написа:Колата ми я оправиха в Търново,Момчето което я прави каза че е донастроил някакъв датчик,който е в помпата вързан за някакъв лентов кабел.От него компа не можел да си сметне количеството гориво,и за това се получавало тава претрисане.Сега колата е като часовник,и нямам черно по ауспуха както преди.Разхода ми спадна обаче с много малко,то и кракът ми понатежава. smileys-car
колега и аз имам проблема с пушенето,може ли да кажеш каде в ТЪРНОВО СЕ НАМИРА СЕРВИЗА

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: Много пуши при палене

Мнение от specialista » 20 юни 2016, 22:44

a4o73 написа:
ICO39 написа:Колата ми я оправиха в Търново,Момчето което я прави каза че е донастроил някакъв датчик,който е в помпата вързан за някакъв лентов кабел.От него компа не можел да си сметне количеството гориво,и за това се получавало тава претрисане.Сега колата е като часовник,и нямам черно по ауспуха както преди.Разхода ми спадна обаче с много малко,то и кракът ми понатежава. smileys-car
колега и аз имам проблема с пушенето,може ли да кажеш каде в ТЪРНОВО СЕ НАМИРА СЕРВИЗА
В профила ти пише че си с Ескорт.
Ако е така проблема ще е друг!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

Потребителски аватар
ICO39
потребител
потребител
Мнения: 42
Регистриран: 12 май 2005, 05:12
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 Tddi,2000 г MK1
Форд Фокус МК1 !,6 100 магарета бензин/газ
Местоположение: Павликени
Status: Извън линия

Re: Много пуши при палене

Мнение от ICO39 » 20 юни 2016, 23:41

a4o73 написа:колега и аз имам проблема с пушенето,може ли да кажеш каде в ТЪРНОВО СЕ НАМИРА СЕРВИЗА
Ако си от Търново,сервиза се намира след "Телферния завод",по посока Леденик,срещу бившият "Вакумтерм".Търси Николай.Имай в пред вид че стенда му е само за по новите тъй наречени комънрейли,с нашите тдди много не му се занимава,особено с помпите защото няма стенд за тях.Но все пак иди, поприказвайте може и да ти помогне.Но наистина ако си с дизелов ескорт,то двигателят ти е с по друг вид помпа.
Изображение

a4o73
потребител
потребител
Мнения: 2
Регистриран: 16 сеп 2011, 20:36
Модел на автомобила: eskort,,мондео мк3,2001г
Местоположение: велико търново
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Много пуши при палене

Мнение от a4o73 » 22 юни 2016, 21:11

ICO39 написа:
a4o73 написа:колега и аз имам проблема с пушенето,може ли да кажеш каде в ТЪРНОВО СЕ НАМИРА СЕРВИЗА
Ако си от Търново,сервиза се намира след "Телферния завод",по посока Леденик,срещу бившият "Вакумтерм".Търси Николай.Имай в пред вид че стенда му е само за по новите тъй наречени комънрейли,с нашите тдди много не му се занимава,особено с помпите защото няма стенд за тях.Но все пак иди, поприказвайте може и да ти помогне.Но наистина ако си с дизелов ескорт,то двигателят ти е с по друг вид помпа.

благодаря за информацията,вече съм с мондео МК3 2000 кубика тдди,след смяна на duzite пушенето намаля значително,може би на 80-90 процента.след палене студен двигател,пуши 3-4 секунди,но тресенето остана.След като позагрее всичко се оправя.само да добавя 4е преди смяната на дузите като запалех сутрин пушеше страшно,в продалжение поне на 5 минути,и тресе двигатела

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: Много пуши при палене

Мнение от specialista » 22 юни 2016, 22:16

Лошото е че никой не иска да сменя разпръсквачи!
Всеки си мисли че те трябва да работят вечно!
Е не става така.
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

alekzandar
потребител
потребител
Мнения: 26
Регистриран: 25 яну 2015, 08:00
Модел на автомобила: ford c max 2.00 TDCI 136
Status: Извън линия

Re: Много пуши при палене

Мнение от alekzandar » 27 ное 2016, 17:31

Здравейте колеги и при мен пушека дойде .Колата ми е форд фокус Ц макс2.00 136к.с.2005г.От по миналата седмица пуши докато не загрее.Тъй като от мото пфое бяха категоришни че като ми сменят дюзите колата щяла да се оправи ,но ми искаха по около 700 лв.на дюза,се насочих към София Дизел Център.Там ми смениха 4- те разпръсквача почистиха ги и са като нови,дадъх им и помпата и тя е перфектна.Колата продължава да пуши и да притриса докато е студена .Утре ще ходя да ми проверят и погревните свещи.

roko007
потребител
потребител
Мнения: 35
Регистриран: 30 дек 2012, 16:10
Модел на автомобила: Ford focus-C max 2.0-136
Местоположение: pleven
Status: Извън линия

Re: Много пуши при палене

Мнение от roko007 » 02 дек 2016, 15:28

Пиши ако я оправиш че и моята е същата със същия проблем.И при мен всичко е наред ама сутрн пуши много докато е студена.Незнам дали има връзка но гледам че в маркучите за нафта се появява въздух,незнам и аз какво да правя.

pemopro
потребител
потребител
Мнения: 3
Регистриран: 19 сеп 2016, 23:20
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Re: Много пуши при палене

Мнение от pemopro » 03 дек 2016, 09:26

И мойта бракма много пуши при палене... оказаха се 2-3 неработещи свещи, а докато ги сменим си изгасна на пътя и спря да пуши при палене.. щото спря и да пали.. :(

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта