Спирам климатика и перката върти 1 2 мине

Отопление, вентилация, климатизация. Ключалки. Друго оборудване и принадлежности.
Цветелин
потребител
потребител
Мнения: 1
Регистриран: 16 мар 2018, 18:06
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Спирам климатика и перката върти 1 2 мине

Мнение от Цветелин » 10 май 2019, 18:17

Здравейте карам фокус 1.6 99г проблема е че след като спръ климатика перката работи 1 2 мин и спира тогава и незнам каква е причината

Потребителски аватар
OgiDogi
потребител
потребител
Мнения: 2042
Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Re: Спирам климатика и перката върти 1 2 мине

Мнение от OgiDogi » 10 май 2019, 22:00

Цветелин написа:
10 май 2019, 18:17
Здравейте. Карам фокус 1.6 99г. Проблема е, че след като спръa климатика, перката работи 1-2 мин. и спира тогава и не_знам каква е причината.
Климатичната система пуска вентилаторите, за да охлади кондензатора и респективно да свали налягането на фреона. Включването/изключването се осъществяват с помощта на т. нар. "пресостат" - превключвател, управляван от налягането. Ако след изключване на климатика, вентилаторът продължава да работи, възможните причини за поддържане на високо налягане могат да са:
1 - влошен топлообмен на кондензатора заради силно замърсяване, пречещо на въздуха да охлажда, докато преминава през ламелите
2 - запушена капилярна тръбичка, пречеща на потока фреон от външната към вътрешната страна (от високо към ниско налягане)
3 - задръстен филтър-дехидратор (като запушената капилярна тръбичка)
4 - не изключвам презаредена и евентуално невакуумирана преди пълнене система (наличие на въздух под налягане), тотално се обърква работният цикъл на климатичната система и може да има всякакви аномалии.




"не знам" се пише с две думи, за разлика от "неграмотен"
Препинателните знаци ни помагат да си поемаме въздух, докато четем текста.
Изображение
Ford не боледува - направо умира... примерно след 25 години. :D
ДЕ-РУСИФИКАЦИЯ

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13096
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Спирам климатика и перката върти 1 2 мине

Мнение от HACKO » 13 май 2019, 07:59

Съвсем нормално е вентилаторите да спрат със закъснение, все пак температурата не пада автоматично със натискане на копчето. Проблем ще е ако след изключване изобщо не спре.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
S_C
потребител
потребител
Мнения: 4597
Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Спирам климатика и перката върти 1 2 мине

Мнение от S_C » 13 май 2019, 16:40

Това съм го забелязал, че ми се случва ако прекалено дълго време не се сетя да си измия климатичния радиатор като мия колата. Никаква драма-от далече с водоструйката, да мине вода отвсякъде и спира да ги прави тия магарии.
Ама това е с каране в София (известна като Малката Сахара). Тука пепелища и пясък по пътищата никой не чисти и всичката гнус е по филтри, радиатори и т.н.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!

Потребителски аватар
pepy1
Модератор
Модератор
Мнения: 4777
Регистриран: 18 май 2005, 22:38
Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел
Местоположение: шоп от Младост-4
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Спирам климатика и перката върти 1 2 мине

Мнение от pepy1 » 14 май 2019, 07:30

Извършва се някаква дейност като чистене, но ня е неефективна! По-скоро се отбива номера! Какво имам предвид: преди около месец се събудих към 2.00 рано сутринта от странен шум/прозореца ми е откъм ул. Филип Аврамов/. Шумът се оказа е от цистерни миещи улиците, даже и светлини имаше. Та как се мие, при положение, че калта и прахта е при бордюрите, а там са паркирани колите? Ми много просто :D навеждат се и под колите отива доволно количество вода, което не само не се измива, но прави целите коли в кал, а калта и мизерията си остават все там! Как го правят хората в Европа? По главните улици и булеварди просто е забранено паркирането, и миенето не е отбиване на номера! На местата, които са обособени за паркиране, около 2 седмици преди да се осъществи процедурата се поставя табелка. На нея се съобщава, че на еди си коя дата от толкова до толкова часа ще има ... /да го наречем събитие- не мога точно да го преведа/ и не трябва да има никакви автомобили, мотори или скутери. Когато настъпи момента, и няма ппс, улицата се мие, запълват се дупки/ако има такива/ и се обновява боята на маркировката/ако има нужда/. Не е изобщо трудно това да се направи и тук, ама някой го мързи да мисли или не може да мисли. Когато нямаш опит, ползвай чуждия. Отклоних се малко от темата. На Ескорта, както и на Пежото съм правил процедурата с измиване на радиаторите, наистина цялата прах и мизерия се лепи по филтри и радиатори. Гледайки тв по празниците/когато София беше празна/, беше изключително запрашена! А сега някой да каже, че основния замърсител на въздуха са многото коли.
времето е като парите-никога не стига

Отговори

Върни се в “ВСИЧКО ОСТАНАЛО, КОЕТО ИМА В АВТОМОБИЛА”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта