Барабанни, дискови спирачки
-
- потребител
- Мнения: 17
- Регистриран: 03 мар 2021, 13:05
- Местоположение: Berlin
- Status: Извън линия
Барабанни, дискови спирачки
Здравейте колеги, реших на моето Мондео мк2 да сменя задните барабанни спирачки на дискови, интересува ме може ли някак си да се бобългари жилото на ръчната спирачка така че да не сменям жило.понеже ми казаха че жилата са различни.благодаря
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10857
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Барабанни, дискови спирачки
По лесно ще е да си направиш ръчната спирачка хидравлична.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- fordmaniac
- Потребител
- Мнения: 1616
- Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Барабанни, дискови спирачки
То с циганийки не става. Разликата във въжетата е в дължината, начина на закрепване, самата закачалка и прочие.
Поздрави.
Поздрави.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13104
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Барабанни, дискови спирачки
Аз това не бих си го причинил.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам!
-
- потребител
- Мнения: 17
- Регистриран: 03 мар 2021, 13:05
- Местоположение: Berlin
- Status: Извън линия
Re: Барабанни, дискови спирачки
Е аз попитах бе хора.благодаря Ви за отговорите
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13104
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Барабанни, дискови спирачки
Ами извинявай
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам!
- ivchotr
- потребител
- Мнения: 879
- Регистриран: 31 окт 2015, 13:40
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Барабанни, дискови спирачки
И какво толкова пък може да те затормози смяната на въжето?!? Аз на моята ѝ сменях въжето без да правя конверсия към дискови спирачки.
Знам всички вицове за Форд
-
- потребител
- Мнения: 1415
- Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
- Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Барабанни, дискови спирачки
Лично мое мнение че никога не бих си купил кола отново със барабанни спирачки преди 50к сменях задни спирачни цилиндри а миналата седмица гледам че на земята има спирачна течност. Свалям барабана и от цилиндъра тече ама това не е всичко лагера се разпадна на съставните си части и той беше сменян заедно с със спирачните цилиндри. Викам си лошо съвпадение на обстоятелствата реших да сваля и от другата страна свалям барабана и лагера пак се разглоби а цилиндъра беше започнал леко да сълзи. Частите не скъпи цилиндрите са по 13 лева а лагерите на FAG комплект с магнитните пръстени 45 лева въпреки че всичко е ново ръчната ту държи ту не държи спирането е горе долу.
- fordmaniac
- Потребител
- Мнения: 1616
- Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Барабанни, дискови спирачки
При наличие на барабанни спирачки, не бих ги сменил за дискови. Предимства на писта може и да докарат, но при нормална експлоатация си е ненужно.
Почти всичките коли във фамилията ми са били и са с барабанни спирачки, повечето след смяна наклатки и спирачни цилиндърчета карат по около 100 000 кМ с безупречно спиране и ръчна спирачка.
За лагерите е некадърен монтаж.
Дисковите задни много по-често ръждясват и дискове и всички направляващи. Механизма на ръчната от който и да вид, дали в основния апарат или с допълнителни малки барабанни спирачки в основата на диска винаги са проблемни и скъпи за ремонт.
Поздрави.
Почти всичките коли във фамилията ми са били и са с барабанни спирачки, повечето след смяна наклатки и спирачни цилиндърчета карат по около 100 000 кМ с безупречно спиране и ръчна спирачка.
За лагерите е некадърен монтаж.
Дисковите задни много по-често ръждясват и дискове и всички направляващи. Механизма на ръчната от който и да вид, дали в основния апарат или с допълнителни малки барабанни спирачки в основата на диска винаги са проблемни и скъпи за ремонт.
Поздрави.
-
- потребител
- Мнения: 1415
- Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
- Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Барабанни, дискови спирачки
При мене всичко е ново накладки жилата всичките съм ги сменил че и регулиращият механизъм спирачната течност на две години я сменям и пак ръчната е тука има тука няма. Единствено забелязах че металните тръбички които влизат в спирачните цилиндри са почнали да ръждясват като ми остане време ще отида в някой сервиз да ми изработят медни.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта