Вентилация на картера
-
- потребител
- Мнения: 607
- Регистриран: 15 ное 2006, 10:56
- Модел на автомобила: Сеат Леон 2002 1.6, 16v 77kw/105 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
В допълнение на писаното от мен, изминати 950 км. за събота и неделя, не изгорил видимо масло на щеката не се променило количеството което е в картера, ауспуха не е омаслен.
Единственото което направих е да махна гумената тръба на картерните газове влизаща във въздушния филтър, но това да има значение ?
Единственото което направих е да махна гумената тръба на картерните газове влизаща във въздушния филтър, но това да има значение ?
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Или мотора е почнал да мета повече компресия в картера което ще рече, че отива за ремонт или има нещо отпушено по маркуча за вентилация на картера и увлича повече пари.vladdko написа:Е значи трябва да е запушено нещо,
На предишния ми форд (Ескорт 1,3 '87) капачката беше една голяма и вътре имаше едно като тел за миене на чини и клапан.
Горе във въздушния филтър там където влиза това маркуче имаше гнездо за дунапренче което се продава с хубавите въздушни филтри в комплект и се сменява заедно с филтъра. Аз си изрязах от тел за миене на чинии парче с подходяща форма за това място и нямаше ядове.
Не ги махайте! Щом така е направено значи някой по-умен от вас някога си е блъскал главата и така го направил.
Що си слагате вентилатори да изтеглят въздуха от стаята ами не просто да оставите един отвор и да чакате да се проветри?
-
- потребител
- Мнения: 607
- Регистриран: 15 ное 2006, 10:56
- Модел на автомобила: Сеат Леон 2002 1.6, 16v 77kw/105 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Е знам че е така, бях го махнал преди и реших да го сложа, в жегата от там мирише на бензин (малко), но със слагането и стана това нещо, досега не го е правил, е ако тече от там масло няма ли да намалява на пръчкатаpaci написа: Не ги махайте! Щом така е направено значи някой по-умен от вас някога си е блъскал главата и така го направил.

А и мисля, че е писано за този маркуч във форума, но не той ме интересува, а защо след махането му от въздушния филтър, вече не хвърля масло в изпускателната с-ма, явно има налягане което не е нормално.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Запушено ти е или кутията на филтъра там където влиза маркуча или има един конусен отражател преди кутията. От това се вдига налягането в картера и маслото излиза откъдето намери, фактически не го гори а го изхвърля, тъй като става по време на движение не го виждаш като петно при паркиране.vladdko написа: Единственото което направих е да махна гумената тръба на картерните газове влизаща във въздушния филтър, но това да има значение ?
П.П. Случвало ми се е на жигулата от прегънат маркуч Царево- Бургас 1,5л, оттам до Хасково а и до следващата смяна без доливане.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 607
- Регистриран: 15 ное 2006, 10:56
- Модел на автомобила: Сеат Леон 2002 1.6, 16v 77kw/105 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Сигурно има нещо запушено, кутията на филтъра лесно се проверява, но ме съмнява един маркуч, на снимката е с жълтото, той от горе се дърпа лесно, но от долу е точно до масления фитър и много трудно се вади и трябва при смяна на маслото да се направи.HACKO написа: Запушено ти е или кутията на филтъра там където влиза маркуча или има един конусен отражател преди кутията.
А за отражателя това със зеленото ли имаш в предвид.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Точно това имам предвид, обаче тука кутията на филтъра не участва(говорех за моноиндж.). В конкретната ситуация провери всичко от капака на клапаните до всмукателния колектор, става въпрос за вентилацията на картера, това което си оградил със зелено, там трябва да има задръстване.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 607
- Регистриран: 15 ное 2006, 10:56
- Модел на автомобила: Сеат Леон 2002 1.6, 16v 77kw/105 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Ограденото със зелено не е запушено, това е филтър (или нещо друго обикновено се образува една гадна смес от изпаренията на маслото и конденза) може да се свали, аз съм го продухвал и от там си минава въздух.
С жълтото е обикновен маркуч които от капака отива в картера, може би да връща маслото което се качило в повече горе, малко тъпо обяснено, може и за нещо друго да служи, лошото че се опитвах да го издърпам от долу но не можах, пречеше ми масления фитър, трябва да го развия, за друга вентилация незнам, да не се здухал двигателя, макар че си върви и за последните километри не е горил масло (както писах около 1000).
С жълтото е обикновен маркуч които от капака отива в картера, може би да връща маслото което се качило в повече горе, малко тъпо обяснено, може и за нещо друго да служи, лошото че се опитвах да го издърпам от долу но не можах, пречеше ми масления фитър, трябва да го развия, за друга вентилация незнам, да не се здухал двигателя, макар че си върви и за последните километри не е горил масло (както писах около 1000).
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта