как се управлява автоматик/типтроник
- jojo
- потребител
- Мнения: 610
- Регистриран: 21 фев 2007, 14:55
- Модел на автомобила: sierra
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
как се управлява автоматик/типтроник
хора я кажете как се кара автомобил с автоматик или типтроник.имах възможност да покарам една с класа,ама беше типтроник и честно не знам как се борави със скоростите отказах.айде ако знаете споделете та да не съм толкоз неук.как се борави с тези степени P,N,D,W,S.ще съм много радостен ако ми кажете как се управляват този вид автомобили,че като има възможност вече наистина да се покефя с подобна кола особенно в някое задръстване.мерси 

- paci
- Модератор
- Мнения: 7886
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Fiesta MK6 Ti-Vct 1.6 120 коня - Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Ша ми позволиш малко OffTopic но не мога се държа 
На Априлци като щеше се подпали Тауруса на един Плевенчанин заради "майстори" ...
Начи няколко прехода с моята да събера народ и некви неща там да прайм нещо да го задвижим и накрая аз да вляза да управлявам Таурса да го забутат на сянка и да го почват.
А той автоматик и е като автобус.
Качих се аз и спек, вътре можеш са загубиш и 2 пеедала и скоростния лост горе (имам опит с Вартбург но ... )
И тръгнах да бегам но буквално ме натъпкаха с крак вътре викат "нема де да бегаш върти геврека"
И найш кви упорти и яки копеуета уе ? Аз омешах де искат я бутнат и като бутам едни спрачки в байра и те я движат смятай кви са ИзрУди
Нямам идея как се кара тва чудо

На Априлци като щеше се подпали Тауруса на един Плевенчанин заради "майстори" ...
Начи няколко прехода с моята да събера народ и некви неща там да прайм нещо да го задвижим и накрая аз да вляза да управлявам Таурса да го забутат на сянка и да го почват.
А той автоматик и е като автобус.
Качих се аз и спек, вътре можеш са загубиш и 2 пеедала и скоростния лост горе (имам опит с Вартбург но ... )
И тръгнах да бегам но буквално ме натъпкаха с крак вътре викат "нема де да бегаш върти геврека"

И найш кви упорти и яки копеуета уе ? Аз омешах де искат я бутнат и като бутам едни спрачки в байра и те я движат смятай кви са ИзрУди

Нямам идея как се кара тва чудо

- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Значи трябва да има там някъде и този слот с + и -.Tiptronic е автоматична скоростна кутия, която има варянт ръчно водача да избира на коя предавка да е колата и респективно сам да сменя скоростите по собствено желание. Един "чист" автоматик, ако мога така да се изразя, взима сам решение кога да превключи предавка както нагоре, така и надолу.
Кола с типтроник ще има одтелен "слот" в който влоиза скоростния лост само с две опций : + и -. Обикновення автомат има само една ос по която се движи лоста.

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
-
- потребител
- Мнения: 38
- Регистриран: 30 юли 2007, 12:17
- Модел на автомобила: Escort 1.8TD, 97, Duratec-intercooler
- Местоположение: UK
- Status: Извън линия
Точно са написали колегите, не забравяй винаги когато спреш да я слагаш на паркинг, има опасност да тръгне. Палиш винаги на паркинг, то на друго няма и да можеш де. Имаш опция да я караш и като с ръчни скорости 1 2 и 3, но тва си е пълна глупост. Удоволствието е страшно, но както казва колегата леко с левия крак, той набива спирачката като съединител и може се изтрепа. Аз преди много години когато за пръв път се качих на автоматик на 140 щях да извадя жената през предното стъкло, така че, вързвай левия крак и го дръж далече 

- red
- потребител
- Мнения: 888
- Регистриран: 04 окт 2005, 10:36
- Модел на автомобила: Mondeo 2.0L 16 combi mkII GHIA GAZ
- Местоположение: На изток от рая :)
- Контакти:
- Status: Извън линия
па трудно е после. Забравяш за съединителя и ка то спираш гаснеш.... м-да. Но е готино по сфетофарите докато другите включат на първа ти си на следвашия....
а сега сериозно - трябва ти само D и P . За да извадиш ключа трябва да се на Р. И наистина не натискай с левия крак спирачка - колата спри на мясти и дано си с калона, защото ще минеш през прозореца гарантирано!
а сега сериозно - трябва ти само D и P . За да извадиш ключа трябва да се на Р. И наистина не натискай с левия крак спирачка - колата спри на мясти и дано си с калона, защото ще минеш през прозореца гарантирано!
- jojo
- потребител
- Мнения: 610
- Регистриран: 21 фев 2007, 14:55
- Модел на автомобила: sierra
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
колеги,благодаря за подробната информация,но за жалост или не аз съм с личния си автомобил на стойност мах 1500лв,и много рядко ми се удава възможност да се порадвам на подобни автомобили.но е хубаво да знаем и за тях.а на по старите автомобили с автоматици съм виждал да пише 1,2,3 и отново n,p,s+r би трябвало и там да означават същото.на G класата по спомени от наблюдения мисля че бяха доста повече степени (говоря за 1991г модел),но аз лично си го обяснявам с двойното предаване и блокажите,но все пак вие виждате че тази тема за автоматици не е все още в мойте води.още веднъж благодаря за отговорите
- Kocko
- потребител
- Мнения: 725
- Регистриран: 01 дек 2005, 23:28
- Модел на автомобила: Ford Orion MK5
Mercedes CLK W209
Seat Ibiza J - Местоположение: София
- Status: Извън линия
P,R,N,D,3,2,1 обикновено, на Ауди се бута вдясно лоста на D, и става + и -. Сладка работа автоматика!
Удоволствие е! Сигурно има и S и W, но не съм карал такова. Обикновено спорта и зимното трябва да са бутони. Аз доста време карах един Kyron и едно Sunny автоматици... раждах се в тези задръствания! 
Паци, няма се дърпаш уей!


Паци, няма се дърпаш уей!



Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта