Въртя ключа, и аха пак да запали...

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
ewgeny
потребител
потребител
Мнения: 1639
Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
Местоположение: Варна (... и няма гараж)
Status: Извън линия

Въртя ключа, и аха пак да запали...

Мнение от ewgeny » 13 сеп 2007, 15:13

Тези дни често взе да ми се случва, като гася колата, и тя вместо да угасне, започва да пърха аха аха и ще запали. Естествено не може да запали защото няма ток. Колата работи само на пропан-бутан. Някой може ли да даде идея? Не е от гориво сякаш, защото това се случва като зареждам дори в различни градове. Газовата ми е 30 л., и я зареждам като стигне на половина. Проблема е от около 2 седмици. Платна, газови филтри са сменени. При паленето е супер.
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7256
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от madboy » 13 сеп 2007, 16:30

Защо мислиш, че е от газовата инсталация? Според мен е от контактния ключ.
На бензин казваш, че не може да я пробваш?
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

Потребителски аватар
ewgeny
потребител
потребител
Мнения: 1639
Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
Местоположение: Варна (... и няма гараж)
Status: Извън линия

Мнение от ewgeny » 13 сеп 2007, 16:50

Не мога на бенз. Е защо да е от контактния? Той като изключа и колата реагирва веднага. Инъче нали няма да изгасне. А пък и го прави понякога, не винаги.
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7256
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от madboy » 13 сеп 2007, 17:07

Веднага ли реагирва или първо "пърха"? Мисля си, че може да са нагоряли клемите на контактния ключ и да прескачат тоци. Контактния ключ би трябвало да гаси целия ток.
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

Потребителски аватар
ewgeny
потребител
потребител
Мнения: 1639
Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
Местоположение: Варна (... и няма гараж)
Status: Извън линия

Мнение от ewgeny » 13 сеп 2007, 17:12

Ами препърхва няколко пъти за 1 сек и тогава угасва. Ама това е само понякога. Някой ми беше споменал центровка, друг за кофти газ....
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 13 сеп 2007, 19:57

Няма никакво значение центровката -- Като спреш тока от ключа няма ток до делкото от ключалката е.. Клемите нагарят както каза колегата .. Мойта направо не реагира преди седмица се случи.. НЕ загасна ГРАМ.. Само 1 път го направи..Та се наложи да я гася на 5-та и след това се оправи.. Незнам каква е причината сигурно и на мен са ми се попрецакали контактите на ключалката...

cotecna
потребител
потребител
Мнения: 229
Регистриран: 12 юли 2006, 13:49
Модел на автомобила: escort rs turbo 88
Местоположение: varna
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от cotecna » 13 сеп 2007, 20:51

Аз мисля че беше нещо свързано с центровката, не мога да ти обясня точно щото не съм специалист ама мисля, че когато има прекалено голямо закъснени след като изгасиш колата и аванса се побърква и доизгаря газта дето е останала в колекторите въпреки че няма ток на свещите тва са детонации дето са много опасни щото не се пали поред ами хаотично и
не се знае как може да ти пострада мотора според мен най добре иди да ти я види някои не се чуди да не останеш изненадан..

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта