агу за escort 1.6 16v zetec с пласмасови колектори
- 
				dircho
 - потребител

 - Мнения: 4
 - Регистриран: 04 дек 2005, 20:00
 - Модел на автомобила: escort 1.6 16v zetec 97г.
 - Местоположение: sofiq
 - Status: Извън линия
 
агу за escort 1.6 16v zetec с пласмасови колектори
Колеги,моля някой ако е с нормална агу на такъв мотор да пише къде е слагана и много искам да я видя.Решил съм да си слагам такава,ходих в няколко сервиза и ми отказват да сложат нормална агу,като ми предлагат само газов ижекцион.Аз съм на мнение,че като си потдържаш запалителната система изрядна, не бих имал проблеми с гърмежи в колекторите.
			
									
									
						- venom4o
 - потребител

 - Мнения: 2793
 - Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
 - Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
 - Местоположение: София- Банкя
 - Status: Извън линия
 
колега не си заслужава.. според мен е най добре да си сложиш един хубав Български газов инжекцион. Чел съм по-форума ,че са доста читави.Пък и ще ти гори по малко от обикновенно АГУ.. Ако въртиш мн. километри (3000-4000 месечно) това си е инвестиция която се избива. Поне според мен...Пък и ще караш по-спокойно
			
									
									
						- isoiso
 - потребител

 - Мнения: 843
 - Регистриран: 08 яну 2007, 19:15
 - Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8 zetec 98г
 - Status: Извън линия
 
Тия български газови инжекционни системи са читави защото пак са италиански 
 просто просто повечето им части се произвеждат в Бг по лиценз. Това добре щом е Бг аз съм за! 
 обаче момчето може да няма 1200лв за АГУ, аз съм вече 110хил.км с LANDI RENZO и не съм имал проблеми, даже когато вече съм нямал вече грам електрод по свещите колата ми е припатквала един два пъти, но не е гърмяла. Днес свалях глава за смяна на гарнитура, цилиндрите нямат никакъв ръб и са като нови. Майсторът беше много учуден - колата е на 224 000км, карана на газ и последните 110 000 само с масло Приста ойл Супер бензин 10W40 
 Всичко вътре свети като огледало - кеф!  
 - това беше малко извън темата. Ако решиш да слагаш обикновена АГУ искай да ти монтират всички предпазни клапи, които са в комплекта щото някой път ги мързи и ги прескачат, успех 
			
									
									
						- 
				AlexP
 - потребител

 - Мнения: 259
 - Регистриран: 08 окт 2006, 19:07
 - Модел на автомобила: 2000 Mercedes S500
2006 Toyota Prius
1996 Toyota RAV4 - Местоположение: Бургас
 - Status: Извън линия
 
110000км съм минал с обикновена газова СтарГаз и за това време ми гръмна 1-2 пъти и то когато реших да сложа едни свещи Бош Платинум. После се усетих и върнах старите Моторкрафт и с тях не е гръмнало нито веднъж. А и да гръмне, проблем няма щото имам клапи на кутията на въздушният филтър и на всмукателната тръба. Колата е Ескорт 1.8 16V 1995 с алуминиев колектор. На Мондеото ще сложа газов инжекцион Фобос все пак, щото просто не ме бърка особено разликата в цената с обикновена газова уредба.
			
									
									
						- vaskoneti
 - потребител

 - Мнения: 499
 - Регистриран: 09 ное 2006, 22:18
 - Модел на автомобила: форд ескорт 1.6i 16v zetek Ghia Combi'96 max speed 210 km/h  089/663-52-52
VW GOLF 1.9 TDI 110 ps 1999г. - Местоположение: Разград
 - Status: Извън линия
 
1
Здравей колега, какво се усети за свещите и защо върна старите Моторкрафт, аз лично сега имам такъв проблем, гръмна ми 3-пъти, смених свещите със Бош Платинум, филтъра също, страх ме е сега да я "Юркам" на газ, като ида другата седмица на анализатор ще видя какво ще ми кажат!!!AlexP написа:110000км съм минал с обикновена газова СтарГаз и за това време ми гръмна 1-2 пъти и то когато реших да сложа едни свещи Бош Платинум. После се усетих и върнах старите Моторкрафт и с тях не е гръмнало нито веднъж. А и да гръмне, проблем няма щото имам клапи на кутията на въздушният филтър и на всмукателната тръба. Колата е Ескорт 1.8 16V 1995 с алуминиев колектор. На Мондеото ще сложа газов инжекцион Фобос все пак, щото просто не ме бърка особено разликата в цената с обикновена газова уредба.
With knowledge, comes great power.
With power, comes great responsibility.
With responsibility, comes great wisdom.
						With power, comes great responsibility.
With responsibility, comes great wisdom.
- vaskoneti
 - потребител

 - Мнения: 499
 - Регистриран: 09 ное 2006, 22:18
 - Модел на автомобила: форд ескорт 1.6i 16v zetek Ghia Combi'96 max speed 210 km/h  089/663-52-52
VW GOLF 1.9 TDI 110 ps 1999г. - Местоположение: Разград
 - Status: Извън линия
 
AlexP написа:Усетих се, че Бош Платинум не са подходящи и заради тях гърми. Със свещи Моторкрафт каквито са по каталог за този двигател никога не е гърмяло, даже и при рязко натискане на газта на висока предавка и много ниски обороти.
И таз добра, сега трябва да си купя и Моторкрафт свещи и да имам едни Бошове резерва !
With knowledge, comes great power.
With power, comes great responsibility.
With responsibility, comes great wisdom.
						With power, comes great responsibility.
With responsibility, comes great wisdom.
- 
				georgibo
 - потребител

 - Мнения: 21
 - Регистриран: 06 сеп 2007, 16:24
 - Модел на автомобила: Форд Мондео 2.0 16V, 98g.
 - Местоположение: Шумен
 - Status: Извън линия
 
агу за escort 1.6 16v zetec с пласмасови колектори
Здравей колега, скоро като теб се колебаех какво АГУ да избера и накрая рещих да бъде конвенционално с малко пове4е защити на колекторите , а тая до въздушния филтър е за парлама междудругото понеже обратното налягане ве4е е повлякло колектори и дебитомер недай си боже и не ти го пожелавам. Препоръчвам ти АГУ- конвенционално с емулатор на дюзите и ламбда-контрол на входящата газ към смесителя. И според мен най важното е смесителя да ти е пврфектен, ограничава притока на въздух и намалява вероятноста за формиране на бедна смес, която предизвиква гърмежите. При мен всичко излезе около 800 лв. , но ти може да не слагаш Ламбда-контрол и тогава цената ще падне доста, съдейки по моята някъде на около 550лв. с кръгла бутилка. Желая ти успех, избора си е твой!dircho написа:Колеги,моля някой ако е с нормална агу на такъв мотор да пише къде е слагана и много искам да я видя.Решил съм да си слагам такава,ходих в няколко сервиза и ми отказват да сложат нормална агу,като ми предлагат само газов ижекцион.Аз съм на мнение,че като си потдържаш запалителната система изрядна, не бих имал проблеми с гърмежи в колекторите.
- 
				orlinm
 - потребител

 - Мнения: 689
 - Регистриран: 24 юли 2006, 18:49
 - Модел на автомобила: Escort 1.6 16v '95
 - Местоположение: София/Варна
 - Контакти:
 - Status: Извън линия
 
Отваряш предния капак и ако са алумиеви ще имац цвят на алуминиеви,ако са пластмасови ще са черни (поправете ме, предполагам че пластмасовите са черни нали?).orlin74 написа:Здравейте колеги, от 2 седмици имам ФОРД ЕСКОРТ 1.6 16V 94г. и незнам какви са му колекторите. Мисля, че са метални ама не съм сигурен. Въпроса ми е дали да си сложа обикновенно АГУ или да карам на бензин?
Аз съм с алуминиеви и карам от 1 година с обикновено газово. Проблеми не съм имал.
Не! Не съм пиян - аз така си карам!
						- merlinofchaos
 - потребител

 - Мнения: 11
 - Регистриран: 15 фев 2007, 23:14
 - Модел на автомобила: Ford Escort 1.8i 16v Цомби '97
 - Местоположение: София
 - Status: Извън линия
 
С обикновенна газова съм вече 6-7 месеца съм на ГАЗ, навъртял съм 12 000 километра и нямам проблеми с колекторите да чукна на дърво. Досега поне не ми е гърмяла...
Единственото което е леко неприятно е, че когато намалявам от висока скорост без да съм на скорост ми гасне.
Другото което е неприятно е, че като запаля на бензин при опит да подам газ рязко колата се дави и гасне. Същевременно ако карам на бензин докато загрее имам леки проблеми с оборотите. Превключа ли на ГАЗ всичко е ОК. Нямам и идея от какво се получава.
			
									
									Единственото което е леко неприятно е, че когато намалявам от висока скорост без да съм на скорост ми гасне.
Другото което е неприятно е, че като запаля на бензин при опит да подам газ рязко колата се дави и гасне. Същевременно ако карам на бензин докато загрее имам леки проблеми с оборотите. Превключа ли на ГАЗ всичко е ОК. Нямам и идея от какво се получава.
Винаги може да бъде по- зле, така че по- добре се усмихни
						- 
				borgir
 - потребител

 - Мнения: 7
 - Регистриран: 06 окт 2007, 20:21
 - Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.6 16V zetec
 - Местоположение: Kazanlak
 - Status: Извън линия
 
АГУ
Здравейте колеги.От 2 седмици карам Фиеста 94год 1.6 16V, която се оказа с пластмасови колектори.Сега искам да и сложа газова уредба и незнам в крайна сметка дали може да е обикновена понеже нямам  пари за газов инжекцион.Прочетох мненията по горе но така и не ми стана ясно какво да правя 
			
									
									
						- schrack
 - потребител

 - Мнения: 929
 - Регистриран: 14 сеп 2007, 13:09
 - Модел на автомобила: Ескорт 1997 1.6 v16
 - Местоположение: СЛИВЕН
 - Status: Извън линия
 
Изопщо не си го и помисляй много са тънки тези тръби във Сряда слагах газова инжакция на такава фиеста с 25л бутилка вдясно с нивомер който отчита горивото на ключа и минава на бензин когато свърши газта без да трупа грешка (бедна смес) и други екстри, всико излезе 1.300лв и човека остана доволен =D>:Здравейте колеги.От 2 седмици карам Фиеста 94год 1.6 16V, която се оказа с пластмасови колектори.Сега искам да и сложа газова уредба и незнам в крайна сметка дали може да е обикновена понеже нямам пари за газов инжекцион.Прочетох мненията по горе но така и не ми стана ясно какво да правя
- kEFi
 - потребител

 - Мнения: 2863
 - Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
 - Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
 - Местоположение: София
 - Status: Извън линия
 
Re: агу за escort 1.6 16v zetec с пласмасови колектори
Абсолютно си прав! При нормална поддръжка няма да имаш грижи с гърмежи. Всичко опира единствено до кадърността на монтажа!dircho написа:Колеги,моля някой ако е с нормална агу на такъв мотор да пише къде е слагана и много искам да я видя.Решил съм да си слагам такава,ходих в няколко сервиза и ми отказват да сложат нормална агу,като ми предлагат само газов ижекцион.Аз съм на мнение,че като си потдържаш запалителната система изрядна, не бих имал проблеми с гърмежи в колекторите.
- paci
 - Модератор

 - Мнения: 7886
 - Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
 - Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Fiesta MK6 Ti-Vct 1.6 120 коня - Местоположение: Плевен
 - Status: Извън линия
 
За какво става дума?nakata написа:Колеги имам проблем със стъпковия мотор. Някой патил ли е до сега , и има ли начин да се измисли нещо.
Онзи ден се запознах набързо с клапан за корекция на ниските обороти на един Фият.
Там системата е с едно моторче с червяк и движи стъпка по стъпка буталце.
При Форд не съм чул за такова нещо!
За клапана за празен ход ли питаш ?
Сваляш и чистиш с обезмаслител.
Ако е изгорял НОВ!
- schrack
 - потребител

 - Мнения: 929
 - Регистриран: 14 сеп 2007, 13:09
 - Модел на автомобила: Ескорт 1997 1.6 v16
 - Местоположение: СЛИВЕН
 - Status: Извън линия
 
Може с каквото доде под ръка, проблема е че през него минава газ за празният ход и се натрупва (мазга) и моторчето трудно се движи на моята знам всяка година се сваля и се почиства и нема проблемиpaci написа:За какво става дума?nakata написа:Колеги имам проблем със стъпковия мотор. Някой патил ли е до сега , и има ли начин да се измисли нещо.
Онзи ден се запознах набързо с клапан за корекция на ниските обороти на един Фият.
Там системата е с едно моторче с червяк и движи стъпка по стъпка буталце.
При Форд не съм чул за такова нещо!
За клапана за празен ход ли питаш ?
Сваляш и чистиш с обезмаслител.
Ако е изгорял НОВ!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта

