Дневни светлини на Фиеста 2004г?
-
- потребител
- Мнения: 83
- Регистриран: 22 юли 2015, 17:38
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Дневни светлини на Фиеста 2004г?
Здравейте!
Колата е Форд Фиеста 2004 год., 1,4тдци, хетчбек.
Някой знае ли начин да се включат автоматично късите светлини след запалване на двигателя, защото ми омръзна да щракам копчето?
Четох тук, че на някои Фокуси има начин с поставяне на 1 реле да работи тази екстра!
Благодаря!
Колата е Форд Фиеста 2004 год., 1,4тдци, хетчбек.
Някой знае ли начин да се включат автоматично късите светлини след запалване на двигателя, защото ми омръзна да щракам копчето?
Четох тук, че на някои Фокуси има начин с поставяне на 1 реле да работи тази екстра!
Благодаря!
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Дневни светлини на Фиеста 2004г?
Слага се модул за дневни светлини, и за предпочитане е такъв който осигурява осветление на 35 % от мощността, с цел запазване от прекомерно нагряване на крушките, както и инсталацията. Трябва да светят единствено фаровете, за да те подсеща при стъмване че караш на дневни светлини. Светват при започване на зареждане на алтернатора, след запалване на двигателя.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
-
- потребител
- Мнения: 83
- Регистриран: 22 юли 2015, 17:38
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Дневни светлини на Фиеста 2004г?
Мисля, че това не е добра идея, защото колата е с 1 фар и крушката е с 2 светлини. Това съм го виждал, но на двойни фарове. Връзва се на дългите светлини и тогава е добре, съгласен съм.
Намерил съм една схемичка, която ми харесва, лесна и проста е, и съм я направил, само не мога да намеря от къде да взема "+", след като заработи алтернатора! Моля, някой с повече електричарски познания да помогне!
Благодаря!
Намерил съм една схемичка, която ми харесва, лесна и проста е, и съм я направил, само не мога да намеря от къде да взема "+", след като заработи алтернатора! Моля, някой с повече електричарски познания да помогне!
Благодаря!
- S_C
- потребител
- Мнения: 4603
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Дневни светлини на Фиеста 2004г?
То това няма значение-крушката дали ще е двойна, дали ще са две отделни, е все тая. Въпросът е като запалиш фаровете от копчето, релето да се изключи и крушките да ти тръгнат на 100%.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Дневни светлини на Фиеста 2004г?
На ключа за включване на фаровете има всички необходими напрежения.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Дневни светлини на Фиеста 2004г?
Взима се от алтернатора, за да светне когато започне да зарежда нормално. Ако върже на ключа на фаровете, ще светва веднага при подаване на контакт.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Дневни светлини на Фиеста 2004г?
Мойте като са вързани там защо не светват веднага 

Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Дневни светлини на Фиеста 2004г?
Не знам, на Мондеото ми са така вързани и веднага след контакт светват. Просто алтернатора и много ниско забутан и на Митака не му се ровеше легнал на замята.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
-
- потребител
- Мнения: 102
- Регистриран: 09 авг 2012, 20:34
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 Zetec S 2000г. комби
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Дневни светлини на Фиеста 2004г?
Аз сложих модул, който включва дневните светлини, когато напрежението е над 13,5 волта, значи алтернатора зарежда. Преди стартиране на двигателя не включва.
- S_C
- потребител
- Мнения: 4603
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Дневни светлини на Фиеста 2004г?
В бушонното табло има реле. От там се захранва, за да има всичко нормален вид и като го отвори утре някой, да си личи, че по инсталацията е работил бял човек.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
-
- потребител
- Мнения: 83
- Регистриран: 22 юли 2015, 17:38
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Дневни светлини на Фиеста 2004г?
Какво реле има при бушоните, какво захранва то?
Още не мога да се справя.
Абсолютно същата схема, монтирана на Пасат 2003 година и свързана на единият кабел, който излиза от алтернатора - работи. Разликата е, че на Пасата от алтернатора излизат 2 кабела(не говоря за дебелия, към стартера) и по единият, като запали - излиза "+12" волта и релето щраква. При мен, на Фиестата излизат 3 кабела - по 2та има "+постоянно", а по 3тият - нищо. Като запаля - не се появява "+12"волта. Може би има някакви релета, където се появява това "+12"волта, след запалване? Къде е това?
Благодаря!
Още не мога да се справя.
Абсолютно същата схема, монтирана на Пасат 2003 година и свързана на единият кабел, който излиза от алтернатора - работи. Разликата е, че на Пасата от алтернатора излизат 2 кабела(не говоря за дебелия, към стартера) и по единият, като запали - излиза "+12" волта и релето щраква. При мен, на Фиестата излизат 3 кабела - по 2та има "+постоянно", а по 3тият - нищо. Като запаля - не се появява "+12"волта. Може би има някакви релета, където се появява това "+12"волта, след запалване? Къде е това?
Благодаря!
-
- потребител
- Мнения: 83
- Регистриран: 22 юли 2015, 17:38
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Дневни светлини на Фиеста 2004г?
Ще трябва да се предам, не може да стане!
Консултирах се с един майстор, който ремонтира генератори. Той каза, че работата на този генератор се управлява от компютъра и няма как да хвана +12в от него. Ще търся друго решение!
Консултирах се с един майстор, който ремонтира генератори. Той каза, че работата на този генератор се управлява от компютъра и няма как да хвана +12в от него. Ще търся друго решение!
- S_C
- потребител
- Мнения: 4603
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Дневни светлини на Фиеста 2004г?
От алетрнатора действително може и да не могат да се хванат. Не защото изобщо не може, а защото може да е на букса, алтернатора да е наврян на слона в хобота и да пускаш кабели от там е равносилно да се опиташ да си облечеш ризата през десния крак. С таблото нещата не стоят така- там е по-лесно и по-удобно за работа и ги има всички напрежения-дори някои от ниските за датчиците под 12В се въртят от там.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
- radi1203
- потребител
- Мнения: 19
- Регистриран: 13 сеп 2012, 17:01
- Модел на автомобила: FIESTA1.4TDCI
- Status: Извън линия
Re: Дневни светлини на Фиеста 2004г?
Това е схемата на Наско леко преработена.Плюс взимаш от някой предпазител на който има напрежение когато колата е на контакт.Минус се взима от предпазител на габаритите. При запалване се включват късите след 5-6 секунди когато започне да зарежда алтернатива.Настройва се с R1 при включен вентилатор на парното на 4 ,подгряване на задното стъкло ,натиснат стоп и включен мигач.

- S_C
- потребител
- Мнения: 4603
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Дневни светлини на Фиеста 2004г?
Взима се от някъде, където има достатъчно читави кабели, за да издържат консумацията на фаровете. Не е малка. И по възможност- да няма ключове и пр. простотии по веригата, че имат навика да дават лош контакт.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
- fordmaniac
- Потребител
- Мнения: 1626
- Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Дневни светлини на Фиеста 2004г?
Хубава работа, ама кофти. Ще обясня.
Като се правят дневни светлини, трябва да изпълнява някои изисквания:
1. Да осигуряват осветление само отпред на колата, без габарити и осветление табло.
2. Да се включват автоматично за да пазят от глоби.
3. Да се изключват като се включат габарити.
4. Да пазят инсталацията от постоянното електрическо натоварване ( резултат топене на букси и кабели и тормоз на генератор и акумулатор ).
5. Да предпазват крушките от често изгаряне.
6. Да предпазват фаровете от постоянното прегряване и помътняване.
Вашата версия ще изпълни 1,2 и 3. Ама е малко.
Вариантите са два или светодиодни или с модул на примерно 30% на дългите ( може и на къси, но не го харесвам ). Светодиодните китайските са нетрайни и отпадат, фирмените истинските са много скъпи.
Това е.
Поздрави.
Като се правят дневни светлини, трябва да изпълнява някои изисквания:
1. Да осигуряват осветление само отпред на колата, без габарити и осветление табло.
2. Да се включват автоматично за да пазят от глоби.
3. Да се изключват като се включат габарити.
4. Да пазят инсталацията от постоянното електрическо натоварване ( резултат топене на букси и кабели и тормоз на генератор и акумулатор ).
5. Да предпазват крушките от често изгаряне.
6. Да предпазват фаровете от постоянното прегряване и помътняване.
Вашата версия ще изпълни 1,2 и 3. Ама е малко.
Вариантите са два или светодиодни или с модул на примерно 30% на дългите ( може и на къси, но не го харесвам ). Светодиодните китайските са нетрайни и отпадат, фирмените истинските са много скъпи.
Това е.
Поздрави.
-
- потребител
- Мнения: 83
- Регистриран: 22 юли 2015, 17:38
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Дневни светлини на Фиеста 2004г?
Направих го с ЛЕДчета. Един познат го е направил така, със същите и кара вече 3та година без проблем. Взех "+" от релето за вентилатора. Работи, само че като изключа контакта, "лед светлините" гаснат след 5-6 секунди. Мога ли от друго място, отпред при двигателя, да хвана "+" след контакт и да гаснат веднага, с изключването на контакта?
Благодаря!
Благодаря!
-
- потребител
- Мнения: 1450
- Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
- Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Дневни светлини на Фиеста 2004г?
Моите са китайски вече почти трета година карам с тях и нито един диод не е изгорял просто съм сложил стабилизатор на 12V. Първите които сложих без стабилизатор изкараха 6 месеца и изгоряха
-
- потребител
- Мнения: 14
- Регистриран: 07 сеп 2009, 12:48
- Модел на автомобила: fiesta MK3; 1.3 бензин
- Status: Извън линия
Re: Дневни светлини на Фиеста 2004г?
Привет и от мен колеги.
Видях темата за дневни светлини, та реших да пиша тук, въпреки, че моята Фиеста е 94 г.
Та да попитам - реших и аз да и сложа лед - чета, но от къде да взема " + "
Гледах да е някъде от коша на двигателя.... ама уви - не видях от къде мога да изведа кабел....
Мислех си да взема " + " от бушоните, но то целия блок е като едно цяло - от едната страна са бушоните, от другата релетата, и м/у тях влиза един голям сноп кабели...
Видях темата за дневни светлини, та реших да пиша тук, въпреки, че моята Фиеста е 94 г.
Та да попитам - реших и аз да и сложа лед - чета, но от къде да взема " + "
Гледах да е някъде от коша на двигателя.... ама уви - не видях от къде мога да изведа кабел....
Мислех си да взема " + " от бушоните, но то целия блок е като едно цяло - от едната страна са бушоните, от другата релетата, и м/у тях влиза един голям сноп кабели...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта