Масло- проблем
- Polly
- потребител 
- Мнения: 905
- Регистриран: 24 фев 2005, 16:02
- Модел на автомобила: Бира Каменица в кен
- Местоположение: село Извор
- Контакти:
- Status: Извън линия
Масло- проблем
За 3 месеца седене в гараж са "изкапали" около половин литър масло. Това не изглежда да е нормално. Къде е проблема според Вас?
			
									
									
						- 
				bobi 68
- потребител 
- Мнения: 75
- Регистриран: 29 яну 2005, 23:42
- Модел на автомобила: ESCORT-1.4 EFI.95г.
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Ами.......
в пукнатия картер най-вероятно(ако не си сменял дифтунгата при последната смяна на маслото маже и от там да пропуска)Polly написа:За 3 месеца седене в гараж са "изкапали" около половин литър масло. Това не изглежда да е нормално. Къде е проблема според Вас?
 
  
- 
				bobi 68
- потребител 
- Мнения: 75
- Регистриран: 29 яну 2005, 23:42
- Модел на автомобила: ESCORT-1.4 EFI.95г.
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Точиш маслото..........
сваляш го и имаш 2 варианта:заваряваш стария или го сменяш с нов(ако е от морга,добре гледай да не вземеш пак пукнат)-таман ще използваш случая да си смениш и гарнитурата-от там също са възможни загуби.Polly написа:а ако е пукнат картер той какво се прави за да не капе?

- 
				bobi 68
- потребител 
- Мнения: 75
- Регистриран: 29 яну 2005, 23:42
- Модел на автомобила: ESCORT-1.4 EFI.95г.
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Далеч не е страшно...........
като ремонт.Но пак трябва да я погледне човек който е в час да локализира проблема.Ако все пак е картер,отиваш на морга с някой който си има понятие от нещата(желателно е с колата,да ти дадат точно същия)-струва 10-15лв.(не знам колко струва нов,но според мен няма смисъл),купуваш си и гарнитурата за картера(пак с колата) и отиваш да ти го сменят-отнема около час.Ако е малък пробива,може да се завари,да не се купува нов.Но нека я погледнат първо,може да излезе нещо по- дребноPolly написа:Това с картера звучи много лошо. А колко горе долу струва един стар и един нов?
 
   .
 .- kEFi
- потребител 
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Важно!
Преди да се впуснеш в смени и тем подобни разходи първо разбери откъде е проблема. Как?
1. Отваряш капака и внимателно оглеждаш отвсякъде двигателя. Ако не е много мръсен би трябвало да се види откъде сълзи/капе масло. Ако е мръсен и е трудно да разбереш - може да закараш колата на пароструйка да ти измият хубаво двигателя, после (а може и без да си го мила) слагаш вестник/картон или нещо подобно под двигателя (вечерта, можеш да сложиш и някое камъче да не го духне вятър) и на сутринта виждаш откъде е капало, а оттам и откъде горе-долу е теча (също така дали е масло,антифриз или някава комбинация). Пишеш ни пак или направо идваш на фордовка.
И все пак първо погледни да не ти капе масло от пробката за източването му (най-често срещано).
И ако искаш - пиши какво става после!
Поздрави!
			
									
									
						1. Отваряш капака и внимателно оглеждаш отвсякъде двигателя. Ако не е много мръсен би трябвало да се види откъде сълзи/капе масло. Ако е мръсен и е трудно да разбереш - може да закараш колата на пароструйка да ти измият хубаво двигателя, после (а може и без да си го мила) слагаш вестник/картон или нещо подобно под двигателя (вечерта, можеш да сложиш и някое камъче да не го духне вятър) и на сутринта виждаш откъде е капало, а оттам и откъде горе-долу е теча (също така дали е масло,антифриз или някава комбинация). Пишеш ни пак или направо идваш на фордовка.
И все пак първо погледни да не ти капе масло от пробката за източването му (най-често срещано).
И ако искаш - пиши какво става после!
Поздрави!
- Polly
- потребител 
- Мнения: 905
- Регистриран: 24 фев 2005, 16:02
- Модел на автомобила: Бира Каменица в кен
- Местоположение: село Извор
- Контакти:
- Status: Извън линия
Tова с вестника вече го правих;-) Капе ...пред мястото до шофьорското ( незнам ляво или дясно се води) в средата, т.е. нито много напред към радиатора нито много назад? Отделно и на клапаните е омазано, но там си го знам от какво е. Иначе какво се намира там? Аз единственото което виждам е скоростна кутия ( но маслото е двигателно това не мога сбъркам) и спирачна течност и кабели, друго незнам , а да и част от радиатора, който ми охлажда скоростната кутия. Друго какво има там?
			
									
									
						- vvvasilev
- потребител 
- Мнения: 173
- Регистриран: 03 мар 2005, 19:45
- Модел на автомобила: Escort 1,3
- Местоположение: Ботевград
- Контакти:
- Status: Извън линия
Ами общо взето има около 100 възможни места от където може да капе. Така че, закарваш я на пароструйка, взимаш си едно рибарско столче и слонското търпение и заставаш на пусия  от къде ще се покаже гадината
 от къде ще се покаже гадината  Може семеринг да е, може маслена помпа... може гарнитури... А може и по руския унивесален метод. Когато в руски колхоз се счупил трактора, и попитали монтьора "Що надо" за резевни части, той казал "Надо трактор"
 Може семеринг да е, може маслена помпа... може гарнитури... А може и по руския унивесален метод. Когато в руски колхоз се счупил трактора, и попитали монтьора "Що надо" за резевни части, той казал "Надо трактор" 
			
									
									 от къде ще се покаже гадината
 от къде ще се покаже гадината  Може семеринг да е, може маслена помпа... може гарнитури... А може и по руския унивесален метод. Когато в руски колхоз се счупил трактора, и попитали монтьора "Що надо" за резевни части, той казал "Надо трактор"
 Може семеринг да е, може маслена помпа... може гарнитури... А може и по руския унивесален метод. Когато в руски колхоз се счупил трактора, и попитали монтьора "Що надо" за резевни части, той казал "Надо трактор" 
"Едно е да искаш, друго да можеш, а трето и четвърто да го направиш"
						- kEFi
- потребител 
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Poli, незнам как е при твоя двигател...
...но когато капе от това място, обикновено е гарнитурката на датчика за налягане на маслото. Обикновено е разположен отзадната страна на мотора, почти по средата и е малко трудничко достъпен - предполагам и на твоя мотор е вероятно да бъде там. Обикновено сълзи леко, но може и силно. Другата вероятност е издухана гарнитура и да изпуска отзад....но дотук се ограничавам с гадателските ми способности 
			
									
									
						
- dpower
- потребител 
- Мнения: 166
- Регистриран: 17 яну 2005, 14:08
- Модел на автомобила: Civic
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Ако все пак
мислиш да сменяш картер, отиди при Севата. Той на мен ми смени моя. Моят беше алуминиев, но ми сложи "тенекиен". Сега ми вика: "Този можеш да го сплескаш на манерка - няма да се спука" 
			
									
									
						
- ewgeny
- потребител 
- Мнения: 1639
- Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
- Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
- Местоположение: Варна (... и няма гараж)
- Status: Извън линия
То има сигурно хиляда места където можеш да го спукаш от първия път. Говоря принципно кой е най-опасния и най-често срещания случай. Не си ли съгласен с мен?dpower написа:И от бордюри става, колега, и от бордюри...ewgeny написа:... като например отрязан пътен знак. Като минеш през него и .....
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!
						Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта







