Мнения, отзиви и снимки от общото събрание в Рибарица - 30.03.2019

Фордовки, скари, бири, манaстири и малко offroad.
Потребителски аватар
peterdi_bg
потребител
потребител
Мнения: 2076
Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
Модел на автомобила: n/a
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнения, отзиви и снимки от общото събрание в Рибарица - 30.03.2019

Мнение от peterdi_bg » 01 апр 2019, 10:27

Здравейте,

предлагам тук всеки да напише своите коментари за проведената среща - условията в Рибарица, впечатления от тест драйв колите, както и всеки който е снимал може да качва снимките тук.

Като пълен лаик на тема модерни автомобили си позволявам да открия темата за колите дадени от МП и по-специално за червения фокус - другия просто не съм го карал. Тествах колата в режим свободно каране и в режим круиз контрол без промяна на каквито и да било настройки на круиз контрола, и според мен проблемите са сериозни. Първо - в свободен режим има предупреждения когато превишавам скоростта (ОК), но при круиз контрол дори в изчакващ режим тази система за предупреждаване не сработва. Второ - за т.нар. intelligent speed limiter с който круиз контролът се регулира сам по ограниченията на скоростта. За мен изобщо не е оправдано в зоната на излизане от населено място колата без предупреждение рязко да ускорява от 40 или 50 до 95 км/ч независимо дали пътят го позволява. Не само че не е комфортно, а е даже опасно. Би трябвало най-малкото на екрана да се подаде 2-3 секунди предупреждение, защото разликата в двете скорости не е малка, а ускорението става много бързо. Проблемът се подхранва и от базата данни, с които колата работи - когато не са съобразили ограничението в дадения участък с пътната обстановка, да не говорим че у нас по принцип има лошо маркирани селищни образувания и опасни завои. В този смисъл системата intelligent speed limiter за по-малките пътища в България носи сериозен риск.

Поздрави
ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10831
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Мнения, отзиви и снимки от общото събрание в Рибарица - 30.03.2019

Мнение от ЯЛТА » 01 апр 2019, 16:21

DSCN0541.JPG
DSCN0518.JPG
DSCN0519.JPG
DSCN0522.JPG
DSCN0545.JPG
DSCN0552.JPG
DSCN0554.JPG
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
Major_Koenig
Администратор
Администратор
Мнения: 955
Регистриран: 20 дек 2008, 23:52
Модел на автомобила: Focus 1.6L Zetec-S/Duratec EFI (100PS); Ghia; Facelift; 2002
Mondeo Duratec HE 2.0 PFI (145PS);Titanium pre Facelift; Tango (Metallic)
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Мнения, отзиви и снимки от общото събрание в Рибарица - 30.03.2019

Мнение от Major_Koenig » 01 апр 2019, 23:26

След тестовете едно нещо е ясно дизел автомат не е моята кола :lol:
Сега малко по-сериозно :P имах възможността да навъртя доста километри на червното фокусче, което е с ниво на оборудване титаниум с дизелов агрегат от 1,5 литра и 120 к.с. с автоматична скоростна кутия с 8 предавки и като цяло останах с положителни впечатления.
Може най-положителното от всички е, че най-накрая имаме приличен автоматик като настройки и работни режими :P При всички тествани от мен до сега автомобили с автомат представянето на автомобила досега винаги е било незадоволително поради ненавременната или пък изцяло ненужна постоянна смяна на предавките от страна на скоростната кутия, тук това вече не е така и форд вървят в правилна посока с тази скоростна кутия от към настройките на нейнтата работа(с нетърпение чакам да се появи новият Ейдж с 10 степенният автомат :lol: ).
Автомобила е приятен за умерено каране, удобен по-дълги преходи не само за водача, но и за пасажерите. Използваните материали за купето са значително по-висок клас, спрямо флагмана Мондео, което направи си е изненада за мен, но боднатата централна конзола както при фиеста и екоспорт продължава да ме изумява и да се чудя, защо подяволите не го напавиха да се прибира поне :shock:
Поради смяната на типа окачване и преминаването на цял заден мост съм леко изненадан от това техническо решение на форд с оглед на перфектното пътно поведение на фокусите до сега. типично за това окачване при сериозно влизане в завой може да се осети склонноста към поднасяне на задницата. ускорението на дизеловото двигателче не е нещо кой знае колко космическо, но пък е доста прилично като време на прибиране го изпънах до прилично високи скорости и добре се справяше с ускорението в различните режими или пък от място, така че би позволил едно малко по-бързо изпреварване, но както казах не е кой знае какво. Също така съм доста впечатлен от шумоизолацията на купето и високото ниво, на което е изпълнена.
Понеже неможе висчко да е по-мед и масло да си кажа и забележките :lol: Както колегата Петър отбеляза работата на интелигентният адаптивен автопилот е направо кошмарно безумна, че чак влудяваща. Системата за следене на пътните знаци и постоянната автоматична промяна на скоростта е способна да докара човек до лудост, но най-лошото е, че е сериозна предпоставка за ПТП. Според мен тук инженерите на софтуерното ниво малко не са доуценили и лесната работа с различните бордови менюта чак след 48 часа успях да открия от къде аджеба може да се променят тези безумни настройки или пък директно да се премине към стандартен круиз контрол. Доста сериозно трябва да се помисли за усленяване и по-бързо настройване на исканите режими в режим на автопилот и за изключването или наличието на даден асистент. Изключително неприятно е и усещането при ускорение на студен мотор и това буботене и тренесе на двигателя докато загрее.

Имах възможността да тествам и белият звяр от варинта ST Line с трицилиндров 1,5л мотор със 160 /май беше не съм сигурен/ и ръчна скоростна кутия.Интериорно като цяло е доста сходен с титаниума, така че няма какво повече да се добави или каже, но технически са направо два различни автомобила. Взех колата настроена на спортен режим на окачването и така и не го промених по-съвет на фордманияка /повече защо в неговите коментари/ и като цяло влизането в завойте е интересно преживяване с този автомобил, но при високи скоростни и неравности по-терена се усеща една несигурност в пътното поведение. Комбинацията на мотора и скоростната кутия е доста приятна за каране и дава един доста добър диапазон за ускорение в зависимост от моментната ситуация, но определено си му липсва един цилиндър на мотора. Спирачките на автомобила са отвратително резки при ниски скорости и несвикнал с тях /дами извинявам се отново за рязкото спиране/. Като цяло съм определено впечатлен от новият фокус, а от двата автомобила определено повече ми допада ST Line.
Изображение

Потребителски аватар
pepy1
Модератор
Модератор
Мнения: 4777
Регистриран: 18 май 2005, 22:38
Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел
Местоположение: шоп от Младост-4
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Мнения, отзиви и снимки от общото събрание в Рибарица - 30.03.2019

Мнение от pepy1 » 02 апр 2019, 00:08

Аз да питам, като е разпуснат стария ОС, има ли избран нов?
времето е като парите-никога не стига

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10831
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Мнения, отзиви и снимки от общото събрание в Рибарица - 30.03.2019

Мнение от ЯЛТА » 02 апр 2019, 00:40

pepy1 написа:
02 апр 2019, 00:08
Аз да питам, като е разпуснат стария ОС, има ли избран нов?
Ето го новият управителен съвет.
DSCN0554.JPG
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

freeway
потребител
потребител
Мнения: 536
Регистриран: 26 дек 2016, 23:08
Местоположение: sofia
Status: Извън линия

Re: Мнения, отзиви и снимки от общото събрание в Рибарица - 30.03.2019

Мнение от freeway » 02 апр 2019, 20:38

А какво точно се е провело-общо събрание и тест драйв или тест драйв с малко общо събрание...?

Потребителски аватар
fordmaniac
Потребител
Потребител
Мнения: 1609
Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
Модел на автомобила: Ford Escort
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Мнения, отзиви и снимки от общото събрание в Рибарица - 30.03.2019

Мнение от fordmaniac » 02 апр 2019, 20:55

Здравейте.
Направихме си едно приятно събиране и които не дойдоха, могат да съжаляват!
Благодарение на Мото Пфое имахме шанса да сме сред първите тествали новият модел Фокус.

Първо общото за двата автомобила. Позиция на седене, ергономия и пространство са на висота! Оня щръкна таблет там явно е мода. Както и хилядо двеста и ... функции и менюта, неизбежни при съвременни натъпкани с електроника коли. Но пък копчета и врътки са на очакваното място и не е нужно замисляне и търсене. Реакцията на кормилното управление е безупречна. Най-накрая има копче за изключване на ESP.

Дразнещо за мен е външният дизайн, все едно гледам Мазда 3, малко загуби индивидуалност. А ръчната са я направили електрическа. Спирачките са малко леки та чак прекалено, трудо се дозират, с перце се задейсват и айде всички да висят по коланите :D , все едно карах Ситроен :?:

Червеното дизелче ко покарах с недоверие, но сгреших. Двигателят има смекчена характеристика, но автоматика е просто прекрасен!!! В автоматичен режим точно следва желанието на шофьора. Не съм сигурен дали е с адаптивна функция, но превключването е повече от адекватно. Мотора е винаги в подходящи обороти за динамика или икономичност. Пък и са цели 8 сближени предавки, особено 1,2 и 3 , и 7,8 . При ръчен режим няма замисляне или каквото и да е, с което да дразни водача, изпълнява безупречно!
Задният мост с цяла греда ' П ' образен не дава легендарното пътно поведение на Фокус, в бързи завои и при по резки маневри се усеща презавиване и поднасяне.

Беличкият ST-Line е по - интересен. Режимите Нормал , Еко и Спорт са с очаквано поведение. Първият е ясен, при Еко става леко тромав и удобен в навалици и задръствания, Спорт е приятно пъргав. Предавателната кутия е страхотна, ама тя си е Форд!!! Превключване, разпределение на предавателните числа, всичко е прекрасно. Пътно поведение много добро, но някъде с уклон към комфорта се получава това дето каза:
Major_Koenig написа:
01 апр 2019, 23:26
но при високи скоростни и неравности по-терена се усеща една несигурност в пътното поведение.
. Но пак е вълнуващо!
Сега за мотора. Не знам каква ще е файдата от откраднатият цилиндър от към намалено триене, икономичност и екологичност, ама след този https://clubford.org/forum/viewtopic.ph ... 82#p552201 4 ( четири ) цилиндров Екобуст, тоз новия 3 ( три ) цилиндров не върви така, че да кажеш УУУУаау. Двигателят е много рафиниран и вибрации сходни с първите 1.0 и звук като тях няма. Звучи и работи много приятно, много плавно се включва турбото, но не с тази тяга и това озверяване на четири цилиндровия.
Това от мен. Поздрави.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13096
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Мнения, отзиви и снимки от общото събрание в Рибарица - 30.03.2019

Мнение от HACKO » 03 апр 2019, 07:27

freeway написа:
02 апр 2019, 20:38
А какво точно се е провело-общо събрание и тест драйв или тест драйв с малко общо събрание...?
https://clubford.org/forum/viewtopic.php?f=1&t=78660
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
Dani_Barabani
потребител
потребител
Мнения: 2619
Регистриран: 15 яну 2009, 17:47
Модел на автомобила: Ford Fusion 1.4 TDCi, 2010 юни
Местоположение: София, ж.к.Хаджи Димитър / ж.к.Бъкстон
Status: Извън линия

Re: Мнения, отзиви и снимки от общото събрание в Рибарица - 30.03.2019

Мнение от Dani_Barabani » 03 апр 2019, 14:27

Обещах да проверя: Председател на клуб Волво, все още е Явор Янков, който обаче е в Англия от доста време. Аз контактувам с бивш председател на клуба - Кирил Киров, който ми сподели "За обща среща няма проблем, стига да съвпада с нашата - всяка последна неделя от месеца." (Става дума за София - пред НИМ,от 12.00 часа). За Април това не важи, понеже имат организирана колона по повод 92 години от пускането на първото Волво... Възможност за първа за сезона среща 26 Май.
Изображение
Изображение Изображение

Потребителски аватар
svetlio
Потребител
Потребител
Мнения: 92
Регистриран: 18 май 2007, 19:38
Модел на автомобила: FOCUS 1.6 zetek (100 Hp)
C-MAX - 1.8 16V (120 Hp)
Местоположение: plovdiv
Status: Извън линия

Re: Мнения, отзиви и снимки от общото събрание в Рибарица - 30.03.2019

Мнение от svetlio » 06 апр 2019, 17:22

Ето и моето мнение за двата автомобила.И двата модела са добре обезшумени, имат добра возия,но са малко ниски за нашите пътища. :D Разходът на гориво е задоволителен, ако може да се вярва на бордовия компютър.Дизелът е добре оборудван от към екстри някои от тях не много полезни. Автоматикът не е на ниво, особено на малките предавки и докато е студен от мотора се чуваше някакво тракане.При бензиновия мотор нямам забележки- дърпа много добре и на по-високи обороти звучи също добре,с шестстепенната кутия е много добра комбинация,а интериорът е страхотен.Като общо добри автомобили, но имат и своите недостатъци.

Потребителски аватар
peterdi_bg
потребител
потребител
Мнения: 2076
Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
Модел на автомобила: n/a
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Мнения, отзиви и снимки от общото събрание в Рибарица - 30.03.2019

Мнение от peterdi_bg » 07 апр 2019, 10:40

Dani_Barabani написа:
03 апр 2019, 14:27
имат организирана колона по повод 92 години от пускането на първото Волво
Това е полезно, благодарности за информацията
ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!

Потребителски аватар
divxstore
потребител
потребител
Мнения: 757
Регистриран: 03 ное 2007, 15:36
Модел на автомобила: Mondeo'10 2.0 TDCI 143hp Titanium X5988BX
Местоположение: Димитровград
Status: Извън линия

Re: Мнения, отзиви и снимки от общото събрание в Рибарица - 30.03.2019

Мнение от divxstore » 08 апр 2019, 16:20

За двата Фокуса - добри са, но започвайки от външния вид - изглеждат ми прекалено смалени (визуално), титаниума е изгубил всякаква агресия и повече прилича на китайка :) , белия въпреки бедното си оборудваме изглеждаше много по добре. Хареса ми врътката за автоматика, но това е направило задължително повдигането на подлакътника, сега все едно ръцете ми висяха, отново белия с ръчката положението бе по-добро, но далеч от перфектно. Колите определено са по-добре обезшумени от предшествениците си, това за мен си е голям плюс. Навигацията е удобна за ползване и тъча е добър. Като цяло ми харесаха, но повече ми харесваше предишния модел!

Потребителски аватар
cammy_di
Потребител
Потребител
Мнения: 84
Регистриран: 05 дек 2012, 09:46
Модел на автомобила: ex: Ford Fiesta 2000
ex: Ford Fiesta 2003,
ex: Ford S-max 2006
ex: Ford Ka 2009
ex: Ford Fiesta 2013,
Ford Ka 2013
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Мнения, отзиви и снимки от общото събрание в Рибарица - 30.03.2019

Мнение от cammy_di » 08 апр 2019, 17:29

Dani_Barabani написа:
03 апр 2019, 14:27
Обещах да проверя: Председател на клуб Волво, все още е Явор Янков, който обаче е в Англия от доста време. Аз контактувам с бивш председател на клуба - Кирил Киров, който ми сподели "За обща среща няма проблем, стига да съвпада с нашата - всяка последна неделя от месеца." (Става дума за София - пред НИМ,от 12.00 часа). За Април това не важи, понеже имат организирана колона по повод 92 години от пускането на първото Волво... Възможност за първа за сезона среща 26 Май.
Благодаря, Дани!
[url=http://dobavi.info/cars/Ford/][img]http://dobavi.info/cars/Ford/m33672.gif[/img][/url]

Потребителски аватар
Ozzie
потребител
потребител
Мнения: 1152
Регистриран: 06 май 2016, 21:28
Модел на автомобила: Focus Turnier MkIII facelift 1,6 TDCi 85 kW / EZ 02/15
Ex:Ford Focus C-Max 1,6 TDCi - 80 kW
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Мнения, отзиви и снимки от общото събрание в Рибарица - 30.03.2019

Мнение от Ozzie » 08 апр 2019, 18:22

Дизайна на задната врата и С-колоната малко докарва на БМВ 1-ва серия.
Ама малко, да не ме линчувате сега... :lol:
По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...

freeway
потребител
потребител
Мнения: 536
Регистриран: 26 дек 2016, 23:08
Местоположение: sofia
Status: Извън линия

Re: Мнения, отзиви и снимки от общото събрание в Рибарица - 30.03.2019

Мнение от freeway » 09 апр 2019, 22:38

Форд винаги са били забележими отдалеч.За съжаление вече трябва да изчакаш да видиш емблемата(прослувутия овал).

Потребителски аватар
dj_peci
Потребител
Потребител
Мнения: 301
Регистриран: 01 окт 2014, 20:49
Модел на автомобила: FORD ESCORT 95 MK7/ 2.0 zetec 16V 136HP TURNIER
FORD ESCORT 94 MK5 xr3i/1.8 115 hp
Местоположение: Хасково
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Мнения, отзиви и снимки от общото събрание в Рибарица - 30.03.2019

Мнение от dj_peci » 10 апр 2019, 20:21

Сложете си по голяма емблема:))
*bbq* *fordlogo*

freeway
потребител
потребител
Мнения: 536
Регистриран: 26 дек 2016, 23:08
Местоположение: sofia
Status: Извън линия

Re: Мнения, отзиви и снимки от общото събрание в Рибарица - 30.03.2019

Мнение от freeway » 10 апр 2019, 21:07

Засега предната решетка върши работа,но само за запознати с марката.

Потребителски аватар
pepy1
Модератор
Модератор
Мнения: 4777
Регистриран: 18 май 2005, 22:38
Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел
Местоположение: шоп от Младост-4
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Мнения, отзиви и снимки от общото събрание в Рибарица - 30.03.2019

Мнение от pepy1 » 10 апр 2019, 22:40

Така е в Европа, на запад през океана емблемите вадят очи :D
времето е като парите-никога не стига

Отговори

Върни се в “СРЕЩИ НА КЛУБА”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта