Тест драйв 16-ти Национален Събор

Фордовки, скари, бири, манaстири и малко offroad.
Потребителски аватар
Major_Koenig
Администратор
Администратор
Мнения: 955
Регистриран: 20 дек 2008, 23:52
Модел на автомобила: Focus 1.6L Zetec-S/Duratec EFI (100PS); Ghia; Facelift; 2002
Mondeo Duratec HE 2.0 PFI (145PS);Titanium pre Facelift; Tango (Metallic)
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Тест драйв 16-ти Национален Събор

Мнение от Major_Koenig » 19 юни 2018, 02:18

По време на 16-тият Национален събор на Клуб Форд България за тест драйв ще бъде наличен следният автомобил:
maxresdefault.jpg
Ford Mondeo Hybrid-4.jpg
Ford Mondeo Hybrid

Новото Mondeo разполага с най-широката и модерна гама двигатели в 24-годишната си
история и осигурява изключително богат избор за клиентите в Европа.
За първи път на Стария континент се предлага хибридно Mondeo. Гамата се допълва от
усъвършенствания 2.0-литров дизелов TDCi двигател с 210 к.с., както и от версията с 5-
кратния световен двигател на годината 1.0 EcoBoost – първият 1.0-литров бензинов
двигател в сегмента. С добавянето на Vignale към гамата, Mondeo отваря предлагането към
нов кръг от клиенти, които търсят премиум автомобил на разумна цена.
Интелигентната 4х4 на Mondeo система осигурява отлично сцепление, динамика и
управление във всякакви условия.

Mondeo Hybrid

Новото Mondeo Hybrid е първият хибридно-електрически автомобил, произвеждан от Ford
Европа. Наличен във версия седан, хибридът се произвежда редом с бензиновите и
дизелови версии на Mondeo във високотехнологичния завод на Ford във Валенсия,
Испания.
Както и Fusion Hybrid в САЩ, европейското Mondeo Hybrid използва трето поколение
бензиново-електрическа хибридна система на Ford, която осигурява ефективността и
рафираността на електрическия двигател, запазвайки пробега и свободата на
традиционните двигатели с вътрешно горене.
Първото в историята хибридно Mondeo комбинира специално разработен 2.0-литров
бензинов двигател и електрически мотор с 1.4 кВтч литиево-йонна батерия за подобрени
икономичност и СО 2 емисии.
Хибридното Mondeo е с пробег до 135 км/ч в електрически режим, а съчетанието между
2.0-литровия бензинов двигател, работещ по цикъла на Аткинсън и електрическото
задвижване осигурява 187 к.с., 4.2 л/100 км разход на гориво и 99 г/км СО 2 емисии.
В хибридната система са използвани два електрически мотора – единият помага на
бензиновия двигател в задвижването на колелата, а другият позволява регенеративно
зареждане на 1.4 кВтч литиево-йонна батерия, разположена зад задните седалки.
Хибридният Ford Mondeo e в България на атрактивната цена от 56 050 лв. с ДДС – сходна с
2.0-литровия TDCi двигател, 150 к.с. и автоматична Powershift скоростна кутия.
Условия за тест драйв:
1. Валидна шофьорска книжка към датата на събора;
2. След края на теста да бъде публикувано кратко ревю с впечатления за автомобила в тази тема или на фейсбук страницата ни.
Изображение

Потребителски аватар
Яким
потребител
потребител
Мнения: 1217
Регистриран: 19 ное 2009, 14:31
Модел на автомобила: Focus MK1 facelift 1.8 `04г. Tdci . 100к.с (триврат)
Местоположение: гр. София - Люлин
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Тест драйв 16-ти Национален Събор

Мнение от Яким » 10 юли 2018, 16:28

Eто и моите скромни впечатления от тестдрйава на новия Мондео хибрид:
Първото впечатление разбира се е от дизайна и като външност и като интериор - изключително красива машина.
Много удобно се чувствах зад волана - не усетих нещо което да ми създава дискомфорт.
Това е невероятно тих автомобил - когато подаваш газ леко не се чува абсолютно нищо а при силно натискане на педала за газта има едно леко мъркане колкото да подсети че под капака се крие тигър.
Може да се кара много плавно и спокойно а когато искам да ускоря - ускорява доста бъзро за габаритите и теглото си и за моя стил на шофиране. Свикнал съм да карам по малък автомобил и леко се притеснявах но след първите 30 секунди от управлението - всичките ми притеснения просто бяха забравени. Учудващо лесно се управлява за автомобил с подобни габарити. С екстрите не се запознах, въпреки че видимо ги имаше в ИЗОБИЛИЕ, защото трябваше да отделя доста време, което предпочетох да вложа в усещането на колата по пътя, а и други колеги трябваше да имат шанса да тестват колата.
И ако трябва да обобщя с едно изречение впечатленията си от автомобила - това е:
Страхотен автомобил и като визия и като пътно поведение!
Благодаря за шанса да го тествам на организаторите на събора и на Мото Пфое, които ни предоставиха автомобила! _friends_

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13096
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Тест драйв 16-ти Национален Събор

Мнение от HACKO » 10 юли 2018, 18:14

Аз този път на практика не можах да тествам автомобила, заради организационни ангажименти. Въпреки това, успях да покарам Мондеото около 5мин и по-малко от километър. За краткото време впечатленията ми са позитивни, за градска употреба колата може спокойно да се кара в рамките на разрешената скорост само на ток или с краткотрайни включвания на бензиновия мотор при ускорение, при това при движение с около 40 и рязко натискане на педала много бързо достига 90 Км/ч. За интериора и глезотиите, не мога да кажа нищо, просто нямах време да ги разгледам, но нищо не ми се наби в очите, явно всяко нещо си е на мястото, не като дисплея на Фиеста и Фокус, който просто се набива в очите от пръв поглед. Минус е малкия и повече неудобен багажник заради батерията и най-вече, че не се предвижда Комби.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
DigiPro
потребител
потребител
Мнения: 4336
Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3
Местоположение: Велико Търново
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Тест драйв 16-ти Национален Събор

Мнение от DigiPro » 10 юли 2018, 20:43

Въпреки краткия тест - около 4-5км, общото ми впечатление от колата е много добро. Стабилно и добро пътно поведение. Обезшумяването на купето е много добро. Потеглянето и маневрирането при ниска скорост е много плавно и прецизно. Нямах възможност да пробвам множеството екстри, които имаше колата. Единственият за мен недостатък е, че при влизане и излизане трябва да си навеждам главата, за да не я ударя в тавана.

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10831
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Тест драйв 16-ти Национален Събор

Мнение от ЯЛТА » 10 юли 2018, 21:53

Имах честта да получа и придвижа Ford Kuga Vignale до Ловеч и обратно.
Много добра машина 4х4, със 2000 куб. дизел мотор 180 к.с. и 340 Nm. с автоматична 6 степенна скоростна кутия. Салона е перфектен с кожа, има всички екстри, люк на покрива със защитна мрежа + защитен люк против слънчевото греене през основния който е леко затъмнен. Има възможност и за ръчно превключване на предавките отляво понижаващи, отдясно повишаващи, естествено и режим спорт, който осигурява превключване на предавките при по високи обороти на двигателя. Капака на багажника е с електрическо задвижване и за отваряне, и за затваряне + датчик под задната броня в дясно за отваряне с размахване на крак. Чистачките са автоматични със сензор и се адаптират съобразно силата на дъжда. Има адаптивно окачване, по скоро асистент в завоите при по висока скорост забавя оборотите на вътрешните на завоя колела, но любител естествено няма да усети това поведение. Отрупан е със сензори за паркиране от всички страни, сензори за дистанция от предния автомобил, която може да се регулира според предпочитанията на шофьора. Медията е много добра, има си всички екстри и тя, навигацията се ползува лесно дори за човек като мен който не знае английски, за жалост не успях да намеря Българско меню- нямах кой знае колко време за разучаване поради ангажиментите в организацията на събора на място. Климатроника работи перфектно и не се усеща да товари двигателя. За около 10 секунди и вече сме със 100 км/ч. и спокойно си ускорява и до 200 км/ч. , повече не съм пробвал поради силен дъжд на магистрала Хемус съпровождал ме в продължение на 20 км. преди София. Шофьорската седалка има всевъзможни корекции + 3 позиции за памет. Чудно ми е само защо няма амортисьор на предния капак, а се подпира при отворено положение със щека, това за мен е пропуск на конструктора. За 73 000лв. си струва човек да притежава автомобила.
Изображение

За Ford Mondeo Hybrid въобще не ми остана време за тест, всъщност можеше на тъмно и на дъжд да го управлявам, но за мен това нямаше да бъде тест, а само возене.
Последна промяна от ЯЛТА на 11 юли 2018, 10:52, променено общо 1 път.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
synthez 3D
Потребител
Потребител
Мнения: 1745
Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008,
Местоположение: Г.Оряховица
Status: Извън линия

Re: Тест драйв 16-ти Национален Събор

Мнение от synthez 3D » 11 юли 2018, 08:39

Преди известно време имах честта да тествам Мондео Хибрид и още тогава останах с прекрасни впечатления. Повторния тест затвърди положителната оценка и дори я надмина. Може би защото вторият тест беше в градска среда, където според мен е силата на хибридните автомобили. Понеже съм привърженик на тихите и комфортни автомобили, Мондео хибрид е точно това, което най-много харесвам, тишина, комфорт и в същото време изобилие от мощност. Усещането да няма никакъв звук, когато потегля е направо невероятно. Тази лекота на движение те кара да загубиш представа за габарити и маса и ти се струва, че караш един доста по-лек и по-малък автомобил. Все пак размерът има значение и като привърженик на средния клас автомобили, много бих се радвал, да видя тази технология и при Фокус, който би станал много атрактивен за покупка, ако се появи такава версия.
Mondeo1.jpg
mondeo2.jpg
mondeo3.jpg
Изображение

ivo_63
Потребител
Потребител
Мнения: 1260
Регистриран: 07 авг 2007, 10:35
Модел на автомобила: ford mondeo MK1 1.8 TD ex
ford focus 2 1.6 tdci 2007
Местоположение: ruse
Status: Извън линия

Re: Тест драйв 16-ти Национален Събор

Мнение от ivo_63 » 11 юли 2018, 19:40

Аз тествах също Куга, за хибрида се разсеях :D , Васко / Ялта/ , доста добре е описал глезотиите в автомобила , но аз за разлика от него го карах няколко километра по индустриална "улица" за късмет без дупки. Перфектен автомобил , набира здраво автомата със залепване към облегалката при ускоряване. С 80 - 100 без клатене по сравнителна тясната и непредразполагаща за скорост улица, без "изнасяне навън" от центробежните сили в острите завои , без да се усетя за нула време бях със 80 + км. Скоростта не се усеща, много еластичен и тих мотор , таблото ергономично, дисплея достатъчно голям / направо като портативен тв от комунизма/, удобни седалки, много приятни - тихи и нетрапчиви звуци от борда / на фокуса като ми заквичат алармите за коланите примерно , направо побеснявам ! /. Спирачките много яки , за което се извинявам на моите придружители !!! За тая пара , бих казал , че е супер !!!

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13096
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Тест драйв 16-ти Национален Събор

Мнение от HACKO » 11 юли 2018, 21:43

ivo_63 написа:
11 юли 2018, 19:40
.....
Защото не си се качвал на "Ейдж", после няма да искаш да се качиш на Куга! _friends_
Нищо лично, но душата ми остана в Ейдж още на теста в Чифлик а във Велинград се настани да живее там за постоянно.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
Яким
потребител
потребител
Мнения: 1217
Регистриран: 19 ное 2009, 14:31
Модел на автомобила: Focus MK1 facelift 1.8 `04г. Tdci . 100к.с (триврат)
Местоположение: гр. София - Люлин
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Тест драйв 16-ти Национален Събор

Мнение от Яким » 12 юли 2018, 09:50

HACKO написа:
11 юли 2018, 21:43
ivo_63 написа:
11 юли 2018, 19:40
.....
Защото не си се качвал на "Ейдж", после няма да искаш да се качиш на Куга! _friends_
Нищо лично, но душата ми остана в Ейдж още на теста в Чифлик а във Велинград се настани да живее там за постоянно.
Напълно споделям мнението ти, Наско, и аз не исках да карам Кугата след Еджа. Но това че "Ейдж"-а е върховен, не значи, че Кугата не е страхотен автомобил, особено с това ниво на оборудване. Просто са различен клас и това е нормално.

Потребителски аватар
fordmaniac
Потребител
Потребител
Мнения: 1609
Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
Модел на автомобила: Ford Escort
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Тест драйв 16-ти Национален Събор

Мнение от fordmaniac » 12 юли 2018, 18:58

Благодарение на Мото Пфое и на ръководството на клуба имах удоволствието да се докосна до хибридното Мондео.
По силата на задълженията ми на събора имах възможността да го карам няколко пъти.
Хибридната технология е дала на Мондео ново виждане за комфорт. Тишина при " палене " , необичайно тихо при потегляне. Прехода от ерата на електричеството към задвижване с бензин се случва плавно, но е подкрепено с нужната настойчивост. При сериозно настъпване се задейства пълната системна мощност и ускорението става сериозно. Има доста настройки за задвижването, с които може да се реализира икономия и екологичност. Пробвано до към 50 км/ч върви на автопилот само на ток. Двигателя работи на средни режими около макс въртящ момент, което е предпоставка за най-малък циклов разход на бензин. А от там идва и сериозната икономичност. Комбинирано с вариаторната кутия се получава винаги оптимален режим за ДВГ - то и подпомагано от електрика, когато се налага, за да не излиза икономичния вариант на работа. Батериите изяждат малко багажник.
Във вторник дойде мой приятел с Лексус 400h и го покарах за сравнение. Като изключим разликата в класовете, Мондеото има много добре настроена хибридна система за задвижване.
Пак по силата на задълженията се повозих на Куга-та. Стори ми се малко тромава на нормален режим на трансмисията, но на спорт вече нещата са добре.
Поздрави.

Отговори

Върни се в “СРЕЩИ НА КЛУБА”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта